De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Autosport algemeen
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #1  
Old 12-12-2010, 22:41
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Fout volk in de autosport.............

Het zal iedereen welbekend zijn dat we af en toe sponsors, coureurs en teambazen in de autosport voorbij zien komen waarvan achteraf de geldstroom niet geheel zuiver blijkt te zijn. Aangezien dat ook een deel van de autosport is vind ik dat we daar onze ogen niet voor moeten sluiten. Alvast wat links die ik in de afgelopen dagen voorbij zag komen.

Voormalig "schoonvader" en sponsor van Hamilton die 12 jaar op vakantie mag:
http://www.yallaf1.com/2010/12/12/ha...led-for-fraud/

Een Madoff achtig persoon in de autosport, coureur uit de Grand AM
http://lolfed.com/2009/07/22/henri-z...ce-car-driver/

Een Nederlandse sponsor die de gang naar het hekje mag maken.
http://www.limburger.nl/article/2010...101209528/1001
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #2  
Old 14-12-2010, 00:44
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Hoppa, de volgende! Deze trien reed ooit mee in de 24 uur van Zolder. Reed? Nou ja, ze parkeerde haar Porsche in de muur van de Ickx-chicane in de eerste ronde (of was het nu ronde 2?).

O ja, Zolder Touring Cup was haar destijds te min. Heeft deze verlopen playmate ooit (zal 2002/2003 zijn geweest) aan mij zelf veteld. Was tijdens een sponsor incentive van Coast Racing / Frank Vancrayenest (waar is die gast verbleven?) .

http://www.eventplanner.be/nieuws-tr...keert-cel.html
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #3  
Old 14-12-2010, 01:27
A.J.'s Avatar
A.J. A.J. is offline
De Paddock Sponsor
 
Join Date: Feb 2003
Location: ZOLDER
Posts: 2,637
Weeral een tread met een enorme meerwaarde! Na wikileaks nu markieleaks!
__________________
http://www.skylimitevents.com
Reply With Quote
  #4  
Old 14-12-2010, 06:27
BSOT's Avatar
BSOT BSOT is offline
De Paddock Sponsor
 
Join Date: Jun 2007
Location: Belgium
Posts: 633
Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Hoppa, de volgende! Deze trien reed ooit mee in de 24 uur van Zolder. Reed? Nou ja, ze parkeerde haar Porsche in de muur van de Ickx-chicane in de eerste ronde (of was het nu ronde 2?).[/url]
Het was ronde 1 want ze hing net voor me en nam de Ginetta mee de muur in.
Reply With Quote
  #5  
Old 14-12-2010, 07:38
NetForce84's Avatar
NetForce84 NetForce84 is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2010
Location: Sint Martens Lierde
Posts: 825
(Blonde) vrouwen achter het stuur, altijd problemen héhé
Reply With Quote
  #6  
Old 14-12-2010, 15:23
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green
 
Join Date: May 2004
Location: Merendree (Nevele)
Posts: 2,207
Quote:
Originally Posted by NetForce84 View Post
(Blonde) vrouwen achter het stuur, altijd problemen héhé
Past u op hé!

Mark, wat hebben autosportliefhebbers eigenlijk aan zulke topics? Allé, uw goed recht om ze op te starten hoor, maar ik hoef dat eigenlijk allemaal niet te weten.
Anders no hard feelings, maar ik vind dit wat overbodig...

En de autosportwereld kennende, zou dit gewoon een ellenlange lijst worden.
__________________
goossens :: lamy :: ortelli :: palttala

www.born2race.be www.bokkenrijders.net
Reply With Quote
  #7  
Old 14-12-2010, 16:28
pompierke's Avatar
pompierke pompierke is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2003
Location: Hasselt
Posts: 470
Lijkt me toch leuk te zijn om eens te weten te komen hoe enkele opgeblazen kikkers op hun smoel gaan of zijn gegaan.
Voor mij geen probleem, doe rustig verder Mark
Reply With Quote
  #8  
Old 14-12-2010, 16:37
Sir Kwietje's Avatar
Sir Kwietje Sir Kwietje is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2007
Location: zolder
Posts: 305
Quote:
Originally Posted by Belle View Post
Past u op hé!

