De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Formule 1
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #1  
Old 22-01-2005, 20:07
Mr.Dallara's Avatar
Mr.Dallara Mr.Dallara is offline
www.dallara.it
 
Join Date: Jan 2004
Location: Italy
Posts: 1,926
F1 test week @ Barcelona 17 > 20 januari ***foto's***

De voorbije week heb ik met een groep de F1 testen in het Spaanse Montmelo gaan bijwonen. Ik was op het circuit zelf van woensdag tot vrijdag, het waren voormij de eerste F1wintertesten die ik bezocht, maar het zullen zeker niet de laatste worden. Het is een ideale manier om het anders zo gesloten wereltje eens van dichter bij te zien en vooral zonder de drukte die er anders tijdens de GP bij is.

Het was dus een zeer geslaagde trip, maar hij had nog veel mooier kunnen zijn. Aangezien BAR voorbije zondag een storm in een glas water maakte door te zeggen dat het Circuit van Barcelona spiegelglad zou zijn door het nagel nieuwe tarmac... (terwijl er vanaf woensdag constant crono's werden gedraaid die maar 4 tienden verwijderd waren van de pole van de laatste GP)
Daardoor bleef BAR, Sauber, Renault en Mclaren dus weg in Barcelona en zijn ze in Valencia gaan testen, zo was er uiteindelijk enkel Ferrari, BMW, Red Bull en Toyota aangezig.
Vrijdag werd het nog "droeviger" doordat Red bull en BMW al vertrokken waren...

Maar al bij al hebben wij op de drie dagen zo veel gezien als op twee grote prijzen samen, zonder drukte en van veeeeeeeeel dichter bij

Uiteraard was m'n fototoestel weer steeds in de buurd, en kan je het resultaat bewonderen op BTSpictures.be. Foto's van on-track, paddock en pits, je vind ze er allemaal. Mogelijk komt er de komende week nog een extra pagina online met foto's van ons dagje "cultuur" in "Barca city"

Hieronder enkele theasers:











>>> Meer foto's HIER <<<
__________________

Last edited by Mr.Dallara; 19-02-2005 at 22:29.
Reply With Quote
  #2  
Old 22-01-2005, 20:16
Stefan Stefan is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2003
Location: Roosendaal(nl)
Posts: 364
Zitten zeer nette platen tussen, ik had op een ander forum ookal platen van Smitske gezien en die waren ook al top!

laat het volgende keer even weten wanneer er weer zo'n tripje aankomt, wil graag eens mee.(als het mag )
Reply With Quote
  #3  
Old 22-01-2005, 20:45
Mr.Dallara's Avatar
Mr.Dallara Mr.Dallara is offline
www.dallara.it
 
Join Date: Jan 2004
Location: Italy
Posts: 1,926
Quote:
Originally posted by Stefan
Zitten zeer nette platen tussen, ik had op een ander forum ook al platen van Smitske gezien en die waren ook al top!
Bedankt Het weer (19°, een zacht zonnetje en soms lichte bewolking) was dan ook redelijk ideaal voor foto's...

Waar zijn Smitske z'n foto's te bewonderen?? Want op z'n site vind ik geen F1 testing foto's. Of geef aub eens de link naar het ander forum. Was hij ook Barcelona?? of was hij in Jerez of in Valencia?? Heeft hij alleen gereist?? of ook met een groep?


Quote:
Originally posted by Stefan
laat het volgende keer even weten wanneer er weer zo'n tripje aankomt, wil graag eens mee.(als het mag )
OK, ik zal volgende winter je wat laten weten. We zijn gegaan met de fanclub van Leinders en het waren 4 plezante dagen met een heeeel plezante groep (16man). Voor minder dan €400 kan je 3 a 4 dagen zeeeeeeeeer ruim doorbrengen als je IN GROEP z'n uitstap doet. Het is allemaal perfect georganiseerd: vlieger, hotel, huur auto's, peage, benzine, parkeer kosten, circuit en paddock entry, avondmaal, een (halve)dag cultuur in barcelona, .... Het is een kant en klare formule.
__________________

Last edited by Mr.Dallara; 22-01-2005 at 20:54.
Reply With Quote
  #4  
Old 22-01-2005, 20:49
Stefan Stefan is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2003
Location: Roosendaal(nl)
Posts: 364
dacht eerlijk gezegd dat hij met jouw mee was, leek me namenlijk sterk dat er 2 paddockers in barcelona waren zonder dat ze het van elkaar wisten

http://www.dutchphotozone.com/viewtopic.php?t=14595
Reply With Quote
  #5  
Old 22-01-2005, 21:01
Mr.Dallara's Avatar
Mr.Dallara Mr.Dallara is offline
www.dallara.it
 
