De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rating: Thread Rating: 3 votes, 5.00 average.
  #1  
Old 05-09-2001, 12:43
vinnie belcar's Avatar
vinnie belcar vinnie belcar is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Sep 2001
Location: kortrijk-belgium
Posts: 238
Cool het ziet er hier cool uit !!!!

Hallo iedereen, via werner heb ik dit forum gevonden, ik zie dat het er hier veel toffer en serieuzer aan toe gaat, dank u werner voor de tip, als piloot van de belcar vind ik het zo fustrerend dat ons eigen forum zo verfakt wordt door enkele nurds, hopelijk kunnen we hier terug over autosport praten, iedereen die informatie wilt over mij en mijn aktiviteiten en eventueel mijn plannen voor volgend jaar kan mij een mailtje sturen.

Groetjes, vinnie
__________________
Groetjes, Vincent Beernaert, feel the need for speed! belcar-KAMPIOEN kl. TB 2002, MAXI-MINI-COOPER SM3
NORMA addicted !!!
Reply With Quote
  #2  
Old 05-09-2001, 12:54
vinnie belcar's Avatar
vinnie belcar vinnie belcar is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Sep 2001
Location: kortrijk-belgium
Posts: 238
Question

ik heb hier ergens een attachement aan gehangen maar ik weet niet hoe ik het kan openen, kan er mij iemand helpen???
__________________
Groetjes, Vincent Beernaert, feel the need for speed! belcar-KAMPIOEN kl. TB 2002, MAXI-MINI-COOPER SM3
NORMA addicted !!!
Reply With Quote
  #3  
Old 05-09-2001, 14:20
Hakki's Avatar
Hakki Hakki is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2001
Location: Waregem (West Vlaanderen)
Posts: 597
Quote:
Originally posted by vinnie belcar
ik heb hier ergens een attachement aan gehangen maar ik weet niet hoe ik het kan openen, kan er mij iemand helpen???
vvorlopig geen attachements, da gade moeten bespreken met airco
ofwel nen link zetten naar waar die file eventueel ook sta...
Reply With Quote
  #4  
Old 05-09-2001, 14:37
vincentdb2001's Avatar
vincentdb2001 vincentdb2001 is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2001
Location: Hasselt & Louvain-La-Neuve
Posts: 726
Dag Vincent (en naamgenoot !), en welcom op de forum !

ik heb hier een paar fotos van de wagen ligen, van tijdens de 24 uren. ik stuur ze wel is als ik wat tijd heb.
__________________
<a href=http://www.vdb-race-pics.com>www.vdb-race-pics.com

</a>
Reply With Quote
  #5  
Old 05-09-2001, 15:08
Oneliner's Avatar
Oneliner Oneliner is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Antwerpen
Posts: 3,670
welcome vincent!!!!!!!!!!

tzal plezant worden me enkele racers op de kartmeetings
__________________
Reply With Quote
  #6  
Old 05-09-2001, 18:03
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,718
Ook van mij een hartelijk welkom, Vincent :-)
Ik ben zo een beetje de ouderdomsdeken van het forum dus "voel" ik me zo'n beetje de spreekbuis van The paddock.
Het is een grote eer voor ons om echte racers als lid te mogen verwelkomen. Na A. Kumpen ben je de tweede piloot en zoals je zelf zei gaat het er hier serieus aan toe (als het moet). Dat betekent niet dat we niet kunnen lachen hoor!
Ook doen we regelmatig meetings en als je graag eens meekomt om ons te leren wat karten echt is, heel graag!
Ook zijn Werner333 en ikzelf er nagenoeg elke race van de Belcar (en alle andere ook eigenlijk) bij, dus de volgende keer komen we wel eens goeidag zeggen (als je er niks op tegen hebt).
Tot gauw!
PS : ik heb dit bericht zowel als email naar jou persoonlijk, als als bericht op dit forum gepost :-) (Amai wat een hoop "alsen")
__________________

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
  #7  
Old 05-09-2001, 19:55
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Ook welkom!

Maaruh dat karten, kijk maar uit als die nederlander komt (c'est moi). Nu woon ik kort in de buurt van de geboorteplaats van Jos Verstappen. Ik weet niet of dat iets te maken heeft met mijn povere kartkwaliteiten.....

Op de buitenbaan van Genk heb ik al de bijnaam de "grasmaaier", iets wat trouwens voor geen meter gaat met die kartjes.

