De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > De Paddock Modelbouw > Modelbouw - Algemeen en vraagbaak
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #1  
Old 07-08-2003, 11:37
Serre Serre is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Jun 2002
Location: Wijgmaal
Posts: 76
Unhappy 1/20 Martini Porsche 935 Turbo

Gezocht,

Mits deze nog ergens zou verkrijgbaar zijn, het liefst in België, dit omdat ik weet dat er bij de Martini versie ook een decalsheet zit voor de wagen te bouwen in de kleuren van Jägermeister.
Verzamel eigenlijk de wagens die de kleuren dragen van Jägermeister, momenteel zit ik aan een dertigtal en de verlanglijst is nog lang !

Mvg,

Serre
Reply With Quote
  #2  
Old 07-08-2003, 13:45
manu's Avatar
manu manu is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2003
Location: kortenberg
Posts: 275
hallo,

in Brussel bestaat er nog een winkeltje met niks anders dan modelbouwkits, heb er verleden maand zelf nog 2 oude kits van tamiya gekocht op 1/18 (Nissan r381/ Lola T-160 TS), alhoewel dat ik denk dat het heruitgaves zijn, maar heb daar wel veel oude bouwdozen gezien. In ieder geval het adres weet ik niet juist maar het is op de BLV Lemonnier vlakbij het Anneessensplein. Ik hoop dat dit een beetje kan helpen.
Reply With Quote
  #3  
Old 07-08-2003, 13:55
Serre Serre is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Jun 2002
Location: Wijgmaal
Posts: 76
Bedankt Manu,

Ik denk dat ik deze namiddag daar eens ga langs gaan, ik werk namelijk in Brussel en ik zit op een goeie km van die boulevard af en ik denk dat die winkel point 50 noemt, als ik me niet vergis.

Mvg,

Serre
Reply With Quote
  #4  
Old 07-08-2003, 13:57
Mario's Avatar
Mario Mario is offline
Eenzaat
 
Join Date: May 2001
Posts: 1,871
Vriendelijke meneer daar. Kom daar al jaren en heeft inderdaad dozen die je haast nergens meer vindt. Hopelijk vind je wat je zoekt.
__________________
Reply With Quote
  #5  
Old 07-08-2003, 17:37
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,718
Indien niet, ik heb die bouwdoos dubbel (gekocht via ebay). Ik ben er ooit eens aan begonnen en het spuitwerk stond me niet aan. Daarom heb ik de verf eraf gehaald met aceton, waardoor de carosserie nu wel grondig geschuurd zou moeten worden. Omdat ik nogal lui ben van aard heb ik de bouwdoos dan maar gewoon opnieuw gekocht. Maar ik moet er nog aan beginnen. Eigenlijk was ik van plan om ze allebei te bouwen (Martini + Jägermeister) maar als ik er iemand mee uit de brand kan helpen, graag. Die "mislukte" bouwdoos is dus nog 100% intact, maar je zal wat extra schuurpapier moeten aanschaffen. Van die doos (waarvan je inderdaad zowel de Martini als de Jägermeister versie kan bouwen) wil ik dus wel afstand doen; en omdat de carosserie extra werk verlangt doe ik wel wat aan de prijs

Je ziet maar
__________________

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
  #6  
Old 07-08-2003, 18:42
Serre Serre is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Jun 2002
Location: Wijgmaal
Posts: 76
Ok Sennake, anders moeten we eens afspreken tijdens de komende 24 uren van Zolder, ik ben daar al vanaf woensdag en ik zit in de ploeg van Rrubinio, normaal gezien op post 16, dan kunt ge de bouwdoos misschien eens meebrengen.
Alvast bedankt...

Serre
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 17:04.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.