De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Eenzitters
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #31  
Old 27-04-2003, 22:18
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator
 
Join Date: Sep 2001
Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Posts: 8,648
Quote:
Originally posted by redje
Volgens pitstop.tv zouden de SWS de volgende 3 jaar terugkomen naar Zolder.
na DTM vorig jaar: eerst zien, dan geloven.
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels,
So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium***

Reply With Quote
  #32  
Old 27-04-2003, 22:19
fordje's Avatar
fordje fordje is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Feb 2002
Location: Kapellen
Posts: 1,240
Quote:
Originally posted by raceboy
...- Belcarautos naar de grid kijken bleek voor sommige teams haast onmogelijk. Als ze dan nog een boertige kerel (altijd claxoneren ) in de tegengestelde richting laten rijden dan lopt het helemaal in de soep.
...

Ja, Stijn..al is een auto naar de grid geKEKEN ... Mss moet je eens enkele goochellessen nemen...


Maar je hebt een punt, de wagens op het circuit krijgen was niet simpel. Voordeel was wel dat het publiek heel dicht bij de teams kon komen, wat anders ook niet het geval is als de wagen in de boxen staan.

@Beemer:

Er waren 35.000 bezoekers (ik vrees alleen dat het geen betalende aantallen waren ). En ja, als je dan als cameraman in een doorgang gaat staan waar die allemaal tegelijk door willen...

Maar je moet zeggen, hij had daar een prachtige plek uitgekozen.
Reply With Quote
  #33  
Old 27-04-2003, 22:21
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally posted by redje
Volgens pitstop.tv zouden de SWS de volgende 3 jaar terugkomen naar Zolder.
Als dat waarheid wordt........joepieeeeeeeeeeeeeee!
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #34  
Old 27-04-2003, 22:44
Steve's Avatar
Steve Steve is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2003
Location: Lede
Posts: 650
Echt niemand opgevallen dat de NWS de eerste race een ronde teveel gereden hebben?????

Steve.
Reply With Quote
  #35  
Old 27-04-2003, 23:11
redje's Avatar
redje redje is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Oct 2002
Location: Wezemaal
Posts: 1,382
Quote:
Originally posted by raceboy
na DTM vorig jaar: eerst zien, dan geloven.
Er staat dat het contract nog niet getekend is, maar klaar ligt. Maar t is inderdaad beter niet te vroeg victorie te kraaien.
Reply With Quote
  #36  
Old 28-04-2003, 06:53
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Maar 35.000? Volgens mij was het veel meer.......................

Dat is nog minder dan de zaterdag van de 24U.......was toch echt drukker als tijdens een 24U.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #37  
Old 28-04-2003, 07:03
Megane Megane is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2002
Location: ergens in de Kempen
Posts: 660
Ik vond het een klein beetje tegenvallen van Bas Leinders, hij die kampioen wil worden op zijn thuis circuit punten laten liggen.

OK die crash kon hij niet aandoen, maar de quali was niet zo schitterend als wat hij donderdag gereden heeft.
Reply With Quote
  #38  
Old 28-04-2003, 09:41
redje's Avatar
redje redje is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Oct 2002
Location: Wezemaal
Posts: 1,382
Quote:
Originally posted by Megane
Ik vond het een klein beetje tegenvallen van Bas Leinders, hij die kampioen wil worden op zijn thuis circuit punten laten liggen.

OK die crash kon hij niet aandoen, maar de quali was niet zo schitterend als wat hij donderdag gereden heeft.
Inderdaad, maar ik heb gelezen dat er in de quali verschillende wagens de villeneuve-chicane afgesneden hebben, en ze bleven daar niet steken omdat t zand nat was. Niet te verwonderen dat bas pas 10de was in de tweede quali.
Reply With Quote
  #39  
Old 28-04-2003, 12:15
Speesman's Avatar
Speesman Speesman is offline
de snelste doctorandus
 
Join Date: Mar 2002
Location: Kessel-Lo
Posts: 1,017
Wat ik chique vond was hoe Montagny de eerste chicane nam. Alle piloten gingen terug naar 3de buiten Montagny, die bleef in 4de (en won daardoor serieus wat tijd denk ik).
Reply With Quote
  #40  
Old 28-04-2003, 12:26
Jan's Avatar
Jan Jan is offline
Jinba Ittai
 
Join Date: May 2001
Location: Zoom Zoom
Posts: 1,799
Behoorlijk spectaculair die Nissan's, tijdens de eerste heat viel er in de Villeneuve elke ronde wat te beleven: spinnen, zandbakmaneuvers, evenwel steeds zonder erg... en zo hoort het ook.

In de tweede heat ging het er al veel minder uitbundig aan toe, maar kregen we een bijzonder boeiende strijd voor de plaatsen twee t.e.m. zeven te zien. Ook nu weer was de Villeneuve "the place to be" toen Bas Leinders na een "voorzet" van Ravier twee plaatsen tegelijkertijd probeerde goed te maken....in vogelvlucht.
Resultaat: geen punten voor Bas en evenmin voor Marc Gené.
Vanzelfsprekend was Bas gedreven om op het podium te geraken, maar ik vrees dat hij toch een ietsje overmoedig te werk is gegaan, ook al ligt hij misschien niet aan de basis van het ongeval. In ieder geval, hij doet er geen goeie zaak mee en ik begrijp dan ook niet zo best dat hij nog zoveel show stond te verkopen naar het publiek toe: gezwind op de omheining klauteren, armen in de lucht en handschoentjes naar het publiek gooien. 't Was wel Montagny die met de punten ging lopen hé, en ook Ravier scoort behoorlijk!


jan
Reply With Quote
  #41  
Old 28-04-2003, 12:42
JV1's Avatar
JV1 JV1 is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jan 2003
Location: Hoofddorp
Posts: 313
IK ben zondag geweest, en het was een fantastische dag! vooral de Superfund World series was te gek! ze mogen ook wel een keer naat Zandvoort komen. Enrique Bernoldi viel mij zeer tegen, hij spinde o.a. in de Villeneuve chicane, waardoor hij in het midden veld eindigde. Volgend jaar kom ik zeker vlaggen!
__________________
Robin

http://www.auto-sport.nu
Reply With Quote
  #42  
Old 28-04-2003, 18:53
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jul 2001
Location: Everywhere
Posts: 4,300
Inderdaad chique wagens. Alleen hebben we kunnen vaststellen dat inhalen zeer gewaagd was. In de eerste race stak Edwards z'n teamgenoot bij KTR onder onze (joost, davy en ik) gewoon voorbij tijdens de safety-car procedure. Is daar een sanctie van voortgekomen?
Reply With Quote
  #43  
Old 28-04-2003, 18:55
Werner333's Avatar
Werner333 Werner333 is offline
Captain Paddock
 
Join Date: May 2001
Location: St. Kat. Waver
Posts: 5,490
Saai. Treintje rijden. Al veeeel betere series gezien. F1 bv.
__________________

WWW.WERNER333.COM
Reply With Quote
  #44  
Old 28-04-2003, 19:07
JPMontoya's Avatar
JPMontoya JPMontoya is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Dec 2001
Location: Keerbergen
Posts: 2,963
ja dat was storend, maar waarom zetten ze de tunnel dan niet veel eerder open ???
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 15:06.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.