De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > BSOT/ Belcar Sprint & Belcar Sprint Historic
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #1  
Old 22-05-2006, 00:24
Pat's Avatar
Pat Pat is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2004
Location: Dendermonde
Posts: 934
Het doven van de kaars ...

Ongeveer een jaar geleden was dit gedeelte van het forum, om en rond een racedag, vol van bedrijvigheid. Piloten en teams gaven elkaar rendez-vous op het circuit, we kregen voor- en nabeschouwingen, foto's ...

Ondertussen werd ZTC meegezogen in het "grote plan" van RACB en ondergebracht onder de zo fantastische paraplu van Belcar.

Gevolg ... buiten de voorbeschouwingen van P de Sonville heeft hier sinds 06.05.2006 niets meer bewogen. In de threads rondom het Original-gebeuren horen we nog het geklaag van verbolgen liefhebbers ...
In het geval van BEC blijft het akelig stil, gelaten wachtend op het nekschot!

Ik zal me hiermee wel weer de woede van de voor-sommigen-is-het-nooit-niet-goed bende op de nek halen, maar om het te zeggen met beroemde woorden, "Frankly my dear, I don't give a damn".

Indien er niets wordt ondernomen, zijn we binnenkort enkele series armer !
En RACB die lacht in zijn vuistje ...
Reply With Quote
  #2  
Old 22-05-2006, 02:49
Chauffeur Chauffeur is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jun 2005
Location: Edegem
Posts: 428
Hola Pola, wij hebben wel iets gebracht hé, inderdaad als enige.
Ik heb wel genoten van de BEC, over al de rest op en rond het circuit heb ik geen zin meer, pfff. Tijd in nuttiger zaken steken, koersken rijden en naar huis.
Reply With Quote
  #3  
Old 22-05-2006, 10:56
Bramzel's Avatar
Bramzel Bramzel is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jul 2003
Location: Groningen, Nederland
Posts: 1,430
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat ook het opsplitsen van het forum hier iets mee van doen heeft, dat het niet alleen de schuld van de nieuwe reglementen is. Want de "mineur" is mij eigenlijk pas opgevallen sinds de nieuwe indeling.
Reply With Quote
  #4  
Old 22-05-2006, 18:32
RaptuningGirl's Avatar
RaptuningGirl RaptuningGirl is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Apr 2004
Location: Limburg
Posts: 97
Sorry dat ik het zeg, maar ik vindt nog steeds dat ze de Touring Cup NOOIT hadden mogen samen zetten met Belcar.
Voor sommige dingen natuurlijk wel, ok ik geef toe, nu komt er meer volk kijken omdat nu ook de belcar te zien is.
Maar met die samenvoegingen van klassen :s :s :s mjah
__________________
EL-Systems Go For It
Reply With Quote
  #5  
Old 22-05-2006, 19:16
Pat's Avatar
Pat Pat is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2004
Location: Dendermonde
Posts: 934
Quote:
Originally Posted by Chauffeur
Hola Pola, wij hebben wel iets gebracht hé, inderdaad als enige.
Ik heb wel genoten van de BEC, over al de rest op en rond het circuit heb ik geen zin meer, pfff. Tijd in nuttiger zaken steken, koersken rijden en naar huis.
Dit is al heel wat andere taal dan:

http://forum.depaddock.eu/showthread.php?t=12346

Wat is daar dan weer misgelopen ?
Reply With Quote
  #6  
Old 22-05-2006, 19:20
Pascal Pascal is offline
A4993
 
Join Date: May 2001
Location: Belgium, Diest
Posts: 2,462
Quote:
Originally Posted by Pat
Dit is al heel wat andere taal dan:

http://forum.depaddock.eu/showthread.php?t=12346

Wat is daar dan weer misgelopen ?
Dit niet gelezen misschien ????

http://forum.depaddock.eu/showthread.php?t=13072

C U
Reply With Quote
  #7  
Old 22-05-2006, 19:54
Bugalfa's Avatar
Bugalfa Bugalfa is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Feb 2005
Location: Geel
Posts: 788
Ik ben blij dat ik nog niet op de kar van BEC ben gesprongen . Ik hoop dat ze ons weer op zondag zetten en de raceduur verlengen dan overweeg ik 'n terugkeer ...
Reply With Quote
  #8  
Old 22-05-2006, 21:29
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally Posted by Bramzel
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat ook het opsplitsen van het forum hier iets mee van doen heeft, dat het niet a lleen de schuld van de nieuwe reglementen is. Want de "mineur" is mij eigenlijk pas opgevallen sinds de nieuwe indeling.
Opsplitsen forum? We hebben alleen het subforum Touringcup een andere naam gegeven........

