De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Media Corner
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Closed Thread
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #196  
Old 13-11-2006, 21:36
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally Posted by joost View Post
En volgens mij zat de betrokkene 's avonds met wat stramme spieren in een taverne en heeft pitstop het bij het rechte eind.

J
Ach, alcohol verdoofd de pijn zullen we maar zeggen Heel simpel, ik ga af op de woorden van een koersdirekteur en/of hoofd baanposten. Als ik die al in twijfel moet trekken (iets, wat ik dus niet doe) dan is het ver gekomen in deze wereld.

Zullen we het erop houden dat beide sites hetzelfde bedoelen alleen met een andere omschrijving?
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
  #197  
Old 14-11-2006, 00:13
Brecht's Avatar
Brecht Brecht is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jan 2004
Location: Heusden-Zolder
Posts: 2,145
Quote:
Originally Posted by A.J. View Post
in diezelfde taverne hadden wel meer mensen problemen met het evenwichtig op beide benen staan

sstt Andy, niet te luid
__________________
http://www.brechtdecancq.com
  #198  
Old 15-11-2006, 23:47
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator
 
Join Date: Sep 2001
Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Posts: 8,648
Quote:
Monteiro zal achter het stuur kruipen van een Peugeot 206 GTi. Voor Monteiro is het een geweldige uitdaging om in een rally van start te gaan. Monteiro bestuurde in zijn loopbaan al diverse auto's uit andere raceklassen. Zo zat hij achter het stuur van ChampCars, Formule 3, Nissan World Series en Formule 1 bolides.

http://sport.fok.nl/sport/nieuws/31118
Nee toch? Ik dacht dat hij zo hup in de formule 1 terecht was gekomen
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels,
So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium***

  #199  
Old 15-11-2006, 23:49
Brecht's Avatar
Brecht Brecht is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jan 2004
Location: Heusden-Zolder
Posts: 2,145
En dat is volgens jouw een blunder? Mensen mogen toch geinformeerd zijn over de raceklasses waar hij nog heeft gereden.
__________________
http://www.brechtdecancq.com
  #200  
Old 16-11-2006, 01:51
A.J.'s Avatar
A.J. A.J. is offline
De Paddock Sponsor
 
Join Date: Feb 2003
Location: ZOLDER
Posts: 2,637
Quote:
Originally Posted by corvetteboy View Post
En dat is volgens jouw een blunder? Mensen mogen toch geinformeerd zijn over de raceklasses waar hij nog heeft gereden.
Vind deze tread ook bij momenten serieus bij de haren getrokken...
__________________
http://www.skylimitevents.com
  #201  
Old 16-11-2006, 02:06
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally Posted by A.J. View Post
Vind deze tread ook bij momenten serieus bij de haren getrokken...
Lezen is niet verplicht E.e.a. op basis van vrijwilligheid "Kijkcijfers" geven aan dat er behoefte is aan zoiets.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
  #202  
Old 20-11-2006, 20:51
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
We hebben in Nederland een supertalent erbij! Wie? Dominick Muermans, in de afgelopen dagen heeft hij meerdere malen het ronderecord van het Grand Bayou Circuit aan diggelen gereden. Niet met een lullige 0,1 seconde per keer.......nee, hij knalt er per keer seconden vanaf!!!!!! Dat hebben we al jaren niet meer meegemaakt.

Quote:
Een storm en een tornadowaarschuwing hebben Dominick Muermans gehinderd tijdens zijn tweede testdag van op het Grand Bayou Circuit. Vanwege de extreme weersomstandigheden kon de Nederlander slechts een deel van de dag rijden, waardoor hij met een snelste tijd van 1:06.2 zijn ronderecord van de dag ervoor nog kon verbeteren.

http://www.champcar.nl/pages/news.php?id=2110
Het kan nog harder:
Quote:
Muermans sluit test af met wederom nieuw ronderecord

Dominick Muermans heeft tijdens zijn laatste testdag op het Grand Bayou Circuit maarliefst 3.2 seconden van het ronderecord afgereden.

http://www.champcar.nl/pages/news.php?id=2116
Zoiets gelooft toch niemand. Ja, die tijden zullen ergens geregistreerd staan op een papiertje. Het gesjoemel met testen mag duidelijk zijn. Het zal wel de eerste keer zijn geweest dat er een Atlantic team heeft gereden. Maar ja, als je hier geen record kan rijden..........dan zal het nergens lukken zeker. Wat een URL
http://www.noproblemraceway.com
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.

