De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > De Paddock Community > De Paddock - Meetings
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #1  
Old 16-11-2003, 03:20
Mistery Mistery is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Nov 2001
Posts: 1,627
Het grote evenement is achter de rug... met een pluim voor de organisatie, want die was zeer goed.

Voor de twee teams van Misteryracing.com is deze wedstrijd een succes geworden. Na drie uur wedstrijd ging Mistery Racing Team II met de overwinning lopen, met Mistery Racing Team I op een tweede plaats, gevolgd door 24u.be . Morgenmiddag de volledige uitslag en een verslag op de website, evenals enkele foto's...

Proficiat aan alle deelnemers trouwens : er dienden geen zwarte vlaggen te worden gezwaaid, wat duidt op een sportieve wedstrijd.
Reply With Quote
  #2  
Old 16-11-2003, 03:51
boosterke's Avatar
boosterke boosterke is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Sep 2003
Location: Tessenderlo
Posts: 196
Het was inderdaad een leuke race... ZEKER voor herhaling vatbaar
Reply With Quote
  #3  
Old 16-11-2003, 04:32
A.J.'s Avatar
A.J. A.J. is offline
De Paddock Sponsor
 
Join Date: Feb 2003
Location: ZOLDER
Posts: 2,637
Quote:
Originally posted by boosterke
Het was inderdaad een leuke race... ZEKER voor herhaling vatbaar
winnen is altijd plezant hé
__________________
http://www.skylimitevents.com
Reply With Quote
  #4  
Old 16-11-2003, 12:03
fordje's Avatar
fordje fordje is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Feb 2002
Location: Kapellen
Posts: 1,240
Paddock karting 2003 www.24u.be verslag
Het Paddock-evenement 2003, met een financiële ondersteuning van de firma Anckaerts en een kleine bijdrage van www.24u.be, is achter de rug.

Nikki, Roel, Joost, JFL, Monique en ikzelf gingen proberen de eer van de site hoog te houden

Op de deelnamelijst stonden enkele stevige concurrenten:

Mistery-team 1 en 2 (door velen reeds vooraf reeds bestempeld als 1 en 2)
Speedlovers.com
Calamitas
Raceprojects
En zelfs het eigen Admin team kon verrassend uit de hoek komen.
En wat gingen de teams van Anckaerts doen ??
Ook BPC Racing had met Gikke en Stijn toch relatief goede piloten in huis.
Het deelnemersveld was dus erg open…

Met de quasi zekere plaatsen voor Mistery-racing 1 en 2, leek de strijd voor de 3° podiumplaats een strijdplaats te worden.
Een top 5 tussen al dit geweld zou voor 24u.be schitterend zijn, maar een plaats tussen 3 en 7 was evenzeer mogelijk (gezien de concurrentie en het verwachtte gelijkwaardige niveau van de teams).

De kwalificaties verliepen alvast prima voor ons team. Een supersnelle Nikki Swannet zette kart 4 mooi op de eerste plaats van de grid.
“Tactisch” overleg (en orders vanuit de organisatie) lieten ons beslissen om Nikki als eerste de baan op te sturen. Hopende op een snelle stint van Nikki, konden de overige teamleden hun positie consolideren en zou Roel, als afsluiter nog voor enige laatste inspanningen zorgen.

Nikki ging vanuit de start voluit en kon inderdaad snel de kloof maken naar de andere teams. Enkel Mistery 1 bleef goed in het spoor.
Na 20’ wedstrijd presteerde Nikki het zelfs om Anthony Kumpen op een ronde te plaatsen. Knap werk !!

Na 35’ wedstrijd kwam Nikki binnen met een relatief ruime voorsprong op de rest van het peloton.
Joost had de taak om de verworven voorsprong te behouden en te consolideren, wat hij ook deed. Vlakke tijden en een goede dosering hield ons team in de race.
Mistery 1 kwam, met Karo Hannaert goed terug en zat tegen het einde van de stint het 24u.be team terug kort op de hielen. Het tweede Mistery Tam was intussen ook sterk opgerukt en zat vlak achter Mistery 1.

Na goed 1 uur wedstrijd kon ikzelf aan mijn stint beginnen. Vooraf was afgesproken om de 2 snelste piloten 35’ te laten rijden , Joost en JFL zouden elk 30’ voor hun rekening nemen en Monique en ik 25’.
Ondanks mijn iets tragere rondetijden bleef onze positie toch vrij goed behouden. Enkel de 2 Mistery-teams konden hun achterstand ophalen en plaatsen zich op de eerste 2 plaatsen.

Na mijn stint kon JFL aan de slag om de tegenstand op afstand te houden. Ook Jan-Frans slaagde mooi in zijn taak en kon ook door vlakke en relatief snelle tijden de 3° plaats vasthouden.