Join Date: Jan 2004
Location: Italy
Posts: 1,926
Quote:
Originally posted by Stefan
dacht eerlijk gezegd dat hij met jouw mee was, leek me namenlijk sterk dat er 2 paddockers in barcelona waren zonder dat ze het van elkaar wisten

http://www.dutchphotozone.com/viewtopic.php?t=14595
nee, hij was zowieso niet bij onze groep. Want op sommige plaatsen waar hij is geweest is er niemand van ons geweest. Is Smitske z'n échte naam Dave? als het zo was, dan was hij zowieso niet bij ons. (Er waren wel 2 Nederlanders in onze groep)
__________________
Reply With Quote
  #6  
Old 22-01-2005, 23:01
The Interceptor's Avatar
The Interceptor The Interceptor is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2003
Location: Turnhout / Leuven
Posts: 1,702
Zo'n wintertest bijwonen wil ik ooit zeker eens doen, net zoals ge zegt, vele rustiger en overal dichter bij. Maar zal toch nog paar jaarkes wachten zijn denk, stomme examenperiode :frusty

Knappe foto's verder Mr. Dallara, zo te zien hebt ge wel ne redelijk grote zoom ook op u toestel staan? want da krijg ik met mijne 4x zoom ni klaar ze

En die foto's van smitske die kunnen zo in de boekskes staan als ge het mij vraagt.
__________________
..: www.marcgoossens.com :..
Reply With Quote
  #7  
Old 02-11-2005, 16:20
Mr.Dallara's Avatar
Mr.Dallara Mr.Dallara is offline
www.dallara.it
 
Join Date: Jan 2004
Location: Italy
Posts: 1,926
Quote:
Originally Posted by Stefan
laat het volgende keer even weten wanneer er weer zo'n tripje aankomt, wil graag eens mee.(als het mag )
Als je nog intresse moest hebben voor de trip voor jan 2006 naar de Barca, stuur me dan een PM. Want ze zijn alles volop aan het voorbereiden en boeken, en ze hebben een limiet van 20pers!

Ik kan je meer info bezorgen.
__________________
Reply With Quote
  #8  
Old 02-11-2005, 17:09
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green
 
Join Date: May 2004
Location: Merendree (Nevele)
Posts: 2,207
Quote:
Originally Posted by Mr.Dallara
Als je nog intresse moest hebben voor de trip voor jan 2006 naar de Barca, stuur me dan een PM. Want ze zijn alles volop aan het voorbereiden en boeken, en ze hebben een limiet van 20pers!

Ik kan je meer info bezorgen.
Is dat weer dezelfde datum of is het begin januari (in het kerstverlof dus). Want die zaken komen precies nooit in de schoolvakanties uit...
__________________
goossens :: lamy :: ortelli :: palttala

www.born2race.be www.bokkenrijders.net
Reply With Quote
  #9  
Old 02-11-2005, 18:19
Mr.Dallara's Avatar
Mr.Dallara Mr.Dallara is offline
www.dallara.it
 
Join Date: Jan 2004
Location: Italy
Posts: 1,926
Quote:
Originally Posted by Belle
Is dat weer dezelfde datum of is het begin januari (in het kerstverlof dus). Want die zaken komen precies nooit in de schoolvakanties uit...
De testing in Barca zal normaal de derde week van januari zijn.
Ook plannen ze o.a. een bezoek aan het voetbalstadion van Barca en is een rondleiding door Bridgestone in een box bijna een zekerheid.
__________________
Reply With Quote
  #10  
Old 02-11-2005, 18:23
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green
 
Join Date: May 2004
Location: Merendree (Nevele)
Posts: 2,207
Quote:
Originally Posted by Mr.Dallara
De testing in Barca zal normaal de derde week van januari zijn.
Ook plannen ze o.a. een bezoek aan het voetbalstadion van Barca en is een rondleiding door Bridgestone in een box bijna een zekerheid.
Lap...ik vrees dat het zal uitkijken worden naar een ander buitenlands racetripke...
__________________
goossens :: lamy :: ortelli :: palttala

www.born2race.be www.bokkenrijders.net
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 14:16.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.