De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Stuffis Generalis > Community-forum
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #1  
Old 26-05-2005, 08:57
Rallyloverke's Avatar
Rallyloverke Rallyloverke is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2001
Location: Antwerpen
Posts: 1,430
Airco op ATV

En wie zag ik gisteren, woensdag 25/05, op ATV GBA-merchandising kopen? Jawel, Airco! En nog geïnterviewd ook.
Reply With Quote
  #2  
Old 26-05-2005, 09:35
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jul 2001
Location: Everywhere
Posts: 4,300
Het is een vuile Rat!
Reply With Quote
  #3  
Old 26-05-2005, 12:43
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Hier ben ik hem nog niet tegen gekomen

http://www.politie-rijnmond.nl/Spoor...rdachten_1.htm (dit naar aanleiding van een feestje tussen "supporters" van Ajax en Feyenoord)
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #4  
Old 26-05-2005, 14:01
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone
 
Join Date: May 2001
Location: Hoboken (Antwerpen)
Posts: 6,845
yepyep .... Zondag naar den heizel ...
Als alles goed gaat samen met 18.000 andere Beerschot supporters ...

Het gaat daar na zoveel jaren een ongelofelijk fantastisch feestje worden ... Vervoersmiddelen naar den heizel ... Te voet, met den auto,met de bus, met den trein en jawel .... zelfs met den boot

Ze zullen het daar in Brussel geweten hebben dat den Beerschot op komst is
__________________
Reply With Quote
  #5  
Old 26-05-2005, 14:25
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator
 
Join Date: Sep 2001
Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Posts: 8,648
twor toch tijd dar de paddock is ne verdelger laat komen, we hebben een rattenprobleem
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels,
So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium***

Reply With Quote
  #6  
Old 26-05-2005, 15:14
Rallyloverke's Avatar
Rallyloverke Rallyloverke is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2001
Location: Antwerpen
Posts: 1,430
Eerlijk gezegd, als ze Europees spelen, ga ik eens een keertje een Europese wedstrijd bijwonen. We wonen er niet zo ver af, dus da's dan toch meegenomen. Noem me dus gerust een "succes"-supporter . En ik denk dat er zo vele in de buurt wonen die pas 'ns gaan kijken wanneer ze bijvoorbeeld Europees spelen!
Reply With Quote
  #7  
Old 26-05-2005, 18:53
fordje's Avatar
fordje fordje is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Feb 2002
Location: Kapellen
Posts: 1,240
IDD, zo zijn we nu eenmaal als supporter. Gaat het goed zijn er veel, gaat het slecht...is er niemand. Same here.

Enne...beter een europese rattenplaag dan "uitschot" van n'en "Aantwaarp"..
(OT)

Geen nood, die mannen hebben volgend jaar hun handen vol in tweede klasse, zien dat ze niet degraderen

Voor die pipo's van Deurne me hier afschieten...ik lach er maar mee he!
Reply With Quote
  #8  
Old 26-05-2005, 19:26
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jul 2001
Location: Everywhere
Posts: 4,300
Your support is f*cking sh*t!

Er is maar 1 ploeg in België de paarswitte kleuren waard, dat weet iedereen: RSCA!
Reply With Quote
  #9  
Old 26-05-2005, 20:51
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Nov 2001
Location: Antwerpen
Posts: 1,551
Quote:
Originally Posted by Scapa
Your support is f*cking sh*t!

Er is maar 1 ploeg in België de paarswitte kleuren waard, dat weet iedereen: RSCA!
En waar die dit seizoen geëindigt zijn weet ook iedereen...
Ik zit dit weekend in het andere kamp op den Heysel... in de mooie Blauw/zwarte kleuren
Reply With Quote
  #10  
Old 29-05-2005, 23:31
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone
 
Join Date: May 2001
Location: Hoboken (Antwerpen)
Posts: 6,845
Manman .... wat een weekend ...

Voor de TV-kijkers onder ons ... Ben ook in het nieuws op VTM te zien vandaag. Weliswaar in een iets minder lucide toestand als woensdag .... Kwas al behoorlijk in de wind rond de tijd dat ze me interviewden (moet zo rond 2h30) geweest zijn.
--------------------------

Over de dag zelf:

Rond een uur of 12 's middags vertrokken om een beetje in de sfeer te komen ... Voor de kenners van het kiel ... Op de wilrijkse plein en aan het stadion begon de sfeer er rond die tijd al behoorlijk in te zitten. Omstreeks 16h00 beleefden we een eerste climax toen we vertrokken met de bussen naar den heizel


Daar eerst Beerschot-town onveilig gemaakt om daarna int stadion die van Brugge vocaal, qua sfeer en beleving totaal te overklassen (sry flugel )
De speler hebben dat op het veld nog eens fijntjes overgedaan ... tot die van Brugge zo hopeloos getikt waren dat ze de doodschoppen maar bovenhaalden (Cornelis .... Shame on you ....)

