PDA

View Full Version : Voorbeschouwing Race 4


pudding1
15-06-2005, 13:26
We zijn inmiddels reeds halfweg het seizoen en de vraag is een beetje, wie doet er volgende wedstrijd terug mee en wat zijn de verwachtingen?

Wij zullen er terug bij zijn en proberen een nummer vast te krijgen om toch in klasse 3 te rijden.

Verder gaan we op 7 juli een laatste keer testen of alles nog goed vast zit :D en op 8 juli een beetje taxi spelen op Eran.

Tijdens de tijd tussen de laatste wedstrijd en nu proberen we toch nog wat sneller te gaan; nieuwe onderdelen worden nog gemonteerd en getest.

Ondertussen ... profiteren we wat van de zon :bye:

ICEMAN
15-06-2005, 14:06
Veel succes.

ICEMAN
15-06-2005, 14:11
EL Systems zal er ook weer bij zijn. Morgen gaan ze trainen, nieuwe onderdelen testen. Het probleem wat ze hadden met de linkervoorband is ook opgelost zodat ze deze niet meer moeten vervangen tydens hun pitstop. Brinkmann & Jacobs beware of the EL Systems boys. :gas:

RaptuningGirl
15-06-2005, 16:45
EL Systems zal er ook weer bij zijn. Morgen gaan ze trainen, nieuwe onderdelen testen. Het probleem wat ze hadden met de linkervoorband is ook opgelost zodat ze deze niet meer moeten vervangen tydens hun pitstop. Brinkmann & Jacobs beware of the EL Systems boys. :gas:Yep yep, wees daar maar zeker. De piloten zijn ook allebei een beetje sneller geworden.
Ik wil al de Tc piloten veel succes toewensen!
EL Systems go for it!!! :gas:

christophe
15-06-2005, 16:45
European Formula Racing is ook present , nummer 14 in klasse 3 en met nummer 13 proberen we wederom de Pole te draaien en een top 3 algemeen in de race te scoren.

Met Sportieve Groeten
www.euroracing.be

GM RACING
15-06-2005, 17:01
GM RACING doet terug mee met Megane 68.....moet wel want heb op jaarbasis betaald ;)
Upgrades aan wagen: tank van 100 L. ipv. 80 L. dit zal ons zeker een pitstop besparen met mij als iets dorstiger chauffeurken.
En ook plaatsten we een benzinekoelradiator... heb gewaar geworden tijdens vorige race na een tankbeurt met verse & koelere benzine dat de wagen beter presteerde, zodoende zal een permanente koeling zeker goed werken.
Daarna doen we nog een training op donderdag met Louisette om er 3 à 4 secondjes af te krijgen.... dit gaat en moet zeker lukken met haar.
Voor de rest ben ik in twijfel om de motor uit te bouwen om de staat van de koppeling na te zien.... al dat werk voor lichte twijfel, enfin we zien wel.
Doei
Luc
GM RACING

Jawaddeman
15-06-2005, 21:49
***edit: dit kan echt niet door de beugel***

ICEMAN
15-06-2005, 22:46
Opletten geblaze dan. Hoe zit het met uwe Clio Jawaddeman? Nog steeds in form? :gas:

Jawaddeman
15-06-2005, 23:09
Opletten geblaze dan. Hoe zit het met uwe Clio Jawaddeman? Nog steeds in form? :gas:

bangelijk ik zou eindelijk eens in de 1min53 willen tuffen... pfffffff





Kelly doe je ook mee???????? Verlies niet graag van dame's hihi :p

Jawaddeman
15-06-2005, 23:11
***edit***

B.V.S.
16-06-2005, 09:44
heb gehoord dat die ***morgen gaan test rijden; het is te hopen dat ze hem al niet plat rijden; want het zal anders een dure grap worden???
Waarom zouden het "***" of "***" zijn...? Weet je al wie ermee gaat rijden dan.
Is toch niet slecht... wat meer wagens voor de TC.

B.V.S.
16-06-2005, 09:50
Wij zijn er terug bij, met een gereviseerde Marcos!
In het algemeen kampioenschap kunnen we nog weinig betekenen, tenzij iedereen minstens 1x uitvalt (yeah right :D ), en dan nog. Een podium in de klasse-uitslag zou nog haalbaar moeten zijn.
We gaan het vanaf nu race per race bekijken. We gaan alleszins strijden voor een podiumplaats, en zeker tijdens de Race Promotion Night...

RaptuningGirl
16-06-2005, 10:50
de drie porche's van AD zijn in ieder geval toch véél beter dan smartjes hé?
Gaan ze die nu terug laten meedoen in Francorchamps of wat heb ik gehoord?

