De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > De Paddock Modelbouw > Modelbouw - Algemeen en vraagbaak
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #31  
Old 19-03-2010, 09:27
TvD's Avatar
TvD TvD is offline
Bourne to rally!
 
Join Date: Oct 2006
Location: Tilburg, NL
Posts: 1,972
Heren: chapeau! Fijn om te horen dat de lucht geklaard is.
__________________
www.rallyfotos.nl

"Don't tell me the sky is the limit
when there are footprints on the moon."
Reply With Quote
  #32  
Old 19-03-2010, 13:08
Big attack's Avatar
Big attack Big attack is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2005
Location: gingelom
Posts: 526
zeer blij dit te horen, en dit voor iedereen betrokken

Last edited by Big attack; 19-03-2010 at 13:08.
Reply With Quote
  #33  
Old 19-03-2010, 13:44
Joka-1's Avatar
Joka-1 Joka-1 is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 286
eindelijk nog eens goed nieuws,
Reply With Quote
  #34  
Old 19-03-2010, 17:01
Doc's Avatar
Doc Doc is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Dec 2008
Location: Maasmechelen, deelstaat van de republiek Vlaanderen
Posts: 1,428
Quote:
Originally Posted by Joka-1 View Post
eindelijk nog eens goed nieuws,


Goed nieuws zo net voor het weekend is altijd leuk meegenomen.
__________________
Reply With Quote
  #35  
Old 19-03-2010, 18:39
Loixrallyfan's Avatar
Loixrallyfan Loixrallyfan is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2009
Location: Valmeer
Posts: 1,524
Fantastisch
Blij dat het bijgelegd is.
Goe gedaan Guido en Bart.
__________________
Reply With Quote
  #36  
Old 20-03-2010, 15:06
Nismo's Avatar
Nismo Nismo is offline
Frieten, hmmmm, lekker
 
Join Date: Jan 2005
Location: Houthalen-Oost
Posts: 6,188
Beter laat dan nooit, maar ik ben ook blij dat alles is uitgeklaard.

En hopelijk, als je ons ooit eens tegenkomt op één of andere beurs, dat we dan eens nader kunnen kennismaken.


Quote:
Originally Posted by Rallymen View Post
.........................

Nog even terzijde, mijn beslissing om te stoppen met het actief bouwen van rallywagens heeft hier niks maar dan ook niks mee te maken, dit is een persoonlijke beslissing.
Wat niet wil zeggen dat ik niet meer geinterresseerd ben in de modellen en dus wel af en toe nog zal komen meelezen op het forum.
Mvg Rallymen.
Ooit komt dat bouwvirus nog wel terug, en begin je er terug aan.
__________________
Mvg Johny


When people rob banks, they go to jail
When banks rob people, they get a bonus.
Reply With Quote
  #37  
Old 20-03-2010, 16:50
Walter's Avatar
Walter Walter is offline
Kraftbayer
 
