De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > De Paddock Modelbouw > Modelbouw - Meetings
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Closed Thread
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #16  
Old 04-02-2008, 17:53
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict
 
Join Date: Jul 2005
Location: Reninge
Posts: 3,403
Niet meteen aan gedacht omdat ik het niet relevant vond voor hier. Ik stond er met die "Hollanders" en zij kenden het verhaal.

Trouwens onze Paddockers gaan zich hinder NOOOOOIIITTT thuisvoelen!! Het is niet omdat ik daar ook post en met hun groep ben gaan tentoonstellen, dat het daar beter is hoor. Integendeel, ik heb goe reclame gemaakt voor die van ons (jullie). Neej, er is een te groot verschil tussen beide sites.
__________________
Werkbank:
On hold: Citroën DS3 WRC (Loeb) - Mack-trailer (Cars) - BMW 323 E21 Rally (Vermeulen)
Diepvries: Maxi Mégane (Munster) - Mégane 1600 (B.Pyck) - Mini (F.Pyck)
  #17  
Old 04-02-2008, 19:50
vinnie's Avatar
vinnie vinnie is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Dec 2003
Location: Waardamme (Oostkamp)
Posts: 391
Quote:
Originally Posted by Loeten View Post
Enne wordt dienen "Mag-ik-die-map-eens-zien"dude nu lid bij jullie?
Ben je helemaal zot jong met dees gast kun je niets aanvangen .Stel dat deze lid wordt bij ons dan mogen wij ons verzekerings premie voor Jabbeke op slag verdriedubbelen.Want met al de schade dat hij zou kunnen aanbrengen weet ik zo nog niet hoor.
  #18  
Old 04-02-2008, 20:21
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict
 
Join Date: Jul 2005
Location: Reninge
Posts: 3,403
Quote:
Originally Posted by vinnie View Post
Ben je helemaal zot jong met dees gast kun je niets aanvangen .Stel dat deze lid wordt bij ons dan mogen wij ons verzekerings premie voor Jabbeke op slag verdriedubbelen.Want met al de schade dat hij zou kunnen aanbrengen weet ik zo nog niet hoor.
__________________
Werkbank:
On hold: Citroën DS3 WRC (Loeb) - Mack-trailer (Cars) - BMW 323 E21 Rally (Vermeulen)
Diepvries: Maxi Mégane (Munster) - Mégane 1600 (B.Pyck) - Mini (F.Pyck)
  #19  
Old 04-02-2008, 23:25
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648


Ofwel wordt heel het verhaal hier uit de doeken gedaan en ofwel niet. Als jullie er voor kiezen om het verhaal niet te brengen, prima, maar in dat geval zou ik het apprecieëren dat er ook geen verdere allusies meer op worden gemaakt. Anders sluit ik de thread.

Bedankt!
  #20  
Old 05-02-2008, 10:31
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict
 
Join Date: Jul 2005
Location: Reninge
Posts: 3,403
Hihi Guido toch... Ik weet dat je bij de Hollanders niet op de site komt en nu dus zit te hengelen naar "het verhaal". Niks speciaals hoor maar achteraf kunnen we er gelukkig om lachen. Enne, jullie hebben het toch ook vaak over gebeurtenissen op de bijeenkomst zonder er meer over te zeggen? Ok, ik verwijs naar een andere site, mijn excuses hiervoor!

Anyway, om het even samen te vatten:

Vorig jaar was er al een onverlaat die één van mijn modellen zomaar te pakken had. Dit jaar hadden we afgesproken dat we hier zeker op gingen reageren. Ik had al wat voorzorgen genomen met extra veel "Niet aanraken aub" blaadjes... Op zaterdag bleek dan een jeugdig lid van de organiserende club overenthousiast. Mag ik even de onderkant zien, was zijn eerste vraag. Waarop ik voorzichtig mijn aangewezen model omdraaide. Binnen de 5 seconden had hij al een ander vast en dan nog één en zo verder. Of je nu zei dat ie eraf moest blijven of niet, wow die kon dat niet he !! En maar kritiek uiten: der zit gene carbon op je wagens, jammer dat sommige niet vernist zijn, enzoverder... Ik legde hem de redenen uit (groeimarge) maar ooooh neen, geen luisterend oor. Ik vreesde al dat ik te maken had met een hele goeie bouwer die een beetje afbreuk kwam doen.... Tot hij eindigde met: dus nu doe je er wel carbon op? Hoe breng je dat aan want da lukt van mij niet.... Hmmm....

Ik ben dan eens zelf een kijkje gaan nemen bij zijn wedstrijdmodel (vrachtwagen). Bleek dat er heel wat kleurfouten opzaten, dat het geheel vernist was, dus ook de semigloss en matte onderdelen, dat je bij de chromé zelfs nog de snijplaatsen waar het aan de srue had gezeten, kon zien... En achteraf bleek zelfs dat hij niet zelf het spuitwerk had gedaan !!

's Avonds bleef ons groepje wat hangen en toen we hem met eenfototoestel los gingen, begonnen we te vresen. Ja hoor, op de stand van "On the road" ging hij de trucks die in glazen boxen zaten te lijf: box verplaatsen, glas eraf, wieltjes verzetten en hup op foto... Wij hebben ons toen voorgenomen niet weg te gaan voor hem. En om eventuele schade vast te stellen...

Op zondag werden de organisatoren ingelicht en hebben we minder last gehad van die kerel. Hij had nog wel twee mooie rallyboeken van Klein voor me mee om in te bladeren en dan te zeggen van: zo moet je ze maken he, nu is dat niet goed genoeg.... (wijzend naar modellen die ik al tien jaar geleden had gemaakt) Ah ja, als leerkracht heb je dan meestal de vervelende eigenschap dat je ook met lastigste mensen kan omgaan he... De Vinnie heeft hem nadien dan nog eens goed duidelijk gemaakt dat hij ongewenst was. We waren gezellig samen enkele tips en sites aan het doornemen en die kerel wou euhm, meekijken... Haha, NEEN das van de club... BA NEEN, je krijgt niks !!

Hopelijk zien jullie hem niet verschijnen in Jabbeke. En zeggen dat ie de eerste prijs bij de "camions" pakte he...
__________________
Werkbank:
On hold: Citroën DS3 WRC (Loeb) - Mack-trailer (Cars) - BMW 323 E21 Rally (Vermeulen)
Diepvries: Maxi Mégane (Munster) - Mégane 1600 (B.Pyck) - Mini (F.Pyck)
  #21  
Old 05-02-2008, 11:35
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
Quote:
Originally Posted by Loeten View Post
Hihi Guido toch... Ik weet dat je bij de Hollanders niet op de site komt en nu dus zit te hengelen naar "het verhaal".
Toch niet. Case closed.
Closed Thread


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 23:27.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.