De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Driver's seat & Trackdays
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #1  
Old 17-11-2003, 13:54
A.J.'s Avatar
A.J. A.J. is offline
De Paddock Sponsor
 
Join Date: Feb 2003
Location: ZOLDER
Posts: 2,637
ERAN RACING : 6 februari Circuit Zolder

Aangezien de eerste inschrijvingen aan het binnenkomen zijn open ik deze tread nu al. We hopen dat het winteroffensief zich ofwel in januari ofwel in de tweede helft van februari toeslaat zodat we net als in 2003 (25 januari) veel zon mogen krijgen tijdens onze winter organisatie.
Boosterke gaat ook zijn eerste stappen op het circuit zetten die dag, ben benieuwd of dit even goed zal gaan als op de kart?
Verder verandert er niet veel aan het concept. De timing blijft behouden 9u-14u voor de beginners, 14u-18u vrij rijden.
BODI gaat zich die dag bezig houden met het maken van ERAN RACING : THE MOVIE, een kortfilm waarmee we tot in Cannes en Hollywood in de prijzen gaan vallen
Verder gaan we een nieuwe locatie hebben op het circuit, ons echt clubhuis, maar daarover binnenkort meer.
Dus markeer 6 februari alvast in uwe agenda.
__________________
http://www.skylimitevents.com
Reply With Quote
  #2  
Old 17-11-2003, 14:03
Mistery Mistery is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Nov 2001
Posts: 1,627
Re: ERAN RACING : 6 februari Circuit Zolder

Quote:
Originally posted by A.J.
Boosterke gaat ook zijn eerste stappen op het circuit zetten die dag
Oei Oei Oei... Janneke, doe het goed hé kerel !
Reply With Quote
  #3  
Old 17-11-2003, 14:16
boosterke's Avatar
boosterke boosterke is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Sep 2003
Location: Tessenderlo
Posts: 196
eeuuhhh als ik geen brokken rij ben ik al content ... :d
Reply With Quote
  #4  
Old 17-11-2003, 21:32
BODI's Avatar
BODI BODI is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Oct 2003
Location: Ergens in 't Waasland :)
Posts: 121
Question Re: ERAN RACING : 6 februari Circuit Zolder

Quote:
Originally posted by A.J.
BODI gaat zich die dag bezig houden met het maken van ERAN RACING : THE MOVIE, een kortfilm waarmee we tot in Cannes en Hollywood in de prijzen gaan vallen
Oei, Sta me dan toe nog even het volgende op de juiste plaats te koppie-pasten .

Op de laatste Eran Racing track days zijn er steeds cameras van deelnemers aanwezig geweest. Deze leveren soms spectaculaire en interessante beelden op, die dan gemonteerd worden, om vervolgens de basis te vormen van een of ander internet filmpje.

Veel deelnemers vinden het tof later een of ander visuele herinnering te hebben. Uiteraard, wie vindt het niet plezant om zijn wagen door de bocht te zien scheuren met himself achter het stuur.

De betreffende filmpjes zijn echter bijna altijd vanuit 1 camerastandpunt – logisch, er is meestal maar 1 camera – gefilmd.

Voor de volgende Eran Racing track day, op 6 februari, had ik graag een samenwerking willen organiseren. Als de mensen die anders individueel telkens filmen, nu eens afspreken om samen te filmen en de beelden uit te wisselen. We zouden dan cameras kunnen verdelen over het circuit om zo meer van de gebeurtenis te registreren. Daarom probeer ik nu al een tijdje geinteresseerden met een digitale camera zich te laten melden.

Op het einde van de dag, kan dan de digitale data ( eventueel gecompresseerd ) uitgewisseld worden, door ze centraal te verzamelen en op DVD te branden ( ik heb de apparatuur en de krachtige PC ter beschikking ) . Iedereen zou dan de totale beelden ( ook van de andere cameras ) kunnen meekrijgen. Het grote voordeel is meer beelden en camerastandpunten. Eventueel volgende internet- of thuisfilmpjes zullen nog een stuk knapper zijn. Bovendien kan Eran dan deze beelden gebruiken om hun dagen nog populairder te maken…

6 Februari lijkt nog ver weg maar als we dit goed willen aanpakken lijkt een goeie organisatie geen overbodige luxe.

6 FEBRUARI: OPROEP VOOR FILMERS MET CAMERA DIE BEELDEN WILLEN UITWISSELEN

Liefst digitale camera met DV uitgang, Firewire of USB 2.0 verbinding (breng eventueel windows 2K device drivers mee). andere mag ook, maar dan ik die beelden niet ter plaatse digitaliseren.
Stuur me op voorhand een mailtje zodat ik weet welke stormloop te verwachten .
Reply With Quote
  #5  
Old 18-11-2003, 12:59
Jo Smets's Avatar
Jo Smets Jo Smets is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2003
Location: In lower places (my Mini)
Posts: 501
Dag Allemaal,

ik bennu volop bezig met het klaarmaken van de Race-mini. Hij zal over een paar weken klaar zijn en moet gerodeerd zijn voor 6 februari. Dan gaan we de pony's loslaten

Verder had ik nog de volgende vraag. Aangezien de kans groot is dat het op 6 februari regent of ies dergelijks. had ik graag een Box gehuurd voor die dag. Ik hoorde dat dit niet echt duur is maar weet er iemand de juiste prijs en hoe dat zit met stroomvoorziening. Reservaties moeten bij de controletoren neem ik aan?

