De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > De Paddock Modelbouw > Modelbouw - Algemeen en vraagbaak
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #1  
Old 12-01-2010, 02:29
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
De Paddock Modelbouw Anno 2010

We moeten al terug gaan tot december 2003 toen we hier op het forum voor het eerst met het idee speelden om een modelbouwbijeenkomst te organiseren. Die eerste meeting zou uiteindelijk plaatsvinden einde maart van het jaar daarop, wat wil zeggen dat we nu al bijna 6! jaar op regelmatige basis bijeenkomsten organiseren in combinatie met ons online forum.

Wat initieel bedoeld was als kwartaal meetings, groeide op vraag van de deelnemers al snel uit tot een maandelijks gebeuren. De combinatie formule forum/meeting bleek een schot in de roos, want uiteindelijk kregen de deelnemers de kans om te gaan bekijken wat ze dagelijks vanuit de huiskamer op het forum volgden. Daarbij kwam dan nog dat de bouwers onder de vorm van demo's iedere maand een ander facet of andere techniek toelichtten waardoor de minder ervaren bouwers de kans kregen om stap voor stap te gaan groeien in het beoefenen van hun geliefde hobby.

Meerdere bouwers hebben dan ook na hun eerste schoorvoetende stappen op het forum de overstap naar de maandelijkse bijeenkomsten gedaan en gaandeweg werden er naast het delen van de hobby ook vriendschappen gesmeed. En opnieuw speelt ook het forum hier zijn rol als makkelijke manier om buiten de meetings om, nauw in contact te blijven met elkaar.

Groot was dan ook mijn verbazing toen ik, na een periode van mindere activiteit door persoonlijke omstandigheden, moest vast stellen dat er blijkbaar een tweespalt dreigde te ontstaan in wat door één ieder van de Cel Modelbouw door de jaren heen was opgebouwd. Een tweespalt te wijten aan een verschil in visie over wat de modelbouwactivitieten bij De Paddock moeten zijn en hoe het verder zou moeten gaan met de cel Modelbouw in de schoot van De Paddock vzw. Eén en ander is ondertussen uitgeklaard achter de schermen en omdat er nog eens specifiek naar gevraagd geweest is, volgt nog eens ter verduidelijking waar de cel De Paddock Modelbouw nu voor staat en waar we in de toekomst naar toe willen.

We zijn 6 jaar geleden op een concrete manier begonnen met het uitbouwen van de modelbouwactiviteiten hier op het forum. Dat resulteerde uiteindelijk in het organiseren van maandelijkse meetings als aanvulling op de forumactiviteiten. Het ene staat immers niet los van het andere, gezien het forum de ruggegraat van gans de vzw vormt. De modelbouw vormt daarop geen uitzondering.

Voor het goede en vooral ook overzichtelijke verloop op het forum, hebben we destijds een uitbreiding gedaan van de diverse subfora met de uitdrukkelijke maar vriendelijke vraag om de richtlijnen enigszins willen te volgen. Niet omdat wij dat per sé zo graag willen, maar vooral ook omdat het naar alle andere collega/vrienden modelbouwers die ook deelnemen een vorm van respect is. Het "ik neem wat, ik geef wat" principe daarbij indachtig.

Eénieder probeert natuurlijk een steentje bij te dragen op zijn eigen manier en lang niet iedereen kan en moet op hetzelfde niveau mee aan de kar trekken. Interesses liggen immers wat anders, tijdsinvulling en -besteding is lang niet voor iedereen hetzelfde en zolang de welwillendheid er is, hoeft er niks aan de hand te zijn. En op de vraag: "Ja maar, wat moeten we dan doen", is er dan ook geen éénduidig antwoord te geven. Het basisprincipe dat we indertijd uitgetekend hadden was: "Kit Review -> Werkbank -> Galerij". Op die manier zouden we een schat aan informatie gaan opbouwen waar iedereen baat bij zou hebben. Op korte termijn stelt zulks natuurlijk niet veel voor, dat is waar. Een kit reviewtje hier, een galerij itempje daar en tussen door nog eens een bouwverslag van een compleet ander model, samengeraapt door een handvol mensen. Maar, zijn modelbouwers nu net niet diegene die aan hun hobby beginnen en jaren later nog altijd autootjes in elkaar zitten te plekken? Precies om die reden is het zo interessant om het eerder aangehaalde principe uit te werken. Niet op 1 jaar tijd, niet op 5 jaar tijd, maar na 10 jaar hebben we zo een complete bron aan eigen informatie bij elkaar gewerkt dat wanneer je een bepaalde kit wil kopen of bouwen, je op De Paddock terecht kan op alles op te zoeken. Via de kit review wat er in de doos zoal zit, tot het bouwverslag en het uiteindelijke resultaat. Alles netjes bij elkaar gehouden door links.

