View Full Version : Wie wint de Euphony 24 Uren van Zolder 2005?
Nicki_Mks
10-08-2005, 14:44
Met nog 2 weken te gaan tot het begin van het evenement lijkt het me wel tijd voor deze poll... Nog even ter info: in de pre-Brands Hatch poll haalde SRT het ruim voor Kuismanen en PSI.
Bart.Vandecavey
10-08-2005, 14:51
Met nog 2 weken te gaan tot het begin van het evenement lijkt het me wel tijd voor deze poll... Nog even ter info: in de pre-Brands Hatch poll haalde SRT het ruim voor Kuismanen en PSI.
Maak eens van TT racing Penders lijkt me duidelijker...
Mijn gevoel zegt dat Kuismanen gaat winnen. GLPK maakt zoals elk jaar weer een goede kans, maar ik heb toch zowat twijfels bij de SRT Vette.
PorscheGT
10-08-2005, 15:39
Ik hoop nog altijd op PSI maar ik denk dat het weer GLPK zal zijn .. Ik gun het GLPK echt na de tegenslag in Spa en in de Belcar dit jaar al ...
Mr.Dallara
10-08-2005, 15:40
Ik hoop dat SRT de 24u wint en ook zoveel mogelijk punten pakt onderweg.
Maar toch verwacht ik dat Kuismanen zal gaan winnen, aangezien zij een top bezetting hebben met Vossen én Huisman.
Daarentegen is GLPK een topper in deze race, maar ze zullen door het pendelen (naar de FIA GT race) met hun toppers de race gaan verliezen verwacht ik.
Ik hoop op de Kuismanen-Viper. SRT geef ik weinig kans, aangezien hun Corvette nog nooit de 24 Uren van Zolder heeft kunnen uitrijden. En hun prestatie in Spa was wel mooi, maar Zolder is toch nog een stuk zwaarder voor de mechaniek.
GLPK geef ik ook wel een kans, ondanks de mindere rijdersbezetting t.o.v. de voorgaande jaren. Ze winnen veel tijd bij de pitstops. PSI kan, hoe jammer het ook is, geen 24 Uren aan zonder technische problemen.
Chauffeur
10-08-2005, 17:35
Indien TT geen problemen kent winnen ze de race.
Waarom?
SRT valt uit iets over halfweg wedstrijd door betrokken te geraken in een ongeluk waar ze zelf niets kunnen aan doen.
GLPK niet omdat Kumpen en Longin hunnen vlieger niet kan landen omwille van te dichte mist of storm.
Kuismanen niet omdat die in een strijd om de RS Porsche te volgen iets te fel doorgaan en moeten pitten waarbij ze 40 minuten verliezen.
TT Racing 1
RS Motors 2
Kuismanen 3
kben eens beneiuwd of kuismanen de traditie voortzet: nl eenmaal een wiel verliezen en in brnad vliegen tijdens een pitstop. Dat doen ze ieder jaar.
GLPK geef ik ook wel een kans, ondanks de mindere rijdersbezetting t.o.v. de voorgaande jaren.Minder sterke bezetting? :frusty: Ik vind Marc Duez toch net iets beter dan Hezemans & Dupont. ;) Hillebrand is ook niet slecht.
Dupont? Ja. Hezemans? Nee.
Ik ga ook voor GLPK. SRT is op de goede weg qua betrouwbaarheid maar nog niet goed genoeg. Kuisemanen gaat het ook net niet redden, Pertti Kuisemanen zelf is daar een zwakke schakel naar mijn mening, Vosse en Huisman zullen toch niet alles kunnen rijden. PSI is niet betrouwbaar genoeg voor een eind-overwinning. Tenzij het zeiknat is, dan zou de RSR nog wel eens voor een verassing a la Freisinger kunnen zorgen. Maar daar ga ik niet van uit.
Maak eens van TT racing Penders lijkt me duidelijker...
U bedoelt??
Bart.Vandecavey
10-08-2005, 22:11
U bedoelt??
Het deed me in eerste instantie denken aan de Audi TT maar ik denk dat Nicki de Porsche 996 GT3-RS van Rudi Penders bedoelde
JPMontoya
10-08-2005, 22:26
RS Motors simpelweg omdat ik de ingenieur ken.
auto delta
10-08-2005, 22:50
na een goede race te zien van srt tijdens de 24 u van francorchamps zie ik ze wel de 24 u van zolder winnen.
alhoewel dat ze veel tegen stand van glpk gaan krijgen
TT Racing
11-08-2005, 00:49
U bedoelt??
Dank u wel ;)
Volgens mij is het dit jaar aan AD met de broers Wauters.
Indien TT geen problemen kent winnen ze de race.
Waarom?
SRT valt uit iets over halfweg wedstrijd door betrokken te geraken in een ongeluk waar ze zelf niets kunnen aan doen.
GLPK niet omdat Kumpen en Longin hunnen vlieger niet kan landen omwille van te dichte mist of storm.
Kuismanen niet omdat die in een strijd om de RS Porsche te volgen iets te fel doorgaan en moeten pitten waarbij ze 40 minuten verliezen.
TT Racing 1
RS Motors 2
Kuismanen 3
Hebt gij een glazenbol misschien? Geef mij dan de 5 cijfers en de 2 sterren van Euro millions eens, dan kan ik ook meerijden.
:D :D
Nicki_Mks
11-08-2005, 08:24
Het deed me in eerste instantie denken aan de Audi TT maar ik denk dat Nicki de Porsche 996 GT3-RS van Rudi Penders bedoelde
't Kan op beide slaan eh, zoals bij PSI. Alhoewel de Porsche inderdaad wel waarschijnlijker is gezien zijn plaats in de tussenstand.
