De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Endurance
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #1  
Old 20-11-2010, 21:24
Niels Niels is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Nov 2010
Location: Leefdaal
Posts: 705
FIA GT1 2010 laatste 2 races

Mad Croc is er terug met 2 wagens in Interlagos, en nog maar eens met een nieuwe rijder naast Maassen, de Deen Thomas Serwin. Wie?
Ook Heger terug bij Maserati.
Bron: Endurance-info
Reply With Quote
  #2  
Old 20-11-2010, 21:57
GT2-R's Avatar
GT2-R GT2-R is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2005
Location: Heusden-Zolder
Posts: 1,345
Mad Croc heeft een ongelofelijk rotjaar achter de rug. Ik gok dat men er voor de rest van het jaar nog het beste van wil maken op financieel vlak. Dit natuurlijk door gebruik te maken van betalende rijders...
__________________
Reply With Quote
  #3  
Old 20-11-2010, 23:44
Mattiallemakki's Avatar
Mattiallemakki Mattiallemakki is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 78
Maassen had maar budget totaan de laatste race in Europa. Het was aan het begin van 2010 al zeker dat hij de plas niet over ging...
Reply With Quote
  #4  
Old 26-11-2010, 23:28
Niels Niels is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Nov 2010
Location: Leefdaal
Posts: 705
Quote:
Originally Posted by GT2-R View Post
Mad Croc heeft een ongelofelijk rotjaar achter de rug. Ik gok dat men er voor de rest van het jaar nog het beste van wil maken op financieel vlak. Dit natuurlijk door gebruik te maken van betalende rijders...
Rijdt er nu toch een Mad Croc Chevy naar de snelste tijd in Brazilie zeker, dan nog met twee Brazilianen aan het stuur, Sergio Jimenez en Claudio Dahruj. De ex-Longin Maserati staat tweede ook al met brazilianen aan het stuur.
Reply With Quote
  #5  
Old 27-11-2010, 22:34
Niels Niels is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Nov 2010
Location: Leefdaal
Posts: 705
Uitslag kwalificatie race:
Qualifying Race
Pos Car Class Drivers Car Time Laps Gap Avgspeed
1 7 GT1 Enge / Turner Aston Martin DB9 1:01:33.367 38 0.000 0
2 23 GT1 Dumbreck / Krumm Nissan GT - R 1:01:42.399 38 9.032 0
3 10 GT1 Piccione / Hirschi Aston Martin DB9 1:01:43.103 38 9.736 0
4 2 GT1 Bernoldi / Negrao Maserati MC12 1:01:56.130 38 22.763 0
5 38 GT1 Schwager / Pastorelli Lamborghini Murcielago 670 R-S 1:01:58.181 38 24.814 0
6 13 GT1 Hennerici / Margaritis Corvette Z06 1:02:00.664 38 27.297 0

Leinders/Martin werden elfde. Voor het eerst was de tweede VDS Ford sneller dan de 40, maar vloog van de baan (mechanisch defect?). Maserati bijna zeker van titel na pech voor Matech Ford.
Reply With Quote
  #6  
Old 27-11-2010, 22:44
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green
 
Join Date: May 2004
Location: Merendree (Nevele)
Posts: 2,207
Wat is er gebeurd met Zonta en Westbrook? Ik heb de race gemist en zie dat ze maar 2 laps gereden hebben. Zijn ze in aanraking gekomen of zo?
__________________
goossens :: lamy :: ortelli :: palttala

www.born2race.be www.bokkenrijders.net
Reply With Quote
  #7  
Old 28-11-2010, 12:06
joost joost is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2002
Posts: 1,419
Quote:
Originally Posted by Belle View Post
Wat is er gebeurd met Zonta en Westbrook? Ik heb de race gemist en zie dat ze maar 2 laps gereden hebben. Zijn ze in aanraking gekomen of zo?
Idd, tikje . Lees de rest maar op Turbo . Maar vooral het nieuws van Bouchut is hilarisch
Reply With Quote
  #8  
Old 28-11-2010, 13:01
Grig-O's Avatar
Grig-O Grig-O is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2006
Location: Lierde
Posts: 1,798
Gelukkig had Exqi Gert Vermersch ingezet, anders hadden ze de stunt van Bouchut niet eens opgemerkt... De Fransman reed nog door beeld toen de uitslag van Q1 op het scherm kwam, ongelooflijk. Mss wel onder invloed???
Reply With Quote
  #9  
Old 28-11-2010, 13:31
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green
 
Join Date: May 2004
Location: Merendree (Nevele)
Posts: 2,207
Quote:
Originally Posted by joost View Post
Idd, tikje . Lees de rest maar op Turbo . Maar vooral het nieuws van Bouchut is hilarisch
Thanks! Heb ondertussen de race gisterenavond nog kunnen bekijken dankzij Exqi!

