![]() |
|
|
||||
|
||||
Voorbeschouwing Race 4
We zijn inmiddels reeds halfweg het seizoen en de vraag is een beetje, wie doet er volgende wedstrijd terug mee en wat zijn de verwachtingen?
Wij zullen er terug bij zijn en proberen een nummer vast te krijgen om toch in klasse 3 te rijden. Verder gaan we op 7 juli een laatste keer testen of alles nog goed vast zit ![]() Tijdens de tijd tussen de laatste wedstrijd en nu proberen we toch nog wat sneller te gaan; nieuwe onderdelen worden nog gemonteerd en getest. Ondertussen ... profiteren we wat van de zon ![]()
|
||||
|
||||
Veel succes.
Last edited by ICEMAN; 15-06-2005 at 14:12. |
|
||||
|
||||
EL Systems zal er ook weer bij zijn. Morgen gaan ze trainen, nieuwe onderdelen testen. Het probleem wat ze hadden met de linkervoorband is ook opgelost zodat ze deze niet meer moeten vervangen tydens hun pitstop. Brinkmann & Jacobs beware of the EL Systems boys.
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik wil al de Tc piloten veel succes toewensen! EL Systems go for it!!! ![]() |
|
||||
|
||||
European Formula Racing is ook present , nummer 14 in klasse 3 en met nummer 13 proberen we wederom de Pole te draaien en een top 3 algemeen in de race te scoren.
Met Sportieve Groeten www.euroracing.be |
|
|||
|
|||
GM RACING doet terug mee met Megane 68.....moet wel want heb op jaarbasis betaald
![]() Upgrades aan wagen: tank van 100 L. ipv. 80 L. dit zal ons zeker een pitstop besparen met mij als iets dorstiger chauffeurken. En ook plaatsten we een benzinekoelradiator... heb gewaar geworden tijdens vorige race na een tankbeurt met verse & koelere benzine dat de wagen beter presteerde, zodoende zal een permanente koeling zeker goed werken. Daarna doen we nog een training op donderdag met Louisette om er 3 à 4 secondjes af te krijgen.... dit gaat en moet zeker lukken met haar. Voor de rest ben ik in twijfel om de motor uit te bouwen om de staat van de koppeling na te zien.... al dat werk voor lichte twijfel, enfin we zien wel. Doei Luc GM RACING |
|
||||
|
||||
***edit: dit kan echt niet door de beugel***
Last edited by Scapa; 17-06-2005 at 23:13. |
|
||||
|
||||
Opletten geblaze dan. Hoe zit het met uwe Clio Jawaddeman? Nog steeds in form?
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Kelly doe je ook mee???????? Verlies niet graag van dame's hihi ![]() |
|
||||
|
||||
***edit***
Last edited by Scapa; 17-06-2005 at 23:14. |
|
||||
|
||||
Quote:
Is toch niet slecht... wat meer wagens voor de TC.
http://www.m-s-e.be/ Last edited by Scapa; 17-06-2005 at 23:14. |
|
||||
|
||||
Wij zijn er terug bij, met een gereviseerde Marcos!
In het algemeen kampioenschap kunnen we nog weinig betekenen, tenzij iedereen minstens 1x uitvalt (yeah right ![]() We gaan het vanaf nu race per race bekijken. We gaan alleszins strijden voor een podiumplaats, en zeker tijdens de Race Promotion Night...
|
||||
|
||||
de drie porche's van AD zijn in ieder geval toch véél beter dan smartjes hé?
Gaan ze die nu terug laten meedoen in Francorchamps of wat heb ik gehoord? |
|
|||
|
|||
een beetje "vers bloed" zou inderdaad niet slecht zijn voor de TC, want de laatste keer was het een beetje een mager beestje.
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|