Join Date: Mar 2004
Location: Turnhout
Posts: 233
Hallo,
Ik wil hier even reageren want er is precies iets in gang geschoten op DE PADDOCK.
Ik wist niet dat sommige mensen zich zo vlug "gepakt" voelden door mijn reacties op hun treads.Blijkbaar zijn er mensen bij met een erg kort lontje
Dit kan gebeuren ieder zijn eigen karakter.
Het is niet mijn bedoeling geweest om hun werk af te breken maar om op bepaalde vragen een antwoord of reactie los te krijgen.
Het is nu eenmaal zo als je veel post over een model je daar dan ook reactie op kunt verwachten.Negatief of positief dat laat ik in het midden.
Ik heb in het verleden ook enkele modellen gepost en omdat daar maar 1 of 2 reacties opkwamen denk ik dat het grote deel geen intresse heeft in die vorm van modelbouw.Daarom bouw ik enkel nog maar en plaats geen modellen meer op het forum.
Ik verkondig ook mijn eigen mening over iets maar zeg dit dan ook duidelijk erbij dat het mijn mening is.
Op de aktie van DE PADDOCK Modelbouwadmins om mij een rode kaart te geven daar heb ik geen probleem mee.Dat is hun recht als ze menen dat het goed is voor het imago van het forum.
De reden waarvoor daar ben ik over geinformeerd geweest en dat is uitgesproken.
Als ik dan de bedoeling van DE PADDOCK MODELBOUW ANNO 2010 lees dan begrijp ik wat hun standpunten zijn.
Het is echt MODELBOUW wat hun bezighoud en niet zozeer het ombouwen en veranderen van basismodellen.
Ik en nog sommige andere mensen zijn personen die een basis die-cast of een kit kopen en deze dan helemaal ombouwen of verbouwen tot een bestaande raceauto uit het racegebeuren."BASTLEN" noemen de Duitsers dit.Hier hebben ze zelfs een eigen forum voor.
Daarom is er misschien een groot verschil in bouwen.Ik bouw zoals de auto er in het echt uit ziet.MODELBOUWERS bouwen met detail voor elk stukje.
Mensen die modellen bouwen zoals ik kan men op 10 vingers tellen in België denk ik.
Ik vind dan ook dat iedereen zelf moet zien bij welke groep hij behoord.
Ofwel bij de MODELBOUWERS of bij de andere enkelingen die ook bouwen maar daar geen club of dergelijke van hebben.Deze mensen ontmoeten elkaar gewoonlijk op ruilbeurzen die eigenlijk voor de modelbouwers niet zo interessant zijn.
Ik bekijk dan ook niemand met een scheef oog omdat ze bepaalde "acties "ondernomen hadden.
Het is tenslotte een hobby en als we ons hier dan ook nog druk over moeten maken dan
Ik blijf wel de treads lezen en eventueel hier en daar een opmerking of vraag stellen maar voel U niet dadelijk gepakt als het iets is wat U stoort.
Netjes een antwoord of een argument geven lost dit op.
Mvg,
Walter

BMW...Kraftbayers!
Reply With Quote
  #38  
Old 15-09-2010, 00:06
gert mertens gert mertens is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2009
Location: Mol
Posts: 655
Als laatste heeft Guido ,onze voorzitter, gepost dat de paddock stillaan leegloopt...
Ik hoop écht dat dit niet aan mij wordt gerelateerd want hierbij voel ik me dan écht wel slecht
Mijn énige beweegreden dat ik lidgeld betaal binnen de Paddock is omdat ik die zelfde civiele modelbouw gedrevenheid NIET terugvind binnen KMK...
Ik kom énorm graag naar de meetings elke maand omwille van dat !
André en mezelf voelen ons ook binnen KMK als een vreemd eendje (2CV )
Nu ga ik nog eens iets vertellen éh...
(alweer een primeur)
Ik heb gehoord dat ook David Maes wenst lid te worden van de Paddock !
(of toch al zéker eens afkomen)
Dit is iemand die bike's bouwt op een geheel ander niveau éh mannen.
Dus voorzitter er beweegt wat in modelbouwland en voor de Paddock is dit énkel positief...dus wa zegt onze Gert,de koe bij de horens pakken en gaan met de banaan !

Grtz,
G

Last edited by Guido; 15-09-2010 at 09:45.
Reply With Quote
  #39  
Old 15-09-2010, 01:31
Nismo's Avatar
Nismo Nismo is offline
Frieten, hmmmm, lekker
 
Join Date: Jan 2005
Location: Houthalen-Oost
Posts: 6,188
@ Guido; Waarom leegloop, er zijn toch meerdere mensen die lid zijn van meerdere clubs, dus dat zal het probleem niet zijn.
__________________
Mvg Johny


When people rob banks, they go to jail
When banks rob people, they get a bonus.