Met nog een uur te rijden kon onze enige dame, Monique, haar rondjes gaan maken.
Ondanks een moeilijke stint, waarin ze geen constante tijden kon rijden en de rondetijden soms erg ver uit elkaar lagen, bleef ze haar positie behouden.
Monique zou, zoals afgesproken, exact 25’ rijden.Enig rekenwerk leverde ons op dat ze op 37 minuten van het einde haar minimale race-tijd zou hebben behaald.

Onze laatste stint (althans , dat dachten we…..) was dan voor Roel voorbehouden. Zijn taak was om Calamitas en Raceprojects op afstand te houden.
De Misteryteams waren intussen zeker van plaats 1 en 2 en konden hun wedstrijd relatief rustig uitrijden.

De 3° plaats leek voor 24u.be in het bereik, tot we op een dik kwartier van het einde vanuit de organisatie te horen kregen dat Monique haar minimale racetijd ( nog ) niet had behaald.!! Enige consternatie was het gevolg…Ik had een rekenfout gemaakt en Monique 2’ te vroeg binnengeroepen !! Zouden we dan toch plaats 3 verliezen?
Om toch te voldoen aan de vereiste minima moest Monique dus nog 2’ racetijd afleggen en moesten we hiervoor een extra pitstop maken.
We besloten om Roel een 3 tal minuten voor het einde binnen te halen voor de extra stop, wat ons minimaal 25” tijdsverlies zou kosten.
Gelukkig was Roel er intussen terug in geslaagd om Raceprojects weer op een ronde te zetten en een kleine voorsprong uit te bouwen in die extra ronde, dit gaf enige buffer om de extra pilotenwissel door te voeren zonder plaatsverlies.

Het zou in elk geval rekenwerk worden en een secondenspel tot aan de finish. Iedereen van het team stond dan ook nagelbijtend in de pits.
3’15” voor het einde stapte Roel uit de kart en kon Monique haar ultieme rondjes rijden. De wissel bracht Raceprojects terug tot op 17”; er mochten dus geen fouten worden gemaakt.
Een mooie eindsprint en foutloze ministint bracht Monique dan toch als 3° over de finish, gevolgd op een luttele 5” door Raceprojects.

Het was dus echt een dubbeltje op zijn kant, maar uiteindelijk bleek onze inschatting juist.
Plaatsen 1 en 2 waren vrij ruim voor Mistery, de plaatsen 3 tot en met 7 lagen zoals verwacht zeer dicht bij elkaar.

Proficiat aan alle teamleden voor de toffe race !! Ook bedankt aan de organisatie en de mensen van Extreme Kart.
Ook zeker niet vergeten de sportiviteit en correctheid op de baan te vermelden. Slechts een 3-tal gele vlaggen ( en geen zwart of echte incidenten) op 3 uur wedstrijd, dat is mooi. Zeker als men weet dat sommige piloten vrij weinig tot geen rij-ervaring hadden en het dus voor hen extra moeilijk was in het verkeer.

Op naar de karting 2004 !


O ja, ... de spaghetti...lekker !!

Last edited by fordje; 16-11-2003 at 12:05.
Reply With Quote
  #5  
Old 16-11-2003, 12:37
A.J.'s Avatar
A.J. A.J. is offline
De Paddock Sponsor
 
Join Date: Feb 2003
Location: ZOLDER
Posts: 2,637
En R@ce@holiC, nog honger ???
__________________
http://www.skylimitevents.com
Reply With Quote
  #6  
Old 16-11-2003, 12:41
Anneke's Avatar
Anneke Anneke is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2002
Location: brecht
Posts: 262
Quote:
Originally posted by fordje
Paddock karting 2003 www.24u.be verslag
Ook BPC Racing had met Gikke en Stijn toch relatief goede piloten in huis.

Tssss; Denk dat sommige mensen onze Dieter niet goed hebben bezig gezien!! Dieter bleek onze snelste man!!!
Ik denk dat wij alle 6 in ons team redelijk gelijkgestelde tijden reden!! Ja, zelfs ik!! Ik reed maar 0.06'' trager dan Gikke hoor! Was zelfs sneller dan Stijn en dan papa Brosius!! Ik heb de 3e snelste tijd gereden van de 6 hoor!!!!

Dus vind ik dat er moet staan
Ook BPC Racing had met Dieter, Gikke en Juf Anneke toch relatief (hoewel ik dat maar flauw vind!!!) goede piloten in huis.

Maar inderdaad was een leuk raceje Met een hele grote pluimencollectie voor de organisatie!! t was de moeite!!
Hoewel wij niet veel in de pap te brokken hadden vonden we het de moeite waard . ben zelfs fier op mijn prestatie en dan wil ik de pijne nek er wel bijnemen. T was jammer van dat accidentje.
Ik zag er 2 in de muur schuiven en ik dacht zo van 'Ja ik kan er nog snel voorbij!!!!'. Maar Werner dacht er anders over T is U vergeven maar mijne nek doe nog wel pijn

Op naar een volgend leuk Paddock jaar met een even leuk afsluitertje!!!

