De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Endurance
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

View Poll Results: 1000 KM van Zolder, een goede zaak
Ja, absoluut 24 82.76%
Ja, maar alleen als het voor amateurs was geweest 3 10.34%
Geen idee 1 3.45%
Neen, niet in deze vorm 0 0%
Absoluut niet, overbodige race 1 3.45%
Voters: 29. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #1  
Old 22-09-2011, 20:19
joost joost is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2002
Posts: 1,419
10 Uur van Zolder wordt 1000 KM van Zolder

De 10 Uur van Zolder wordt de 1000 Km, een race buiten kampioenschap voor wagens uit Belcar, BTCS, VLN, DSC... Wat vindt u daar van?

Voor meer info: http://sport.turbomagazine.be/news_N...an_Zolder.html

Last edited by joost; 22-09-2011 at 20:21.
Reply With Quote
  #2  
Old 22-09-2011, 20:25
Bart.Vandecavey's Avatar
Bart.Vandecavey Bart.Vandecavey is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: May 2001
Location: Knokke-Heist
Posts: 3,806
http://www.racexpress.nl/imgitems/ar..._2011_-_NL.pdf
__________________
WRC-prono 2009 kampioen
Reply With Quote
  #3  
Old 22-09-2011, 20:26
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally Posted by joost View Post
@Admins en mods,
Kunnen jullie een waarschuwing uitdelen aan Joost wegens klanten trekken naar zijn eigen site/artikels? In dit geval een een copy/paste van een persbericht met een eigen ''azijnzeikerige'' opmerking als afsluiting.

De info is ook hier te vinden:
http://www.racexpress.nl/imgitems/ar..._2011_-_NL.pdf
http://www.racexpress.nl/index.php?n...ikel&nid=35840
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #4  
Old 22-09-2011, 20:48
Brecht's Avatar
Brecht Brecht is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jan 2004
Location: Heusden-Zolder
Posts: 2,145
Je mag blij zijn dat er nog mensen zijn als Joost op dit forum die het toch nog een beetje niveau geven... Dit is echt een k*tforum geworden.

Mods, gelieve mijn account nu ook te verwijderen, danku
__________________
http://www.brechtdecancq.com
Reply With Quote
  #5  
Old 22-09-2011, 21:45
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Ten eerste hulde aan Circuit Zolder dat men de moeite doet om een altijd fijn evenement te laten overleven.

Samenwerking van BGDC + SkyLimit, volgens mij de echte liefhebbers op de baan. De potentie om een aardig dik veld op de baan te zetten is aanwezig.

De 1000 KM? Er is in ieder geval een massa wagens beschikbaar binnen een straal van 300 km die voldoen aan de reglementen. Alleen wat is voor de coureurs/teams de trigger om deel te nemen? Geen prijzengeld, geen punten.

Moeten we het zien als de Winter Endurance van de DNRT? Gaat eigenlijk ook om niks (alsof autosport eigenlijk ooit ergens om gaat), dat is vertier voor de mannen in de winter.

Laten we het een eerlijke kans geven.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #6  
Old 22-09-2011, 23:06
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Aug 2003
Location: Beersel
Posts: 2,866
Quote:
Originally Posted by Brecht View Post
Je mag blij zijn dat er nog mensen zijn als Joost op dit forum die het toch nog een beetje niveau geven... Dit is echt een k*tforum geworden.
ik geef je volledig gelijk, Brecht. er wordt hier amper nog nieuws gemeld, en als het gebeurd zijn bepaalde personen er als de kippen bij om te roepen dat het niet reglementair gepost werd. het lijkt mij alsof bepaalde vetes de sfeer hier helemaal hebben weggejaagd...
__________________
Reply With Quote
  #7  
Old 22-09-2011, 23:23
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Dec 2003
Location: Koersel
Posts: 2,741
Quote:
Originally Posted by Brecht View Post
Je mag blij zijn dat er nog mensen zijn als Joost op dit forum die het toch nog een beetje niveau geven... Dit is echt een k*tforum geworden.

Mods, gelieve mijn account nu ook te verwijderen, danku
Brecht slaat de nagel op de kop!
Reply With Quote
  #8  
Old 23-09-2011, 08:15
RKG RKG is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2007
Location: Tongeren
Posts: 1,127
Ik vind het een goed idee, voorprogramma voor de amateurs en hoofdprogramma voor deelnemers uit de verschillende kampioenschappen.