Mark, wat hebben autosportliefhebbers eigenlijk aan zulke topics? Allé, uw goed recht om ze op te starten hoor, maar ik hoef dat eigenlijk allemaal niet te weten.
Anders no hard feelings, maar ik vind dit wat overbodig...

En de autosportwereld kennende, zou dit gewoon een ellenlange lijst worden.

Dit kan in elke sport... overal zit er fout volk. Maarja ik denk dat mark soms een beetje nood heeft of zijn negativisme tetoon te sprijden.
__________________
Design is a passion,
The passion to design is mine.
----------------------------------

Reply With Quote
  #9  
Old 14-12-2010, 16:50
joost joost is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2002
Posts: 1,419
Quote:
Originally Posted by Sir Kwietje View Post
Dit kan in elke sport... overal zit er fout volk. Maarja ik denk dat mark soms een beetje nood heeft of zijn negativisme tetoon te sprijden.
Denk inderdaad dat andere sporten, de politiek enz. er vol van lopen. Kijk naar de belastingvrije doorgang voor een WK voetbal. Dat is pas fout... Bovendien is ondertussen al wel gebleken dat de meeste klokkenluiders zelf ook tegen de grond gaan.
Reply With Quote
  #10  
Old 14-12-2010, 21:13
Astra-fan Astra-fan is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Jul 2004
Location: Grobbendonk
Posts: 183
Wel niet vergeten dat de meeste aangehaalde rechtzaken nog niet afgelopen zijn hé. Het is niet omdat ze beschuldigd van iets worden dat ze ook effectief schuldig gaan bevonden worden hé.

Voor de meesten is er blijkbaar geen verschil...
Reply With Quote
  #11  
Old 15-12-2010, 23:53
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Heerlijk, wat een reacties. Eindelijk weer reuring op De Paddock. Even wat commentaar en nadere uitleg

Quote:
Originally Posted by Belle View Post
Mark, wat hebben autosportliefhebbers eigenlijk aan zulke topics? Allé, uw goed recht om ze op te starten hoor, maar ik hoef dat eigenlijk allemaal niet te weten.

En de autosportwereld kennende, zou dit gewoon een ellenlange lijst worden.
De ene autosportliefhebber heeft er niets aan, de andere liefhebber wellicht wel. Dat is voor iedereen zelf te bepalen. Autosport is geen roze droomwereld, dat geef jezelf al aan met je laatste opmerking.

Quote:
Originally Posted by Sir Kwietje View Post
Dit kan in elke sport... overal zit er fout volk. Maarja ik denk dat mark soms een beetje nood heeft of zijn negativisme tetoon te sprijden.
Leg mij dan eens uit wat voor jou het woord negatief betekend? Als ik ergens en hekel aan hebt is het wel een negatieve instelling. Echter, ik ben wel een liefhebber van de waarheid en de feiten. Ik verwijs alleen maar naar links en feiten, in mijn beleving is dat niet negatief.

Quote:
Originally Posted by joost View Post
Denk inderdaad dat andere sporten, de politiek enz. er vol van lopen. Kijk naar de belastingvrije doorgang voor een WK voetbal. Dat is pas fout... Bovendien is ondertussen al wel gebleken dat de meeste klokkenluiders zelf ook tegen de grond gaan.
Gelukkig zijn we niet opgezadeld de praktijken van de Fifa voor de Belgie/Nederland. Die kans was ook niet groot overigens. Vergelijk de persmappen eens van Rusland en Qatar met die van Nederland/Belgie. Dat is een dijenkletser van formaat.

Zie je mij als klokkenluider? Dat ben ik niet, ik maak alleen melding van links. Niets meer en niets minder.


