De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > De Paddock Modelbouw > Modelbouw - Algemeen en vraagbaak
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #391  
Old 18-02-2008, 10:11
TvD's Avatar
TvD TvD is offline
Bourne to rally!
 
Join Date: Oct 2006
Location: Tilburg, NL
Posts: 1,972
Quote:
Originally Posted by Juha View Post
Ik heb hier ook een probleem. Een paar weken geleden (kan ook al een maand zijn) heb ik bij een Spanjaard drie 1/43's gekocht.

Als betalingsmogelijkheden stond er Paypal en overschrijving. Ik heb geen paypal en betaal dus altijd per overschrijving. Ik vraag die man achter een rekeningnummer, en het enige wat ik ontvang zijn berichten, in het Spaans, om te betalen via paypal.

Een paypal account aanmaken kan ik zelf niet, want ik heb geen kredietkaart. Kan ik die verkoop eigenlijk niet laten doorgaan (wel eerst de beschrijving goed uitpluizen om te kijken of ik echt niks kan vinden wat mij in fout stelt) en zeggen dat de "verkoper zich niet houdt aan de objectbeschrijving en aanvaardt de gekozen betalingswijze niet, ondanks vermelding tussen aanvaardde betalingswijzen?"
Bij de NL paypal heb je geen kredietkaart meer nodig hoor. Sinds vorig jaar kan je paypal ook koppelen aan een gewone bankrekening. Als ik op paypal.nl kijk naar de pagina die hierover gaat kom je op een paypal.COM pagina uit, dus ik vermoed dat het in België ook wel zal werken.
__________________
www.rallyfotos.nl

"Don't tell me the sky is the limit
when there are footprints on the moon."
Reply With Quote
  #392  
Old 18-02-2008, 12:03
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict
 
Join Date: Jul 2005
Location: Reninge
Posts: 3,403
Quote:
Originally Posted by Guido View Post
De gebruikersnamen van de 2 bieders lijken toch wel heeel sterk op elkaar. Hopelijk gaat het goed.
Ik hoop het ook, maar "Alain13666" en "Isdesign83" lijken nu toch niet echt op elkaar he... Ah we zien wel...

En Juha, ik hoop dat het voor jou ook goed afloopt...
__________________
Werkbank:
On hold: Citroën DS3 WRC (Loeb) - Mack-trailer (Cars) - BMW 323 E21 Rally (Vermeulen)
Diepvries: Maxi Mégane (Munster) - Mégane 1600 (B.Pyck) - Mini (F.Pyck)
Reply With Quote
  #393  
Old 18-02-2008, 12:13
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
Quote:
Originally Posted by Loeten View Post
Ik hoop het ook, maar "Alain13666" en "Isdesign83" lijken nu toch niet echt op elkaar he... Ah we zien wel...

En Juha, ik hoop dat het voor jou ook goed afloopt...
Ah, maar ik kreeg er andere te zien, afgekorte met sterretjes ertussen. Dacht eerst dat het iets met identity bescherming zou te maken hebben, maar zag dan bij andere biedingsgeschiedenissen dat dit daar niet het geval was.
Reply With Quote
  #394  
Old 18-02-2008, 12:22
Juha's Avatar
Juha Juha is offline
rally rally rally ...
 
Join Date: Dec 2003
Location: Landen
Posts: 1,187
Quote:
Originally Posted by TvD View Post
Bij de NL paypal heb je geen kredietkaart meer nodig hoor. Sinds vorig jaar kan je paypal ook koppelen aan een gewone bankrekening. Als ik op paypal.nl kijk naar de pagina die hierover gaat kom je op een paypal.COM pagina uit, dus ik vermoed dat het in België ook wel zal werken.
Ik zal het proberen. Bedankt!
__________________
www.rallyfoto.be
Reply With Quote
  #395  
Old 18-02-2008, 13:05
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict
 
Join Date: Jul 2005
Location: Reninge
Posts: 3,403
Quote:
Originally Posted by Guido View Post
Ah, maar ik kreeg er andere te zien, afgekorte met sterretjes ertussen. Dacht eerst dat het iets met identity bescherming zou te maken hebben, maar zag dan bij andere biedingsgeschiedenissen dat dit daar niet het geval was.
Gebeurt wel vaker als de bedragen hoog oplopen. Dan kunnen anderen die mensen niet contacteren met een eigen item en zo een deal maken waardoor ik dan alles misloop.

