De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Driver's seat & Trackdays
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #1  
Old 04-10-2003, 21:31
Maarten's Avatar
Maarten Maarten is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Mar 2002
Location: Bonheiden City
Posts: 2,168
FunCup @ 2003 Miles

ik was even door alle drukte heen vergeten een verslagje op te maken, bij deze dus ....

Zoals ieder jaar na de 25 uren staat onze wagen perfekt, alleen slagen we er blijkbaar niet in om dit ook voor de 25uren te bereiken maar soit. De eerste kwalificatie was deze keer voor de eerste koers, de tweede telde voor de tweede race. In de eerste kwali hadden we lang de 6de tijd op 52 deelnemers, maar uiteindelijk nog gezakt tot een 10 tijd, hetgeen verre van slecht is uiteraard! op de koop toe hebben we nogde pole position geloot dus alles zag er goed uit!

de tweede kwalificatie hebben we een iets minder snelle tijd gereden, met als gevolg 26ste tijd,maar geen paniek, we lootten de 4de startplaats voor de tweede race. Fantastische loting dit weekend dus!

De race dan, alles goed in race 1, op positie 8 aan het rijden tot Ronnie dubois rond ging voor mij, ik koos de linker kant om er voorbij te rijden, maar hij bolde nog even achter uit en tikte mijn rechterachterwiel aan waardoor we platte band hadden, race om zeep en 26ste geëindigd na drie uren denk ik!

tweede race verliep perfect, bij de eerste pitstop rond de 8ste plaats binnengekomen, mijn vader nam over en kwam uiteindelijk in een mooi ritme en kwam 18de binnen, waarna ik overnam en we uiteindelijk op een mooie 11de plaats zijn geëindigd.
Net geen podium in de light, ik dacht een 4de plaats, maar daarvoor moeten we de officiele resultaten afwachten. ik heb ze thuis liggen, maar zit nu in wenen. misschien staat er al iets op www.vwfuncup.com

groeten

maarten perdieus
__________________
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 19:17.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.