Wat wel een feit is dat een aantal Paddockers hun activiteiten om diverse redenen op een lager pitje gezet hebben. Dat kan een oorzaak zijn.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #9  
Old 22-05-2006, 22:50
C.R.T C.R.T is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Feb 2006
Location: Rijkhoven
Posts: 46
Hoe zit dat nu met de boxen?
Mogen de teams gebruik maken van de boxen?
Of moeten die alles meesleuren door de paddock tot aan de pits? Ik heb nog niet de kans gehad om te kijken.
Dus zou ik wel wat info willen van de andere teams eventueel.
Reply With Quote
  #10  
Old 22-05-2006, 23:24
stefco stefco is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Feb 2004
Location: Zottegem
Posts: 80
Quote:
Originally Posted by Bugalfa
Ik ben blij dat ik nog niet op de kar van BEC ben gesprongen . Ik hoop dat ze ons weer op zondag zetten en de raceduur verlengen dan overweeg ik 'n terugkeer ...
Idem dito.
Ik blijf er bij dat het inkorten van de race het aantal deelnemers sterk heeft doen dalen.
Reply With Quote
  #11  
Old 23-05-2006, 10:17
serge serge is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Dec 2002
Location: Sint-Niklaas
Posts: 244
Geen boxen voor de BEC teams.
Met een weertje als vorige zaterdag is het leuk sleutelen aan de wagens.
Reply With Quote
  #12  
Old 23-05-2006, 12:41
Chauffeur Chauffeur is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jun 2005
Location: Edegem
Posts: 428
Quote:
Originally Posted by Pat
Dit is al heel wat andere taal dan:

http://forum.depaddock.eu/showthread.php?t=12346

Wat is daar dan weer misgelopen ?
Zoals Pascal al zei, niks Pat. Op de verdadering zijn er toffe dingen besproken die Andy en zijn team gaan uitwerken. Volgen wat die mannen doen is dus de boodschap. Andy heeft de kennis en het volk om te proberen wat besproken is, er komt dus heus iets, maar is een reeds bestaand concept, en niet in een nieuw.

Gr
Reply With Quote
  #13  
Old 23-05-2006, 16:18
Hoppa's Avatar
Hoppa Hoppa is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Sep 2002
Location: Oud-Heverlee
Posts: 89
Quote:
Originally Posted by serge
Geen boxen voor de BEC teams.
Met een weertje als vorige zaterdag is het leuk sleutelen aan de wagens.
Je kon ook gebruik maken van de "service" die CZ verleende en in hun grote tent gaan staan....mits betaling van 100 euro (z/btw waarschijnlijk)

Bij CZ zullen ze heel hard roepen dat het niet waar is wat ik nu ga zeggen maar op mij komt heel de BEC over als: mannen, we zijn jullie liever kwijt dan rijk.

Het enige goede? aan heel de affaire is dat er nu meer geluid mag geproduceerd worden. Voor de rest zijn er mijn inziens alleen minpunten.

We rijden in dezelfde weekends als de grote jongens van de Belcar, so what?? We rijden wel op zaterdag hé, is er dan volk om te komen kijken? Ik dacht het niet.

Om ons te paaien om het verlies van de boxen en rijtijd:
-jullie mogen nu ook naar de Belcartent, so what?? Wanneer zouden we daar naartoe moeten gaan afgezien van de verplichte briefing? Als ze durfden zou men de tent in paddock 1 in plaatsen zodat ze nog verder weg staat. Zoals in Francorchamps: wij helemaal bovenaan in de F1 boxen en de Belcartent aan de voet van de radillion. Wie heeft er nu in godsnaam tijd en zin om zover te wandelen (want wagens mochten niet verder dan paddock 6) om een pintje te drinken of een half belegde pistolet te eten.