Chauffeur
11-08-2005, 08:43
Hebt gij een glazenbol misschien? Geef mij dan de 5 cijfers en de 2 sterren van Euro millions eens, dan kan ik ook meerijden.
:D :D
Goed hé.
De nummers voor dit weekend zijn: 8-16-19-22-36 en 4 en 31
Ge stort wel een kleinigheid door hé, dan kan ik ook eens rijden.
strepper
11-08-2005, 09:27
Ik geef ook de voorkeur aan de Porsche van PendersRacing.
zeker niet aan den TT, waarom betrouwbaarheid ver zoek.
thepitbull
14-08-2005, 12:35
srt gaat de 24h van zolder winnen , ze hebben in spa ook de race uitgereden en eindigde op een 8 ste plaats ,lang ni slecht vindt ik
In Zolder hebben ze nooit zoveel geluk als in Spa en Zolder is zwaarder voor de mechaniek.
Waarom is Zolder eigenlijk zwaarder? Je zou toch zeggen dat Spa met z'n grotere hoogteverschillen zwaarder zou zijn? Of heeft het te maken met het feit dat er in Zolder meer geremd moet worden?
Meer remmen, opschakelen, veel kortere rechte stukken. Dat maakt het ook voor de piloten vermoeiender.
R@ce@holiC
14-08-2005, 13:26
Waarom is Zolder eigenlijk zwaarder? Je zou toch zeggen dat Spa met z'n grotere hoogteverschillen zwaarder zou zijn? Of heeft het te maken met het feit dat er in Zolder meer geremd moet worden?
In zolder heeft de mechaniek geen rustpunten zoals bvb het rechte stuk in spa. Zolder is zwaar voor de hele mechaniek maar vooral voor de versnellingsbak, het differentieel en cardans lijkt me. Je bent er eigenlijk continu aan het schakelen met die korte stukken.
Zolder is inderdaad (fysiek) zwaarder voor de piloten dan Franco...
Zolder is technischer met weinig 'rustpunten'.
In Francorchamps kan je als piloot (vind ik persoonlijk) relaxter rijden... omdat je meer lange rechte stukken hebt...
vertigo123
17-08-2005, 10:10
en waarom gelooft er hier niemand in een outsider "vertigo", "ultima", "saker",
"marcos" de "mini" misschien.
Ik gok op een Porsche. RS of PSI.
Omdat we realistisch zijn ;)
B&S Racing
17-08-2005, 12:43
Bij het volgende zal ik zeker de lachers op de hand hebben, maar met wat geduld veranderd dat zeker! ;)
Dit jaar ben ik al zeer tevreden als we de deelname gerealiseerd krijgen!Volgend jaar is de Saker mintens een net zo grote kanshebber als ieder ander welke nu getipt wordt. Met hulp van externe mensen is de Saker in staat om tot een klasse auto uit te groeien. De Ultima van Erik Qvick is zeer zeker een kanshebber, maar net zo als alle andere heb ook ik mijn gok op de Corvette gezet.
Guido Buskens
Vertigo123, waarom zouden wij moeten geloven in de Vertigo?
1 je verkoopt het start nummer
2 het wil niet zeggen dat je één keer een resultaat neer zet dat je een betrouwbare wagen hebt
Tof dat ge aan ons denkt, ma ik denk dat we bly mogen zyn als we een kans maken op de overwinning in TB of T. 24 uur zyn lang hé. ;)
vertigo123
17-08-2005, 16:12
Vertigo123, waarom zouden wij moeten geloven in de Vertigo?
1 je verkoopt het start nummer
2 het wil niet zeggen dat je één keer een resultaat neer zet dat je een betrouwbare wagen hebt
wil hier niet mee gezegt hebben dat er een vertigo gaat starten!!!! ik wil gewoon de mening eens weten wat iedereen denkt. is het nu echt onmogelijk dat er is een outsider de 24 uren wint???
en van dat ene resultaat dat we nu is gehaald hebben.
ik zou zeggen ga nog eens terug in de geschiedenis!!!
wil hier niet mee gezegt hebben dat er een vertigo gaat starten!!!! ik wil gewoon de mening eens weten wat iedereen denkt. is het nu echt onmogelijk dat er is een outsider de 24 uren wint???
Een outsider is in mijn ogen de Porsche van Penders, de PSI Porsche van Palttala, de RS Racing Porsche en de Porsche 997 van o.a. de Thiersen. Als je eerlijk bent, dan heeft de Vertigo geen enkele kans om te winnen, ook niet in GTB.
[QUOTE]Een outsider is in mijn ogen de Porsche van Penders, de PSI Porsche van Palttala, de RS Racing Porsche en de Porsche 997 van o.a. de Thiersen. Als je eerlijk bent, dan heeft de Vertigo geen enkele kans om te winnen, ook niet in GTB.
Ben het volledig met je eens, deze outsider hebben inderdaad het potentiël om te winnen
This is what you need! (http://www.racecarsdirect.com/cars/details.asp?id=23577&cat=0) :worship: :D
Geloven? Nee..........dergelijke wagens zullen nooit de 24 uur winnen zolang we de huidige kwaliteit in GTA/GTB hebben. We kunnen het niet meer dan hopen dat ooit een dergelijke outsider gaat winnen ;)
Van de toppers in GTA/GTB zullen er enkele wel een probleem krijgen tijdens de 24 uur maar ze krijgen nooit allemaal een probleem. Daarvoor is de top te breed op dit moment.
De Ultima kon weleens een mooi resultaat behalen in GTB, als ze de problemen van vorig jaar onder de knie hebben.
Thanks Mark voor het ogenschijnlijk vertrouwen. Alleszins mag gezegd dat we er dit jaar klaar voor zijn
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.