De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rating: Thread Rating: 9 votes, 5.00 average.
  #661  
Old 21-10-2011, 14:35
S. Claeys S. Claeys is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2004
Location: Geraardsbergen
Posts: 657
Daar hebben ze gisteren de versnellings bak van naar de hemel gereden.
De zwarte reed wel rond.

Heb dan maar met Koen een ritje gedaan in een 1600cc Mini tijdens de VIP dag.
"Alles geven Koen" en dat deed hij dan ook. Hij ging op en over de limiet ermee, wieeeeeeeeeeeeeee.
__________________
SimRacer by Nature
www.iRacing.com


Reply With Quote
  #662  
Old 21-10-2011, 19:03
Fille's Avatar
Fille Fille is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Sep 2004
Location: Brussel
Posts: 42
Quote van Ronald Janssen: "De verdwaalde Belcar Viper van en met Wim Lumbeeck.". Weet iemand waarover hij het heeft?

Bron: http://www.racingworld.be/news/8296/...e-testdag.html
Reply With Quote
  #663  
Old 21-10-2011, 23:00
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally Posted by Fille View Post
Quote van Ronald Janssen: "De verdwaalde Belcar Viper van en met Wim Lumbeeck.". Weet iemand waarover hij het heeft?

Bron: http://www.racingworld.be/news/8296/...e-testdag.html
De rest zat al in Spa als ik het zo lees.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #664  
Old 22-10-2011, 13:55
Grig-O's Avatar
Grig-O Grig-O is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2006
Location: Lierde
Posts: 1,798
Nico Verdonck zet een 2'19"822 op de tabellen deze morgen en staat daarmee voorlopig op pole...
Reply With Quote
  #665  
Old 23-10-2011, 18:34
NetForce84's Avatar
NetForce84 NetForce84 is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2010
Location: Sint Martens Lierde
Posts: 825
Quote:
De laatste drieuursrace van de Belcar ooit werd beslist in de sprint tussen de ProSpeed-Porsche van de kampioenen Goossens / Soulet en de Vita4One Ferrari van Kechele, Bobbi en Verdonck.
Goossens haalde het van Verdonck met 57/1000 seconde of zo’n veertig centimeter. Zodoende pakt ProSpeed Competition naast de rijderstitel ook de merkentitel voor Porsche. ProSpeed en Vita4one hebben het GT3-tijdperk in België dus waardig afgesloten.
Bron: autosport.be
__________________
BMW M3 GT2 - BMW Motorsport
Reply With Quote
  #666  
Old 23-10-2011, 23:06
Mitchio Mitchio is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Aug 2010
Location: Belgie
Posts: 158
Jajaa, eens benieuwd voor volgend jaar.
Reply With Quote
  #667  
Old 24-10-2011, 12:40
crosserke crosserke is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 213
Wie zat er aan het stuur van de Derdaele Porsche aan de finish?
Wat een actie was dat zeg,donuts maken aan de finishline terwijl de andere wagens aan het finishen zijn.Dacht hij dat hij alleen op de baan zat?Ik zag van bovenuit ineens de mercedes van krk door de rook op volle snelheid over de finishlijn gaan.Deze wagens waren nog voor positie aan het strijden terwijl de Porsche op een 5 tal ronden lag.Levensgevaarlijk deze actie!!!!
Reply With Quote
  #668  
Old 24-10-2011, 13:10
RKG RKG is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2007
Location: Tongeren
Posts: 1,127
Quote:
Originally Posted by crosserke View Post
Wie zat er aan het stuur van de Derdaele Porsche aan de finish?
Wat een actie was dat zeg,donuts maken aan de finishline terwijl de andere wagens aan het finishen zijn.Dacht hij dat hij alleen op de baan zat?Ik zag van bovenuit ineens de mercedes van krk door de rook op volle snelheid over de finishlijn gaan.Deze wagens waren nog voor positie aan het strijden terwijl de Porsche op een 5 tal ronden lag.Levensgevaarlijk deze actie!!!!
Laatste stint werd gereden door Dylan.
Ik heb op de circuitradio gehoord dat hij donuts draaide, maar zou denken dat dat dan aan de uitloopstrook was in la source.
__________________
www.krisgilissen.net
Reply With Quote
  #669  
Old 24-10-2011, 13:23
crosserke crosserke is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 213
Quote:
Originally Posted by RKG View Post
Laatste stint werd gereden door Dylan.
Ik heb op de circuitradio gehoord dat hij donuts draaide, maar zou denken dat dat dan aan de uitloopstrook was in la source.
Neehoor dit gebeurde juist over start-finishlijn.la source had daar inderdaad een betere plaats voor geweest.
Verder een prachtige race gezien gisteren.Wat een tijden werden er gereden zeg.Mooie gt3 wagens bemand met allemaal toppiloten.Ben benieuwd naar volgend jaar.
Reply With Quote
  #670  
Old 24-10-2011, 18:35
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Beelden van die actie waren gisteren op L1 te zien, terug te kijken via: http://www.l1.nl/L1SPRT/_pid/links4/...ickpage/1_1023 en klikken op het TV-icoontje.

