De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > De Paddock Modelbouw > Modelbouw - Slotcars
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #1  
Old 31-08-2005, 07:27
MFahrer MFahrer is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2005
Location: Gent
Posts: 1,035
Fujimi E30 M3

Goed nieuws! (voor mij dan toch )

Ik heb eindelijk voor een deftige prijs een BMW E30 M3 van Fujimi gekocht... allez... eigenlijk 2... Ik heb iemand gevonden dat er nog twee liggen had en ik heb ze meteen alletwee besteld... want euh... De kit is redelijk schaars enneuh... Ik deze wagen... en hij gaat mooi staan (en rijden) naast mijn Originalteile 635csi, de Wurth Ford RS500, mijn (nog ongebouwde) Fujimi Mercedes 190!

Je zou voor minder zeker...


Ook al zien de verhoudingen van de Fujimi-kit er niet 100% correct uit, wil ik deze toch super graag bouwen... ook omdat dezelfde wagen bij mijn weten door niemand anders gemaakt is!

Heeft er iemand ervaring met de kit? Hebben jullie ervaren rotter er geen specifieke tips and tricks voor? Ik heb nog nooit Fujimi in elkaar gestoken en ik zou niet graag één van deze kits "mishandelen"!

Groeten

Gunther
__________________
Reply With Quote
  #2  
Old 31-08-2005, 19:01
ac.cobra427's Avatar
ac.cobra427 ac.cobra427 is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Apr 2002
Location: hoboken
Posts: 212
Fujimi is mijn favoriet merk. Wel, de "enthousiast model" series dan. Daar heb je zulk een ongeevenaard detail. Met volledige motor, onderstel, en meestal nog een paar verschillende versies in één kit. Meestal zit er ook nog foto etched materiaal bij.

BMW nog niet gemaakt, wel een karrevracht Porsches, Ferraris en andere Lambos. Heb nooit moeilijkheden ondervonden. Perfekte fit.

Veel succes met je kit. Ik voorzie geen moeilijkheden.
Reply With Quote
  #3  
Old 01-09-2005, 21:59
MFahrer MFahrer is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2005
Location: Gent
Posts: 1,035
Ik hoop dat ik m'n kits ooit in handen heb... ik vermoed dat er iets niet pluis is met de verkoper...

Fingers crossed...

G.
__________________
Reply With Quote
  #4  
Old 01-09-2005, 22:42
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
In vermoed dat de M3 van Fujimi de enige is in plastiek. Er zijn wel modellen in resin op de markt van bij oa. Renaissance.

BMW M3 GrA / Duez-Lopes

BMW M3 GrA - Snijers-Colebunders - Boucles de Spa 1989

Dit zijn wel rally modellen.

Kijk ook eens bij Scale Production uit Duitsland, niet onmiddellijk een M3 ertussen, maar zeker wel leuke dingen.

Wat het bouwen van Fujimi modellen betreft. Ze passen zeker wel, maar erg gedetailleerd was mijn Merc 190 EVOII niet. Compleet fout van binnen zelfs, maar, langs de buitenkant - toch het belangrijkste voor slotracers lijkt me - zeker goed genoeg.
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 16:38.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.