De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #46  
Old 13-05-2003, 00:50
Rrubinio Rrubinio is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jun 2001
Posts: 838
Quote:
Mijn 47 druppeltje op de gloeiende plaat zijn ook online
www.RJ-online.be
Reply With Quote
  #47  
Old 13-05-2003, 00:54
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Is er een plaats waar je dichter kan komen en waar je zonder draad foto's kan nemen?
ja, maar dan moet je wel je loopschoenen aandoen.............

aan de overkant van dat baanvak........en dan tussen rivage en bruxelles. Als je daar naar toe loopt zie je een hek (verboden toegang)......daarnaast zit een levensgroot gat in de draad.....al vele jaren

binnenkant rivage, insturen.........bijna hele bocht zonder draad. Bruxelles zelf, maar dan omlaag klauteren........gaat makkelijk vanaf rivage...........

De Source, zit zelfs een apart gat in de draad. Bij dat viphuisjes net voorbij de source........

Van dubbel-links tot aan de busstop heb ik nog niet verkend......maar die brug bij de karting moet ook lukken. Dus, schoentjes aan en lopen maar.........
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #48  
Old 13-05-2003, 06:51
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,718
Quote:
Originally posted by airco
kwetsend ? Door hem te quoten creëer je zelf de illusie dat het door de reactie van fordje komt. Ik stel de feiten enkel vast waar Fordje totaal uit de lucht komt gevallen als hij jouw reactie op zijn post leest. Je kan me toch moeilijk gaan verbieden om vaststellingen te doen van illusies die je zelf creërt ....
Mja, ik had die 2 zaken die ik nu in 1 post gezet heb, beter gescheiden gehouden om alle verwarring te vermijden...

Feit blijft dat ik nog steeds aan niemand verantwoording hoef af te leggen als ik vind dat ik beter ophou met het posten van foto's en dat ik het als kwetsend aanvoel als jij zegt dat ik ben. Let in het vervolg een beetje op welke symbolen je gebruikt als je mensen "bestempelt".

PS : je kan geen feiten trekken uit "illusies" zoals je zelf zegt, enkel een mening. Een feit is een onweerlegbaar gegeven dat niet vatbaar is voor interpretatie. Maar dit volledig terzijde.
__________________

* WWW.SENNAKE.BE *

Last edited by Sennake; 13-05-2003 at 06:55.
Reply With Quote
  #49  
Old 13-05-2003, 07:56
Guy's Avatar
Guy Guy is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2002
Location: MASSENHOVEN
Posts: 249
Exclamation

Hallo jongens, rustig , rustig.....

Ik stam nog uit die tijd dat we op de wedstrijden gretig uitkeken naar de (beroeps of andere-)fotografen die je dan de foto's van de vorige wedstrijd lieten bekijken en verkopen. Af en toe een foto krijgen van een fan , was een zaligheid, zelfs in zwart-wit!

Desnoods bestelden we ze op voorhand....

Nu ligt dit helemaal anders en is er inderdaad een ruim en vooral , VERGEET DIT VOORAL NIET, GRATIS overaanbod.

Maar slacht die kip met die gouden eieren toch niet !!!!!
Reply With Quote
  #50  
Old 13-05-2003, 08:11
Guy's Avatar
Guy Guy is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2002
Location: MASSENHOVEN
Posts: 249
Thumbs up

PS
Was nog wel even vergeten te vertellen dat dit GRATIS overaanbod er gekomen is dankzij de hulp, de fanatieke interesse en de inzet in materiaal en in tijd van enkele auto- en autosportfanaten , waarvoor mijn oprechte dank.

Dit laat je inderdaad toe om de Belcar en andere weekends EXTRA lang te beleven, en dit zonder onderscheid......
Reply With Quote
  #51  
Old 13-05-2003, 09:27
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,718
Quote:
Originally posted by guy
Nu ligt dit helemaal anders en is er inderdaad een ruim en vooral , VERGEET DIT VOORAL NIET, GRATIS overaanbod.
'T is te zeggen : gratis voor de forumleden, niet gratis voor mij : ik betaal elk jaar € 160 om voldoende webspace én bandbreedte te bezitten om al die foto's te kunnen posten.
__________________

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
  #52  
Old 13-05-2003, 10:03
Baron's Avatar
Baron Baron is offline
Touring car racing !!!!!
 
Join Date: Apr 2003
Location: TONGEREN
Posts: 1,087
Quote:
Originally posted by Dexter
Hallo allemaal,

Ik ben weliswaar nieuw hier en ook nog een 'Ollander' maar wil jullie toch graag laten genieten van een paar plaatjes die ik gisteren geschoten heb.
Heb de Belcar leren kennen via collega-fotograaf "Big Bear" Jeff Moons uit Antwerpen welke mij vertelde hoe mooi deze serie is.
En hij had volkomen gelijk.
Onze Dutch Supercar Challenge is ongeveer van gelijk niveau als de Belcar overigens.
Hopelijk hebben jullie daar gisteren ook nog van genoten.

grtz,

Dexter

De Belcar pagina


Hallo Dexter, welkom!
Twee kleine opmerkingen :
1. Mooie foto's. Proficiat! Alsjeblieft meer van dat.
2. De Dutch Supercar willen vergelijken met de Belcar, raakt kant noch wal. De Dutch Supercar vind ik ronduit een slaapverwekkende vertoning. Het niveau en de spanning in de Belcar-races liggen toch duidelijk een heel stuk hoger
Reply With Quote
  #53  
Old 13-05-2003, 10:03
Ottooke's Avatar
Ottooke Ottooke is offline
I need speed !
 
