De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Formule 1
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #1  
Old 15-04-2010, 00:50
camso belgium camso belgium is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 219
Flavio

Eind goed alles goed. Het lijkt wel een sprookje. Boze wolf Max is het bos ingestuurd met een groot FIA doorgangspas rond de borst en blijkbaar is hij verloren gelopen, want we horen niets meer van hem (het lijkt een beetje op het einde van Napoleon).
Todt lijkt mij een intelligent man. De FIA had geen poot om op te dansen en hij wilde van deze lastige zaak af. Even rond de tafel zitten met Flavio en een "politieke" oplossing uit de mouw toveren, waarbij iedereen winnaar is (uitgezonderd Max). Flavio met een handvol dollars zoet houden? Het hoeft niet; hij heeft er genoeg. Wat kan het leven mooi zijn denk Flavio: een kleine jacht van 50 meter (waarde rond de 50 miljoen dollar); een jong vrouwtje welke alle dagen wast en plast en het aperitiefje onder het zonnescherm aanreikt en zelfs aan zijn mannelijke potentie wordt nu niet meer getwijfeld. Alleen de weerwraak op Mosley houdt hem nog iedere dag bezig. Jean:" Wat stel je voor?" "Flavio, wij als opperste instantie mogen ons gezicht niet verliezen, wat denk je van 2013? Hou je het nog zolang uit?" "Het enige wat ik wil is vanuit de F1 paddock over de televisie mijn middenvinger tonen aan jou voorganger. Ik ben genezen verklaard en de kleine maakt mij 10 jaar jonger. OK voor 2013" Einde sprookje.
And these are the points of the Belgian jury: Jean 12 points; Flavio 10 points; Max 0 points.
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 06:22.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.