Last edited by Guido; 15-09-2010 at 09:45.
Reply With Quote
  #40  
Old 15-09-2010, 01:49
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
Quote:
Originally Posted by gert mertens View Post
Als laatste heeft Guido ,onze voorzitter, gepost dat de paddock stillaan leegloopt...
Ik hoop écht dat dit niet aan mij wordt gerelateerd want hierbij voel ik me dan écht wel slecht
Mijn énige beweegreden dat ik lidgeld betaal binnen de Paddock is omdat ik die zelfde civiele modelbouw gedrevenheid NIET terugvind binnen KMK...
Ik kom énorm graag naar de meetings elke maand omwille van dat !
André en mezelf voelen ons ook binnen KMK als een vreemd eendje (2CV )
Nu ga ik nog eens iets vertellen éh...
(alweer een primeur)
Ik heb gehoord dat ook David Maes wenst lid te worden van de Paddock !
(of toch al zéker eens afkomen)
Dit is iemand die bike's bouwt op een geheel ander niveau éh mannen.
Dus voorzitter er beweegt wat in modelbouwland en voor de Paddock is dit énkel positief...dus wa zegt onze Gert,de koe bij de horens pakken en gaan met de banaan !

Grtz,
G
Het enige wat ik vaststel is dat het project "De Paddock Modelbouwclub" mislukt is. Wat begonnen is als een klein groepje waar demo's geven een primaire zaak was, is ondertussen uitgedraaid op een allegaartje. Je hebt uiteraard de trouwe "Paddockers", gasten die enkel en alleen op De Paddock posten en naar Paddock meetings komen, maar zij zijn een deftige minderheid aan het worden. En ondanks het feit dat we steeds geprobeerd hebben om van iedereen die dat wilde een betere modelbouwer te maken, moet ik hier nu, op ons allereigenste forum lezen dat ze nú wakker geworden zijn. Nú gaan ze zich verberteren qua niveau want nu hebben ze gezien hoe het moet. En opnieuw wordt er zelfs openlijk gezegd dat ze dan maar naar een andere club gaan omdat ze daar meer kunnen leren.

Dus, ofwel zijn Guy en ik dikke modelbouwprutsers die er niks van kunnen en ofwel hebben ze het gewoon niet willen leren van ons. In beide gevallen is alle moeite die ik er ooit ingestoken heb, voor niets geweest...

Ik herinner me nog als de dag van gisteren de eerste meeting dat je erbij was. Om de één of andere reden hing iedereen gewoon aan de lippen van de demo'er in kwestie. Maar, hij kwam niks nieuws laten zien. Hij vertelde het gewoon op een andere manier. Het zal wel aan mij liggen en de manier waarop ik demo's geef. Op zich kon ik dat alleen maar toejuichen. Maar, ik voelde toch een addertje onder het gras... En ja hoor, die was er wel.

Er werd me zelfs op een bepaald moment verteld dat André bij De Paddock zou komen omdat hij nergens zijn gading vond. Tot ik op een bepaald moment vaststelde dat hij niet naar De Paddock kwam. Hij zat bij KMK... Wat blijkt? Ze wilden het civiele promoten in hun club. Eerst eens even De Paddock komen goeiendag zeggen en de mannen warm maken om mee voor de kar te spannen. Dat pakte niet helemaal uit zoals gedacht, maar als ze de wedstrijdtafels komen volzetten, da's toch ook al iets. En wat deden die van De Paddock, ze zijn de tafels gaan volzetten... En wat lees ik hier? Dat er Paddockers zijn die nu naar Geel gaan trekken...

Maar dan toch nog doodleuk hier komen zeggen dat we onzen draai niet vinden in KMK... Nu kunt ge iedereen veel doen geloven, maar ikke niet.

Dus, gaan met die banaan? Prima, dan wordt het kiezen. Ofwel De Paddock, ofwel KMK. Ge kunt best lid zijn van de 2, maar dan moet het wel gedaan zijn om De Paddock paarden voor de civiele kar van KMK te spannen - zonder dat we er iets voor teruggekregen hebben, zelfs integendeel. Met alle respect, maar ik "hoor" al enkele jaren dat David Maes lid gaat worden...