Join Date: Apr 2003
Location: Hasselt
Posts: 2,310
Dat probleem heb ik niet. Ik heb zelf 50 MB webspace en mijn tante ook nog eens 50 MB die zij niet gebruikt.
In totaal heb ik dus 100 MB en als ik de foto's klein genoeg maak dan kom ik nog wel even toe.
Ik betaal dus niets meer dan mijn abonnement.

Ik moet sneller typen, mijn opmerking slaat dus op Sennake.
__________________
Reply With Quote
  #54  
Old 13-05-2003, 10:13
Baron's Avatar
Baron Baron is offline
Touring car racing !!!!!
 
Join Date: Apr 2003
Location: TONGEREN
Posts: 1,087
Quote:
Originally posted by Sennake
...ik hou er dan ook maar mee op : dat bespaart me een hoop tijd, moeite en energie.
Zeer jammer! Maar alle begrip voor je beslissing!
Wat ik hier even wil zeggen; HARTELIJK BEDANKT voor al die mooie foto's waarvan je ons liet meegenieten.
We zullen je missen!

Last edited by Sennake; 13-05-2003 at 11:03.
Reply With Quote
  #55  
Old 13-05-2003, 11:02
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,718
Quote:
Originally posted by Ottooke
Dat probleem heb ik niet. Ik heb zelf 50 MB webspace en mijn tante ook nog eens 50 MB die zij niet gebruikt.
In totaal heb ik dus 100 MB en als ik de foto's klein genoeg maak dan kom ik nog wel even toe.
Ik betaal dus niets meer dan mijn abonnement.
Ik heb óók 50 Mb webspace van skynet, maar die gebruik ik uitsluitend voor mijn eigen modelbouw-webpagina (http://users.skynet.be/sennake).

Ik heb dan een half dozijn gratis webspaces geprobeerd, maar als er meer dan 10 man naar gemiddeld 100 foto's komen kijken ligt je site op 1, 2, 3 plat natuurlijk. Daarom heb ik gekozen voor een extra 350 Mb webspace (aangekocht via De Paddock trouwens) en vooral veel meer bandbreedte.
__________________

* WWW.SENNAKE.BE *

Last edited by Sennake; 13-05-2003 at 11:05.
Reply With Quote
  #56  
Old 13-05-2003, 13:33
Ottooke's Avatar
Ottooke Ottooke is offline
I need speed !
 
Join Date: Apr 2003
Location: Hasselt
Posts: 2,310
Je hebt toch nog niet alle 50 MB gebruikt voor je modelbouwpagina. ikzelf heb op mijn Telenet account ook 2 websites staan, eentje is www.ottooke.tk (eigenlijk http://users.pandora.be/pvrancken/De...DePaddock.html en de ander heb ik gemaakt voor mijn zus, ook te vinden op http://users.pandora.be/pvrancken
Beide sites hebben samen een omvang van een kleine 40 MB.
Je modelbouwpagina mag dus gerust nog wat groter worden
Die gratis webspaces zijn inderdaad rommel, ik heb die vroeger ook geprobeerd maar ben daar vlug weggegaan.
Voorlopig heb ik geen problemen met webspace en/of bandbreedte, maar moest dat ooit gebeuren dan weet ik waar ik plaats kan kopen (op DePaddock ).
__________________
Reply With Quote
  #57  
Old 13-05-2003, 16:13
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,718
Dat klopt wel, maar er staan dan ook minder dan de helft op van de modellen die ik hier thuis heb staan...
__________________

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
  #58  
Old 13-05-2003, 17:40
manu's Avatar
manu manu is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2003
Location: kortenberg
Posts: 275
Toch bedankt voor ieder die zijn foto's openbaar .
Het doet plezier om acties"?" te zien die we anders alleen van de commentators te horen krijgen(btw wat een enthousiasme van deze heren )
tot de volgende keer MANU

Last edited by airco; 14-05-2003 at 14:49.
Reply With Quote
  #59  
Old 13-05-2003, 17:41
manu's Avatar
manu manu is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2003
Location: kortenberg
Posts: 275
sorry ergens een stommiteit gedaan.

*edit*
/mod by airco
stommiteit weggewerkt

Last edited by airco; 14-05-2003 at 14:50.
Reply With Quote
  #60  
Old 14-05-2003, 12:52
PJ46 PJ46 is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Nov 2001
Location: Oxford, UK
Posts: 86
Heeft er nog iemand foto's van de nr54 BMW??
ook foto's van de zaterdag?
Sennake??
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 12:17.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.