De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Endurance
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #1  
Old 31-05-2005, 18:24
fish88's Avatar
fish88 fish88 is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Feb 2005
Location: Den Haag, Nederland
Posts: 518
http://www.autosport.nl/actueel/news...28&bericht=908 racing for holland heeft sponsoren en auto voor 2005 gepresenteerd.
heeft lammers een potentiele sponser gevonden want er staat: ''. Jan Lammers benadrukte de aanwezigen dat ook de financiële problemen, die door de enorme benodigde budgetten die racen op dit niveau met zich meebrengt, binnenkort definitief tot het verleden behoren.''
er staat dat men eindelijk gaat beginne met het bouwen van een nieuwe wagen want de dome s101 is te oud

Last edited by fish88; 31-05-2005 at 18:27.
Reply With Quote
  #2  
Old 31-05-2005, 18:55
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 4,516
Quote:
Originally Posted by fish88
http://www.autosport.nl/actueel/news...28&bericht=908 racing for holland heeft sponsoren en auto voor 2005 gepresenteerd.
heeft lammers een potentiele sponser gevonden want er staat: ''. Jan Lammers benadrukte de aanwezigen dat ook de financiële problemen, die door de enorme benodigde budgetten die racen op dit niveau met zich meebrengt, binnenkort definitief tot het verleden behoren.''
er staat dat men eindelijk gaat beginne met het bouwen van een nieuwe wagen want de dome s101 is te oud
Ben toch benieuwd waar RfH volgend seizoen mee gaat komen.
Reply With Quote
  #3  
Old 31-05-2005, 19:17
Bramzel's Avatar
Bramzel Bramzel is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jul 2003
Location: Groningen, Nederland
Posts: 1,430
*silent prayers wishfull thinking* Zytek? *silent prayers wishfull thinking*
Reply With Quote
  #4  
Old 31-05-2005, 19:36
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally Posted by FIRE
Ben toch benieuwd waar RfH volgend seizoen mee gaat komen.
Eigenlijk weten we het al, zo tussen neus en lippen door heeft Lammers in de afgelopen weken toch al een ander laten lekken. Ze zijn daar bezig aan een nieuw LMP project. Tja alleen de namen die het chassis en motor gaan dragen is nog even snuffelen............

Lammers was gisteren weer top bij RTL Autosport, die vent is zo open en eerlijk over zijn bezigheden. Dit jaar wat minder budget, kan gebeuren.........schroeven we de catering en dergelijke wat terug. Zijn niet veel mensen die dat durven toegeven, het gaat iets minder. Die man is een voorbeeld voor alle junior-coureurs in de lage landen hoe je moet omgaan met de media.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #5  
Old 31-05-2005, 19:53
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 4,516
Quote:
Originally Posted by Mark
Eigenlijk weten we het al, zo tussen neus en lippen door heeft Lammers in de afgelopen weken toch al een ander laten lekken. Ze zijn daar bezig aan een nieuw LMP project. Tja alleen de namen die het chassis en motor gaan dragen is nog even snuffelen............
Dat ze met iets nieuws gaan komen was inderdaad wel zo'n beetje bekend. Dus dat zou een Dome of Zytek kunnen zijn (LMP2 geen optie, Lammers wil voor hoogste trede gaan), echter als je het autosport.nl artikel leest en ook eerdere interviews dan doet dat toch ook heel erg denken aan een eigen RfH-LMP1, waar ze dan inderdaad nog een motor in en banden onder moeten doen. Echter met de financiele problemen van de laatste paar jaar, dan is dat toch niet realistisch?


