De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > BSOT/ Belcar Sprint & Belcar Sprint Historic
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #1  
Old 22-05-2007, 12:11
Clubman Clubman is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2005
Posts: 417
BSC 2007 vervolg en 2008

Ik denk er over toch eens mijn beklag te doen over de schabouwelijke manier waarmee de deelnemers van de BSC steeds behandeld worden als het gaat over een plaatsje in de paddock.

Zaterdag was het vechten geblazen ( bijna letterlijk ) voor een plekje.
Uiteindelijk zijn we gestrand in het middenpad van de paddock 6.

Zelfs daar was nog discussie over........

Niet echt fijn als je dan zag dat het vol stond met auto's zonder laissez-passer ( meestal NL nummerplaten ) en dat de VIP parking D vrijwel leeg was.( op zaterdag toch ).

De paddockverantwoordelijke was niet bereikbaar en reageerde niet op de berichtjes in zijn voice mail.

Niet leuk

Willen we met alle deelnemers een mail of brief naar de organisatie sturen ?

iets helemaal anders : wordt het geen tijd dat we gaan naar een klasse-verdeling naargelang PK / gewichtsverhouding teneinde de klasseverdeling evenwichtiger te maken ?

In de DSC bestaat dat al jaren en bovendien laat het toe dat we meer geïnteresseerden aan trekken.( startveld was niet echt super deze keer)

Immers, wie wil en kan meedoen met de bewapeningswedloop, die is dan vrij dat te doen.
Wie daar niet de middelen of de goesting toe heeft , hoeft daar dan niet aan mee te doen en maakt toch nog kans op een resultaat binnen zijn klasse .

Om het met LVDC te zeggen : dan zingt elk vogeltje zoals het gebekt is en blijft het toch voor iedereen interessant.

Opmerkingen en suggesties zijn welkom;
Reply With Quote
  #2  
Old 22-05-2007, 13:03
Luc VDC Luc VDC is offline
Monseigneur Ludovic du Chateau
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 189
@ clubman
Wat betreft bewapeningswedloop zijn er simpele zaken te doen zonder de motor te raken....
Heb je al eens bedacht hoeveel kilo's je meesleurt met je Alfa??? dit is een tank op 4 wielen, man! dit kan lichter !!!! slijpschijf erop, zou ik zeggen en je wint garantie al 2"..... enkel een zaterdagje of 3 flink doorwerken en efkes doordenken.
Het zijn maar de werkende teams welke vorderingen maken.... ooit reed ik in het begin van het Megane avontuur 2'02" !!!! (wel met vorige kas en cup motor van 172 pk welke er nog rond de 160 pk had wegens dringende revisie!!!)
De technische evolutie kan je niet tegenhouden en moest het niet steeds sneller gaan zou de huidige Belcar nog steeds 1'58" draaien zoals ik de rondetijden van 13 à 15 jaar terug kon bekijken met grote hilariteit.
Sorry dat we voor jou vervluggen maar dit is realiteit.... anders moet je maar cupraces gaan rijden.... en zelfs daar word er gesjoemeld, ik kan je anekdotes vertellen van de destijdse Funcup waar ik 4 jaar gereden heb en waarbij het officiele Dubois team reeds bij de start direct 20 meter voorsprong had op al de rest.... maar dat wil ik je persoonlijk vertellen wat ik ooit toevallig ontdekte.

Betreft de standindeling en het plaatsgebrek we toen hadden door en met onze Noorderburen ben ik het 100% met je eens en volg ik jou.
Maar voor de rest ken je mijn mening.....
Groeten
Luc alias : Du Chateau Ludovicus
Reply With Quote
  #3  
Old 22-05-2007, 18:43
Clubman Clubman is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2005
Posts: 417
ach, zo lang er een aangename samenwerking en sfeer is , is het allang goed hé Monseigneur
Reply With Quote
  #4  
Old 22-05-2007, 19:42
Luc VDC Luc VDC is offline
Monseigneur Ludovic du Chateau
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 189
@ Clubman
De sfeer is er,hé, maat ?
Voor de rest moeten we relativeren....alles is zo vluchtig en onbelangrijk, je moet eerst ouder worden om het te beseffen......
Groeten
Luc
__________________
Monseigneur Ludovic du Chateau
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 02:32.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.