De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Rally
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #16  
Old 27-04-2007, 13:12
Pinzie's Avatar
Pinzie Pinzie is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jan 2006
Location: Houthalen
Posts: 629
Quote:
Originally Posted by Huudo View Post
niet te geloven...

Er zouden twee linkerdraagarmen geleverd zijn voor de voorophanging, ipv een linker en een rechter ...
Reply With Quote
  #17  
Old 27-04-2007, 15:56
Duval The Best Duval The Best is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 334
Quote:
Originally Posted by Huudo View Post
niet te geloven...
Idd enorm jammer voor Loix.
Als Cols nu moest winnen kan hij een enorme kloof slaan maar Cols kan ook altijd uitvallen hé dus denk dat de strijd om het BK nog niet zal voorbij zijn.
__________________
Website :
www.freewebs.com/tmrallysport
Reply With Quote
  #18  
Old 27-04-2007, 19:21
RegTimRallyteam RegTimRallyteam is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Mar 2007
Location: Bree
Posts: 34
Ik ga morgen een kijkje nemen op de rally samen met men vriendin en Robby Vanhees. En hopelijk is het weer schoon weer zoals het al heel de week is.
Reply With Quote
  #19  
Old 27-04-2007, 20:41
Pinzie's Avatar
Pinzie Pinzie is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jan 2006
Location: Houthalen
Posts: 629
Quote:
Originally Posted by RegTimRallyteam View Post
Ik ga morgen een kijkje nemen op de rally samen met men vriendin en Robby Vanhees. En hopelijk is het weer schoon weer zoals het al heel de week is.
Doe Robby even de groetjes van een rittensporter uit Houthalen, kennis van Eddy. Dan zal hij wel weten wie ik ben
Het is jammer dat we hun niet meer zien met hun MG in de classics en rittensporten.
Reply With Quote
  #20  
Old 28-04-2007, 20:06
Dominique's Avatar
Dominique Dominique is offline
Frecking Nuts ...
 
Join Date: Dec 2004
Location: Thuis
Posts: 3,015
Quote:
Originally Posted by Pinzie View Post
Er zouden twee linkerdraagarmen geleverd zijn voor de voorophanging, ipv een linker en een rechter ...
Ik snap niet dat er zoiets kan gebeuren in zo een team. Als je wil strijden voor de titel moet je als team in staat zijn om je piloot degelijk materiaal te leveren. Dat wil zeggen dat je je zaken intern 100% in orde moet hebben. En dat is dus duidelijk niet het geval bij dit team. Hier is het laatste woord nog niet over gesproken.
__________________
Groetjes,
Domi.
Reply With Quote
  #21  
Old 28-04-2007, 23:13
Pinzie's Avatar
Pinzie Pinzie is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jan 2006
Location: Houthalen
Posts: 629
Quote:
Originally Posted by Dominique View Post
Ik snap niet dat er zoiets kan gebeuren in zo een team. Als je wil strijden voor de titel moet je als team in staat zijn om je piloot degelijk materiaal te leveren. Dat wil zeggen dat je je zaken intern 100% in orde moet hebben. En dat is dus duidelijk niet het geval bij dit team. Hier is het laatste woord nog niet over gesproken.
Als het team het juiste besteld, maar verkeerd opgestuurd krijgt, is het team volgens mij niet in fout...
Reply With Quote
  #22  
Old 29-04-2007, 06:45
gofastfreddy's Avatar
gofastfreddy gofastfreddy is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Dec 2004
Location: oostnieuwkerke
Posts: 466
Quote:
Originally Posted by Pinzie View Post
Als het team het juiste besteld, maar verkeerd opgestuurd krijgt, is het team volgens mij niet in fout...

is idd de leverancier die verantwoordelijk hiervoor is
Reply With Quote
  #23  
Old 29-04-2007, 09:29
Dominique's Avatar
Dominique Dominique is offline
Frecking Nuts ...
 
Join Date: Dec 2004
Location: Thuis
Posts: 3,015
Quote:
Originally Posted by Pinzie View Post
Als het team het juiste besteld, maar verkeerd opgestuurd krijgt, is het team volgens mij niet in fout...
Dan werk jij duidelijk niet in de sector waarin ik werk. Ik onderhoud en ontwikkel op een software platform dat medische studies beheert. In die sector komt het er op neer dat je alles wat mogelijk maar kan gebeuren moet kunnen opvangen. Dat betekent dat je backup-en recovery procedures klaar moet hebben liggen voor just-in-case (ook wanneer heel het kot afbrandt!!).

Als je als een team werkt op een project (software, bouwonderneming, rally, of whatever), en je hebt de ambitie om op het hoogste niveau te willen meespelen, dan moet je dingen voorzien en scenario's uitbouwen die je toelaten om op de gepaste manier te reageren als er iets fout gaat. Alleen dan kan je de continuïteit van je project verzekeren. In dit specifiek geval: ik zou denken dat een linker- of rechter draagarm in stock hebben liggen niet zo afgrijselijk veel geld kan kosten? Als je het totale budget van het project even voor ogen houdt, dan kan deze - in mijn ogen bagatel - in elk geval het hele project doen mislukken.
Dáár gaat het hem om.

