De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Eenzitters
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #1  
Old 15-07-2010, 16:14
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator
 
Join Date: Sep 2001
Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Posts: 8,648
superleague Zolder 17-18/9

geen Bourdais in Zolder:
Quote:
Olympique Lyonnais and Sebastien Bourdais will not contest this weekend’s Superleague Formula by Sonangol round at Zolder.
http://www.superleagueformula.com/Cl...medium=twitter
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels,
So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium***

Reply With Quote
  #2  
Old 19-07-2010, 01:20
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Koprol eerste linkse: http://www.youtube.com/watch?v=O01cN9GK_rw


Niemand aanwezig geweest?

Toch wel opmerkelijk dat er een volbloed Chevy GT1 rondreed en hier niemand iets van heeft gepost. Zelfs in een "Le Mans" achtige livery terwijl dit eigenlijk de Sporza Kermit de kikker C5 is van enkele jaren terug
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #3  
Old 19-07-2010, 08:21
RKG RKG is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2007
Location: Tongeren
Posts: 1,127
Ik ben er geweest. Die C5R blijft een mooie wagen! Hij heeft inderdaad de originele livery van het officiële met natuurlijk de sponsors van rudolph racing.

Die andere wagen was precies zijn achtervleugel al kwijt van voor de crash. Ik dacht gisteren eerst dat Doornbos daar achterop gereden was, maar blijkbaar was het toch anders.
__________________
www.krisgilissen.net

Last edited by RKG; 19-07-2010 at 08:23.
Reply With Quote
  #4  
Old 19-07-2010, 09:00
JCE.72 JCE.72 is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Mar 2007
Location: Zonhoven
Posts: 130
Quote:
Originally Posted by RKG View Post
Die andere wagen was precies zijn achtervleugel al kwijt van voor de crash. Ik dacht gisteren eerst dat Doornbos daar achterop gereden was, maar blijkbaar was het toch anders.
De andere wagen (Sevilla) was ook al betrokken in de crash met Craig Dolby op de rechte lijn voor start en finish nadat hij een tik kreeg van de Liverpool wagen. Het verliezen van de achtervleugel in het eerste incident en de daarbij horende ongemakken zouden dus wel eens de aanleiding kunnen hebben gegeven voor de crash met Doornbos.

Last edited by JCE.72; 19-07-2010 at 09:12.
Reply With Quote
  #5  
Old 19-07-2010, 09:11
JCE.72 JCE.72 is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Mar 2007
Location: Zonhoven
Posts: 130
Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Niemand aanwezig geweest?

Toch wel opmerkelijk dat er een volbloed Chevy GT1 rondreed en hier niemand iets van heeft gepost. Zelfs in een "Le Mans" achtige livery terwijl dit eigenlijk de Sporza Kermit de kikker C5 is van enkele jaren terug
Aanwezig geweest en gezien, was idd. een opvallende verschijning. Ik vroeg me eigenlijk af of je zonder problemen de livery (en dan vooral de sponsors) mag kopiëren, zeker bij deelname aan een officiële wedstrijd? Maar dat terzijde, het klonk op Zolder weer eventjes zoals enkele jaren geleden...

Nog een plaatje dat ik op vrijdag heb geschoten.



Joël.
Reply With Quote
  #6  
Old 19-07-2010, 09:55
RKG RKG is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2007
Location: Tongeren
Posts: 1,127
sjieke foto!!!
__________________
www.krisgilissen.net
Reply With Quote
  #7  
Old 19-07-2010, 15:37
Mattiallemakki's Avatar
Mattiallemakki Mattiallemakki is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 78
Dit is inderdaad de kermit wagen uit 2006.
.
Er is vanuit het Rudolph kamp weinig publiciteit gezocht omdat het de eerste meters waren voor team en piloot.
Reply With Quote
  #8  
Old 19-07-2010, 19:30
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator
 
Join Date: Sep 2001
Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Posts: 8,648
Toch even ook mazda vermelden die geen respect hebben voor andermans eigendom en dan maar stickers op de buitenspiegels van andermans auto plakken. Geweldige antipubliciteit
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels,
So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium***

Reply With Quote
  #9  
Old 19-07-2010, 19:44
RKG RKG is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2007
Location: Tongeren
Posts: 1,127
Quote:
Originally Posted by Raceboy View Post
Toch even ook mazda vermelden die geen respect hebben voor andermans eigendom en dan maar stickers op de buitenspiegels van andermans auto plakken. Geweldige antipubliciteit
inderdaad, dat was vrij irritant!
__________________
www.krisgilissen.net
Reply With Quote
  #10  
Old 19-07-2010, 20:38
Ottooke's Avatar
Ottooke Ottooke is offline
I need speed !
 
