De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > De Paddock Modelbouw > Modelbouw - Algemeen en vraagbaak
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #1  
Old 05-10-2005, 16:17
koen evo 6 koen evo 6 is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 13
Exclamation Echte rallywagen laten namaken in miniatuur, waar ?????

Hey, ik ben op zoek naar een adres, url, naam, ... waar ik een miniatuur kan laten maken van onze eigen rallywagen (Mitsu evo 6) . Dit om cadeau te doen aan onze hoofdsponsor. Ik had ooit zo een adres, maar ben dit jammer genoeg kwijtgespeeld. Is er iemand die me verder kan helpen ?
Alvast thx
Reply With Quote
  #2  
Old 05-10-2005, 16:31
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,718
Op welke schaal moet dat zijn (1/43, 1/24, 1/18) en welk budget is er beschikbaar? Ik kan je alvast meegeven dat je niet mag verschieten van de prijs : zo'n unieke handbouwmodellen zijn erg prijzig...
__________________

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
  #3  
Old 05-10-2005, 17:37
koen evo 6 koen evo 6 is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 13
Beste sennake,

alvast bedankt voor je snelle reactie !!! Schaal 1/43 valt misschien duurder uit dan 1/24 ? Ik denk dat de prijs min of meer de bestelling zou bepalen. We delen de "pot" met 8 personen, laat ons zeggen aan € 200 / € 250 hadden we ingedachten totaalprijs. Zit ik nu te dromen of zouden we dat toch kunnen waarmaken voor die prijs ?
Ik zou in elk geval geholpen zijn met alle info die jij mij kunt geven, waarvoor alvast van harte bedankt !!
Reply With Quote
  #4  
Old 05-10-2005, 17:46
kristofgtv6 kristofgtv6 is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: May 2004
Posts: 122
Als je interesse hebt, en vooral wat geduld, kan ik daarvoor wel kijken, hoor... 't Was de wagen van Pyck hé? Naar ik meen te weten resideert hij in Poperinge, ik ben van Ieper. Laat maar iets weten... Heb al een 200tal autookes op 1/24 gebouwd, 't zal dus wel lukken
Reply With Quote
  #5  
Old 05-10-2005, 19:16
Dragu's Avatar
Dragu Dragu is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Dec 2003
Location: Zoutleeuw
Posts: 141
Quote:
Originally Posted by kristofgtv6
Als je interesse hebt, en vooral wat geduld, kan ik daarvoor wel kijken, hoor... 't Was de wagen van Pyck hé? Naar ik meen te weten resideert hij in Poperinge, ik ben van Ieper. Laat maar iets weten... Heb al een 200tal autookes op 1/24 gebouwd, 't zal dus wel lukken
Kan jij dan de decals ook maken ?
Ik heb wel intresse in een paar decals van auto's die niet verkrijgbaar zijn ( 1/24 ) kan dat ook bij u ?
Reply With Quote
  #6  
Old 05-10-2005, 21:56
koen evo 6 koen evo 6 is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 13
Beste Kristof
maak jij dan ook de auto volledig in detail na met de bestickering van dit seizoen ? Dat zou mooi wezen ! Welke is jouw prijs dan ? Laat ons zeggen dat t klaar zou moeten zijn tegen eind november, kun jij dat ?
Laat maar iets weten - alvast bedankt !!!
Het is idd de auto mitsu evo 6 van Pyck, heb je dat gelezen in andere topics misschien ?
Reply With Quote
  #7  
Old 05-10-2005, 23:48
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
Kan je eens een foto posten van hoe de auto eruit ziet?
Reply With Quote
  #8  
Old 06-10-2005, 09:54
kristofgtv6 kristofgtv6 is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: May 2004
Posts: 122
Idd gezien in 'n andere topic. Auto is dan volledig nagemaakt ja, .... ik teken de lettering na in Illustrator. Heb zo al een Conrero Ascona 400 en de Mobil Sierra van Biasion gemaakt, de Fina Celica van Duez en de Mitsu Starion van Airikkala, alle op 1/24. Vroeger wasda gewoon printen op dun papier, knippen, en kleven met Pritt... Maar nu ik zie dat er blanco decalsheets beschikbaar zijn zal ik dat eens proberen, zal wel lukken. Wat prijs betreft is 200 euro wel 't maximum hoor, zal waarschijnlijk wel wat minder zijn... Post dan wel fotookes ook, ok?
Reply With Quote
  #9  
Old 06-10-2005, 10:10
kristofgtv6 kristofgtv6 is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: May 2004
Posts: 122
Quote:
Originally Posted by Dragu
Kan jij dan de decals ook maken ?
Ik heb wel intresse in een paar decals van auto's die niet verkrijgbaar zijn ( 1/24 ) kan dat ook bij u ?
Dat kan ja, hele auto's ook hoor , zie Narton... Wel wat geduld hebben
Reply With Quote
  #10  
Old 06-10-2005, 19:09
koen evo 6 koen evo 6 is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 13
hoi kristof , wat goed - dat berichtje van jou. Kun jij daar een periode op plakken dat je nodig hebt om zoiets te maken ? Foto's posten zou natuurlijk heel erg tof zijn - je mag ze ook rechtstreeks mailen naar hemelaer.koen@skynet.be
Alvast bedankt !
Reply With Quote
  #11  
Old 06-10-2005, 20:33
koen evo 6 koen evo 6 is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 13
Voor de liefhebbers van onze mitsubishi kan je gerust een bezoek brengen op onze site

www.rtoudvlaenderen.be
dan verder gaan naar galerij seizoen 2005.
veel plezier.
Reply With Quote
  #12  
Old 06-10-2005, 22:15
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
Quote:
Originally Posted by koen evo 6
Voor de liefhebbers van onze mitsubishi kan je gerust een bezoek brengen op onze site

www.rtoudvlaenderen.be
dan verder gaan naar galerij seizoen 2005.
veel plezier.
ah ok, de'n deze dus.



Reply With Quote
  #13  
Old 06-10-2005, 22:18
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
Quote:
Originally Posted by koen evo 6
hoi kristof , wat goed - dat berichtje van jou. Kun jij daar een periode op plakken dat je nodig hebt om zoiets te maken ? Foto's posten zou natuurlijk heel erg tof zijn - je mag ze ook rechtstreeks mailen naar hemelaer.koen@skynet.be
Alvast bedankt !
Als er modellen op DePaddock worden gebouwd, willen we natuurlijk hier de foto's zien.

Reply With Quote
  #14  
Old 18-01-2006, 10:02
ilseke1975 ilseke1975 is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 3
Quote:
Originally Posted by koen evo 6
Voor de liefhebbers van onze mitsubishi kan je gerust een bezoek brengen op onze site

www.rtoudvlaenderen.be
dan verder gaan naar galerij seizoen 2005.
veel plezier.
Hiplahoi Koenevo6
ik heb jullie wagen (die hier op de foto ergens te zien is) al zien rijden, das precies niet mis hé ! Hebben jullie al de plannen klaar voor het komende seizoen of vindt ik dat op de site ?
Groetjes, een fan in wording, wie weet !
Reply With Quote
  #15  
Old 19-01-2006, 17:42
ilseke1975 ilseke1975 is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 3
hiplahoi, ik weer ! Ben eens gaan piepen op de site, nog geen nieuws van jullie plannen voor 2006, nog even geduld neem ik aan... Wel een toffe site, met pics en filmpjes en zo. Puik werk.
Even deugenietje spelen : wie ben jij uit dat team of sta jij niet op die foto ??
Groetjes !
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 12:07.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.