Ik weet ook wel dat een team niet een hele auto in wisselstukken kan aankopen en stockeren, maar de stukken die regelmatig moeten worden vervangen zouden ze tenminste toch moeten kennen. Reageer dan daarop, en zit niet te wachten tot iets gebeurt. Dat is mijn mening hierover.
__________________
Groetjes,
Domi.
Reply With Quote
  #24  
Old 29-04-2007, 17:40
Wild Goose's Avatar
Wild Goose Wild Goose is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2004
Location: Moerbeke (Geraardsbergen)
Posts: 541
Ok, ze strijden voor de titel, maar is er genoeg budget om zoveel mogelijk onderdelen in stock te hebben??

Net op Sporza gehoord dat Cols ook nog geen budget rond heeft voor de seizoensrally. Die strijd nochthans ook voor de titel.

Ik denk dat het vooral een moneyproblem is.
Reply With Quote
  #25  
Old 01-05-2007, 19:47
tommeke_B's Avatar
tommeke_B tommeke_B is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Nov 2006
Location: Roeselare
Posts: 15
Mijn foto'kes online op http://tom-buyse.fotopic.net
__________________
www.tombuyse.net
Reply With Quote
  #26  
Old 02-05-2007, 19:31
Don Kamiel Don Kamiel is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jun 2003
Posts: 425
We hadden zaterdag een mooie rally gezien in de buurt van Namen.
's Morgens op KP Gesves een mooie slingerbaan door de bos. Princen kwam heel de baan tegen de begrenzer door , met af en toe de remlichten aan.
Daarna naar Natoye gegaan, een snelle bocht.
Toen richting Hamois, waar het juist begon te regenen.
Eerst op een hairpin gestaan, toen veranderd van bocht, en een snelle linkse uitgekozen.
De bocht die erop volgde, was de bocht waar Tjoen rond ging (die al lek stond), twee C2's een paar boompjes meepakten en oa: Nijs nog een redelijk warm moment had volgens mij.
Als laatste nog bij een Chicane op Crupet gestaan, ook wel leuk om te zien, en vooral leuk om de wagens (vooral de Porsche) te horen optrekken tussen de huizen !!

Met andere woorden: een leuke dag !
Reply With Quote
  #27  
Old 02-05-2007, 20:02
Mr.Dallara's Avatar
Mr.Dallara Mr.Dallara is offline
www.dallara.it
 
Join Date: Jan 2004
Location: Italy
Posts: 1,926
Ik had nog nooit de Wallonie gedaan in het verleden, dit jaar moest ik weer bijna passen. Maar door het mooie weer en de show KP hebben ze me vrijdag kunnen lokken naar (de Citadelle van) Namen.

Ik vond de vrijdag avond wel tof, vooral door de Dakar (Henrard en Demevius) en rally cross demo's.
De rallycross demo stak mooi in mekaar, alle soorten wagens waren er (WRC, S1600, Lancer, Volvo, Historic, ...) en ze gingen écht wel "à fond".
Dat bleek wel door de koprol van Huybs in z'n Lancer en een afgebroken wiel voor de MK1, best wel uitzonderlijk voor een demo...
Het publiek had natuurlijk niks liever dan z'n spectakel....

Er was ook écht veel volk, een bom volle tribune op de Citadelle én veel sfeer (zoals steeds in wallonië).

Het parcour stak mooi in mekaar voor de 3 show ronden boven op de Citadelle, technisch én men een drift bocht op het grind...
Doordat de hoogste startnr als eerste over de show KP moest, was er op het einde dus de climax door de toppers, dit samen met een speaker de sfeer er super in hield en de donker die al ff gevallen was maakte er een onvergetelijke avond van!
__________________

Last edited by Mr.Dallara; 02-05-2007 at 20:10.
Reply With Quote
  #28  
Old 02-05-2007, 21:40
snowybjorn's Avatar
snowybjorn snowybjorn is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Aug 2006
Location: Lendelede
Posts: 83
Ben enkel vrijdag avond geweest. Was echt de max voor mijn eerste keer. Mooi weer, veel sfeer en veel show. Ben volgend jaar ook zeker op appel.

Enig nadeel, je moest veel geduld hebben om aan de drank te raken...
Reply With Quote
  #29  
Old 09-05-2007, 17:37
derHans derHans is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: May 2006
Location: Wijer - Nieuwerkerken
Posts: 45
Wat laat, maar soit, mijn foto's op www.studiojacobs.be

Hans.
Reply With Quote
  #30  
Old 09-05-2007, 22:10
Don Kamiel Don Kamiel is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jun 2003
Posts: 425
Beter laat dan nooit natuurlijk

Mooie plaats met dat volk op de achtergrond.
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 15:36.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.