PDA

View Full Version : 2e OCMB 3 Provincien Classic 2006


Pinzie
17-08-2006, 19:58
Deze classic heeft plaats op zaterdag 02/09/2006.
Starttijd eerste wagen is 10u.
Lengte van de classic is ongeveer 200km, dus de vermoedelijke eindtijd is voorzien omstreeks 17u.
De briefing is om 9.30u
Startplaats: Zaal Munte, Pater R. Van de Wouwerstraat 7, 3271 Zichem.

Veel succes voor de deelnemers!

Pinzie

Pinzie
17-08-2006, 19:59
Fordje en ikzelf zijn ingeschreven, welke paddockers zien we er terug ?

beesie
18-08-2006, 16:48
Wij komen ook zeker en vast langs

thrust ssc
18-08-2006, 21:33
hopelijk is de Frits zijn humeur al wat beter tegen dan : want de laatste tijd staat het op onweer !

Pascal
22-08-2006, 21:12
Nu er eens een rit start "in mijnen hof" heb ik geen co-piloot. Kan ook zelf co-piloteren. Iemand zin ????

Alleen bellen : 0496/127298.
Zal namelijk een tijdje niet online zijn...

C U

Pinzie
22-08-2006, 21:52
Hopelijk vind je iemand Pascal, jammer dat je dame er niet bij kan zijn!

volvop31
29-08-2006, 21:10
Wij komen ook.

beesie
29-08-2006, 23:14
we zullen dus weer met velen aanwezig zijn. De frits is toch altijd goed gehumeurd? Ik zie er echt al naar uit om de paddockers eens te zien. De enige die ik tot nu toe een beetje ken is pinzie denk ik want al die nicknames hier. Daarmee weet ik nog niet wie wie is e. Dus maak jullie kenbaar e.

Pinzie
02-09-2006, 23:32
Ons ritverslagje:

Deel A stuurde ons door het rustige landschap rustig over kleine wegetjes. We misten de eerste letter al op 150m van de start, omdat er een auto voor geparkeerd stond. Goed gestart zeker ;). Nadien liet ik Fordje een minuutje verkeerd binnenrijden in een tijdskontrole. Dan nog wat strafpunten bij de GSK en dat maakte dat we na het eerste deel plaats 20 tot de onze gemaakt hadden.

Deel B was ook best leuk, tot we op een bepaald moment de handdoek moesten werpen, wegens een platte band. Blijkbaar is bij een mooie Zafira een reservewiel optie, en een "mousse-kitje" standaard. Fordje kreeg dus een mooiere vervangwagen van Opel-assistance, en ik werd netjes door de organisatie opgepikt en naar het eindpunt van de rit gebracht (Thx Nick Aerts !!). Dit gedeelte hebben we dus niet uitgereden, maar bevatte ook weer hier en daar een leuke situatie die ons weer wakker hield.

Deel 3 hebben we dus niet kunnen rijden.

Resultaat: 30e Algemeen

Mijn conclusie: te makkelijk, er hadden best wat meer bordjes mogen zijn, zodat de selectie onder de deelnemers meer daardoor gebeurde, en niet zozeer door de GSK. De rit op zich was best leuk.

Met sportieve groeten

Jan
03-09-2006, 12:37
Fijn verslagje alweer, jammer van die bandenpech.

Alleen, de Belgian Westhoek Classic moet nog verreden worden (16 september), dus volgens mij hebben jullie aan de 3 Provinciën rit deelgenomen;)

Verhuis van verslag is aangewezen.

Pinzie
03-09-2006, 13:06
Idd Jan, je hebt gelijk :). Kan iemand ervoor zorgen dat het verplaatst wordt aub ? Thx.

wimballon
03-09-2006, 14:53
hallo allemaal...
is weer een tijdje geleden dat ik hier nog eens gepost heb... maar wees gerust, ik volg het forum nog wel hoor.
even over die bandenpech. gaat het hier over de zaffira die op een bepaald moment gestopt is naast mijn oranje dafje? (volvotje officieel)?
in elk geval jammer van die bandenpech hoor.

Pinzie
03-09-2006, 20:36
Idd Wimballon, het is die Zafira die tegen je opgetrokken heeft :)

wimballon
04-09-2006, 00:24
tja... als de rubbers het niet aankunnen:p
jammer dat jullie niet hebben kunnen uitrijden.

ps: weet er iemand of de volledige einduitslag ergens op het web te vinden is? heb al gekeken op de site van ocmb, maar kan het niet meteen vinden;
alvast bedankt.

