![]() |
|
|
View Poll Results: Wie wint de Euphony 24 Uren van Zolder 2005? | |||
GLPK Racing |
![]() ![]() ![]() ![]() |
11 | 16.18% |
Kuismanen Competition |
9 | 13.24% |
RS Motors |
3 | 4.41% |
PSI Motorsport |
3 | 4.41% |
AD Sport |
8 | 11.76% |
Selleslagh Racing Team |
19 | 27.94% |
TT Racing |
10 | 14.71% |
Eurotech Racing |
0 | 0% |
Andere |
5 | 7.35% |
Voters: 68. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
||||
|
||||
Wie wint de Euphony 24 Uren van Zolder 2005?
Met nog 2 weken te gaan tot het begin van het evenement lijkt het me wel tijd voor deze poll... Nog even ter info: in de pre-Brands Hatch poll haalde SRT het ruim voor Kuismanen en PSI.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Mijn gevoel zegt dat Kuismanen gaat winnen. GLPK maakt zoals elk jaar weer een goede kans, maar ik heb toch zowat twijfels bij de SRT Vette.
|
||||
|
||||
Ik hoop nog altijd op PSI maar ik denk dat het weer GLPK zal zijn .. Ik gun het GLPK echt na de tegenslag in Spa en in de Belcar dit jaar al ...
|
|
||||
|
||||
Ik hoop dat SRT de 24u wint en ook zoveel mogelijk punten pakt onderweg.
Maar toch verwacht ik dat Kuismanen zal gaan winnen, aangezien zij een top bezetting hebben met Vossen én Huisman. Daarentegen is GLPK een topper in deze race, maar ze zullen door het pendelen (naar de FIA GT race) met hun toppers de race gaan verliezen verwacht ik. |
|
||||
|
||||
Ik hoop op de Kuismanen-Viper. SRT geef ik weinig kans, aangezien hun Corvette nog nooit de 24 Uren van Zolder heeft kunnen uitrijden. En hun prestatie in Spa was wel mooi, maar Zolder is toch nog een stuk zwaarder voor de mechaniek.
GLPK geef ik ook wel een kans, ondanks de mindere rijdersbezetting t.o.v. de voorgaande jaren. Ze winnen veel tijd bij de pitstops. PSI kan, hoe jammer het ook is, geen 24 Uren aan zonder technische problemen. |
|
|||
|
|||
Indien TT geen problemen kent winnen ze de race.
Waarom? SRT valt uit iets over halfweg wedstrijd door betrokken te geraken in een ongeluk waar ze zelf niets kunnen aan doen. GLPK niet omdat Kumpen en Longin hunnen vlieger niet kan landen omwille van te dichte mist of storm. Kuismanen niet omdat die in een strijd om de RS Porsche te volgen iets te fel doorgaan en moeten pitten waarbij ze 40 minuten verliezen. TT Racing 1 RS Motors 2 Kuismanen 3 |
|
||||
|
||||
kben eens beneiuwd of kuismanen de traditie voortzet: nl eenmaal een wiel verliezen en in brnad vliegen tijdens een pitstop. Dat doen ze ieder jaar.
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Dupont? Ja. Hezemans? Nee.
Ik ga ook voor GLPK. SRT is op de goede weg qua betrouwbaarheid maar nog niet goed genoeg. Kuisemanen gaat het ook net niet redden, Pertti Kuisemanen zelf is daar een zwakke schakel naar mijn mening, Vosse en Huisman zullen toch niet alles kunnen rijden. PSI is niet betrouwbaar genoeg voor een eind-overwinning. Tenzij het zeiknat is, dan zou de RSR nog wel eens voor een verassing a la Freisinger kunnen zorgen. Maar daar ga ik niet van uit. |
|
|||
|
|||
Quote:
U bedoelt?? |
|
||||
|
||||
Quote:
Het deed me in eerste instantie denken aan de Audi TT maar ik denk dat Nicki de Porsche 996 GT3-RS van Rudi Penders bedoelde
|
||||
|
||||
RS Motors simpelweg omdat ik de ingenieur ken.
|
||||
|
||||
na een goede race te zien van srt tijdens de 24 u van francorchamps zie ik ze wel de 24 u van zolder winnen.
alhoewel dat ze veel tegen stand van glpk gaan krijgen |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|