-We zullen een tent plaatsen waar jullie je service kunnen doen. Aan 100 euro voor 5m op 5m is dit geen service maar geldklopperij. Vorige jaren hadden we een box die gratis was met stromend water en electriciteit.

- jullie zijn dan samen met de Belcarjongens zodat er meer interactie kan zijn: waar dan wel? onderweg tussen paddock 5 en 6 misschien?

-Alles blijft op 1 dag, inderdaad , maar het is wel een zaterdag hé, hoeveel van de vele zelfstandigen die de touring cup prefereerden kunnen zomaar vrij nemen op zaterdag?

-jullie mogen mee op verplaatsing, weer een vergiftigd geschenk, dat betekend dus wel dat ik 4 dagen verlof moet nemen, en een hele hoop geld moet uitgeven om de wagen en het materieel ter plaatse te krijgen.

-alle mensen die de vorige jaren geïnvesteerd hebben in een tanktoren en snelvulkoppelingen zijn er ook aan voor de moeite want, geen box, niet tanken in de pitstraat. Nee, 's morgens weeral eens geld lossen : 125 euro waarborg voor de benzine. De overschot krijg je terug in de week na de wedstrijd (moet ik nog zien gebeuren, het zou de eerste keer zijn dat het zo rap gaat, wij hebben ooit 2 maanden op ons geld gewacht)

-over geld gesproken, waarom moesten dat nu opeens andere armbanden zijn om aan de muur te staan en dan bijkomend nog wat van die fluo hesjes. Laat ons geld maar intrest opbrengen aan CZ. Je kon nog zelfs je oude armbanden niet omruilen voor nieuwe. Dat is te gemakkelijk. De oude binnenbrengen en dan wachten tot ze zo vriendelijk zijn om het geld terug te storten.

Vorige jaren werd er door CZ altijd gezegd dat ze verlies deden aan de TC. Best mogelijk, ik heb geen toegang tot hun boekhouding, maar daarmee moeten ze dit jaar toch echt niet afkomen. Wij betalen evenveel als vorige jaren en al hun personeel is toch al ter plaatse, dus kosten wij hen dit jaar zo goed als niks. Ik kan begrijpen dat ze de verliezen van vorige jaren proberen te recupereren maar moet al dat verlies echt op 1 jaar tijd teruggewonnen worden? Dan hadden ze moeten zeggen: jongens geef ons maar uw geld maar doe geen moeite om te komen.

Misschien allemaal harde woorden maar dat is toch echt wel het gevoel dat ik heb. Ik had vóór het seizoen al gezegd dat het niet allemmal rozegeur en maneschijn ging zijn en het is ook uitgekomen. Nu hebben wij het dit jaar tenminste nog geprobeerd maar ik twijfel er sterk aan dat er nog een volgend jaar zal komen.
__________________
van waar komen je eurobiljetten en waar gaan ze naartoe??
kom het te weten op eurobilltracker
Reply With Quote
  #14  
Old 23-05-2006, 19:09
Luuk S's Avatar
Luuk S Luuk S is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Jul 2004
Location: Neerpelt, Zolder, Roermond
Posts: 134
Zo te horen is het antwoord op je "signature" simpel: je biljetten komen vanop je werk en gaan naar CZ
__________________
Niet zelf bedacht: "The Le Mans camping mentality: if its food, BBQ it; if it moves, sit and watch it; if its alive and moves, kill it and BBQ it."
Reply With Quote
  #15  
Old 23-05-2006, 19:09
ZTCfan's Avatar
ZTCfan ZTCfan is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Apr 2005
Location: rijmenam,bij mechelen
Posts: 90
Feit is wel dat de BEC-teams dit jaar maar twee keer géén box hebben(van lausitz weet ik het niet).Want in Francorchamps zijn er boxen voorzien voor BEC en men rijdt tweemaal alleen in zolder dus ook dan een box.Maar ik vind wel dat men dit weekend voor iedereen een tent had mogen, nu kon dat enkel mits betaling,regelen.Kijk maar naar de Legend Cars, die stonden allemaal netjes naast mekaar onder tent, wat ook nog eens de gemoedelijkheid goed doet onder teams.Voila mijn mening

racegreetz
__________________
bmw forever
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 19:01.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.