![]() |
|
|
|||
|
|||
Mistery Bokken Cup III - zondag 18 april te Hasselt
Beste Kartingrijders,
Volgende week zondag, 18 mei 2003, staat de derde wedstrijd van de Mistery Bokken Cup op het programma. De timing ziet er als volgt uit : Aanwezig zijn om uiterlijk 14.00u in Action Kart te Hasselt Briefing : 14.15u Kwalificatie : 14.30u Wedstrijd : 14.50u-15.40u Hierbij wordt iedereen die aan deze wedstrijd deelneemt, verzocht zijn/haar deelname te bevestigen aan descom@pandora.be , en dit uiterlijk op maandag 12 mei 2003. Zoals bij de vorige twee manches, zijn er ook nu weer de nodige trofeëen voorzien. Met sportieve groeten, Dries De Smet De Bokkenrijders WIE VAN DE PADDOCKERS ZAL ER ZIJN ??? |
|
||||
|
||||
Ik mits vervoer (ik weet het het klinkt raar als hasselaar maar mijn broerke heeft die dag zijn communie en er is dan dus een feestmaal voor de familie in hotel schoofs aant station en papa wilt me dus daarom niet brengen ziet ge
![]() |
|
||||
|
||||
Ik ga er deze maal nie bij zijn,Béné en Dieter wel,daar de volgende twee data vallen met een F1 GP en ik een absolute die-hard ben en deze dus nie wil missen
![]()
|
|||
|
|||
Re: Mistery Bokken Cup III - zondag 18 april te Hasselt
Zoals iedereen, zal ik hier dan toch ook maar vermelden dat ik er weer bij zal zijn op 18 mei. Rugske is weer helemaal in form, dus gasten, tel me er maar bij!
Moet tegenwoordig zelf ook al een bevestiging doen bij mij ventje. het is al erg geworden met de jeugd van tegenwoordig ![]() Gepost by Peppi |
|
||||
|
||||
Re: Re: Mistery Bokken Cup III - zondag 18 april te Hasselt
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Ik zal er ook weer bij zijn vond het de vorige keer leuk
![]() |
|
|||
|
|||
ik durf niet meer als JM meedoet...
|
|
|||
|
|||
De voorlopige inschrijvingslijst ziet er als volgt uit :
Cat I : Heyman Dries Jorissen Jean-Marie Vermeersch Bruno Van Welsenaers Kristof De Beule Bart Vandaele Benedict Dussart Dieter Berghmans Dave Hollevoet Niko Cat II : Golsteyn Guy Claessens Stijn Hendrickx Patrick Custers Joost Jan-Franz Lemmens Thimister Christian - Hannaert Guy zal niet aanwezig zijn wegens arbeidsomstandigheden. - Suffeleers Davy kan ook niet van de partij zijn Cat Dames : Van Buel Lieve Geyssens Monique Hensen Sonja - Hannaert Karo is afwezig Last edited by Mistery; 16-05-2003 at 14:30. |
|
||||
|
||||
Ik zal er ondanks een communiefeest toch bij zijn. Waarschijnlijk zal ik wel vlak na de finish richting Antwerpen verdwijnen...
|
|
|||
|
|||
Ik kan wel voor vervoer zorgen voor Karo als papa en dochter dat ok vinden?
|
|
||||
|
||||
Zal er ook zijn. Ben benieuwd heb nog nooit op dat circuitje gereden. c u in hasselt
![]() |
|
||||
|
||||
Laat de reguliere inschrijvers zich nu maar melden...
Als er echt een plaatske overblijft in cat-II wil ik gerust wel meerijden. Ben normaal ongeveer even rap als Joost. Heb in Hasselt wel nog nooit gereden... Bye, JFL (de andere helft van het Dailysportscar-team) |
|
|||
|
|||
Quote:
Joost ![]() |
|
||||
|
||||
Ik kan melden dat ik wegens het communiefeest van mijn broerke NIET in staat zal zijn mijn leiderspositie in het klassement cat 2 te verdedigen
![]() Hiermede is mijn schrapresult een feit ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|