Last edited by Mark; 20-11-2006 at 20:53.
  #203  
Old 21-11-2006, 00:38
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Nog zo'n held:

Quote:
Prima Champcar Atlantic test Junior Strous voor Condor Motorsports

Junior Strous heeft tijdens zijn eerste Champ Car Atlantic test op de Buttonwillow Raceway (USA, Californië) een goede indruk bij het team van Condor Motorsports achtergelaten. De 20-jarige Nederlander reed over de dag in totaal ongeveer 140 ronden, met als snelste rondetijd 56.88 seconden. Nooit eerder reed een coureur tijdens zijn eerste test voor Condor zo'n snelle rondetijd op deze baan.http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=5290
Nogmaals, ik wens iedereen succes toe..................maar dergelijke rozegeur en maneschijn begin ik steeds ongeloofwaardiger te vinden Nooit gaat het mis bij een test!

Ik wacht vol ongeduld op de volgende quote van een coureur tijdens een volgende test: "Djeezes, wat een xxxtest. Waardeloos team en die teameigenaar was er eentje uit The Godfather part X. De wagen lag werkelijk als een drol op de baan. Samenwerking met de engineer? Geen idee, heb mijn vizier naar beneden gehouden, die vent stonk ongeloofelijk uit zijn bek! Tijden? Geen idee, het zal me worst wezen. Bij die gladjakkers zie je me niet terug. Wat betreft de betaling van deze test? Geen probleem, ik zet hem op dispuut. Papa en zijn vriendjes zullen dat wel oplossen."
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
  #204  
Old 21-11-2006, 02:04
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green
 
Join Date: May 2004
Location: Merendree (Nevele)
Posts: 2,207
Quote:
Originally Posted by Mark View Post

Nogmaals, ik wens iedereen succes toe..................maar dergelijke rozegeur en maneschijn begin ik steeds ongeloofwaardiger te vinden Nooit gaat het mis bij een test!
Een firma zal z'n producten ook steeds aanprijzen en vertellen dat je nergens beter kunt vinden. Zo is dat ook met coureurs, ook zij moeten zichzelf constant zien te 'verkopen' om aan sponsors te geraken...of te behouden.
En op die schuingedrukte tekst hierboven zullen niet veel sponsors toehappen denk ik zo.
__________________
goossens :: lamy :: ortelli :: palttala

www.born2race.be www.bokkenrijders.net

Last edited by Belle; 21-11-2006 at 02:06.
  #205  
Old 21-11-2006, 21:19
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally Posted by Belle View Post
Zo is dat ook met coureurs, ook zij moeten zichzelf constant zien te 'verkopen' om aan sponsors te geraken...of te behouden.
Uiteraard, volledig juist. In elke winkel heeft men last lastige klanten die altijd zeuren. Bij deze de volgende klacht van die lastige klant :

Quote:
Div: Fred van Putten wint in Spaans GT kampioenschap

Fred van Putten heeft op zondag 12 november jl. samen met Pedro Nevoa (Portugal) de laatste wedstrijd in de klasse GTB van het Spaans kampioenschap op het circuit van Catalunya gewonnen.

iets verderop in dat stukje:

Na een moeilijk seizoen, waarin op Spa-Francorchamps de Marcos Mantis crashte en onherstelbare schade opliep, wist Van Putten door regelmatig te scoren toch in de kop van het GTB-klassement terecht te komen

http://www.autosport.nl/actueel/news...8&bericht=4394
Toen ik dat stukje gelezen dacht ik? Huh? Heeft het Spaans GT kampioenschap op Spa-Francorchamps gereden? Dan hebben we met zijn allen weer liggen te slapen? Want zo mag ik die zin toch lezen of niet?