Gaandeweg is dat principe danig verwaterd en zijn er maar een handvol mensen die het ten volle in ere houden. Geen tijd, geen interesse of niet goed genoeg, zijn eigenlijk uitvluchten om niet te moeten meewerken en op die manier je (kleine) steentje bij te dragen aan een groter geheel. Natuurlijk vraagt het wat discipline om telkens weer foto's te nemen en deze te posten, maar dat is nu net wat een forum levend houdt. Als niemand nog tijd heeft, niemand geen interesse heeft of denkt dat zijn werk niet goed genoeg is, kunnen we er maar misschien gelijk allemaal mee ophouden... Maar dat zou natuurlijk doodjammer zijn.

Ondanks dat er maar weinig kit reviews gepost worden, worden ze wel altijd gretig gelezen. Net zo voor de bouwverslagen en de galerij items. Diegene die er wel hun werk van maken en jaren actief posten op het forum, hun werk en zijzelf worden ondertussen tot in de verste uithoeken van het land en zelfs daarbuiten herkend. Dat hoeft natuurlijk niet te verwonderen, want ze zijn immers zo goed als dagelijks aanwezig in tientallen huiskamers door middel van het forum. Om maar te zeggen dat diegene die enkel lezen of af en toe maar eens iets posten op een forum allicht iets minder "herkend" zullen worden. Lijkt ook logisch.

En aangezien de maandelijkse bijeenkomsten een verlengde zijn van de on-line forum activiteiten, zullen ook de actieve posters tijdens de bijeenkomsten op een grotere interesse kunnen rekenen. Niet omdat ze zo fantastisch goede bouwers zouden zijn, maar gewoon omdat het menselijk is van naar die dingen eerst te gaan kijken die je al een tijdje op het internet aan het volgen bent. Net zoals diegene die stilletjes in hun hoekje thuis zitten te bouwen en enkel het eindresultaat meebrengen naar een avondvergadering dan op misschien wat minder interesse kunnen rekenen. Op zich is er met het in stiltje bezig zijn op het hobbykamer absoluut niks verkeerd, maar dan met een vinger gaan wijzen naar diegene die wel actief op het forum meedoen als zijnde elite, is gewoon niet fair.

De cel Modelbouw binnen de vzw De Paddock was, is en zal altijd een uniek modelbouw gegeven blijven in modelbouwland. Ik denk te kunnen stellen dat we quasi de enige modelbouwers zijn die op zo'n actieve manier open forum activiteiten combineren met maandelijkse meetings. Eénieder die bij ons op zoek is naar een traditionele modelbouwclub, moeten we, vrees ik, teleur stellen. Gewoon omdat de modelbouwers binnen de cel niet enkel de maandelijkse bijeenkomsten gebruiken om informatie te delen, zelfs integendeel. In tijden van internet in nagenoeg alle huiskamers, vormen deze meetings een aangename aanvulling op datgene waar het voor ons allemaal mee begonnen is - het internet en het forum.

Persoonlijk heb ik nagenoeg alle leden leren kennen via ons forum en heb er enkele goeie vriendschappen aan over gehouden. Daarom ook zou ik, bij aanvang van het nieuwe jaar, iedereen die onze club en zijn activiteiten een warm hart toedraagt warm willen uitnodigen om de draad weer op te pikken en verder te gaan waar we gebleven waren: plekken en posten, ongeacht je niveau of je kunde. Er schuilt immers in ieder van ons een goeie modelbouwer. Het komt er enkel op aan om er voor open te staan.