Clubman
16-06-2005, 11:05
een beetje "vers bloed" zou inderdaad niet slecht zijn voor de TC, want de laatste keer was het een beetje een mager beestje.

Clubman
16-06-2005, 11:06
de drie porche's van AD zijn in ieder geval toch véél beter dan smartjes hé?
Gaan ze die nu terug laten meedoen in Francorchamps of wat heb ik gehoord?
In de paddock dan hopelijk..........

B.V.S.
16-06-2005, 11:18
de drie porche's van AD zijn in ieder geval toch véél beter dan smartjes hé?
Gaan ze die nu terug laten meedoen in Francorchamps of wat heb ik gehoord?
Die willen in Francorchamps inderdaad terug meedoen, maar vorige race hebben alle piloten een petitie ondertekend om dit tegen te gaan... hopelijk helpt het.
Stel je dat snelheidsverschil in Francorchamps maar eens voor, in Zolder was het al erg...

pudding1
16-06-2005, 16:06
Hmm, wij zullen dr ginder niet bij zijn (voorlopig) :(

Ik vraag me af of de porche van AD gaat marcheren deze keer, en wie dan op de pole gaat staan. Ik supporter voor elke niet porche :D

Chauffeur
16-06-2005, 18:05
Eerst nog race 4 hé mannen, en deze is op Zolder - 10 juli

Jawaddeman
16-06-2005, 18:58
Waarom zouden het "***" of "***" zijn...? Weet je al wie ermee gaat rijden dan.
Is toch niet slecht... wat meer wagens voor de TC.





Omdat ik er zelf mee rijd... hihi...
Nee viel best mee, ben voor de eerste keer eens niet van de baan geraakt...

ZTCfan
16-06-2005, 19:11
jawadde, drie porches is ook niet niks, leuk voor tc gezien de weinige wagens.
De oranje bmw van de backer zal er ook weer zijn(hopelijk zonder problemen)

race gtrz

ICEMAN
16-06-2005, 20:41
Omdat ik er zelf mee rijd... hihi...
Nee viel best mee, ben voor de eerste keer eens niet van de baan geraakt...
En die ging toch zooooooooooooo slecht vooruit die porsche e. http://www.hetpostpaleis.be/images/smiles/evillol.gif ;)

Nee, serieus. Hy ging goed ze. ;)

936lover
16-06-2005, 22:25
nog ma weinig krabbers gezien bij adsport eerlijk gezegd

Thomaske
17-06-2005, 06:59
Weet iemand ofdat de Porsche die in race twee is uitgevallen is met de vlam erachter terug van de partij is? Of komen ze terug met hun Mercedes?

Mvg

ZTCfan
17-06-2005, 13:33
Weet iemand ofdat de Porsche die in race twee is uitgevallen is met de vlam erachter terug van de partij is? Of komen ze terug met hun Mercedes?

Mvg

Ze hebben inderdaad een mercedes en porsche.Maar met welke ze komen weet ik niet, mss met beide wagens?

ICEMAN
17-06-2005, 13:48
Als ik my niet vergis waren ze tydens de 2de race met beide wagens aan de start gekomen.

ZTCfan
17-06-2005, 20:27
Als ik my niet vergis waren ze tydens de 2de race met beide wagens aan de start gekomen.

neen dat denk ik niet (ik kan fout zitten hoor), eerste race waren ze met de mercedes, tweede race met porche en derde race terug met de mercedes.

GRTZ

Thomaske
18-06-2005, 08:43
Yupz dat klopt. In mijn foto album van de tweede race kom ik geen Mercedes tegen! En normaal heb ik van elke wagen wel minimum één foto.

Mvg

garcia
19-06-2005, 16:51
Weet iemand ofdat de Porsche die in race twee is uitgevallen is met de vlam erachter terug van de partij is? Of komen ze terug met hun Mercedes?

Mvg
Wij zullen aanwezig zijn met beide wagens, de porsche zal tegen dan gemaakt zijn.

RaptuningGirl
20-06-2005, 18:46
Yep yep, wees daar maar zeker. De piloten zijn ook allebei een beetje sneller geworden.
Ik wil al de Tc piloten veel succes toewensen!
EL Systems go for it!!! :gas:
Ondertussen zijn ze al gaan trainen en jaja, ze zijn er weer beter op geworden :applaus:
Nu mag Brinkmann/ Jacobs serieus in zijn achteruitkijkspiegel gaan loeren, of zelfs helemaal nimmer :p

MichelRacing
25-06-2005, 21:28
Sorry mensen, ik ben niet zo op de hoogte van ze ZTC, maar kan iemand er mij even uitleggen hoedat jullie 3 Porsches van AD-Sport bedoelen en wat dat betrekking heeft met Franchorchamps? (Sorry dat ik neit zo veel over de ZTC weet, en dit aan jullie vraag...)

