De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Formule 1
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #31  
Old 07-08-2005, 11:14
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Dec 2003
Location: Koersel
Posts: 2,741
Quote:
Originally Posted by raceboy
eerst zien geloven. Waarom zou er meer volk op afkomen dan naar een normale GP?
Omdat een normale GP stukken van mensen kost en dus kan je eigenlijk niet met een heel gezin gaan. Als je de helft van de inwoners van Rotterdam neemt en dan nog mensen van daar buiten uit en natuurlijk goed weer, dan haal je het heel gemakkelijk!

Mvg...
Reply With Quote
  #32  
Old 07-08-2005, 12:53
Frank 490's Avatar
Frank 490 Frank 490 is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: May 2005
Posts: 131
En het is allemaal te zien via een live stream: http://rotterdamracing.garnierstream...t=40&video=198
Reply With Quote
  #33  
Old 07-08-2005, 12:53
Megane Megane is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2002
Location: ergens in de Kempen
Posts: 660
Quote:
Originally Posted by Thomaske_GLPK
De Corvette C5-R van GLPK Carsport zal ook aanwezig zijn. Mike Hezemans gaat er wat mee rondtoeren.

Ze verwachten zo'n 500.000 toeschouwers. Weet je hoeveel!

Mvg...
Zie wel dat de wagen conform is, dat alle stekkers vast zitten.
Reply With Quote
  #34  
Old 07-08-2005, 12:55
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator
 
Join Date: Sep 2001
Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Posts: 8,648
Quote:
Originally Posted by Megane
Zie wel dat de wagen conform is, dat alle stekkers vast zitten.
ze zoeken misschien nen elentrieker?
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels,
So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium***

Reply With Quote
  #35  
Old 07-08-2005, 19:04
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally Posted by Thomaske_GLPK
De Corvette C5-R van GLPK Carsport zal ook aanwezig zijn. Mike Hezemans gaat er wat mee rondtoeren.

Ze verwachten zo'n 500.000 toeschouwers. Weet je hoeveel!

Mvg...
Het getal 500.000 hebben ze in de afgelopen week aangepast naar 300.000. Volgens de eerste berichten op de Nederlandse Teletekst schijnen er idd +/- 300.000 mensen aanwezig te zijn geweest.

Enkele weken terug was er in Rotterdam een of ander Red Bull evenement waarbij 10 vliegtuigjes wat rare fratsen maakten in de lucht. Toen waren er 750.000 !!! mensen aanwezig. Dan is 300.000 maar magertjes

In de afgelopen twee jaar hebben we meerdere F1-demo's in diverse steden. Overal is de publieke belangstelling overweldigend. Wat leren we daaruit? Breng de sport naar de mensen toe en hou de drempel om e.e.a. te aanschouwen laag. Dus meer stratencircuits en lage toegangsprijzen ....... Want wat zien we liever? 10.000 bezoekers met een duur kaartje of 100.000 bezoekers met een goedkoop kaartje. Omzet aan de poort blijft wel dan gelijk maar alle andere inkomsten krijgen een flinke push naar boven mee
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #36  
Old 07-08-2005, 19:52
Mr.Dallara's Avatar
Mr.Dallara Mr.Dallara is offline
www.dallara.it
 
Join Date: Jan 2004
Location: Italy
Posts: 1,926
Ik las net ook wat op TT over de F1 demo.

Ho Pin Tung zou al na enkele minuten afgehaakt hebben met mechanische pech op z'n wagen ( word dan gek, in een lutel demootje moeten "opgeven" door mechanische problemen)

Verder schrijft men ook dat financieel "Monaco aan de Maas" geen succes was. Volgens de organisatie dreigt er een tekort van enkele tonnen. (ik veronderstel dat de Nederlanders hier mee willen zeggen: een tekort van enkele miljoenen....)

Tot slot stond er nog het volgende:"De politie is zeer te spreken over het verloop van de race-demostraties."
Alé, de mannen met hun blauwe streep hadden dan ongetwijfeld Albers en Co goed liggen met flitspalen op de demotrack (waar ongetwijfeld een zone 50 gelde...)


Wel opvallend dat er in de autosport media nog steeds niets te vinden is van de demo. Ik wacht vooral op foto's dan.

Of mss is men nog aan het wachten tot de technische controles gedaan zijn...
__________________
Reply With Quote
  #37  
Old 07-08-2005, 20:19
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 4,516
Quote:
Originally Posted by Mr.Dallara
Ik las net ook wat op TT over de F1 demo.

Ho Pin Tung zou al na enkele minuten afgehaakt hebben met mechanische pech op z'n wagen ( word dan gek, in een lutel demootje moeten "opgeven" door mechanische problemen)
Gebroken aandrijfas

Quote:
Originally Posted by Mr.Dallara
Verder schrijft men ook dat financieel "Monaco aan de Maas" geen succes was. Volgens de organisatie dreigt er een tekort van enkele tonnen. (ik veronderstel dat de Nederlanders hier mee willen zeggen: een tekort van enkele miljoenen....)
Wat bedoel je hiermee? Een ton is een ton en geen miljoen.
Reply With Quote
  #38  
Old 07-08-2005, 20:44
Yvonne's Avatar
Yvonne Yvonne is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2004
Location: Moerkapelle (NL)
Posts: 397
Hey,

Ik ben niet naar Monaco aan de Maas geweest, terwijl het 'om-de-hoek' was voor me. Ik heb even naar de streaming gekeken.

