De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > De Paddock Modelbouw > Modelbouw - Algemeen en vraagbaak
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #1  
Old 06-04-2005, 12:05
Mario's Avatar
Mario Mario is offline
Eenzaat
 
Join Date: May 2001
Posts: 1,871
Laval toe ?

Zondag even in Francorchamps gepasseerd en tot mijn grote verbazing was Laval gesloten.
Niet zomaar gesloten evenwel. Het had er alle schijn van dat de winkel ofwel verhuisd is ofwel gewoon gestopt is.

Weet niet in hoeverre dit in modelbouwland annex autosportland bekend is, maar op mij kwam dit als een lichte schok over.
__________________
Reply With Quote
  #2  
Old 06-04-2005, 12:37
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,718
Quote:
Originally Posted by Mario
Zondag even in Francorchamps gepasseerd en tot mijn grote verbazing was Laval gesloten.
Niet zomaar gesloten evenwel. Het had er alle schijn van dat de winkel ofwel verhuisd is ofwel gewoon gestopt is.

Weet niet in hoeverre dit in modelbouwland annex autosportland bekend is, maar op mij kwam dit als een lichte schok over.
Een jaar of 2 geleden heeft Laval zijn kruidenierswinkel annex modelbouwwinkel blijkbaar verkocht aan een nieuwe eigenaar, die er tot voor enkele maanden dezelfde combinatie op nahield : kruidenierswinkel gemixt met modelbouw.

Maar medio vorig jaar heeft de brave man blijkbaar beslist om het gedeelte "modelbouw" af te stoten want toen was het nog enkel een kruidenierswinkel. Nu is blijkbaar ook deze activiteit gestopt? Of bedoel je dat er geen modellen meer te koop staan Mario?
__________________

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
  #3  
Old 06-04-2005, 12:48
Mario's Avatar
Mario Mario is offline
Eenzaat
 
Join Date: May 2001
Posts: 1,871
Volgens mij is de winkel gewoon compleet toe of zijn ze grote werken aan het doen aan het interieur.
Voor de ramen en vitrines hingen witte lappen stof zodat je niet kon binnenkijken. Er hing niet het minste woordje van uitleg of zo.
__________________
Reply With Quote
  #4  
Old 06-04-2005, 17:49
HF_INTEGRALE's Avatar
HF_INTEGRALE HF_INTEGRALE is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jan 2005
Location: In Flanders Fields
Posts: 365
Laval

In het Ardennes-Bleues Week-end ben ik er ook even gaan piepen ...
Quasi alles was weg.
Wat er wel nog stond waren enkele (10-tal) DieCast modellen van Maisto.
Op de vijftal grote vitrinekasten -zowel beneden als op het tussenverdiep- stond "A Vendre".
De ietwat oudere dame vertelde me dat de winkel geen modelbouw meer verkocht. Dat was inderdaad duidelijk !
Een huis of vier verder ben ik dan maar even gaan kijken voor enig 1/24 plastic, maar ook daar was het niet veel soeps. Enkele standaard dozen en dat was het. Voor de 1/43 liefhebber daarentegen ... schoon wielen : Talbot Sunbeam Rally (IXO) - Ford Focus Duval Monte - ...
555
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 17:12.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.