RaptuningGirl
04-07-2005, 14:34
El - Systems weer een stuk sneller!
Vorige Internationale trainingsdag draaide Guido Werckx een tijd van 1.45
En dat te weten dat er niks nieuws in de BMW steekt, alleen is er hier en daar een kleine detail veranderd: een veer wat losser of wat vaster, een nieuwe velg, ....

Brinkmann/Jacobs be aware

Go EL-Systems!!! :gas:

http://img301.imageshack.us/img301/7813/elsystems023sj.jpg (http://www.imageshack.us)

(bron:icemans.fototopic.net)

RaptuningGirl
04-07-2005, 14:37
Sorry mensen, ik ben niet zo op de hoogte van ze ZTC, maar kan iemand er mij even uitleggen hoedat jullie 3 Porsches van AD-Sport bedoelen en wat dat betrekking heeft met Franchorchamps? (Sorry dat ik neit zo veel over de ZTC weet, en dit aan jullie vraag...)
De 3 porsche's van AD sport zijn meer welkom dan de smartjes van de 2de manche.

christophe
04-07-2005, 16:02
[QUOTE=RaptuningGirl]El - Systems weer een stuk sneller!
Vorige Internationale trainingsdag draaide Guido Werckx een tijd van 1.45
En dat te weten dat er niks nieuws in de BMW steekt, alleen is er hier en daar een kleine detail veranderd: een veer wat losser of wat vaster, een nieuwe velg, ....

Brinkmann/Jacobs be aware

Knap gedaan, Nu nog de 1.44 van Euroracing

Groetjes
European Formula Racing

MichelRacing
06-07-2005, 12:24
@ RaptuningGirl: Welke 3 Porsche's zijn dat dan? Ik kan niet volgen per race dit seizoen heeft er toch maar 1 AD-Sport Porsche meegereden als ik me niet vergis... Die knaloranje 993 in race 1 en in race 3 996 met luchthapper en in race 2 de wagen van First die het startnummer van AD-Sport voor 1 race had overgenomen...

ZTCfan
06-07-2005, 12:44
Volgens mij komt de oranje porche 993 , de porsche 996 met luchthapper en nog een andere porche 993 aan de start.

pudding1
06-07-2005, 15:37
Wij zijn ons al aan het klaarmaken, donderdag wat snelheid opdoen, vrijdag een beetje taxi spelen (en we brengen schoon volk mee (finalist Mister vlaanderen en kandidaat finaliste miss vlaanderen) kom gerust eens kijken).

En zondag op het "gemak" een koerske rijden he :)

CBG
06-07-2005, 16:00
En zondag op het "gemak" een koerske rijden he :)

Op het gemak ??
Wij rijden op het circuit ! :p
Ach ja, ieder z'n hobby hé,

Tot zondag

Thomaske
06-07-2005, 18:31
@Pudding1 Dat schoon vrouwelijk schoon is dat voor op donderdag of voor op vrijdag? En dan in de voor- of namiddag?

Mvg

ICEMAN
06-07-2005, 18:42
@ RaptuningGirl: Welke 3 Porsche's zijn dat dan? Ik kan niet volgen per race dit seizoen heeft er toch maar 1 AD-Sport Porsche meegereden als ik me niet vergis... Die knaloranje 993 in race 1 en in race 3 996 met luchthapper en in race 2 de wagen van First die het startnummer van AD-Sport voor 1 race had overgenomen...
Zoals ZTCfan al zei, de zwartoranje Porsche, de 996 "luchthapper" Porsche & de Porsche waar Kelly Jamers, Guy Kersten & Kevin Leest vorig seizoen de 10 uur koers mee hebben gereden. 1 van de piloten is Jawaddeman.

pascual
07-07-2005, 16:40
@Pudding1 Dat schoon vrouwelijk schoon is dat voor op donderdag of voor op vrijdag? En dan in de voor- of namiddag?

Mvg

Voor vrijdag! Dus schoonvolk op de ERAN day's!

serge
07-07-2005, 17:26
Dat ze alvast ook schone regenjassen meebrengen :p

RaptuningGirl
07-07-2005, 19:21
Ik hoop da t zondag ma goei weer is :)
Auto van EL wordt deze avond in gereedheid gebracht, auto nog volledig poetsen, camion inladen en klaar is kees.
En dan zondag: Lekker vroemen over t circuit :p

teun{crg}
07-07-2005, 19:38
El - Systems weer een stuk sneller!
Vorige Internationale trainingsdag draaide Guido Werckx een tijd van 1.45
En dat te weten dat er niks nieuws in de BMW steekt, alleen is er hier en daar een kleine detail veranderd: een veer wat losser of wat vaster, een nieuwe velg, ....