VRS
04-09-2006, 17:01
De uitslag staat momenteel op de VRS site
http://users.skynet.be/vrs

fordje
04-09-2006, 20:26
tja... als de rubbers het niet aankunnen:p
jammer dat jullie niet hebben kunnen uitrijden.

.

BOE!!! :)

Wees blij dat ik me inhield...we wilden jullie niet teveel laten schrikken :+

Nee, gewoon brute pech. Kantje van een putdeksel geraakt nadat mijn c° me de "eerste rechts" in wou sturen....was wel een doodlopende straat. Dus alles dicht en stuur linksom.

Lag daar dus net een schuin putdeksel dat de flank van de band prikte.

S**t happens...

wimballon
05-09-2006, 04:41
tja fordje, ik kon het gewoon niet laten hoor...
nogmaals jammer dat jullie uitgevallen zijn door zo'n domme pech.

wimballon
05-09-2006, 04:50
btw... de volledige einduitslag van deze rit staat nu online op de site van ocmb.

volvop31
05-09-2006, 21:55
Tja, wij vonden het ook een mooie,maar iets te gemakkelijke rit. 1 controle tekort, het ergste was dat we deze controle hadden genoteerd op ons kladblad maar niet hebben over geschreven!

Jan
06-09-2006, 09:41
1 controle tekort, het ergste was dat we deze controle hadden genoteerd op ons kladblad maar niet hebben over geschreven!

Dat overkomt iedereen wel eens:rolleyes:

EdS
06-09-2006, 17:30
Werkt iedereen met een kladblad ? Ik schrijf ze meteen op de controlekaart (eventueel na even wachten/overleggen tot we zeker zijn om hem te noteren) of is dat eerder af te raden ? Ik kan me voorstellen dat je soms wat tijd verliest/fouten maakt als je rap rap nog iets moet overschrijven ?

Pinzie
06-09-2006, 18:17
Fordje en ikzelf werken ook met een kladblad. We hebben ook al eens vergeten een letter over te schrijven. Maar het heeft mij ook al eens een foute nota doen minder maken op het kontroleblad, omdat je geen verbetering mag maken op het kontroleblad. Dusja, wij werken verder met kladblad. De tijdswinst zonder kladblad is te verwaarlozen denk ik. Als je een minuut erdoor verliest, wat me veel lijkt, dan krijg je 1 strafpunt, wat niet zo veel is denk ik. Trouwens, meestal heb je toch nog een beetje tijdsoverschot voor je een kontrole binnenrijdt, en dan kun je nog rustig de letters overschrijven ...


met sportieve groeten...

bozo
07-09-2006, 00:59
Een kladblad kan je helpen om vallen van inrichters te omzeilen. Anderzijds, inrichters proberen het omzeilen van vallen te omzeilen (volg je nog ?) door stempelcontroles te plaatsen die je verplichten je controleblad in te vullen.
Het blijft zijn voor en nadelen te hebben : je kunt inderdaad zelf fouten maken met het al of niet overschrijven, het per ongeluk invullen op het originele terwijl je de vorige op een kladblad hebt genoteerd ( al eens tegen gekomen; gelukkig deze keer niet) enz. Een alternatief is twijfelcontroles op een post-it schrijven die je op uw origineel kleeft...
Gelijk wat je probeert, als co-piloot blijf je risico lopen om door uw piloot gewurgd te worden door zo'n 'stomme' fout.:fight:

groeten, geert.

Jan
07-09-2006, 09:15
Gelijk wat je probeert, als co-piloot blijf je risico lopen om door uw piloot gewurgd te worden door zo'n 'stomme' fout.:fight:



Mijn handen hebben al wel eens gejeukt ja, maar voorlopig laat ik cootje in leven.:+

Sinds die keer dat we een eerste plek vergooiden door de 2 laatste letters alleen op het kladblad te schrijven gelooft hij rotsvast in de kladloze rittensport. Daarna hebben we enkel op andere manieren podiumplaatsen aan anderen geschonken:D :D :D

fordje
07-09-2006, 13:13
Co is een levensgevaarlijke "job"...vandaar da'k tegenwoordig het stuur zelf in handen neem :)

Wat dat invullen van kladbladen betreft...Je moet aan die controles dus NIET het kladblad afgeven en laten stempelen.... :) Je lacht je achteraf kreupel voor zo'n flater, heb hem zelf ook gemaakt hoor

Pinzie
08-09-2006, 18:51
Fordje is bandenplakker geworden ;)

fordje
08-09-2006, 21:02
OT: beter "plakker" dan "zuiger" hé.

en nu gedaan met de zever :)