Tot binnenkort, tot online!


Last edited by Guido; 12-01-2010 at 02:39.
Reply With Quote
  #2  
Old 13-03-2010, 17:30
Walter's Avatar
Walter Walter is offline
Kraftbayer
 
Join Date: Mar 2004
Location: Turnhout
Posts: 233
Hallo,
Ik geef geen kritiek,alleen mijn eigen mening over een model.
Dat kun je nemen zoals je wil.
Ik wijd ook geen 5 posten aan of de racestoel te groot of te klein is.
Ik denk dat sommige mensen eens moeten nadenken waarom sommige personen vroeger wel en nu geen modellen meer zetten op het forum.
Dat is ook omdat ze opbouwendekritiek kregen.
Verder vind ik dat het model van Gert mij meer aanspreekt dan eentje gewoon uit de doos.
Dat is waarschijnlijk omdat ik een "bricoleur" ben.
Ik bouw enkel PROCAR modellen op 1/43 en dan nog geen kits.
Gewoon een goedkope die-cast ombouwen tot de echte raceauto iets wat toch niet te koop is.
Daar heb ik plezier aan.
Groeten,
Walter.

BMW...Kraftbayers!
Reply With Quote
  #3  
Old 13-03-2010, 22:01
gert mertens gert mertens is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2009
Location: Mol
Posts: 655
Bij deze een reactie op een thread door mezelf opgestart.

Eerst even een verduidelijking ...WAAROM ik mijn vorderingen zo dikwijls post...
Modelbouw is delen van ervaring.
Indien u denkt dat ik "kick" op de al da niet positieve reply's... jammer maar helaas ,wat heb ik aan een "WWAAAAAAWW" forum...
Het is zelfs makkelijker vandaag nog te stoppen met posten op de verschillende fora ! (kan ik die tijd ook besteden in men kamer)
Modelbouw is, de mening vragen op een forum om een beter resultaat te halen door een som van al de delen !!!
Modelbouw is niet , de persoonlijke ongezouten mening geven -zonder rekening te houden met- anderen.
En al zéker niet door een gebrek aan kennis van zaken!
In het toch al kleine modelbouwwereldje hebben we -wat mij betreft- geen nood aan "bevuilende criticasters" die geen enkele positieve bijdrage leveren aan de hobby.
Mensen die negatief zijn over vanalles en nogwat mogen voor mijn part een ander hobby zoeken !!!
Duidelijker kan ik niet zijn.
(Men dient het voorgaande niet persoonlijk te nemen maar indien men zich aangesproken voelt...)
Dit gezegd zijnde...

De volgende meeting....
Zal er één zijn zonder Gert...
Ik dien gaan te helpen op het schoolfeest.
Jammer maar helaas.

Grtz,
G

Last edited by Guido; 15-03-2010 at 17:57.
Reply With Quote
  #4  
Old 13-03-2010, 23:51
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
Quote:
Originally Posted by Walter View Post
Er zijn andere bouwers op het forum die hier eens een puntje aan kunnen zuigen.
Dat zie ik graag,een volledig realistische auto en geen blinkdoos.
Iedereen weet ondertussen dat Walter Maes geen geverniste auto's wil zien. Dat is prima aangezien iedereen zijn model bouwt zoals hij dat zelf wil. Maar waarom hij dan telkens weer iedere gelegenheid te baat neemt om mits goed gemikte steken onder water zijn ongenoegen - in ware "Don Quichot" stijl - te uiten hierover wanneer anderen zulks wel doen, blijft mij een raadsel.

Ik denk dat hij erg gefrustreerd moet zijn hierover, vermits ik een voorstander ben van geverniste modellen en gaande weg op het forum het vernissen van modellen zijn ingang heeft gevonden. Voelt hij het aan als een verloren strijd tegen de vernisbrigade? Wie zal het zeggen...