Soit, wat ik wel weet, is dat ik het aantal mensen dat bij meer dan De Paddock alleen lid is, kan ik ondertussen op 1 hand niet meer tellen. Ik begin me dan ook hoe langer hoe meer de vraag te stellen voor wie of voor wat doe ik het en voor wie of voor wat laat ik 's nachts mijn slaap....

You tell me.
Reply With Quote
  #41  
Old 15-09-2010, 09:38
racer's Avatar
racer racer is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Jul 2010
Location: Houthalen
Posts: 163
Er is maar 1persoon de schuld van dit alles en je weet wel wie dit is.
De miserie is begonnen met rallymen,Johan is weggebleven,ik "racer" ben weggebleven,Dominique is aan de kant gezet enz.
Er is nooit geprobeert alles terug op het juiste spoor te krijgen.
En uitspraken als:"Als het je niet aanstaat wat ik zeg ,stap het dan maar af ,dat komt hard aan.

Groetjes,

Racer
Reply With Quote
  #42  
Old 15-09-2010, 10:17
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
Quote:
Originally Posted by bdalover View Post
Er is maar 1persoon de schuld van dit alles en je weet wel wie dit is.
De miserie is begonnen met rallymen,Johan is weggebleven,ik "racer" ben weggebleven,Dominique is aan de kant gezet enz.
Er is nooit geprobeert alles terug op het juiste spoor te krijgen.
En uitspraken als:"Als het je niet aanstaat wat ik zeg ,stap het dan maar af ,dat komt hard aan.

Groetjes,

Racer
Ik moet u proficiat wensen, sedert uw komst naar De Paddock is er altijd ambras geweest. Wat we ook deden, nooit was het goed voor meneer. Ge zijt dan een hele tijd ziek geweest en vanaf de eerste keer dat ge terug waard, zat het er weer bovenhands op, maar dan nog erger.

De Paddock is een publiek forum en daarom dat ik zeg dat het vormen van een club op basis van een publiek forum mislukt is. Destroyed door gefrustreerde en depresieve kerels die niet beter te doen hebben dan hun eigen negativiteit op een forum te komen ventileren.

IK heb er genoeg van! Veel succes nog met de affiliaties met andere clubs. De displaycases zullen ter zijner tijd aan de betrokkenen nog geleverd worden en voor de clubkledij moet iemand anders dan maar zorgen.

Ik heb nog voldoende Fords en Honda's te bouwen en zal mijn tijd wel nuttiger kunnen besteden.

@ Nismo,
Bij een andere club zijn geen probleem? Wat dacht je van die mensen die in hun andere clubkledij voor de stand komen palaveren terwijl hun auto modellen niet bij ons staan? Wat ze dan alsnog bij De Paddock komen doen, vind ik erg verwarrend. Maar goed, ik ben blijkbaar de enige.

Soit, veel succes jongens met jullie "nieuwe" Paddock!
Reply With Quote
  #43  
Old 15-09-2010, 11:05
gert mertens gert mertens is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2009
Location: Mol
Posts: 655
Guido,

Allereerst,
Jammer dat het deze weg opgaat.
Maar goed, blijkbaar wordt mijn aanwezigheid -als lid van KMK- bedreigend geacht.
Dit is -en zal nooit- mijn bedoeling zijn.
Mijn verontschuldigingen voor wat ik "verkeerd" heb gedaan
en wens de paddock het allerbeste toe !

