De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > De Paddock Modelbouw > Modelbouw - Meetings
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #1  
Old 03-03-2006, 21:43
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
De Paddock gaat naar "On The Road" modelbouw in Jabbeke - 11 & 12 maart

Ha de mannen,

ik zie dat de meeste hier weeral wild rondlopen en niet te houden zijn en vanalles "off-line" en over "PM" beginnen regelen. Ah neen he! Als we met DePaddock gaan, dan gaan we samen! Ze gaan in Jabbeke geweten hebben dat we ginder geweest zijn.

Nog even geduld, ik kan niet alles gelijk. (Prono, modelbouw, plekken,werken enz.) In deze thread starten we vanaf morgen met de organisatie van de trip naar Jabbeke. Wie, wat, waar, wanneer enz.

Ik houd de thread nog even dicht totdat ik alle details heb.

Alvast bedankt voor het geduld!
Reply With Quote
  #2  
Old 04-03-2006, 12:54
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,718
Ik met mijn grote mond natuurlijk weer... Ik zit zelf voor te stellen om 's zaterdags te gaan terwijl ik al weken aan een stuk in mijn Porsche 917LH-thread zit te vertellen dat dat model moet af zijn tegen 11 maart

Ik kan die dag dus onmogelijk naar Jabbeke, want dan heb ik al een andere afspraak. En ik mag verdorie nog niet eens zeggen waar het om gaat ook

Enfin, dit maar om te zeggen dat ik enkel mee zou kunnen gaan indien er uiteindelijk meer kandidaten zouden zijn voor de zondag. In het andere geval : veel plezier jongens, ik hoor en lees het dan wel op De Paddock hoe het geweest is...
__________________

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
  #3  
Old 04-03-2006, 15:23
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
ok dan. Laat ik dan maar alvast beginnen met de link naar hun website te zetten. http://www.members.lycos.nl/ontheroadmodeller/index.htm
Veel info is er niet op terug te vinden, maar naar verluid zou dat de pret niet mogen bederven.

Onze Paddock uitstap naar Jabbeke dan. Nu dat Sennake zich dringend een nieuwe agende moet kopen, waarin ook de weekends staan , wordt de allereerste vraag niet om hoe laat vertrekken we, maar wel: wanneer gaan we? Er zijn nog een aantal andere vraagjes, dus die heb ik er even ondergezet.

1. Welke dag geniet jou voorkeur? Zaterdag of zondag?
2. Wil je in groep met DePaddock mee, of ga in individueel?
3. Waar wil je de groep dan vervoegen? (wetende dat de route start in Sint-Truiden, met mogelijke oppikplaatsen Carpool Parking afrit Tielt-Winge, Parking Texaco Groot-Bijgaarden) De route loopt dus over de A2 tot in Leuven dan de E40 tot Brussel, dan de R0 rond Brussel, dan de E40 richting Kust tot in Jabbeke afrit 6 en dan achter de kerk.
4. Vertrekken in Sint-Truiden om 08.00 (ideale aankomsttijd in Jabbeke tss 10.00 en 10.30 - terugkeren doen we als de goesting en of het geld op is.
5. Voor het geval we niet allemaal in 1 auto geraken, kan je dan zelf ook rijden?

Dus graag even een antwoordje op deze vragen. Eventuele opmerkingen of suggesties zijn altijd welkom.
Reply With Quote
  #4  
Old 04-03-2006, 20:29
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict
 
Join Date: Jul 2005
Location: Reninge
Posts: 3,403
Ik ga in elk geval ook, maar mijn woonplaats ligt niet op jullie weg. Geen probleem, wat mijn neefje (14j) gaat mee. Hij is ook gek van rallysport en modelbouw. Voorlopig houdt hij het op easykits, maar de rest volgt gauw denk ik.

Normaal kies ik de zaterdag als bezoekdag. Misschien loop ik de zondag nog eens langs om koopjes te doen of zo, met de vrouw dan mee bvb...

Kun je er trouwens zaakjes doen? Goedkopere modellen bvb of speciale zaken zoals die decalvellen en BMF ??

Ben benieuwd, iemand een tip voor een budget?
Reply With Quote
  #5  
Old 04-03-2006, 20:39
sledge's Avatar
sledge sledge is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2001
Location: Lierde
Posts: 1,694
Iets wat me op de site niet echt duidelijk is, is of het enkele een tentoonstelling is, of er ook iets te kopen valt.
In elk geval zien het er knappe modellen uit, dus mischien ga ik een kijkje nemen.
Mijn voorkeur is zondag trouwens, zaterdag heb ik nog een match te verliezen op de voetbal (zonder er chinezen aan tepas komen trouwens)


Ik zou trouwens de E40 in wetteren oprijden. Indien je ongeveer een uur van passage daar kunnen geven, zal ik daar dan zijn, om toch niet veel vroeger of later aan te komen
__________________

Last edited by sledge; 04-03-2006 at 20:41.
Reply With Quote
  #6  
Old 04-03-2006, 20:39
MFahrer MFahrer is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2005
Location: Gent
Posts: 1,035
Ik zou zaterdag gaan en uiteraard van Gent vertrekken. Ik rij zelf wel met evt een aantal vrienden/slotcollega's. Ik had eraan gedacht jullie daar ter plekke te vervoegen dus qua uur en plaats in de wagen(s) moeten jullie geen rekening met me houden.

Moesten jullie zondag gaan, is er een kans dat jullie (de wagen met Huudo erin) op de terugweg es snel de oprit Gentbrugge afrijden om de 3 kits van Huudo te droppen en 15 euro lidgeld te ontvangen? Ik wil gerust tot aan de afrit rijden (minder dan 1km) of jullie kunnen een fris pintje komen drinken en es de slotbaan bekijken.