Join Date: Apr 2003
Location: Hasselt
Posts: 2,310
Het mooiste dit weekend vond ik toch de DSC races. Veel deelnemers en mooie gevechten. Esra Van Elk was ook mooi

Jammer dat Klaas Zwart beide races pech had, hij had anders even kunnen spelen met Marijn van Kalmthout.
Jammer dat niet alle deelnemers van de Boss GP komen opdagen. Het zou een mooi veld geweest zijn.

De DSOT is op de goede weg. Meer deelnemers dan vorige race. Enkel jammer dat de snelheid van de piloten (in dezelfde wagens) zo verschillend is. Geen spannende strijd tussen de Mazda's, geen groep Caterhams die rondenlang samen strijdt. Doe er nog wat auto's bij en je krijgt wel een groep waar het snelheidsverschil minder ver uit elkaar gaat liggen.
__________________
Reply With Quote
  #11  
Old 19-07-2010, 21:02
RKG RKG is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2007
Location: Tongeren
Posts: 1,127
Quote:
Originally Posted by Ottooke View Post
Het mooiste dit weekend vond ik toch de DSC races. Veel deelnemers en mooie gevechten.
Idem hier, hele mooie competitie!
__________________
www.krisgilissen.net
Reply With Quote
  #12  
Old 19-07-2010, 21:59
Volano Volano is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Jan 2007
Location: Stabroek (Antwerpen)
Posts: 198
Quote:
Originally Posted by Ottooke View Post
Het mooiste dit weekend vond ik toch de DSC races. Veel deelnemers en mooie gevechten. Esra Van Elk was ook mooi
Daar moet ik je 110% gelijk in geven, wel spijtig van haar mini maar het was ineens een pak gezelliger

Voor de rest was de DSC in het algemeen natuurlijk top, mooie races met mooie wagens. De Youngtimers hadden ook een mooi gevuld veld, van lawaaierige ford Capri's tot een trabant die slechts 1 minuut trager was dan de rest van het veld. De superleague wagens zijn wel mooi om te zien voorbij scheuren maar de onderlinge strijd viel wat tegen. Nu nog wat meer DSOT wagens waarbij de tijden wat dichter naar elkaar toe groeien, wat wel zal gebeuren naarmate verschillende piloten wat meer ervaring opdoen op circuit en dan denk ik dat we een mooi gevuld weekend hebben met voor ieder wat wils.
Reply With Quote
  #13  
Old 19-07-2010, 22:01
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green
 
Join Date: May 2004
Location: Merendree (Nevele)
Posts: 2,207
Inderdaad, DSC heeft mij zowel zaterdag als zondag kunnen boeien.

Waarom hebben ze die trouwens afgesplitst? Want vroeger reden die toch altijd samen? Heb het eigenlijk niet zozeer meer opgevolgd de laatste jaren.

Maar samen zouden ze toch aan een mooi startveld komen van +- 60 wagens? Zoals de goeie ouwe Belcar van toen.
__________________
goossens :: lamy :: ortelli :: palttala

www.born2race.be www.bokkenrijders.net
Reply With Quote
  #14  
Old 19-07-2010, 22:17
RKG RKG is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2007
Location: Tongeren
Posts: 1,127
Quote:
Originally Posted by Belle View Post
Inderdaad, DSC heeft mij zowel zaterdag als zondag kunnen boeien.

Waarom hebben ze die trouwens afgesplitst? Want vroeger reden die toch altijd samen? Heb het eigenlijk niet zozeer meer opgevolgd de laatste jaren.

Maar samen zouden ze toch aan een mooi startveld komen van +- 60 wagens? Zoals de goeie ouwe Belcar van toen.
Laatste keren op Zolder hebben die altijd gesplitst gereden. Ik denk zelfs dat Spa het enige circuit is waar ze allemaal samen rijden.
__________________
www.krisgilissen.net
Reply With Quote
  #15  
Old 19-07-2010, 22:23
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green
 
Join Date: May 2004
Location: Merendree (Nevele)
Posts: 2,207
En in Assen en Zandvoort? EDIT: Blijkbaar dus enkel Spa, heb er te snel over gelezen.
__________________
goossens :: lamy :: ortelli :: palttala

www.born2race.be www.bokkenrijders.net

Last edited by Belle; 19-07-2010 at 22:27.
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 20:19.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.