Ik heb trouwens al paar keer contact gehad met de tweede in de bieding die mij een goed voorstel deed. En aangezien ik twee zo'n Corolla's staan heb...
__________________
Werkbank:
On hold: Citroën DS3 WRC (Loeb) - Mack-trailer (Cars) - BMW 323 E21 Rally (Vermeulen)
Diepvries: Maxi Mégane (Munster) - Mégane 1600 (B.Pyck) - Mini (F.Pyck)
Reply With Quote
  #396  
Old 18-02-2008, 13:07
HF_INTEGRALE's Avatar
HF_INTEGRALE HF_INTEGRALE is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jan 2005
Location: In Flanders Fields
Posts: 365
a***b

Quote:
Originally Posted by Guido View Post
Ah, maar ik kreeg er andere te zien, afgekorte met sterretjes ertussen. Dacht eerst dat het iets met identity bescherming zou te maken hebben, maar zag dan bij andere biedingsgeschiedenissen dat dit daar niet het geval was.
eBay Mededeling dd. 25 oktober 2007 :

Om de veiligheid van onze gebruikers te verhogen, worden voortaan de gebruikersnamen van gebruikers anoniem weergegeven, zodra

- een veiling EUR 250 bereikt of overschrijdt.
- de Nu kopen prijs of de minimumverkoopprijs EUR 250 of meer bedraagt.

Op die manier vrijwaren we onze gebruikers van valse herkansingsaanbiedingen en commerciële of frauduleuze e-mails.

De gebruikersnamen van de bieders worden als volgt weergegeven :
twee willekeurige letters van de gebruikersnaam met daartussen 3 sterretjes, bijvoorbeeld a***b. Deze anonieme namen worden consistent gebruikt in de biedingsgeschiedenis. Als een eBay-lid dus een tweede keer op hetzelfde object biedt, krijgt hij dezelfde anonieme naam voor dat object.
Deze anonieme weergave van de gebruikersnamen is van toepassing op de pagina waar u het object en de objectbeschrijving ziet, alsook op de pagina met de biedingsgeschiedenis.

Merk op: u kunt zelf, net als de verkoper van het object, wel uw volledige gebruikersnaam zien. Het feedbackprofiel van de bieders blijft ook zichtbaar.

...

Met vriendelijke groet,
Het eBay team


(Source : eBay.BE)

Regards,
555
Reply With Quote
  #397  
Old 18-02-2008, 19:58
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict
 
Join Date: Jul 2005
Location: Reninge
Posts: 3,403
Zoals ik zei dus... Thanks voor de officiële info Murdock
__________________
Werkbank:
On hold: Citroën DS3 WRC (Loeb) - Mack-trailer (Cars) - BMW 323 E21 Rally (Vermeulen)
Diepvries: Maxi Mégane (Munster) - Mégane 1600 (B.Pyck) - Mini (F.Pyck)
Reply With Quote
  #398  
Old 18-02-2008, 23:02
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
Quote:
Originally Posted by Loeten View Post
Zoals ik zei dus... Thanks voor de officiële info Murdock
Reply With Quote
  #399  
Old 23-02-2008, 11:39
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict
 
Join Date: Jul 2005
Location: Reninge
Posts: 3,403
Allez, alles is verkocht, ook die van 250 euro. Ben erg benieuwd wat dat gaat worden... Ik laat het jullie weten he, want wie weet kan Flame er ook nog een mooie som aan verdienen want je hebt die ook "in stock"...

Grtzzz

Edit: De betaling voor die tweede FX-GT is wel al binnen (100 euro) Dat was de tweede persoon die meebood tot 250... Misschien kon ik hier nog meer uit halen, maar ja, beetje menselijk blijven is ook goed he want die persoon heeft op enkele andere items meegeboden en dus de prijs opgedreven. Ook goed gezien natuurlijk... (En ik had dat niet gevraagd)

Allez, nu weer wat aan "DE VAN" werken...
__________________
Werkbank:
On hold: Citroën DS3 WRC (Loeb) - Mack-trailer (Cars) - BMW 323 E21 Rally (Vermeulen)
Diepvries: Maxi Mégane (Munster) - Mégane 1600 (B.Pyck) - Mini (F.Pyck)

Last edited by Loeten; 23-02-2008 at 11:44.
Reply With Quote
  #400  
Old 23-02-2008, 17:51
Juha's Avatar
Juha Juha is offline
rally rally rally ...
 
