|
|
||||
|
||||
WK 1997 - Mitsubishi Lancer evo IV - T.Mäkinen - Hasegawa 1/24
Wat een heerlijke oob leek te worden, bleek al gauw wat anders. Foute rijhoogte, foute banden en velgen... Ik kon weer scratchen...
Velgen en banden werden bij Renaissance gevonden. De ombouw van de rijhoogte vind je in de WIP. De eindfoto's: ...
Werkbank: On hold: Citroën DS3 WRC (Loeb) - Mack-trailer (Cars) - BMW 323 E21 Rally (Vermeulen) Diepvries: Maxi Mégane (Munster) - Mégane 1600 (B.Pyck) - Mini (F.Pyck) Last edited by Loeten; 02-01-2013 at 15:35. |
|
||||
|
||||
Grtzzzz
Werkbank: On hold: Citroën DS3 WRC (Loeb) - Mack-trailer (Cars) - BMW 323 E21 Rally (Vermeulen) Diepvries: Maxi Mégane (Munster) - Mégane 1600 (B.Pyck) - Mini (F.Pyck) Last edited by Loeten; 02-01-2013 at 15:37. |
|
|||
|
|||
Ik zou voor de panel-lines donkergrijs gebruiken ipv zwart.
Nu wordt alle aandacht naar diezelfde panel-lines getrokken als je het model bekijkt. Desalniettemin vind ik dit een echt pareltje, alleszinds veel beter dan die die ik een 12tal jaar terug bouwde!
|
||||
|
||||
Dat is een snelle build geweest, maar ook zéér geslaagd.
|
||||
|
||||
Thanks !
Even wat buitenfoto's geplaatst... En wat de lines betreft, ik blijf bij zwart ook al is het harder. Voor mij voelt het goed al begrijp ik wel de 'kritiek'. Toch vind ik dat ook bij 1/1 dit duidelijk zwart is. Hier zit ik evenwel weer met het probleem dat ofwel de line te breed is uitgekrast ofwel moet ik dringend een nieuw stiftje halen wegens te dik geworden...
|