De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Stuffis Generalis > Community-forum
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #1  
Old 19-10-2015, 08:40
Mario's Avatar
Mario Mario is offline
Eenzaat
 
Join Date: May 2001
Posts: 1,871
Interclassics Brussels 2015

kan interessant zijn voor zowel autoliefhebbers als modelbouwers of zelfs autosportadepten
http://interclassicsbrussels.be/
thema's hier zijn dus 60 jaar Citroën DS en Bugatti

ben al een paar maal naar Maastricht geweest en dat viel qua aanbod meestal best mee
sfeer valt best mee en er is daar voor velen wat wils
staan ook originele bolides, zeker niet alleen replica's
__________________

Last edited by Mario; 19-10-2015 at 08:41.
Reply With Quote
  #2  
Old 10-11-2015, 14:02
Jan's Avatar
Jan Jan is offline
Jinba Ittai
 
Join Date: May 2001
Location: Zoom Zoom
Posts: 1,799
Was absoluut een bezoekje waard. Gigantisch veel Bugatti's en vooral ook een groot aantal "pas gebruikte" race exemplaren (tenzij men het slijk er met een borstel had opgeschilderd ).
Wat het thema 60 jaar ID/DS betreft toch wel een beetje op m'n honger gebleven, daar had duidelijk meer in gezeten qua aantallen en versies.

Verder was het voornamelijk een beurs van "investerings-oldtimers", maar dat blijkt een keuze te zijn, dus daar zullen we dan maar niet moeilijk over doen.
Het is bijgevolg bij "kijken"gebleven
Reply With Quote
  #3  
Old 12-11-2015, 08:46
Mario's Avatar
Mario Mario is offline
Eenzaat
 
Join Date: May 2001
Posts: 1,871
ik ben ook blij geweest te zijn, onder meer voor de Bugatti's maar ook voor de kleine Italiaanse racewagens uit de jaren '50 waarvan ik het bestaan totaal niet kende
ben de voorbije jaren al enkele maanden naar andere edities van Interclassics geweest (Maastricht en Antwerpen) en dit was naar mijn aanvoelen een 'grand cru' tov die andere. Twee paleizen was net voldoende qua kwantiteit en de kwaliteit was er hier ook

wat de DS'en betreft, eerder in het jaar was er in Autoworld ook een (relatief kleine) tentoonstelling gewijd aan dit model.

goed dat er hier toch nog iemand reageerde ; had de hoop al opgegeven
geen verrassing dat jij het weer bent

In Maastricht in januari gaat speciale aandacht naar 100 jaar BMW en ook naar Rolls Royce en Bentley. Die editie ga ik deze keer overslaan denk ik.

In Autoworld is er in december een groots aangekondigde tentoonstelling over Italiaanse auto's en design. Zou naar verluidt absoluut de moeite waard zijn.
Bij Autoworld organiseren ze de laatste jaren wel vaker erg geslaagde tentoonstellingen en ze hebben hun bestofte imago toch wel afgeworpen
maar ik twijfel er nog aan of ik er hier iets over ga posten ; het lijkt de moeite niet meer
__________________

Last edited by Mario; 12-11-2015 at 12:44.
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 23:58.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.