Gunther
__________________

Last edited by MFahrer; 04-03-2006 at 20:45.
Reply With Quote
  #7  
Old 04-03-2006, 20:46
gofastfreddy's Avatar
gofastfreddy gofastfreddy is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Dec 2004
Location: oostnieuwkerke
Posts: 466
ge kunt daar dingen kopen in jabbeke , ikzelf ga de zaterdag voormiddag , voor de grootte drukte , en om mischien een koopje te doen wie weet .
Reply With Quote
  #8  
Old 04-03-2006, 21:16
Dominique's Avatar
Dominique Dominique is offline
Frecking Nuts ...
 
Join Date: Dec 2004
Location: Thuis
Posts: 3,015
Ik ga op zaterdag. Ik vervoeg de groep dan wel in Groot-Bijgaarden.
Ik ga zelf rijden want ik moet op tijd thuis zijn. Ik vertrek nl. rond 19.00Hr weer naar de andere kant van het land (Riemst - Limburg) voor een zwaar feesteken, en we blijven daar dan ook logeren. Ik ga het dus niet tot op het einde uitzingen in Jabbeke.

Ik merk het wel wat jullie beslissen.

@MFahrer: ik zal de 350Z meebrengen, dan kunnen we misschien ergens in de zaal een eerste test-fit doen?
__________________
Groetjes,
Domi.
Reply With Quote
  #9  
Old 04-03-2006, 21:33
Luigi's Avatar
Luigi Luigi is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jan 2005
Location: Sint-Baafs-Vijve
Posts: 380
Ik ga de zondag omdat ik op zaterdag scouts heb. Ik ga voorlopig alleen maar m'n route ligt absoluut niet op jullie reisweg.
__________________
Reply With Quote
  #10  
Old 04-03-2006, 21:37
MFahrer MFahrer is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2005
Location: Gent
Posts: 1,035
@ Dominique:

Perfect! Ik neem zeker een chassis en toebehoren mee in de auto. Het kan wel zijn dat ik er pas juist na de middag ben.

G.
__________________
Reply With Quote
  #11  
Old 04-03-2006, 21:47
Dominique's Avatar
Dominique Dominique is offline
Frecking Nuts ...
 
Join Date: Dec 2004
Location: Thuis
Posts: 3,015
Quote:
Originally Posted by MFahrer
@ Dominique:

Perfect! Ik neem zeker een chassis en toebehoren mee in de auto. Het kan wel zijn dat ik er pas juist na de middag ben.

G.
Ok! See you there.
__________________
Groetjes,
Domi.
Reply With Quote
  #12  
Old 04-03-2006, 22:33
Nismo's Avatar
Nismo Nismo is offline
Frieten, hmmmm, lekker
 
Join Date: Jan 2005
Location: Houthalen-Oost
Posts: 6,188
Ik kan alleen op zaterdag. Een collega van mij die in de buurt van het circuit van Zolder woont, gaat ook mee en misschien mijne zoon. Ik vertrek rond half negen.

Grtzzzzzzz Nismo
Reply With Quote
  #13  
Old 04-03-2006, 22:49
Big attack's Avatar
Big attack Big attack is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2005
Location: gingelom
Posts: 526
Indien ik het wat op voorhand weet, kan eigenlijk de twee dagen, maar kan niet rijden tot ginder.
Reply With Quote
  #14  
Old 04-03-2006, 23:48
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
ok, even resumeren wat we al hebben:

Gaan op zaterdag met "DePaddock Shuttle" :
- Huudo (met auto)
- Big Attack (je kan misschien tot in ST komen?)
- Dominique (vanaf Gr.Bijgaarden)

Gaan op zaterdag op eigen houtje:
- Nismo + Collega en zoon (waarom niet via de A2 mee met de rest? )
- Mfahrer (vanaf Gent met enkele vrienden - kan misschien aanpikken bij 'de kolonne' vanaf Gent)
- gofastfreddy (niet op de route)
- Loeten (niet op de route)

Dat zijn er al 7 op zaterdag!! We gaan zeker een groepsfoto maken.

Gaan op zondag:
- Sennake (eventueel)
- Sledge (vanaf Wetteren)
- Zaibatsu RAcing (niet op de route)
- Huudo en Big Attack (misschien zijn ze beide nog te paaien om een 2de dag te gaan, maar op zondag is er ook rally in Hannuit... Maar als Sennake met goeie argumenten komt... wie weet! )
Reply With Quote
  #15  
Old 05-03-2006, 00:00
Dominique's Avatar
Dominique Dominique is offline
Frecking Nuts ...
 
Join Date: Dec 2004
Location: Thuis
Posts: 3,015
Quote:
Originally Posted by Huudo
ok, even resumeren wat we al hebben:

Gaan op zaterdag met "DePaddock Shuttle" :
- Huudo (met auto)
- Big Attack (je kan misschien tot in ST komen?)
- Dominique (vanaf Gr.Bijgaarden)
Mag ik even een kleine rechtzetting, Heer Moderator? Ik zal inpikken in Gr.-Bijgaarden, maar zal waarschijnlijk zelf met de auto tot Jabbeke rijden. Ik moet namelijk ginder op tijd vertrekken om tegen 19.00Hr opnieuw vanuit Mechelen richting het mooie, zoete, en onvolprezen Limburg te rijden.

Ik dank U voor uwwaandacht.
__________________
Groetjes,
Domi.
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 05:12.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.