PS: Idd de spaghetti was lekker en de broodjes ook!

Last edited by Anneke; 16-11-2003 at 15:08.
Reply With Quote
  #7  
Old 16-11-2003, 13:03
Gikke's Avatar
Gikke Gikke is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Nov 2002
Location: Somewhere in Mechelen
Posts: 82
Quote:
Originally posted by Anneke

Dus vindt ik dat er moet staan
Ook BPC Racing had met Dieter, Gikke en Juf Anneke toch relatief (hoewel ik dat maar flauw vind!!!) goede piloten in huis.

Groot gelijk Anneke, iedereen was aan elkaar gewaagd. Ik had wel nog nooit op dat circuit gereden, maar ik vind dit veeeeeeel leuker dan het vorige. Al bij al heb ik er gisteren niettegenstaande mijn kort verblijf toch enorm van genoten. Het was een leuke sportieve race (geen enkele zwarte vlag !) georganiseerd door professionals. Een terechte pluim voor de organisatoren !!
Bij deze van harte bedankt aan mijn teammates en vooral de teamsjef nie vergeten !

Tot de volgende !
__________________
Life 's too short to run bad races !!
Reply With Quote
  #8  
Old 16-11-2003, 13:09
Gikke's Avatar
Gikke Gikke is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Nov 2002
Location: Somewhere in Mechelen
Posts: 82
Quote:
Originally posted by Mistery

Voor de twee teams van Misteryracing.com is deze wedstrijd een succes geworden.
Dikke proficiat an iedereen van MRT !!!!!

__________________
Life 's too short to run bad races !!
Reply With Quote
  #9  
Old 16-11-2003, 13:10
R@ce@holiC's Avatar
R@ce@holiC R@ce@holiC is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2002
Location: Hasselt
Posts: 1,525
Quote:
Originally posted by A.J.
En R@ce@holiC, nog honger ???
Altijd he Andy , altijd
Reply With Quote
  #10  
Old 16-11-2003, 14:08
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Nov 2001
Location: Antwerpen
Posts: 1,551
Wedstrijdverslag van Mistery Racing is al te vinden op onze site... de foto's zullen misschien vandaag nog volgen...

Wat de wedstrijd betreft, goeie organisatie, sportieve koers en een mooi resultaat Ook onze teamchefs waren in vorm vond ik, benieuwd wat dat volgende week gaat geven

De spaghetti(soep) was vrij eetbaar... alhoewel het op het eerste zicht op iets anders leek
Reply With Quote
  #11  
Old 16-11-2003, 14:10
Guy's Avatar
Guy Guy is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2002
Location: MASSENHOVEN
Posts: 249
Proficiat aan de organisatie.

Een toffe sfeer en een toegevoegde waarde aan DE PADDOCK !

Ook een prachtig idee van dat andere gedeelte, namelijk de miniaturen- en fototentoonstelling.
Hier zit nog toekomst in !
Reply With Quote
  #12  
Old 16-11-2003, 15:02
FastFons's Avatar
FastFons FastFons is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Feb 2002
Location: Hasselt/Heverlee
Posts: 495
Quote:
Originally posted by fordje
Paddock karting 2003 www.24u.be verslag
Het Paddock-evenement 2003, met een financiële ondersteuning van de firma Anckaerts en een kleine bijdrage van www.24u.be, is achter de rug.

Het zou in elk geval rekenwerk worden en een secondenspel tot aan de finish. Iedereen van het team stond dan ook nagelbijtend in de pits.
nagelbijtend is nogal rustig uitgedrukt vind ik...

FF
__________________
Calamitas R&S Team - www.calamitas.be
Reply With Quote
  #13  
Old 16-11-2003, 15:04
FastFons's Avatar
FastFons FastFons is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Feb 2002
Location: Hasselt/Heverlee
Posts: 495
Quote:
Originally posted by Anneke

Dus vindt ik dat er moet staan
Ook BPC Racing had met Dieter, Gikke en Juf Anneke toch relatief (hoewel ik dat maar flauw vind!!!) goede piloten in huis.
vindT ik, en dat voor een juf, foei!

FF
__________________
Calamitas R&S Team - www.calamitas.be
Reply With Quote
  #14  
Old 16-11-2003, 15:06
Anneke's Avatar
Anneke Anneke is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2002
Location: brecht
Posts: 262
Ik drink nooooooit Thee !!!!! ik vind mijn lieve Fonsje!!! De kindjes van mijn klas leren dat ook lesje nodig????
snorry hihi
Reply With Quote
  #15  
Old 16-11-2003, 15:17
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Een pluim aan de organisatie, zowel depaddock als Extreme. Het was voor mij een heerlijk middagje karten waar het plezier en sociaal samenzijn de prioriteit had.


Enig minpuntje was het gedrag van een tweetal personen in pits, vond ik persoonlijk nogal zwaar "over the top" . Heren het was MAAR een paddock karting, geen WK!!
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 17:59.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.