Ho-ping Tung had inderdaad problemen.
Maar ik zag ook de SRT Corvette weggeduwd worden. Wie reed eigenlijk in die wagen?

TV Rijnmond heeft een samenvatting gemaakt van een uur. En het gaat daar grotendeels over Robert Doornbos en Christijan Alberts. Het was wel grappig om te zien...

Yvonne
Reply With Quote
  #39  
Old 07-08-2005, 20:47
Mr.Dallara's Avatar
Mr.Dallara Mr.Dallara is offline
www.dallara.it
 
Join Date: Jan 2004
Location: Italy
Posts: 1,926
Quote:
Originally Posted by FIRE
Wat bedoel je hiermee? Een ton is een ton en geen miljoen.
In België (vlaanderen) druk men een geld waarde uit in een getal. (bv. 1 miljoen €) Maar geld drukken wij niet uit in kilo's of tonnen (wat bij ons alleen maar gebruikt word om een gewicht uit te drukken)

Of heb ik het nu zelf nog steeds niet begrepen? (missen is menselijk...)

Precies een les wiskunde over eenheden van de lagere school... Wat een dialect allemaal niet kan doen.... Zo leren we nog andere "culturen" kennen...
__________________
Reply With Quote
  #40  
Old 07-08-2005, 20:49
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 4,516
Quote:
Originally Posted by Yvonne
Hey,

Ik ben niet naar Monaco aan de Maas geweest, terwijl het 'om-de-hoek' was voor me. Ik heb even naar de streaming gekeken.

Ho-ping Tung had inderdaad problemen.
Maar ik zag ook de SRT Corvette weggeduwd worden. Wie reed eigenlijk in die wagen?

TV Rijnmond heeft een samenvatting gemaakt van een uur. En het gaat daar grotendeels over Robert Doornbos en Christijan Alberts. Het was wel grappig om te zien...

Yvonne
Volgens RTL werd de SRT Corvette bestuurd door David Hart.

Op RTL5 is om 19:00 een 30 minuten durende reportage uitgezonden met ook aandacht voor de andere deelnemers. Als ik me niet vergis wordt deze vanavond herhaalt (23:30u ???).
Reply With Quote
  #41  
Old 07-08-2005, 20:51
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 4,516
Quote:
Originally Posted by Mr.Dallara
In België (vlaanderen) druk men een geld waarde uit in een getal. (bv. 1 miljoen €) Maar geld drukken wij niet uit in kilo's of tonnen (wat bij ons alleen maar gebruikt word om een gewicht uit te drukken)

Of heb ik het nu zelf nog steeds niet begrepen? (missen is menselijk...)

Precies een les wiskunde over eenheden van de lagere school... Wat een dialect allemaal niet kan doen.... Zo leren we nog andere "culturen" kennen...
Ok, 1 ton = 100.000 € (kilo's wordt overigens niet gebruikt in NL)
Reply With Quote
  #42  
Old 07-08-2005, 22:00
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally Posted by FIRE
Op RTL5 is om 19:00 een 30 minuten durende reportage uitgezonden met ook aandacht voor de andere deelnemers. Als ik me niet vergis wordt deze vanavond herhaalt (23:30u ???).
Iets later, 23.42 ............zojuist wat beelden gezien in Studio Sport. Ja, zelfs in Studio Sport laten ze dit zien. Bij de heren Doornbos en Albers maakte men er melding van dat deze twee heren de autosport weer populair hebben gemaakt. Verrek, gaat het dan toch de goede kant uit.......

Zelfs de babes van Racexpress, ook die met rare ogen, kwamen in beeld bij Studio Sport. Die dames mochten zelfs iets zeggen. Zo te horen zijn het Brabantse schone........Fire, is dat soms je buurvrouw?

Zag in een glimp nog wat ander spul voorbij komen, uiteindelijk toch een mooi gevarieerd veld van demo's. Op de eerste foto's die binnendruppelen zie ik een van de Markant Porsche's. Uiteraard ook een "crash".....Molenaar in zijn BRL-V6.

Uiteindelijk toch een geslaagd evenement ondanks die foute naam voor het evenement? Monaca aan de Maas, titels als Chicago a/d Maas of klein Sicilië a/d Maas zijn meer van toepassing
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.

Last edited by Mark; 07-08-2005 at 22:04.
Reply With Quote
  #43  
Old 07-08-2005, 22:06
Mr.Dallara's Avatar
Mr.Dallara Mr.Dallara is offline
www.dallara.it
 
Join Date: Jan 2004
Location: Italy
Posts: 1,926
Waar kan je de foto's vinden??
__________________
Reply With Quote
  #44  
Old 07-08-2005, 22:22
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally Posted by Mr.Dallara
Waar kan je de foto's vinden??
...Hier...
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #45  
Old 07-08-2005, 23:05
Stefan Stefan is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2003
Location: Roosendaal(nl)
Posts: 364
Nou, ben terug uit Rotterdam(ondertussen nog een feestje gehad). Het idee was prima maar de uitvoer was minder, mij zie je er niet meer terug.

foto's komen morgen ochtend.
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 00:17.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.