Niet echt een geweldig verslag want de verslaggever noemt de Porsche van Derdaele de winnende Porsche. Met recht een idiote actie!
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.

Last edited by Mark; 24-10-2011 at 18:36.
Reply With Quote
  #671  
Old 24-10-2011, 19:14
RKG RKG is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2007
Location: Tongeren
Posts: 1,127
Dat is echt onverantwoord, stel dat daar iemand op rijdt :s

Dat hij dat ergens doet waar het geen kwaad kan, geen probleem, maar aan start/finish waar er nog wagens moeten finishen.

Is er een straf of iets dergelijks gekomen?
__________________
www.krisgilissen.net
Reply With Quote
  #672  
Old 25-10-2011, 10:19
Coach Ep Coach Ep is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2006
Location: Ollanda
Posts: 364
Ook fijn dat er even een gele vlag wordt gezwaaid....

Als je het mij vraagt (maar dat doet de RACB natuurlijk niet): DQ + kampioenschap ongeldig verklaren danwel volgend jaar eerste paar maanden uithuilen op de bank!
Reply With Quote
  #673  
Old 25-10-2011, 10:37
RKG RKG is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2007
Location: Tongeren
Posts: 1,127
DQ op zijn minst vind ik. Op die manier even meegeven dat zoiets niet kan. DQ maakt voor het kampioenschap toch niks uit aangezien dat Level Racing moest winnen voor nog kans te maken, maar zo heeft hij misschien wel zijn lesje geleerd.

Kampioenschap ongeldig verklaren lijkt mij iets te overdreven, en volgend jaar zal hij waarschijnlijk naar BES gaan(vermoed ik), dus paar maanden uithuilen op de bank heeft niet veel zin dan.
__________________
www.krisgilissen.net
Reply With Quote
  #674  
Old 25-10-2011, 17:36
peredeced peredeced is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Apr 2009
Location: liege
Posts: 37
francorchampagne 2011 the pics





















jp
Reply With Quote
  #675  
Old 25-10-2011, 19:27
Coach Ep Coach Ep is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2006
Location: Ollanda
Posts: 364
Quote:
Originally Posted by RKG View Post
DQ op zijn minst vind ik. Op die manier even meegeven dat zoiets niet kan. DQ maakt voor het kampioenschap toch niks uit aangezien dat Level Racing moest winnen voor nog kans te maken, maar zo heeft hij misschien wel zijn lesje geleerd.

Kampioenschap ongeldig verklaren lijkt mij iets te overdreven, en volgend jaar zal hij waarschijnlijk naar BES gaan(vermoed ik), dus paar maanden uithuilen op de bank heeft niet veel zin dan.
Wel als je zijn licentie schorst. Maar zo rigoureus wordt er nauwelijks ingegrepen.
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 19:20.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.