Dus als het een kartbaan met grindbak is voel ik mij helemaal thuis ......net zoals Jos!
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #8  
Old 05-09-2001, 20:08
Oneliner's Avatar
Oneliner Oneliner is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Antwerpen
Posts: 3,670
Grindbakken hebben ze ni in a'pen
__________________
Reply With Quote
  #9  
Old 05-09-2001, 20:10
Werner333's Avatar
Werner333 Werner333 is offline
Captain Paddock
 
Join Date: May 2001
Location: St. Kat. Waver
Posts: 5,490
Hallo Vincent,

Blij te horen dat ge het hier cool vind.
Indien er nog meer Belcar mensen komen valt Airco (de groten baas hier) misschien wel te overhalen om een aparte Belcar sectie aan te maken.
__________________

WWW.WERNER333.COM
Reply With Quote
  #10  
Old 05-09-2001, 20:33
Pascal Pascal is offline
A4993
 
Join Date: May 2001
Location: Belgium, Diest
Posts: 2,462
Welkom Vincent,

En mannekes ik kan u verzekeren dat Vincent niet alleen snel is op de baan !!!!!!!!!!!!!
Als je de kans hebt moet je hem eens bezig zien in de BELCAR-tent op zaterdagavond. Ikzelf had ooit de kans in DIJON. Hijzelf en zijn team kunnen er wat van.

Of is dit momenteel niet meer zo Vincent ? Ik heb gehoord dat de sfeer op zaterdagavond heel wat te wensen overlaat.

C U
Reply With Quote
  #11  
Old 05-09-2001, 23:04
wilmai wilmai is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2001
Location: Hasselt, Limburg
Posts: 255
Talking

Hi di Vinnie,

Welkom op dit forum naast autosport fanaten, website verantwoordelijke van teams, teamchefs en ex teamchefs nu ook piloten. Dit forum wordt binnenkort nog beter dan het oude belcar forum.
Namens alle leden van Corsa Racing in in het speciaal van mij van harte welkom.
Vinnie misschien moeten we in de boxen het adres van dit forum uitdelen tijdens de laatste twee belcar races.
Ik zal onze mannen eens polsen of ze dit willen doen want wegens familiale omstandigheden zal ik er in Francorchamps niet bij zijn.
Iemand anders nog suggesties.
Er is nog een andere site waar veel links en informatie te vinden is over BELCAR.

http://belcar.2start.be/

Mannen tot de volgende keer

GREETZ
WILMAI

__________________
Greeting Wilmai
Reply With Quote
  #12  
Old 05-09-2001, 23:22
Werner333's Avatar
Werner333 Werner333 is offline
Captain Paddock
 
Join Date: May 2001
Location: St. Kat. Waver
Posts: 5,490
Quote:
Originally posted by wilmai
Vinnie misschien moeten we in de boxen het adres van dit forum uitdelen tijdens de laatste twee belcar races.
Goed idee en alvast bedankt voor de reclame Wilmai.
__________________

WWW.WERNER333.COM
Reply With Quote
  #13  
Old 06-09-2001, 13:15
beamer beamer is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: May 2001
Location: Mechelen
Posts: 49
welkom vinnie, als bmw-fanaat zie ik je graag komen, maar natuurlijk ook als je niet met een beamer zou rijden. Ik zal eens een fotooke sturen, in een nogal ongewone positie met een andere bmw.
Reply With Quote
  #14  
Old 06-09-2001, 17:37
Joosen Joosen is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2001
Location: Antwerpen
Posts: 255
Ja Vincent,
ik heb ook net dit forum gevonden dankzij dezelfde link in dat "andere" forum. Ik heb al eens wat rondgelezen en het ziet er goed uit. Mensen die een mening (over autosport) hebben en die uiten, da's een pak interessanter dan hetgeen wij tot nu toe te lezen hebben gekregen hé!

Proficiat aan de organisatoren, moderatoren en iedereen die dit forum in stand houdt. Van nu af aan log ik hier regelmatig in !
__________________
no pain, no gain
no guts, no glory
Reply With Quote
  #15  
Old 06-09-2001, 19:31
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone
 
Join Date: May 2001
Location: Hoboken (Antwerpen)
Posts: 6,845
Quote:
Originally posted by vinnie belcar
ik heb hier ergens een attachement aan gehangen maar ik weet niet hoe ik het kan openen, kan er mij iemand helpen???
voorlopig geen attachments idd!! Dit om de bandbreedte niet te overbelasten!! Een link plaatsen kan idd altijd!! Ik llop momenteel met plannen rond om een eigen webserver aan te kopen, en in een serverpark te hangen!! Vanaf dat dit zou kunnen, zorg ik er onmiddelijk voor dat ge attachments bij de vleet kunt uploaden zene!!

airco
__________________
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 14:12.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.