Dat van Bouchut is inderdaad wel raar. En ook wel erg voor Basseng die voor niks naar Brazilië is mogen afreizen!
__________________
goossens :: lamy :: ortelli :: palttala

www.born2race.be www.bokkenrijders.net
Reply With Quote
  #10  
Old 28-11-2010, 20:43
Niels Niels is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Nov 2010
Location: Leefdaal
Posts: 705
Overwinning in hoofdrace voor Andre Negrao en Enrique Bernoldi in de Vitaphone Maserati voor Aston (Enge) en Phoenix Corvette. Bartels negende en dichter bij titel.
Reply With Quote
  #11  
Old 28-11-2010, 20:45
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green
 
Join Date: May 2004
Location: Merendree (Nevele)
Posts: 2,207
Het wordt sowieso moeilijk voor Enge en Turner om Bartels van de titel te houden met die 30 kg balast die ze moeten meezeulen.
__________________
goossens :: lamy :: ortelli :: palttala

www.born2race.be www.bokkenrijders.net
Reply With Quote
  #12  
Old 28-11-2010, 21:48
GT2-R's Avatar
GT2-R GT2-R is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2005
Location: Heusden-Zolder
Posts: 1,345
Quote:
Originally Posted by Niels View Post
Overwinning in hoofdrace voor Andre Negrao en Enrique Bernoldi in de Vitaphone Maserati voor Aston (Enge) en Phoenix Corvette. Bartels negende en dichter bij titel.
Ik ben altijd sceptisch geweest tegenover FIA GT1 maar de race die ik vandaag zag was toch duidelijk één van de besten van het jaar! Als ze nu elke keer een degelijk circuit + publiek zouden kunnen brengen zou mijn interesse naar ongekende hoogten kunnen schieten . Anyway, jammer van Martin/Leinders...rond de pitstops leek het erop dat ze richting een podiumplaats aan het rijden waren. Te trage pitstop heeft precies nog roet in het eten gegooid. In elk geval toch geen slecht resultaat voor Marc VDS vandaag .
__________________
Reply With Quote
  #13  
Old 29-11-2010, 16:36
joost joost is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2002
Posts: 1,419
Quote:
Originally Posted by GT2-R View Post
Ik ben altijd sceptisch geweest tegenover FIA GT1 maar de race die ik vandaag zag was toch duidelijk één van de besten van het jaar! Als ze nu elke keer een degelijk circuit + publiek zouden kunnen brengen zou mijn interesse naar ongekende hoogten kunnen schieten . Anyway, jammer van Martin/Leinders...rond de pitstops leek het erop dat ze richting een podiumplaats aan het rijden waren. Te trage pitstop heeft precies nog roet in het eten gegooid. In elk geval toch geen slecht resultaat voor Marc VDS vandaag .
Ik heb 8 van de 9 races ter plaatse beleefd en dit kampioenschap is heel goed, beter dan WTCC. Sterke rijders, topteams en echte strijd, misschien soms er even over. Ik hoop alleen dat het financieel haalbaar blijft.
Reply With Quote
  #14  
Old 29-11-2010, 17:12
NetForce84's Avatar
NetForce84 NetForce84 is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2010
Location: Sint Martens Lierde
Posts: 825
Quote:
Originally Posted by joost View Post
Ik heb 8 van de 9 races ter plaatse beleefd en dit kampioenschap is heel goed, beter dan WTCC. Sterke rijders, topteams en echte strijd, misschien soms er even over. Ik hoop alleen dat het financieel haalbaar blijft.
Ik sluit me hierbij aan, het is een tof kampioenschap, goeie rijders, maar soms er even over. Ook zoals ik Bert Longin zaterdag hoorde zeggen, sommige piloten denken dat ze met botsauto's onderweg zijn, vooral bij de start.
Denk niet dat het goedkope wagens zijn om er zo even te gaan met botsen.
Financieel haalbaar ... zullen we moeten afwachten. Ook zal de concurrentie groot zijn volgend seizoen van het nieuwe "endurance" kampioenschap.
Reply With Quote
  #15  
Old 29-11-2010, 17:27
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green
 
Join Date: May 2004
Location: Merendree (Nevele)
Posts: 2,207
Zolang het 1-uurs sprintraces blijven, zal er op het scherpst van de snee worden gereden (zoals meerdere malen aangehaald door de commentators). Maar zoveel incidenten konden gewoon vermeden worden door te snel en ondoordacht een manoeuvre uit te voeren. Ik hoop dat ze dit volgend jaar zwaarder gaan bestraffen want voor veel teams is dat toch een financiële aderlating. Zou jammer zijn dat er daardoor halverwege het seizoen teams verdwijnen op de grid...
__________________
goossens :: lamy :: ortelli :: palttala

www.born2race.be www.bokkenrijders.net
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 09:29.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.