Quote:
Originally Posted by Mark
Lammers was gisteren weer top bij RTL Autosport, die vent is zo open en eerlijk over zijn bezigheden. Dit jaar wat minder budget, kan gebeuren.........schroeven we de catering en dergelijke wat terug. Zijn niet veel mensen die dat durven toegeven, het gaat iets minder. Die man is een voorbeeld voor alle junior-coureurs in de lage landen hoe je moet omgaan met de media.
Lammers steekt inderdaad ver boven andere Nederlandse coureurs uit.
Reply With Quote
  #6  
Old 31-05-2005, 20:04
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jul 2001
Location: Everywhere
Posts: 4,300
Quote:
Originally Posted by fish88
http://www.autosport.nl/actueel/news...28&bericht=908 racing for holland heeft sponsoren en auto voor 2005 gepresenteerd.
heeft lammers een potentiele sponser gevonden want er staat: ''. Jan Lammers benadrukte de aanwezigen dat ook de financiële problemen, die door de enorme benodigde budgetten die racen op dit niveau met zich meebrengt, binnenkort definitief tot het verleden behoren.''
er staat dat men eindelijk gaat beginne met het bouwen van een nieuwe wagen want de dome s101 is te oud
John Bosch zal er ook wel voor iets tussenzitten zeker
Reply With Quote
  #7  
Old 31-05-2005, 20:23
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 4,516
Quote:
Originally Posted by Scapa
John Bosch zal er ook wel voor iets tussenzitten zeker
Ik hoop het. Hij beschikt over €€€, maar hem een paydriver noemen zou hem onrecht aan doen.


Overigens is (of was) de Nederlander Wiet Huidekoper bezig met het ontwikkelen van een wagen voor een "long term sports car project".
Reply With Quote
  #8  
Old 31-05-2005, 23:06
Bramzel's Avatar
Bramzel Bramzel is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jul 2003
Location: Groningen, Nederland
Posts: 1,430
Quote:
Originally Posted by FIRE
Lammers steekt inderdaad ver boven andere Nederlandse coureurs uit.
Mwoah, dan doe je groot onrecht aan Peter Kox, Patrick en Duncan Huisman, Mike Hezemans, Robert Doornbos. Dat zijn allen fantastische coureurs die erg sympathiek zijn, goed met de media kunnen omgaan, geen sterallures vertonen (ookal mogen de Huismannetjes soms arrogant overkomen; het zijn hele sympathieke jongens).
Reply With Quote
  #9  
Old 31-05-2005, 23:34
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally Posted by FIRE
Echter met de financiele problemen van de laatste paar jaar, dan is dat toch niet realistisch?
In een vorige uitzending vertelde hij dat de "achterstanden" uit 2003/2004 weggewerkt waren. 2005 was een mager jaar............gezien de nieuwe LMES plannen mag je daar een kleine plus verwachten.

Het A1-project kost niets, de crew en expertise van RfH worden ingehuurd door de franchise-houder van Nederland. Ook een plus of een plusje.

Die twee Domes? Zijn die eigendom van RfH? Zoja mag je daar ook een aardige som voor opschrijven in de verkoop.

De deal met IMG, kan ook het e.e.a. opleveren.........

Het chassis? De nieuwe LMP's (en wellicht GTP's) schieten als paddestoelen uit de grond. Als er ergens veel dingen van ontwikkeld worden dan kon het weleens meevallen qua kosten. Simpele economische gedachte van mij Iets wat erg duur en exclusief is, dat is weggelegd voor de happy-few. Het is jaren geleden dat er zoveel nieuwe projecten op stapel stonden.........dus wellicht dat een chassis bouwen niet zo duur is dan dat wij vermoeden.

Banden? Daar zal toch wel dealtje te regelen zijn gezien de reputatie van Lammers.