Als ik dan de "miereneukers-modus" aanzet, hoe kun je met een Marcos die onherstelbare schade opliep kampioen worden?
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
  #206  
Old 21-11-2006, 21:36
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
We zijn in vorm

Quote:
A1 GP Rookie Renger van der Zande terug bij Frits van Amersfoort

Renger en het team Van Amersfoort wikkelden een zeer geslaagde testdag af op de Ring in Duitsland. Hoewel maar voor een dagje, voelde Renger zich weer helemaal thuis op het honk! En de resultaten spraken boekdelen

De VAR ploeg, rijdend met een Opel Spiess-motor startte de dag met de set-up uit de Duitse Formule 3 Recaro Cup. Al snel leidde het intensieve samenspel tussen engineer Wilmar Franssen en Renger tot grote verbeteringen. Anderhalve seconde per ronde werd maar zo gevonden. Het gevolg loog er niet om. Renger reed met de Opel-motor vrijwel gelijke tijden als de Mücke-rijders op de baan

http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=5297
Keer op keer zijn die testen een doorslaand succes. O ja wat lees ik hier:
Quote:
Met Van Amersfoort Racing was er nog een deelnemer uit de ATS F3 Cup aanwezig in de Eiffel. Renger Van der Zande bestuurde de Dallara F306-Mercedes van het team en reed niet op de, in de Duitse F3, gebruikelijke Hankook-banden. De Nederlanders kozen voor het Kumho-rubber dat per ronde makkelijk twee seconden sneller is, zoals bleek tijdens de Marlboro Masters in augustus. Van der Zande tikte aan in 1:25.8.

http://www.autosport.be/news/8365.awm
Zat hem dus in de bandjes Alleen met welke motor heeft ie nu gereden?
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
  #207  
Old 21-11-2006, 22:39
bluelite's Avatar
bluelite bluelite is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jun 2004
Location: Brussel
Posts: 752
Met 'n Mercedes motor. Sowieso al beter dan de Opel
  #208  
Old 21-11-2006, 22:47
bluelite's Avatar
bluelite bluelite is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jun 2004
Location: Brussel
Posts: 752
Heb net een mailtje ontvangen met foto van Van der Zande's wagen tijdens die test. Blijkbaar ging het toch om een Opel. De airbox van de Mercedes ligt immers linksachter de piloot, terwijl die van de Opel rechtsachter. Volgende keer beter uit mijn doppen kijken.

Last edited by bluelite; 21-11-2006 at 22:48. Reason: -
  #209  
Old 22-11-2006, 02:35
Baron's Avatar
Baron Baron is offline
Touring car racing !!!!!
 
Join Date: Apr 2003
Location: TONGEREN
Posts: 1,087
Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Toen ik dat stukje gelezen dacht ik? Huh? Heeft het Spaans GT kampioenschap op Spa-Francorchamps gereden? Dan hebben we met zijn allen weer liggen te slapen? Want zo mag ik die zin toch lezen of niet?

Ze hebben het hier waarschijnlijk over de Marcos Mantis in de bekende Euser fluorkleuren die bij een pre-seizoen test op Francorchamps zo goed als total loss werd gereden.
Blijkbaar hebben ze die wagen toch nog kunnen opknappen.
  #210  
Old 24-11-2006, 23:55
Yvonne's Avatar
Yvonne Yvonne is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2004
Location: Moerkapelle (NL)
Posts: 397
Hi

Een klein typfoutje in 7.003 meter …, op Pitstop...

In de tekst: "Bij de eerste GP F1 op Francorchamps in 1950 was de omloop 14,120 km lang"

In de opsomming:"- 1950: 14.120 m". Vervolgens zijn alle lengtes in de opsomming in meters..

Peter heeft ergens een K teveel of teweinig neergezet. Al vind ik 14,120 meter voor een circuit wel aan de korte kant
Closed Thread


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 12:50.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.