Quote:
Originally Posted by Astra-fan View Post
Wel niet vergeten dat de meeste aangehaalde rechtzaken nog niet afgelopen zijn hé. Het is niet omdat ze beschuldigd van iets worden dat ze ook effectief schuldig gaan bevonden worden hé.

Voor de meesten is er blijkbaar geen verschil...
Ik vel geen oordeel, maak alleen melding van.........

Quote:
Originally Posted by pompierke View Post
Lijkt me toch leuk te zijn om eens te weten te komen hoe enkele opgeblazen kikkers op hun smoel gaan of zijn gegaan.
Voor mij geen probleem, doe rustig verder Mark
Bovenstaande reacties zijn net de brandstof om verder te gaan Hoe meer weerstand ik heb, des te meer motivatie ik krijg. Maar ja, jij kent me beter


Waarom melding maken van niet frisse zaken? Omdat ik dergelijke info altijd leuk vind om te lezen of te weten. Als ik een krant lees, dan lees ik ook altijd de misdaadverhalen. Als ik een boek lees? Dan is dat geen roman Altijd wel over minder frisse praktijken. Boek over Willem Holleeder, YabYum, Capo di Capi und so weiter.

Kan een psychiater mijn intresse gebied verklaren?
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #12  
Old 16-12-2010, 00:41
Steve's Avatar
Steve Steve is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2003
Location: Lede
Posts: 650
Quote:
Originally Posted by Mark View Post


Kan een psychiater mijn intresse gebied verklaren?
Denk dat je dat zelf ook kan, even diep ademhalen en eens goed in de spiegel kijken
Reply With Quote
  #13  
Old 16-12-2010, 00:45
Steve's Avatar
Steve Steve is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2003
Location: Lede
Posts: 650
Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Hoppa, de volgende! Deze trien reed ooit mee in de 24 uur van Zolder. Reed? Nou ja, ze parkeerde haar Porsche in de muur van de Ickx-chicane in de eerste ronde (of was het nu ronde 2?).
Zoals ik al eerder aangehaald heb in èèn van je vorige posts waarna je je ook geexcuseerd hebt vind ik dit weer niet echt correct, wat je van iemand vind kan je ook verwoorden met andere "koosnaampjes".

Dit is toch een publiek forum waar ook regels gelden qua beleefdheid?
Reply With Quote
  #14  
Old 16-12-2010, 10:44
vortex's Avatar
vortex vortex is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Oct 2004
Location: Zandvoort
Posts: 232
Trien??!! Woordenboek zegt:
1. Boerse lompe vrouw 2. Onbehouwen vrouwspersoon 3. Sullige vrouw 4. truttige vrouw

Naja, tis dan maar net hoe je het bekijkt, he...
Anyway...kan nu niet bepaald zeggen dat ik me hoogst beledigd zou voelen bij die akelige term Trien........Al was ik zelf het lijdend voorwerp...Come on, zeg...
Je hebt weer wat aangehaald, Mark..
Reply With Quote
  #15  
Old 16-12-2010, 17:42
Steve's Avatar
Steve Steve is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2003
Location: Lede
Posts: 650
Quote:
Originally Posted by vortex View Post
Trien??!! Woordenboek zegt:
1. Boerse lompe vrouw 2. Onbehouwen vrouwspersoon 3. Sullige vrouw 4. truttige vrouw

Naja, tis dan maar net hoe je het bekijkt, he...
Anyway...kan nu niet bepaald zeggen dat ik me hoogst beledigd zou voelen bij die akelige term Trien........Al was ik zelf het lijdend voorwerp...Come on, zeg...
Je hebt weer wat aangehaald, Mark..
Ja 't is wel waar, ik ga hier ook niet de moraalridder uithangen hè en ik vind ook dat ze niet aan een stuur kan draaien, zeg dat dan gewoon zo ipv van die verwijten.

Alè soit, 'kga der ni wakker van liggen...
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 10:37.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.