De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > De Paddock Community > De Paddock - Aankondigingen
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Closed Thread
 
Thread Tools Search this Thread Rating: Thread Rating: 51 votes, 4.88 average.
  #1  
Old 30-04-2006, 21:51
De Paddock De Paddock is offline
Het Bestuur
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 74
Dunlop & De Paddock op reis naar Le Mans, 13 t/m 15 oktober ‘06

De Paddock op reis naar Le Mans, 13 t/m 15 oktober ‘06

Enige weken terug hebben we gepolst of er interesse was voor een reisje naar Le Mans als de DTM daar te gast is. Aan de hand van die reacties hebben we besloten om voor jullie een reis te organiseren.

Bij het organiseren van deze reis hebben we gebruik mogen maken van de expertise van Transporama, waarvoor onze dank. Met een luxe touringcar zullen we op vrijdagavond 13 oktober vertrekken naar Le Mans. In de vroege zaterdagochtend zullen we dan aankomen bij het circuit van Le Mans. Na afloop van de laatste trainingen zullen we dan onze weg vervolgen naar het Interhotel les Jardins de l'Anjou in de buurt van Angers.

De zaterdagavond is voor iedereen vrij in te vullen maar we verwachten dat de meeste wel aan de toog zullen belanden Na een goede nachtrust in dit tweesterren hotel en een heerlijk ontbijtje gaan we op zondagmorgen terug naar het circuit. Vanaf de tribune zullen we voor Vanina supporteren tijdens haar DTM-race.

Na de laatste race staat de touringcar op ons te wachten en gaan we weer terug naar België waar we op de late zondagavond of in de eerste uurtjes van de maandag aankomen. Een exacte timing kunnen we nog niet geven want de tijdschema’s van dat weekend zijn nog niet bekend.

Wat gaan we zien dat weekend? Uiteraard de DTM en de bijbehorende series. Er bestaat een zeer grote kans dat het FFSA GT tijdens dit weekend een wedstrijd zal rijden op het Le Mans Bugatti circuit. 100% zeker is dit nog niet, want de ITR (organisator van de DTM) en de FFSA zijn nog steeds met elkaar in gesprek. Er ontbreken nog een aantal handtekeningen.

Omdat we geen tijd te verliezen hebben met boeken van de hotelkamers kunnen we dit niet langer afwachten. Mocht de FFSA GT alsnog niet doorgaan dan nog hebben we een prachtig raceweekend op een prachtig circuit in het gezelschap van een hele bende Paddockers.

Wat gaat deze reis kosten? Slechts 100 € voor de clubleden van VZW De Paddock en 115 € voor de overige Paddockers en andere medereizigers.

Wat is inbegrepen bij deze prijs?
- Busreis België – Le Mans vice versa en de lokale transfers tussen het hotel en het circuit;
- 1 overnachting in het tweesterren hotel les Jardins de l'Anjou; Het zijn kamers voor twee personen, er is geen mogelijkheid voor 1-persoonskamers of een toeslag voor 1-persoonskamer.
- 1 ontbijt in het hotel op zondagochtend;
- 1 toegangskaartje voor het hele weekend op de tribune zilver;
- Reis- en annuleringsverzekering, calamiteitentoeslag, toeristenbelasting.

Wat zit er niet bij?- een kaartje voor de paddock in Le Mans;
- het eten op zaterdag- en/of zondagavond;
- ontbijt en lunch op zaterdagmiddag;
- lunch op zondagmiddag;
- het gele vocht met wit schuim of andere sapjes;
- de faciliteiten die in het hotel beschikbaar zijn tegen een meerprijs.

Uiterlijk 26 mei moet het verschuldigde bedrag op de rekening van VZW De Paddock staan. Na deze datum kunnen wij niet meer garanderen dat er nog kamers beschikbaar zijn. Het aantal plaatsen in de bus is beperkt, dus wees er vlug bij. Je deelname is pas geldig als het geld op de rekening van De Paddock staat. Mochten er meer reizigers zijn dan plaatsen in de bus of beschikbare kamers in het hotel dan zal gekeken worden naar de datum van de betalingen.

Mocht je besluiten om alsnog lid te worden van VZW De Paddock dan mag je gebruik maken van het speciale clubledenprijsje voor deze reis. De lidmaatschapsbijdrage van 15 € dien je dan apart te storten.

Betaalgegevens:
De Paddock v.z.w. 147112002
Zeelandstraat 72
2660 Hoboken
Bankrekening: 733-0082342-19

Voor de Paddockers en reizigers woonachtig buiten België:
IBAN rekeningnummer: BE39 7330 0823 4219
BIC code: KREDBEBB

Vermeld bij de betaling duidelijk naam, nickname, wel/geen vzw lid. Stuur ook een mailtje naar markreijnders@hotmail.com met daarin vermelding van je deelname, vraag om een bevestiging!

Het eventueel niet doorgaan van de FFSA GT wedstrijd is geen geldige reden voor het annuleren van de reis.

Tijdschema onder voorbehoud:
Vrijdag 13 oktober:
- 20.00 uur vertrek opstapplaats regio Antwerpen
- 22.00 uur vertrek opstapplaats Circuit Zolder / Wheels

Zaterdag 14 oktober:
- Aankomst in Le Mans in de vroege ochtend
- Hele dag op het circuit
- Busreis naar Interhotel les Jardins de l'Anjou
- Overnachting

Zondag 15 oktober:
- Ontbijt naar Interhotel les Jardins de l'Anjou
- Busreis van het hotel naar het circuit
- Hele dag op het circuit
- Na afloop laatste race terug richting België

Last edited by Mark; 30-04-2006 at 21:58.
  #2  
Old 05-05-2006, 23:09
Ottooke's Avatar
Ottooke Ottooke is offline
I need speed !
 