Motor? Tja dat blijft een groot vraagteken voor mij. Ik heb wel enkele mogelijke namen in mijn hoofd zitten die in aanmerking zouden komen maar kan dat op geen enkele manier onderbouwen. Blijft gokwerk.............
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #10  
Old 31-05-2005, 23:46
fish88's Avatar
fish88 fish88 is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Feb 2005
Location: Den Haag, Nederland
Posts: 518
even een vraagje, wie heeft deze tread begonne want dat heb ik niet gedaan

ik hoop dat john bosh (RIJK) en jan lammers samen een RFH gaan besturen want dan kan het een goede toekomst krijgen. en ik hoop dat ze de 2 dome's aan iemand kunnen verkopen want ze zijn al best oud (of misschien kunnen ze daarna omgebouwd worden). maar de toekomst van RFH ziet er denk ik wel aardig uit

Last edited by fish88; 31-05-2005 at 23:49.
Reply With Quote
  #11  
Old 01-06-2005, 00:52
Bramzel's Avatar
Bramzel Bramzel is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jul 2003
Location: Groningen, Nederland
Posts: 1,430
Quote:
Originally Posted by Mark
Banden? Daar zal toch wel dealtje te regelen zijn gezien de reputatie van Lammers.
Hij heeft nu factory-support van Dunlop, die twee hebben een goede band opgebouwd die Lammers niet gauw zal verlaten.

Quote:
Motor? Tja dat blijft een groot vraagteken voor mij. Ik heb wel enkele mogelijke namen in mijn hoofd zitten die in aanmerking zouden komen maar kan dat op geen enkele manier onderbouwen. Blijft gokwerk.............
Lammers heeft altijd gezegd erg blij te zijn met de Judd motoren. Zou geen slecht idee zijn om daarmee door te racen imho.
Reply With Quote
  #12  
Old 01-06-2005, 13:34
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 4,516
Quote:
Originally Posted by Bramzel
Mwoah, dan doe je groot onrecht aan Peter Kox, Patrick en Duncan Huisman, Mike Hezemans, Robert Doornbos. Dat zijn allen fantastische coureurs die erg sympathiek zijn, goed met de media kunnen omgaan, geen sterallures vertonen (ookal mogen de Huismannetjes soms arrogant overkomen; het zijn hele sympathieke jongens).
Kox en Hezemans (en Cor Euser) ok, de Huismannen vind ik wat minder.
Reply With Quote
  #13  
Old 01-06-2005, 13:42
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 4,516
Quote:
Originally Posted by Mark
Die twee Domes? Zijn die eigendom van RfH? Zoja mag je daar ook een aardige som voor opschrijven in de verkoop.
Volgens mij zijn die inderdaad van RfH zelf. Is er wel een markt voor zulke wagens?

Quote:
Originally Posted by Mark
Banden? Daar zal toch wel dealtje te regelen zijn gezien de reputatie van Lammers.
Bovendien heb ik de indruk gekregen dat Dunlop zich serieuser met sports car racen bezig is gaan houden. Denk dat de achterstand met Michelin verkleint is.

Quote:
Originally Posted by Mark
Motor? Tja dat blijft een groot vraagteken voor mij. Ik heb wel enkele mogelijke namen in mijn hoofd zitten die in aanmerking zouden komen maar kan dat op geen enkele manier onderbouwen. Blijft gokwerk.............
Judd is na de Audi de beste motor, krijg echter de indruk dat ze bezig zijn met een fabrikant.
Reply With Quote
  #14  
Old 01-06-2005, 17:25
fish88's Avatar
fish88 fish88 is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Feb 2005
Location: Den Haag, Nederland
Posts: 518
Jan Lammers: "For next year we will build a car that complies with the new regulations. With new material and a good chance on a podium position you will receive all the manufacture support that you need. Besides the tyres we also try to close an engine deal on short term".

It looks like Jan Lammers will return to Le Mans with two cars to compete for victory next year. Jan: "The second car is more or less guaranteed so our future looks promising!"

gelukkig komt hij bijna cker terug met 2 wagens. ik zou echt willen weten wie die financiele steun geeft waardoor het er zo positief uitziet. john bosh misschien?
Reply With Quote
  #15  
Old 01-06-2005, 17:33
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
@fish88: bronvermelding?
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 16:18.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.