Quote:
Originally Posted by Walter View Post
Ik geef geen kritiek,alleen mijn eigen mening over een model.
Dat kun je nemen zoals je wil.
Het is maar wat je zelf ervaart als kritiek geven. Vaak zie je dat mensen wanneer ze "een eigen mening verwoorden", dit nooit als kritiek wordt omschreven, terwijl wanneer iemand anders zijn mening geeft, dit steevast als kritiek wordt bestempeld. Waarom dan? Ik heb er geen idee van, maar het is wel zo.

Quote:
Originally Posted by Walter View Post
Ik wijd ook geen 5 posten aan of de racestoel te groot of te klein is.
Als er mensen zijn op een publiek forum dit zulks willen doen, dan is dat prima, zeker wanneer dat op een respectvolle manier gebeurd. Als je daar een probleem mee hebt, gezien het tongetje dat je nodig vind om erachter aan te zetten, heb ik maar één advies: niet meer naar het forum komen, dan hoef je je daar niet meer aan te ergeren.

Quote:
Originally Posted by Walter View Post
Ik denk dat sommige mensen eens moeten nadenken waarom sommige personen vroeger wel en nu geen modellen meer zetten op het forum.
Dat is ook omdat ze opbouwendekritiek kregen.
Geloof me gerust beste Walter, hier is niet enkel aardig wat over nagedacht, maar met een aantal betrokkenen is dit ook gewoon uitgepraat geweest achter de schermen en niet op een publiek forum, want dat is er de plaats niet voor. Zeker niet in een thread die een andere vriend/collega modelbouwer gestart is om een bouwproject te delen om zelf te leren en om kennis/kunde te delen.

Ik moet je van harte proficiat wensen omdat je er weer in geslaagd bent om in iemands anders zijn thread, naast de kwestie je ergernis ten op zichte van het forum te moeten kunnen ventileren. We doen allemaal aan modelbouw en ieder op zijn manier, onder het motto: "geniet van de verschillen en koester de overeenkomsten" . Dat blijkt al een hele tijd niet meer te kunnen en daarom hebben we besloten om je even aan de kant te laten toekijken door het geven van een rode kaart op het forum.

Rode Kaart = 1 maand ban.
Reply With Quote
  #5  
Old 14-03-2010, 18:42
Rallymen's Avatar
Rallymen Rallymen is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jun 2007
Location: ingelmunster
Posts: 419
Dat is prima aangezien iedereen zijn model bouwt zoals hij dat zelf wil.

Deel je al lang die mening, of nog maar net, Guido?

Last edited by Rallymen; 14-03-2010 at 18:46.
Reply With Quote
  #6  
Old 14-03-2010, 23:09
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
Quote:
Originally Posted by Rallymen View Post
Dat is prima aangezien iedereen zijn model bouwt zoals hij dat zelf wil.

Deel je al lang die mening, of nog maar net, Guido?
Mensen die mij wat beter kennen, weten dat ik van bij de start van de modelbouw activiteiten hier op De Paddock, ondertussen zijn we al een jaar of 7 bezig..., steeds van mening ben geweest dat iedereen bouwt naar eigen vermogen en kunnen, "iedere vogel zingt zoals hij gebekt is", nietwaar?

Echter, als er naar mijn mening gevraagd wordt, dan geef ik die. Als dan blijkt dat deze mening niet past in de overtuiging van degene die de vraag gesteld heeft, dan word ik met de vinger gewezen...

Laat ik duidelijk zijn: iedereen die het nog waagt om in deze thread van Gert, persoonlijke rekeningen met mij te vereffenen, die mag zich aan een rode kaart verwachten.

Laat dit, ook voor u beste rallymen, een laatste waarschuwing zijn. De vaste kern van DePaddock Modelbouw is deze steeds weerkerende onderhuidse kritieken ten aanzien van de club in het algemeen en van mijn persoon in het bijzonder, grondig beu.

Als zulke aantijgingen niet stoppen, dan gaat het enige wat jullie dreigen te bereiken, zijn dat op termijn het modelbouwgedeelte enkel nog toegankelijk zal zijn voor diegenen die het goed menen met de modelbouw in het algemeen en onze modelbouwclub in het bijzonder. Dat de overige lezers dan niet meer zullen kunnen meekijken, -leren, -genieten, is dan niet mijn verantwoordelijkheid meer.