Join Date: Apr 2003
Location: Hasselt
Posts: 2,310
Zal ik de eerste zijn die zich hier aanmeldt? Ik ga zeker mee!
__________________
  #3  
Old 05-05-2006, 23:12
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator
 
Join Date: Sep 2001
Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Posts: 8,648
Doe er al maar 2 bij
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels,
So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium***

  #4  
Old 06-05-2006, 08:11
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,718
Ik ga ook mee!
__________________

* WWW.SENNAKE.BE *
  #5  
Old 12-05-2006, 23:53
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Mijn centjes zijn ook de deur uit. Le Mans in oktober? Het is eens wat anders dan juni
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
  #6  
Old 13-05-2006, 06:22
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Dec 2003
Location: Koersel
Posts: 2,741
Ik ga ook mee.

Mvg...
  #7  
Old 13-05-2006, 13:44
Marlboro Marlboro is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 29
wij gaan ook mee leuk tussen de Belgen maar dat komt wel goed
  #8  
Old 16-05-2006, 09:36
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Dec 2003
Location: Koersel
Posts: 2,741
Mark, kan je ons de namen geven van de Paddockers die al bevestigd hebben voor deze race.

Hoe worden de kamers ingedeeld?

Mvg...
  #9  
Old 16-05-2006, 23:30
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally Posted by Thomaske_GLPK
Mark, kan je ons de namen geven van de Paddockers die al bevestigd hebben voor deze race.

Hoe worden de kamers ingedeeld?

Mvg...
Nog ff wachten tot 26 mei Zal de lijst dan in een keer publiceren. Tot en met die datum hebben we een "exclusief" recht op die kamers. Na die datum kunnen we niks meer garanderen.Dan kunnen andere andere gasten die kamers ook reserveren.

Dus van de mensen die het wel overwegen om te gaan maar voor 26 mei geen beslissingen kunnen nemen i.v.m. toestemming van partner, werkgever of iets dergelijks. Hou er rekening mee dat het hotel dan wel vol kan zijn. Het blijkt een druk weekend te zijn in de regio Le Mans.

Voor die mensen die mee willen en die absoluut alleen in een kamer willen liggen. Dat kan, maar hou rekening met een fikse (franse) toeslag Details eventueel via mail
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
  #10  
Old 17-05-2006, 06:08
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Dec 2003
Location: Koersel
Posts: 2,741
Corvetteboy en ik zijn van plan een kamer te delen. Is dit een probleem?

Mvg...
  #11  
Old 17-05-2006, 10:28
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green
 
Join Date: May 2004
Location: Merendree (Nevele)
Posts: 2,207
Ik zou ook heel graag meewillen, maar ik weet niet of m'n maatje meegaat dus wordt het afwachten. Ik wil al heel lang naar de DTM en FFSA dus wil ik dit aanbod niet echt laten voorbijgaan... En ik dacht dat de volgende FFSA met Belcar Last Race samenvalt dus zou dat vrij moeilijk kiezen worden (al zou ik op dit moment voor Franse GT's gaan ).

Maar euh, hou alvast een optie open voor mij en ik laat zeker intijds iets weten.
__________________
goossens :: lamy :: ortelli :: palttala

www.born2race.be www.bokkenrijders.net
  #12  
Old 23-05-2006, 22:08
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Wil je zeker zijn van een plaats in onze bus, dan moeten we de deadline van 26 mei respecteren. Na deze datum kunnen we helaas geen garanties geven.

E.e.a. heeft te maken met de optie die we hebben afsproken met het hotel. Tot deze datum hebben we een bepaald aantal kamers exclusief gereserveerd. Na deze datum staan deze kamers ook ter beschikking van derden.

Kan best zijn dat we in juni/juli nog kamers kunnen bijboeken..........maar helaas kan ik niets garanderen. Wees gerust, ik zal mijn stinkende best doen voor jullie

Tot op heden zijn de volgende personen zeker van een plek:

Marlboro + reisgenoot
Raceboy + reisgenoot
Chauffeur
Ottooke
Mark
Sennake
Yvonne'
HHugo
Fleabite
Sledge
Het koppeltje Thomaske_GLPK en Corvetteboy
7 non-Paddockers

Daarnaast heel wat mensen die wel willen maar nog niet in orde zijn met hun verlof of de goedkeuring van hun baas (lees: echtgenote )

Als vzw De Paddock zijn kunnen we helaas niet anders werken dan op deze manier. Dus wie mee wil, het klokje tikt
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
  #13  
Old 23-05-2006, 22:12
Werner333's Avatar
Werner333 Werner333 is offline
Captain Paddock
 
Join Date: May 2001
Location: St. Kat. Waver
Posts: 5,490
Zet mij ook maar op de lijst.
__________________

WWW.WERNER333.COM
  #14  
Old 23-05-2006, 23:20
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green
 
Join Date: May 2004
Location: Merendree (Nevele)
Posts: 2,207
En tot wanneer hebben we tijd om te betalen, Mark? Het is maar dat ik zeer drukke (lees dure) maanden tegemoet ga.

Maar laten we zeggen dat ik 90 % zeker ben dat ik ga...
__________________
goossens :: lamy :: ortelli :: palttala

www.born2race.be www.bokkenrijders.net
  #15  
Old 24-05-2006, 06:16
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Dec 2003
Location: Koersel
Posts: 2,741
Uiterlijk 26 mei Belle!

Mvg...
Closed Thread


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 05:00.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.