Mvg,
Gert Mertens
Reply With Quote
  #44  
Old 15-09-2010, 11:07
Starmodel's Avatar
Starmodel Starmodel is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: May 2004
Location: Heverlee
Posts: 203
Ik beken dat ik zowel in Houthalen als in Mol in de clubkledij van de andere club ,waar ik ondertussen reeds 20 jaar lid van ben,aanwezig was.Ik ben me echter niet bewust dat dit een probleem zou moeten zijn naar de Paddock toe.Het is waar dat ik geen modellen op de Paddockstand had staan,net zomin dat ik deelgenomen heb aan de wedstrijd,maar is dit een vereiste misschien? Het was me reeds opgevallen hoe koel je tegenover mij deed in Houthalen,klaarblijkelijk omdat ik er in een rood hemdje ipv.een beige polo geregeld een praatje kwam slaan met de collegabouwers die ik ondertussen toch als vrienden beschouw.Vrienden die ik ook heb bij diverse andere clubs trouwens. Ik voel me aangesproken als je zegt dat ik kom palaveren,maar is een modelbouwhappening net niet de uitgelezen plaats hiervoor? Ik kom af en toe naar de meetings,waar ik steeds probeer om er mee een gezellige boel van te maken.Het is waar dat het posten op dit forum mijnentwege te wensen overlaat (ik denk dat deze post evenveel woorden bevat als alle vorigen samen),maar ik ben nu eenmaal zo chaotisch met modelbouw bezig dat er wellicht niemand kop noch staart van krijgt.
Tenslotte hoop ik,als er een probleem tussen ons zou zijn dat we dit onder elkaar eens kunnen uitpraten buiten dit forum,tussen pot en pint(op zijn Belgisch dus)
Reply With Quote
  #45  
Old 15-09-2010, 11:40
Nismo's Avatar
Nismo Nismo is offline
Frieten, hmmmm, lekker
 
Join Date: Jan 2005
Location: Houthalen-Oost
Posts: 6,188
Amai jongens, wat is dat hier allemaal.

@ Guido;
- Mensen die bij ons komen paraderen in hun clubkledij, zijn mensen waarvan we weten dat ze al jaren bij die club zijn aangesloten. Deze mensen hebben ook nooit gezegd dat ze mee onze stand komen bemannen, dus op die manier heb ik persoonlijk daar geen probleem mee. Ik heb ooit gezegd dat ik bij geen enkele club ga, maar voor DePaddock heb ik daar nooit een probleem van gemaakt, juist om de wat losse sfeer, de gezeligge babbel. Ik ben ook niet van plan om elders te gaan, gewoonweg omdat er ook ander zaken meespelen zoals werk, familie, ....

- Persoonlijk heb ik met niemand problemen binnen de Paddock en wil ik er ook geen gaan hebben. Ik probeer/probeerde steeds mijn steentje bij te dragen, hopelijk in positieve zin, zonder enige ambitie dan ook. Ik
Ik stond/sta met plezier vroeg op om als één van de eersten de stand op te bouwen op de diverse beurzen.

-Ik heb dan ook een heleboel bijgeleerd, van zowel jouw, Guy en anderen die demo's gaven, ook al waren er die voor mij persoonlijk minder interessant waren.

-Zelf keek/kijk ik elke maand er naar uit om de 3de vrijdagavond me te amuseren, even weg van alle andere zorgen en problemen, ik stak er zelfs verlof voor in, omdat ik anders pas later zou kunnen komen als ik middagpost had.

- Ook ik post op ander fora, zoals Modelbrouwers en Automotive, maar ik zie niet in wat daar het probleem is. Er zijn zelfs een aantal mensen die ik daar heb leren kennen en die nu ook naar de Paddock komen.

@ allen;
-Het enige wat ik altijd spijtig heb gevonden, is dat sommige problemen niet tijdig op tafel werden gegooid, maar achteraf werden besproken als het meestal te laat was.

-Langs de andere kant, wordt het niet eens tijd om met ons allen samen te gaan zitten en de problemen eens uit te praten, zonder mekaar allerlei verwijten te maken, zodat we, in mijn ogen volgend jaar met een propere lei kunnen beginnen, want op deze manier is er niks plezant meer aan. Hopelijk wordt de meeting van aanstaande vrijdag geen fiasco en zit ik daar niet alleen.
__________________
Mvg Johny


When people rob banks, they go to jail
When banks rob people, they get a bonus.

Last edited by Nismo; 15-09-2010 at 11:43.
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 17:01.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.