Weet ook dat die kritikasters uiteindelijk hier op het forum altijd aan het korste eind gaan trekken.
Reply With Quote
  #7  
Old 14-03-2010, 23:22
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,718
En om duidelijk te maken dat Guido hier allerminst alleen staat met deze zienswijze: ik steun en deel ze integraal! Het wordt hoog tijd dat we ons terug gaan bezig houden met modelbouw, en niet meer met intriges, frustraties en beschuldigingen van welke aard dan ook.
__________________

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
  #8  
Old 15-03-2010, 17:48
Rallymen's Avatar
Rallymen Rallymen is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jun 2007
Location: ingelmunster
Posts: 419
Quote:
Originally Posted by Guido View Post
Mensen die mij wat beter kennen, weten dat ik van bij de start van de modelbouw activiteiten hier op De Paddock, ondertussen zijn we al een jaar of 7 bezig..., steeds van mening ben geweest dat iedereen bouwt naar eigen vermogen en kunnen, "iedere vogel zingt zoals hij gebekt is", nietwaar?

Echter, als er naar mijn mening gevraagd wordt, dan geef ik die. Als dan blijkt dat deze mening niet past in de overtuiging van degene die de vraag gesteld heeft, dan word ik met de vinger gewezen...

Laat ik duidelijk zijn: iedereen die het nog waagt om in deze thread van Gert, persoonlijke rekeningen met mij te vereffenen, die mag zich aan een rode kaart verwachten.

Laat dit, ook voor u beste rallymen, een laatste waarschuwing zijn. De vaste kern van DePaddock Modelbouw is deze steeds weerkerende onderhuidse kritieken ten aanzien van de club in het algemeen en van mijn persoon in het bijzonder, grondig beu.

Als zulke aantijgingen niet stoppen, dan gaat het enige wat jullie dreigen te bereiken, zijn dat op termijn het modelbouwgedeelte enkel nog toegankelijk zal zijn voor diegenen die het goed menen met de modelbouw in het algemeen en onze modelbouwclub in het bijzonder. Dat de overige lezers dan niet meer zullen kunnen meekijken, -leren, -genieten, is dan niet mijn verantwoordelijkheid meer.

Weet ook dat die kritikasters uiteindelijk hier op het forum altijd aan het korste eind gaan trekken.


Geef maar die rode kaart, ik kan me geen zieliger kado voorstellen, zegt meer over u, dan over de anderen die volgens u dan "kritikasters" zijn.
Reply With Quote
  #9  
Old 15-03-2010, 18:01
Loixrallyfan's Avatar
Loixrallyfan Loixrallyfan is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2009
Location: Valmeer
Posts: 1,524
Ik ga mijn neus niet steken in deze discussie omdat ik de betrokken partijen allemaal ken en tegen niemand iets heb, maar ge zou stilaan gaan vergeten waarom deze thread gestard is:
Het prachtige 2 PK'tje van Gert Mertens
Dus laten we ons daar weer op concetreren, want ik vermoed dat dit voor Gert ook niet aangenaam moet zijn.
Ik hoop dan ook dat deze discussies hier zullen weggehaald worden, zodat het bouwverslag weer overzichtelijk wordt.
Ola, is al verplaatst. Dan heb ik niets gezegd.
__________________

Last edited by Loixrallyfan; 15-03-2010 at 18:03.
Reply With Quote
  #10  
Old 15-03-2010, 18:21
Doc's Avatar
Doc Doc is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Dec 2008
Location: Maasmechelen, deelstaat van de republiek Vlaanderen
Posts: 1,428
Ik ga me hier niet mee moeien en geen oordeel vellen vooral omdat ik nog Walter nog Rallymen ken. En ik vind nog altijd dat ik iemand eerst persoonlijk moet kennen voordat ik weet hoe ik een post moet opvatten.
Wat ik wel kwijt wil zijn 2 dingen.

Ten eerste : Guido, ik vind het een prima idee dat je deze post uit Gert zen topic verwijderd hebt.