Join Date: Dec 2003
Location: Landen
Posts: 1,187
Blijkbaar liggen ze in België weer achter, op de site van paypal.BE wordt het woord overschrijving nergens gebruikt.

En ik kan op ebay niet eens de gekozen betalingsmethode veranderen dus ik zit "vast" aan die overchrijving.

Ik zal die Spanjaard nog eens een mailtje sturen, als het antwoord mij niet bevalt dan heeft hij een probleem en een negatieve beoordeling aan z'n broek van mijn kant.
__________________
www.rallyfoto.be
Reply With Quote
  #401  
Old 23-02-2008, 18:04
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict
 
Join Date: Jul 2005
Location: Reninge
Posts: 3,403
Ik heb even gekeken en inderdaad, als je op "geld toevoegen" klikt, krijg je dit:

Geld toevoegen is niet beschikbaar

--------------------------------------------------------------------------------

PayPal biedt momenteel niet de mogelijkheid om fondsen toe te voegen via uw bankrekening.

Wanneer u een betaling doet, schrijft PayPal het bedrag af van de creditcard van de koper en schrijft het bedrag direct bij op de PayPal-rekening van de verkoper.

--------------------------------------------------------------------------------
__________________
Werkbank:
On hold: Citroën DS3 WRC (Loeb) - Mack-trailer (Cars) - BMW 323 E21 Rally (Vermeulen)
Diepvries: Maxi Mégane (Munster) - Mégane 1600 (B.Pyck) - Mini (F.Pyck)
Reply With Quote
  #402  
Old 18-03-2008, 15:24
Ferrari rules's Avatar
Ferrari rules Ferrari rules is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2007
Location: Aartrijke
Posts: 818
Deze staat nu te koop op ebay.

http://cgi.benl.ebay.be/Ferrari-250-...QQcmdZViewItem

Als ik mij niet vergis is dit het model dat Sennake heeft gebouwt.
Ze vragen er 69 € voor. Is dit niet teveel? of is dit de prijs?
Ik zou deze ook graag in mijn collectie willen... vandaar de vraag

Alvast bedankt.
Reply With Quote
  #403  
Old 18-03-2008, 16:18
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
Quote:
Originally Posted by ferrari rules View Post
Deze staat nu te koop op ebay.

http://cgi.benl.ebay.be/Ferrari-250-...QQcmdZViewItem

Als ik mij niet vergis is dit het model dat Sennake heeft gebouwt.
Ze vragen er 69 € voor. Is dit niet teveel? of is dit de prijs?
Ik zou deze ook graag in mijn collectie willen... vandaar de vraag

Alvast bedankt.
Ik denk dat dat de prijs wel is. Als je ziet dat dezelfde (?) kit, maar dan met motor, http://cgi.benl.ebay.be/Ferrari-250-...QQcmdZViewItem, al voor 84 euro gaat verkocht worden, denk ik wel dat 69 een eerlijke prijs is. Je krijgt er immers toch aardig wat voor terug in de doos.
Reply With Quote
  #404  
Old 26-04-2008, 09:00
Ferrari rules's Avatar
Ferrari rules Ferrari rules is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2007
Location: Aartrijke
Posts: 818
Ik heb mij een stuk of 8 modellen aangeschaft via ebay.

op 1/20:









Reply With Quote
  #405  
Old 26-04-2008, 09:05
Ferrari rules's Avatar
Ferrari rules Ferrari rules is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2007
Location: Aartrijke
Posts: 818


en op 1/24 :







De modellen komen van verenigd koninkrijk en ik heb er om en bij de 160 € verzending inbegrepen voor betaald. Dat is 20 € het stuk. Volgens mij is dit niet goedkoop maar ook niet echt duur aangezien er dozen tussen zitten die je hier moeilijk vind... Nu hopen dat alles goed thuiskomt
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 13:53.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.