Na het fluitsignaal een feestje gebouwd in Brussel ..... Op den A12 ..... en op het kiel .... tot de lentezon weeral aan de horizon stond.
Na een kort nachtje (voormiddag) slaap dan maar naar de grote markt in Antwerpen getrokken om de ontvangst van onze helden op het stadhuis live mee te maken ...

Wat een weekend ... Merci Beerschot
You'll never walk alone
__________________
Reply With Quote
  #11  
Old 30-05-2005, 14:30
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator
 
Join Date: Sep 2001
Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Posts: 8,648
trouwens yveske de zon komt om om 6uur ni om 8 uur. Als ge wa meer bleeft plakken op Eligia TD's tot het einde dan wiste da bon 21 juni hebt ge nog een kanske
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels,
So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium***

Reply With Quote
  #12  
Old 30-05-2005, 16:11
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Nov 2001
Location: Antwerpen
Posts: 1,551
Quote:
Originally Posted by airco
Manman .... wat een weekend ...

Voor de TV-kijkers onder ons ... Ben ook in het nieuws op VTM te zien vandaag. Weliswaar in een iets minder lucide toestand als woensdag .... Kwas al behoorlijk in de wind rond de tijd dat ze me interviewden (moet zo rond 2h30) geweest zijn.
--------------------------

Over de dag zelf:

Rond een uur of 12 's middags vertrokken om een beetje in de sfeer te komen ... Voor de kenners van het kiel ... Op de wilrijkse plein en aan het stadion begon de sfeer er rond die tijd al behoorlijk in te zitten. Omstreeks 16h00 beleefden we een eerste climax toen we vertrokken met de bussen naar den heizel


Daar eerst Beerschot-town onveilig gemaakt om daarna int stadion die van Brugge vocaal, qua sfeer en beleving totaal te overklassen (sry flugel )
De speler hebben dat op het veld nog eens fijntjes overgedaan ... tot die van Brugge zo hopeloos getikt waren dat ze de doodschoppen maar bovenhaalden (Cornelis .... Shame on you ....)

Na het fluitsignaal een feestje gebouwd in Brussel ..... Op den A12 ..... en op het kiel .... tot de lentezon weeral aan de horizon stond.
Na een kort nachtje (voormiddag) slaap dan maar naar de grote markt in Antwerpen getrokken om de ontvangst van onze helden op het stadhuis live mee te maken ...

Wat een weekend ... Merci Beerschot
You'll never walk alone
De winnaar heeft altijd gelijk zeggen ze dan...

Qua sfeer... hm, ander stadion gezeten? Na de 1-0 hebben we jullie niet meer gehoord, allezins t kwam toch niet tot bij ons... Ik had eerlijk gezegd veel meer verwacht van die zogenaamde sfeer (Alhoewel den Heysel hem helemaal niet leent tot zulke dingen)

De match dan... weggetikt zijn we niet, we hebben in de eerste helft zelfs enkele kansen laten liggen die er eigenlijk "moeten" inzitten, wel viel het op dat het totaal niet draaide bij ons, die doodschop, ok was een rode kaart waard, net zoals er een handsbal en een zuivere penalty niet gefloten is voor ons. (Soit met de Bleeckere hebben we nooit "geluk" )

Maar voor de rest heeft Germinal die beker wel verdiend, k heb niks gezien van de bekeruitreiking, beetje ontgoocheld zoals alle Brugge supporters
Reply With Quote
  #13  
Old 30-05-2005, 16:15
Pascal Pascal is offline
A4993
 
Join Date: May 2001
Location: Belgium, Diest
Posts: 2,462
Quote:
Originally Posted by airco
Ben ook in het nieuws op VTM te zien vandaag.
Heb daar ook even Chritophe van Raceshot gezien. Hij is fotograaf voo GBA en ik zag hem op één of ander podium...

C U
Reply With Quote
  #14  
Old 30-05-2005, 18:41
fordje's Avatar
fordje fordje is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Feb 2002
Location: Kapellen
Posts: 1,240
Quote:
Originally Posted by airco
Manman .... wat een weekend ...

Voor de TV-kijkers onder ons ... Ben ook in het nieuws op VTM te zien vandaag. Weliswaar in een iets minder lucide toestand als woensdag .... Kwas al behoorlijk in de wind rond de tijd dat ze me interviewden (moet zo rond 2h30) geweest zijn.

Wat een weekend ... Merci Beerschot
You'll never walk alone
Euh, In de wind is mild uitgedrukt he Yves...: schor geluid, ogen op half zeven en een knalrode kop

Ma toch proficiat !
Reply With Quote
  #15  
Old 30-05-2005, 20:13
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,718
Ik ben niet zo'n hevige voetbalfan, maar ik vind het wel grappig hoe fans altijd refereren naar "we" als ze het over de spelers hebben. "We" hebben gescoord, "we" hebben de anderen naar huis gespeeld, enz...

Vreemd eigenlijk, als een F1-fan (of gelijk welke andere motorsportfan) het over zijn idool heeft zegt hij toch ook niet "ik" heb Schumacher in de 10e ronde voorbijgestoken of "ik" heb getankt in de 20e ronde?
__________________

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 01:46.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.