Ten tweede : Mij, en nog anderen, zijn niet alleen geinteresseerd ik builds van mensen zoals Gert, Guy, Dominique, Tom en consoorten. Deze mensen bouwen op een niveau waarvan de meesten van ons alleen kunnen dromen. Maar ik probeer zoveel mogelijk eruit te leren.
MAAR ik heb ook interesse voor andere builds. Bouwt er iemand minder goed, heeft er iemand problemen dan zal ik, altijd klaar staan met goede raad, als ik die heb. EN ja, ook die-cast verbouwingen volg ik met veel plezier. Ik zal het zelf trouwens ook niet gaan nalaten om hier een die-cast te gaan verbouwen, binnen enkele maanden verwacht ik hier aan te gaan beginnen. Wat maakt het uit wat je bouwt, we hebben allemaal dezelfde hobby, we zijn allemaal volwassen mensen, allez tis maar hoe je het opvat, gebruik dit forum om te leren, om te helpen, en vooral, om LOL te hebben.

m.v.g. Philip
__________________
Reply With Quote
  #11  
Old 15-03-2010, 18:23
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
Ik heb de posts die niet in de 2PK thread thuishoorden even in deze thread gezet omdat ik denk dat wat er hierboven geposts geweest is, weldegelijk in de context van onze club anno 2010 thuishoort.

Quote:
Originally Posted by Rallymen View Post
Geef maar die rode kaart, ik kan me geen zieliger kado voorstellen, zegt meer over u, dan over de anderen die volgens u dan "kritikasters" zijn.
Wel ik ga die rode kaart niet geven, zeker niet op aanvraag...

Misschien de initiële post van deze thread nog maar eens nalezen. Ik vind het raar dat je enkele maanden geleden je biezen hebt gepakt, maar toch elke dag bent komen meelezen om op het gepast moment eens een deftige pikuur te komen zetten. Ik weet toch dat als ik mijn biezen ergens zou pakken, ik mij daar de eerst volgende tijd niet meer laat zien. Maar goed, dat ben ik natuurlijk.

Weet ge, ik probeer alleen maar de boel samen te houden, maar zelfs dat wordt blijkbaar niet altijd in dank afgenomen. Ik heb er al genoeg slaap voor gelaten en ben eigenlijk niet meer van plan om dat nog dikwijls te gaan doen. Het gaat over een hobby tenslotte, dus waar maken we ons eigenlijk druk over?

Reply With Quote
  #12  
Old 15-03-2010, 18:27
Loixrallyfan's Avatar
Loixrallyfan Loixrallyfan is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2009
Location: Valmeer
Posts: 1,524
Quote:
Originally Posted by Doc View Post
Mij, en nog anderen, zijn niet alleen geinteresseerd ik builds van mensen zoals Gert, Guy, Dominique, Tom en consoorten. Deze mensen bouwen op een niveau waarvan de meesten van ons alleen kunnen dromen. Maar ik probeer zoveel mogelijk eruit te leren.
MAAR ik heb ook interesse voor andere builds. Bouwt er iemand minder goed, heeft er iemand problemen dan zal ik, altijd klaar staan met goede raad, als ik die heb. EN ja, ook die-cast verbouwingen volg ik met veel plezier. Ik zal het zelf trouwens ook niet gaan nalaten om hier een die-cast te gaan verbouwen, binnen enkele maanden verwacht ik hier aan te gaan beginnen. Wat maakt het uit wat je bouwt, we hebben allemaal dezelfde hobby, we zijn allemaal volwassen mensen, allez tis maar hoe je het opvat, gebruik dit forum om te leren, om te helpen, en vooral, om LOL te hebben.
m.v.g. Philip
Wijze woorden, Philip.
__________________
Reply With Quote
  #13  
Old 15-03-2010, 19:34
Doc's Avatar
Doc Doc is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Dec 2008
Location: Maasmechelen, deelstaat van de republiek Vlaanderen
Posts: 1,428
Quote:
Originally Posted by Loixrallyfan View Post
Wijze woorden, Philip.
Tja, wie zou dat van mij verwachten, ik verbaas soms mezelf.
__________________
Reply With Quote
  #14  
Old 15-03-2010, 19:52
Rallymen's Avatar
Rallymen Rallymen is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jun 2007
Location: ingelmunster
Posts: 419
Quote:
Originally Posted by Guido View Post
Ik heb de posts die niet in de 2PK thread thuishoorden even in deze thread gezet omdat ik denk dat wat er hierboven geposts geweest is, weldegelijk in de context van onze club anno 2010 thuishoort.