"Is deze race echt nodig?" Waarom niet, 10uren stonden in het begin van het seizoen al op de kalender van CZ!
__________________
www.krisgilissen.net
Reply With Quote
  #9  
Old 23-09-2011, 09:04
antoine antoine is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: May 2011
Location: bergeijk
Posts: 127
Quote:
Originally Posted by Mark View Post
@Admins en mods,
Kunnen jullie een waarschuwing uitdelen aan Joost wegens klanten trekken naar zijn eigen site/artikels? In dit geval een een copy/paste van een persbericht met een eigen ''azijnzeikerige'' opmerking als afsluiting.

De info is ook hier te vinden:
http://www.racexpress.nl/imgitems/ar..._2011_-_NL.pdf
http://www.racexpress.nl/index.php?n...ikel&nid=35840
Sorry, maar moet jij dan ook een waarschuwing krijgen? Dit lijkt me een officieel bericht van CZ, welke diverse mensen op hun site geplaatst hebben. Of heeft raceexpress het alleen recht voor publicatie?
Reply With Quote
  #10  
Old 23-09-2011, 11:05
Mattiallemakki's Avatar
Mattiallemakki Mattiallemakki is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 78
Ik denk dat deze 1000km meer volk gaat trekken dan de 24u, zolang het maar niet zo hard en lang regent als afgelopen jaar.

Meer volk op de baan welteverstaan
Reply With Quote
  #11  
Old 23-09-2011, 19:16
Bart.Vandecavey's Avatar
Bart.Vandecavey Bart.Vandecavey is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: May 2001
Location: Knokke-Heist
Posts: 3,806
Quote:
Originally Posted by Mattiallemakki View Post
Ik denk dat deze 1000km meer volk gaat trekken dan de 24u, zolang het maar niet zo hard en lang regent als afgelopen jaar.

Meer volk op de baan welteverstaan
Dat was toch maar 1 buitje...
__________________
WRC-prono 2009 kampioen
Reply With Quote
  #12  
Old 23-09-2011, 19:31
Steve's Avatar
Steve Steve is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2003
Location: Lede
Posts: 650
Er willen er hier weer heiliger zijn dan de paus...

Administrator(s), gelieve mijn account definitief te schrappen.

Zonder dank.
Reply With Quote
  #13  
Old 23-09-2011, 21:32
JCE.72 JCE.72 is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Mar 2007
Location: Zonhoven
Posts: 130
Lijkt me een goed plan, zéér toegankelijk dus aan de regeltjes zal het niet liggen.

Wat betreft het gemekker hier... Pfffffffffffffffff

Al lees ik autosportnieuws met een link naar de lokale bakker of beenhouwer, da's nog altijd beter dan niks. Als reclame maken zie ik het niet want ik breng dagelijks wel een bezoekje aan de meeste (lees betere) Belgische autosportsites, en denk dat ik niet de enige ben...
Reply With Quote
  #14  
Old 24-09-2011, 09:37
A.J.'s Avatar
A.J. A.J. is offline
De Paddock Sponsor
 
Join Date: Feb 2003
Location: ZOLDER
Posts: 2,637
Gezien de sfeer tijdens het huidige raceseizoen vonden we het hoog tijd dat er een open race georganiseerd werd. De amateurs die overal nog clio's, bmw's en porsches hebben stil staan zijn nu volop bezig om hieraan deel te nemen. Je moet de race inderdaad zien als de wec in nederland. De 10 uren was trouwens elk jaar al een afsluiter waar de amateur samen met grote namen reed... Zo reed ik mijn laatste race ooit, in 2004 samen met Marc Goossens en Jan Heylen...
Deze race is opgezet puur in het teken van de autosport, dat kan je zien aan het schappelijk inschrijfgeld en de vrijheid in banden... En toch wordt het langs sommige kanten tegengewerkt... Wij zijn in ieder geval klaar voor een revival van de echte autosport spirit die vaak zoek was de laatste jaren...
__________________
http://www.skylimitevents.com
Reply With Quote
  #15  
Old 24-09-2011, 11:11
joost joost is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2002
Posts: 1,419
Quote:
Originally Posted by A.J. View Post
. Wij zijn in ieder geval klaar voor een revival van de echte autosport spirit die vaak zoek was de laatste jaren...
Andy, ik heb zelf een paar maal bij jullie gereden en me enorm geamuseerd. Zou het in de optiek van jullie aanpak, toch niet beter geweest zijn om GT1'S, GT3's ed te weren uit de 1000 KM en alleen op de echte amateur te mikken? Ik zou in een opzet waar het veld typisch BGDC/Sky was geweest, mss zelf hebben gereden, nu zegt me dat niets. Graag je visie?
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 17:37.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.