Aanstaand weekend is er naast de Rallysprint in Zolder ook een Rally-race-Kar happening in Lanaken op de kartbaan. Binnen oval racen tegen mekaar met autos... Spectaculair. Er zullen ook verschillende race-teams aanwezig zijn.

Meer info via grand prix karting te lanaken

met race-groeten,
Jo Smets
Reply With Quote
  #6  
Old 18-11-2003, 14:11
A.J.'s Avatar
A.J. A.J. is offline
De Paddock Sponsor
 
Join Date: Feb 2003
Location: ZOLDER
Posts: 2,637
de prijs voor een box is nu iets meer dan 30€.
om dit te reserveren moet je bij circuit zolder zelf zijn, je kan hiervoor rechtstreeks bellen op 011/85.88.89
__________________
http://www.skylimitevents.com
Reply With Quote
  #7  
Old 18-11-2003, 16:40
Pölö's Avatar
Pölö Pölö is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 37
Gaat men voortaan altijd die transponders gebruiken tijdens de free driving?
Reply With Quote
  #8  
Old 18-11-2003, 18:53
A.J.'s Avatar
A.J. A.J. is offline
De Paddock Sponsor
 
Join Date: Feb 2003
Location: ZOLDER
Posts: 2,637
Ja, deze zijn verplicht voor de geluidsmeting en wagenidentificatie.
De reden waarom wij deze verdelen in de pits en niet bv tijdens de inschrijving is dat ze "250€" het stuk kosten en wij niet zinnens zijn deze borg aan iedereen te vragen, daarom wordt er telkens een wagen de pits in rijdt een transponder geplaatst en wanneer er van de piste afgereden wordt nemen we deze er terug uit.
__________________
http://www.skylimitevents.com
Reply With Quote
  #9  
Old 22-11-2003, 18:58
pieterp.be pieterp.be is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 30
Ik krijg er alweer zin in
Reply With Quote
  #10  
Old 18-12-2003, 23:22
A.J.'s Avatar
A.J. A.J. is offline
De Paddock Sponsor
 
Join Date: Feb 2003
Location: ZOLDER
Posts: 2,637
Vandaag heeft Boosterke het circuit voor het eerst van heel kortij gezien. Ik moest namelijk wat gaan rondbollen in functie van een cameraploeg die de diverse camerastandpunten evalueerde. Dus alle bochten moesten meermaals genomen worden, en Boosterke zat de hele tijd naast me in de wagen. Ik hoop dat hij nu genoeg info heeft om op 6 februari zijn plan te kunnen trekken op het circuit. Go for it Boosterke
__________________
http://www.skylimitevents.com
Reply With Quote
  #11  
Old 19-12-2003, 00:24
FormulaV-JH495's Avatar
FormulaV-JH495 FormulaV-JH495 is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2003
Location: looking @ you in my rear view mirror
Posts: 543
@ Boosterke : elke kilo da ge nu verliest ... the quicker u go
@ me ... da zeg ik ook al elk jaar en der komt altijd maar meer bij dan dat eraf gaat .. mijn BLOK jaren zeker
__________________
It's satisfaction, it's disappointment,it's triumph, it's noise, it's color, it's people.. For a racing-driver, each race is a new adventure ... J.Clark
Reply With Quote
  #12  
Old 21-12-2003, 03:46
A.J.'s Avatar
A.J. A.J. is offline
De Paddock Sponsor
 
Join Date: Feb 2003
Location: ZOLDER
Posts: 2,637
Aan de deelnemers op 6 februari OPGELET :

de inschrijvingen en het sekretariaat van ERAN RACING zal vanaf deze eerste organisatie in 2004 in het nieuwe themacafe WHEELS plaats vinden. Onder de tunnel door en dan naar rechts!
__________________
http://www.skylimitevents.com
Reply With Quote
  #13  
Old 21-12-2003, 04:07
boosterke's Avatar
boosterke boosterke is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Sep 2003
Location: Tessenderlo
Posts: 196
inderdaad ik heb het circuit ne keer meegemaakt als passagier en ik moet zeggen, heb der al een heel deel van kunnen opsteken (oa dat fietsers hier niet op thuishoren )
en euh wheels... brengde best zelf mee zenne, want zonder wielen gade ni kunne bollen denk ik
Reply With Quote
  #14  
Old 08-01-2004, 12:59
A.J.'s Avatar
A.J. A.J. is offline
De Paddock Sponsor
 
Join Date: Feb 2003
Location: ZOLDER
Posts: 2,637
De inschrijvingen komen nu vlot binnen. We hebben reeds bijna 20 mensen voor de circuit experience, de cursus van 8u tot 14u. Als het weer nog wat wil meezitten dan kunnen we er een mooie start van 2004 van maken.
Momenteel zijn het vooral gewone sportiev wagens die ingeschreven staan (HondaCRX, Opel Astra, Ford Puma, Alfa 75, Mini Cooper, BMW 320,...)
__________________
http://www.skylimitevents.com
Reply With Quote
  #15  
Old 08-01-2004, 13:37
BODI's Avatar
BODI BODI is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Oct 2003
Location: Ergens in 't Waasland :)
Posts: 121
Ik kijk er al naar uit. De peugeot zou dan ook moeten getuned zijn. Ben benieuwd.
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 03:51.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.