Wel ik ga die rode kaart niet geven, zeker niet op aanvraag...

Misschien de initiële post van deze thread nog maar eens nalezen. Ik vind het raar dat je enkele maanden geleden je biezen hebt gepakt, maar toch elke dag bent komen meelezen om op het gepast moment eens een deftige pikuur te komen zetten. Ik weet toch dat als ik mijn biezen ergens zou pakken, ik mij daar de eerst volgende tijd niet meer laat zien. Maar goed, dat ben ik natuurlijk.

Weet ge, ik probeer alleen maar de boel samen te houden, maar zelfs dat wordt blijkbaar niet altijd in dank afgenomen. Ik heb er al genoeg slaap voor gelaten en ben eigenlijk niet meer van plan om dat nog dikwijls te gaan doen. Het gaat over een hobby tenslotte, dus waar maken we ons eigenlijk druk over?



Vraag je gewoon eens af door wie ik toen alles verwijderd heb.
Ik ben nog altijd vrij om mee te lezen waar ik wil.
Ik vind een ding jammer, dat je me in Jabbeke niet recht durft in het gezicht kijken, omdat je goed genoeg weet wie er toen in fout was, en ik was het niet.
Ik wou hier niets meer posten, en zal dat ook na deze niet meer doen, en ik hoop voor de andere mensen dat de paddock niet uiteenvalt, wat heb ik daar nu aan?
Maar zo heb je nog eens getoond, hoe jij als mens bent.
Voila bij deze, vaarwel, het ga je goed Guido.
Reply With Quote
  #15  
Old 15-03-2010, 20:21
Gulfie's Avatar
Gulfie Gulfie is offline
________
 
Join Date: Feb 2006
Location: @ home
Posts: 1,064
Quote:
Originally Posted by Rallymen View Post
Ik vind een ding jammer, dat je me in Jabbeke niet recht durft in het gezicht kijken ...
Maar zo heb je nog eens getoond, hoe jij als mens bent.
Beste Rallymen,

ik vind het straf dat je beweert mensen te kennen terwijl ze je niet recht in je gezicht gekeken hebben. Maar goed, dat zal waarschijnlijk meer over U zeggen dan over de andere leden van de Paddock.

Ik ga hier niet beginnen met Guido op te vrijen en hem op een gouden voet te plaatsen, maar blijkbaar heb je geen idee van wij hij echt is en wie WIJ (als groep dan) echt zijn!
De mensen die naar de meetings komen hebben hier waarschijnlijk wel een andere visie over. Het bewijs is dan ook dat na de laatste wapenfeiten waar je ook tussen zat, de clubmeetings nog nooit zo bemand waren.

Het is niet mijn stijl om dit soort posten te doen op openbare fora, maar ik ben je houding (en die van de andere kritikasters) SPUUGZAT!!!! Geloof me, ik kom hier niet om als één van de betere bouwers beschouwd te worden, maar omdat het een bende toffe mensen is. Dat daar dan enkele individuen tussen zitten, die je trouwens nooit op meetings ziet, zwakke argumenten op tafel gooien waarom ZIJ geen builds meer posten ... hoh ja, ik lig er ook niet meer wakker van.

Indien het jullie niet zint ... blijf dan weg, maar kom de sfeer voor de mensen die er wel nog zin in hebben niet vergallen.

Misschien moet je je eens afvragen ... als de hele wereld verkeerd is, aan wie ligt het dan, aan de hele wereld of aan u?

__________________
ранняя пташка получает червя ... но вторая мышь получает сыра!

Last edited by Gulfie; 15-03-2010 at 20:23.
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 08:19.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.