De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > De Paddock Modelbouw > Modelbouw - Algemeen en vraagbaak
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #16  
Old 27-02-2004, 17:12
Dragonfly's Avatar
Dragonfly Dragonfly is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2003
Location: Wilrijk
Posts: 707
Quote:
Originally posted by Sennake
Je model is ook niet op 1/24ste eh
idd bedoelde dus op 1/20
Reply With Quote
  #17  
Old 27-02-2004, 22:50
Seņor Bigfrit's Avatar
Seņor Bigfrit Seņor Bigfrit is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Mar 2003
Location: Kampenhout
Posts: 50
Wel, zoals altijd, en nog meer met het modelbouwen zijn t de kleine details die t he doen. Nu weet ik niet of herschilderen een klein of groot detail is , alleszins geeft het een veel beter en netter resultaat, net als de andere dingen die je veranderd hebt.

Proficiat voor allereerst je goede moed om niet ope te geven, en ten tweede voor je prachtige model in wording.

Ciao

Olivier
Reply With Quote
  #18  
Old 27-02-2004, 23:10
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
Dit is modelbouw 'pur sang' Immers, modelbouw is vooral: voor een probleem komen te staan en er een creatieve oplossing voor vinden die bij de waarheid aanleunt. En dat heb je hier echt wel gedaan! Dat het niet 100% natuurgetrouw is, maakt in dit stadium niet zo heel veel uit. Het resultaat ziet er wel goed uit en is alleszins een verbetering te noemen!
Reply With Quote
  #19  
Old 28-02-2004, 18:22
Dragonfly's Avatar
Dragonfly Dragonfly is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2003
Location: Wilrijk
Posts: 707
Merci voor de respons Bij deze heb ik besloten om de decals eraf te halen en ze dan te spuiten dan gaat het model er eens zo goed uitzien denk ik. Dus deze gaat even aan de kant maar niet voor lang hoor. Hoop tegen volgende week de verf te hebben om het te spuiten en dan is hij af voordat je het weet. Bij deze zal ik ook al miss een teaser laten zien wat mijn volgend project is

Reply With Quote
  #20  
Old 28-02-2004, 19:25
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
Quote:
Originally posted by Dragonfly
Merci voor de respons Bij deze heb ik besloten om de decals eraf te halen en ze dan te spuiten dan gaat het model er eens zo goed uitzien denk ik. Dus deze gaat even aan de kant maar niet voor lang hoor. Hoop tegen volgende week de verf te hebben om het te spuiten en dan is hij af voordat je het weet. Bij deze zal ik ook al miss een teaser laten zien wat mijn volgend project is

Cool!

Misschien dat je deze foto in een aparte thread kan stoppen. Is makkelijker om te volgen dan he.

Succes, met je spuitwerkzaamheden op de Lotus!
Reply With Quote
  #21  
Old 06-03-2004, 00:35
Dragonfly's Avatar
Dragonfly Dragonfly is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2003
Location: Wilrijk
Posts: 707
Zo gezegd zo gedaan. Heb decals verwijderd en heb ze mooi overgespoten. Moet het hier en daar nog lichtjes bijwerken en er nog een mooi zwart lijntje onder trekke maar het resultaat is stukke beter dan die lelijke decals. dus ben zelf heel tevreden van het resultaat


Alle commenaar wordt met plezier ontvangen
Reply With Quote
  #22  
Old 06-03-2004, 00:40
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
Awel dat ziet er inderdaad stukken beter uit. Ge moogt fier zijn op uw werkje daar!
Reply With Quote
  #23  
Old 25-03-2004, 00:27
Dragonfly's Avatar
Dragonfly Dragonfly is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2003
Location: Wilrijk
Posts: 707
Ook hier gaat het traag vooruit. Maar het begint echt een rampazlig model te worden. Had hem een tijd weggezet. Wou er nog eens iets aan doen en zag in ene keer dat sommige decals ineens barsten vertoonde en het probleem is dat ik deze niet kan overspuiten. Maarja ga prob het wat te camoufleren zodat het niet te hard opvalt en zal hem dan wel wat verder achter op het schab zetten

__________________
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 05:44.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.