De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #76  
Old 21-12-2005, 14:59
Bramzel's Avatar
Bramzel Bramzel is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jul 2003
Location: Groningen, Nederland
Posts: 1,430
Quote:
Originally Posted by Integra
Ik vrees toch dat ze nergens een 550 gaan vinden, hoor.
Ook betwijfel ik of ze er nog het budget voor hebben.
Waarom niet? D'r komt een flinke smak wagens vrij voor koop of desnoods lease.
Reply With Quote
  #77  
Old 21-12-2005, 15:59
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Aug 2003
Location: Beersel
Posts: 2,866
en budgetgewijs denk ik ook dat ze nu meer hebben...
Zonda verkocht, 7 Z06's verkocht
da zal ook niet met verlies gebeurd zijn
__________________
Reply With Quote
  #78  
Old 21-12-2005, 16:36
vince's Avatar
vince vince is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Feb 2005
Location: nederland
Posts: 127

De porsche van GS is er ook al.
Reply With Quote
  #79  
Old 21-12-2005, 16:45
Integra's Avatar
Integra Integra is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2004
Location: Heusden-Zolder
Posts: 1,626
Quote:
Originally Posted by marcel
en budgetgewijs denk ik ook dat ze nu meer hebben...
Zonda verkocht, 7 Z06's verkocht
da zal ook niet met verlies gebeurd zijn
En waarom zou GLPK budgetgewijs meer gaan hebben? Het is toch eerder Toine die die ZO6's verkoopt?
__________________
Reply With Quote
  #80  
Old 21-12-2005, 16:56
Bramzel's Avatar
Bramzel Bramzel is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jul 2003
Location: Groningen, Nederland
Posts: 1,430
Plus dat de ontwikkeling is uitbesteed aan Callaway, dus ook daar zijn weer kosten gemaakt.
Reply With Quote
  #81  
Old 21-12-2005, 17:33
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally Posted by punkstar
effe info voor iedereen die het interesseren mag : ik heb opgevangen dat euroracing naar de BELCAR zou komen om de nieuwe group
3 te winnen maar dat ze ook in de belcar endurence cup aanwezig zouden blijven
Ze zoeken nog coureurs
http://www.autosport.nl/actueel/s84/...ow.php?id=1248
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #82  
Old 21-12-2005, 18:47
A uit PDGRacing's Avatar
A uit PDGRacing A uit PDGRacing is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jun 2005
Location: Merelbeke
Posts: 320
Quote:
Originally Posted by Mark
5 wagens richting Belcar?
Ik vrees dat dit een beetje teveel van het goeie zou zijn. Volgens turbotv.be ... Euh Pitstop tv, ..., allez dat mooie autosport-programma van Peter Baert ( wat is de echte naam nu in feite??) Zou het om dezelfde wagens gaan voor Belcar en BTCS...
__________________
Reply With Quote
  #83  
Old 21-12-2005, 22:33
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally Posted by A uit PDGRacing
Zou het om dezelfde wagens gaan voor Belcar en BTCS...
Dat lijkt me wel ja. Alleen lees ik in de nieuwsbrief dat men 5 wagens richting Belcar wil en met 3 wagens richting BTCS.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #84  
Old 22-12-2005, 18:02
Driver Driver is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Nov 2005
Location: Tussen Francorchamps en Zolder
Posts: 20
Weer een TB'er weg, de BMW M3 van Brother-Racing staat te koop, http://www.racecarsdirect.com/cars/d...id=29653&cat=0
Jammer toch dat er voor deze wagens in de Belcar geen plaats meer is,
blijft er trouwens nog wat over van TB'ers voor 2006 ??
Reply With Quote
  #85  
Old 22-12-2005, 18:10
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Dec 2003
Location: Koersel
Posts: 2,741
Je mag er zeker van zijn dat er veel teams die vorig jaar aan de start kwamen dit jaar niet meer zullen komen. Dit is door een tweetal kenners op een verschillend moment verteld deze voormiddag in Zolder.