Brinkmann/Jacobs be aware

Go EL-Systems!!! :gas:

http://img301.imageshack.us/img301/7813/elsystems023sj.jpg (http://www.imageshack.us)

(bron:icemans.fototopic.net)

jullie zijn dan mss wel sneller als brinkman en jakobs ?? maar ook betrouwbaarder ?? zonder dat ben je nog nergens !!

Autofan
07-07-2005, 19:41
EL Systems heeft toch een goede reputatie qua betrouwbaarheid.

teun{crg}
07-07-2005, 19:49
dat kan zijn maar brinkman staat wel gedeeld 2e int kampioenschap ! als ik het niet verkeerd heb ?

ICEMAN
07-07-2005, 19:49
jullie zijn dan mss wel sneller als brinkman en jakobs ?? maar ook betrouwbaarder ?? zonder dat ben je nog nergens !!
Gy kent nix over EL Systems. Dus zo'n uitlatingen vind ik ongepast. Natuurlijk zyn ze betrouwbaar. RAP Tuning onderhoudt die auto.

RaptuningGirl
07-07-2005, 19:51
jullie zijn dan mss wel sneller als brinkman en jakobs ?? maar ook betrouwbaarder ?? zonder dat ben je nog nergens !! Ze rijden toch maar telkens uit e? Ze hebben natuurlijk al enkele problemen gehad, maar wat wil je met n nieuw service team. Al doende leert men EN ze hebben nog steeds kans om kampioen te worden in hun klasse

teun{crg}
07-07-2005, 19:59
kampioen worden kan altijd nog !
ik hoop het voor jullie !

RaptuningGirl
07-07-2005, 20:32
dat kan zijn maar brinkman staat wel gedeeld 2e int kampioenschap ! als ik het niet verkeerd heb ?
Er kan nog vanalles gebeuren
Het enigste dat we kunnen doen is toekijken & afwachten

Thomaske
07-07-2005, 20:33
En ik hoop echt voor u dat je AUB eens typt met hoofdletters! Het is echt zeer vervelend voor de mede-paddockers om zoiets te lezen, dank u.

Mvg

aapke
08-07-2005, 12:14
Ja die Werckx is een goeie eh


El - Systems weer een stuk sneller!
Vorige Internationale trainingsdag draaide Guido Werckx een tijd van 1.45
En dat te weten dat er niks nieuws in de BMW steekt, alleen is er hier en daar een kleine detail veranderd: een veer wat losser of wat vaster, een nieuwe velg, ....

Brinkmann/Jacobs be aware

Go EL-Systems!!! :gas:

http://img301.imageshack.us/img301/7813/elsystems023sj.jpg (http://www.imageshack.us)

(bron:icemans.fototopic.net)

RaptuningGirl
08-07-2005, 12:59
Das ni moeilijk e met RAP-Tuning ;)
Ik hoop echt dat we zondag goei resultaten hebben.
Wie komt er eigenlijk allemaal v/d Paddock?

aapke
08-07-2005, 13:17
Das ni moeilijk e met RAP-Tuning ;)
Ik hoop echt dat we zondag goei resultaten hebben.
Wie komt er eigenlijk allemaal v/d Paddock?



Dat is waar met Rap Tuning loopt het niet snel mis eh
Ik hoop hetzelfde als jij dat ze goede resultaten halen ....
Zondag zullen we het weten !
Ik weet 1 ding laat alle deelnemers maar goed gaan maar hou ze wel op de baan XXXXX
:D

Pat
08-07-2005, 23:45
Wie komt er eigenlijk allemaal v/d Paddock?

Ikke zeker !

Autofan
08-07-2005, 23:49
Ik kom ook.

Thomaske
09-07-2005, 07:09
Me to! Tot nu toe geen één wedstrijd gemist buiten de eerste dan, had toen examens en moest "leren".

Tot zondag iedereen.

Mvg

RaptuningGirl
09-07-2005, 10:33
Ik ook ze :p
Das logisch da k daar ben :)

Tot morgen!!

Bugalfa
09-07-2005, 18:57
Ik ook niet als piloot op de 156 deze X wel om newbies Jef Verhulst & Philippe Broodcoren(op de 156 is hij nieuw niet als piloot uiteraard) te begeleiden .

Clubman
09-07-2005, 19:35
wij zijn er ook ! :D

Voorlopig alleen maar SCZ.......

Maar daar zou wel es verandering in kunnen komen ! :applaus:

Anderszijds binnenkort race van GDC in Chimay : slechts 500 inschrijving.

Zonde : vakantie :(