|
|
||||
|
||||
De nieuwe Subaru 2006
Hallo iedereen heb deze foto hier zopas gevonden van de nieuwe Subaru '06 amaai ziet er wel goed uit nu maar hopen dat Tamiya die rap uit brengen.
greetzz VINNIE |
|
||||
|
||||
Ziet er inderdaad strak uit, maar omdat het een gewone straatwagen betreft, even naar hier verplaatst. Of de kit er ooit komt, zullen we nog moeten afwachten.
|
|
||||
|
||||
deze gaat vanaf volgend jaar toch ook in wrc mee doen..
ik vind zijn voorganger er in iedergeval mooier... |
|
|||
|
|||
Die gril is niet mooi.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik vind em wel mooi.
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ik vind de gril nogal 'kinderachtig'...
Niet verkeerd voor op een leuk stadswagentje, maar wel op een rallykanon als de Impreza... Veel te lief en te braaf. Arrogantie en agressiviteit, dat moet van zo'n wagen afstralen |
|
|||
|
|||
Vind het eerste model Impreza nog altijd het mooist
|
|
||||
|
||||
De mooiste Impreza? Deze :
Bron: Autoweek.nl Nee, serieus, naar mijn mening is het huidige model perfect, dat is nu serieus gemolesteerd. Onmogelijk dat iemand die bij Alfa zo'n mooi werk geleverd heeft nu zo'n gedrochten maakt! De mooiste blijft voor mij echter de P1! Bron: ultimatecarpage.com
|
|||
|
|||
Quote:
Quote:
|
|
||||
|
||||
De traditie leeft verder, hij blijft oerlelijk.
Een echte drivers car. Jochie |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
Mvg... |
|
||||
|
||||
bij het zien van die impreza 2006 was het eerste dat door mijn gedachten ging --- Seat --- en blijkbaar ben ik niet de enigste. Het blijft natuurlijk een impreza maar die voorbumper, nee, niet zo geslaagd.
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|