Mvg...
Reply With Quote
  #86  
Old 22-12-2005, 20:25
Jawaddeman's Avatar
Jawaddeman Jawaddeman is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jan 2005
Location: Antwerpen
Posts: 269
Quote:
Originally Posted by Thomaske_GLPK
Je mag er zeker van zijn dat er veel teams die vorig jaar aan de start kwamen dit jaar niet meer zullen komen. Dit is door een tweetal kenners op een verschillend moment verteld deze voormiddag in Zolder.

Mvg...
als ge a zegt vertel dan ook b hé... niet wie het gezegd heeft oké, maar wel welke teams het zouden zijn!!!
Reply With Quote
  #87  
Old 22-12-2005, 22:02
Integra's Avatar
Integra Integra is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2004
Location: Heusden-Zolder
Posts: 1,626
Quote:
Originally Posted by Jawaddeman
als ge a zegt vertel dan ook b hé... niet wie het gezegd heeft oké, maar wel welke teams het zouden zijn!!!
Vind ik ook. Ofwel zegt ge het duidelijk en volledig ofwel zegt ge gewoon niks ...
__________________
Reply With Quote
  #88  
Old 22-12-2005, 22:12
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Moet dat persé op een forum wereldkundig gemaakt worden zonder dat we de bron erbij kunnen zetten? Voor je het weet zijn we weer bezig met "speculaas".......

Een PM lijkt me meer op zijn plaats Tja, dat het rustig is..............vergelijk deze thread maar eens met de thread van vorig jaar op hetzelfde tijdstip.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #89  
Old 23-12-2005, 01:05
Baron's Avatar
Baron Baron is offline
Touring car racing !!!!!
 
Join Date: Apr 2003
Location: TONGEREN
Posts: 1,087
Quote:
Originally Posted by Mark
Tja, dat het rustig is..............vergelijk deze thread maar eens met de thread van vorig jaar op hetzelfde tijdstip.
En dat heeft natuurlijk alles te maken met het laattijdig bekendmaken van de nieuwe reglementen. Waar men vorig jaar rond dit tijdstip al een heel eind gevorderd was, kunnen de meeste teams nu pas beginnen met de voorbereiding op het nieuwe seizoen. En wat Thomaske GLPK hier vertelt is misschien speculatief, maar ik kan me inderdaad wel voorstellen dat een aantal TB-teams met het nieuwe reglement er nu aan denken om definitief af te haken.
Reply With Quote
  #90  
Old 23-12-2005, 12:02
Jawaddeman's Avatar
Jawaddeman Jawaddeman is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jan 2005
Location: Antwerpen
Posts: 269
Quote:
Originally Posted by Baron
maar ik kan me inderdaad wel voorstellen dat een aantal TB-teams met het nieuwe reglement er nu aan denken om definitief af te haken.
een aantal teams afhaken??? vorig jaar in TB reden er maximum 5 auto's mee; meestal 4!!! Ok de mini zal weg zijn, maar er komen er zo wie zi al twee in de plats; Euroracing komt inderdaad met een volledig nieuw opgebouwde bmw en als ik goed kon zien in hun nieuwsletter komen de Duitsers er ook met twee, en dat is al één meer als vorig jaar... , oei wie weet misschien meer tb's als in 2005??? En die bmw 1, van G & A is dat ook niet ééntje voor tb??? Allé oké laten we het vanaf nu KLASSE 3 noemen, daar had Mark hard op gehamerd bij de vergadering vorige donderdag... En waarschijnlijk om toerisme wagens te bevorderen, gaan ze de cylinder inhoud oprekken naar 3500cc, zodat ze de motor van de nieuwe M3 kunnen gebruiken... Ik denk dat de toerisme's het niet slecht gaan doen in klasse 3...

iedereen gelukkig kerstfeest

grtz
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 15:18.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.