PDA

View Full Version : 6-7/4 TAC Rally Tielt

Kaze
24-03-2007, 02:20
Tijdens de volgende editie van de TAC Rally zal de strijd dus weer hevig zijn tussen: Cols-Dejalle, Loix-Buysmans, Deferm-Klein en Van Woensel-Snaet. Naast de aanwezigheid van deze top 4 mochten we ook reeds de namen Hermans(Jos)-Thierie en Boelens(Stephane)-Degandt aan het lijstje van teams toevoegen die bevestigd hebben aanwezig te zijn op 6 en 7 april 2007.

ook Tsjoen is bevestigd ( Fiat/Peugeot)

Vanparys wou dolgraag de 0-wagen besturen maar de dokter weigert voorlopig een krabbeltje te plaatsen op de vergunningsaanvraag.

Nieuw is een stuk onverhard op KP "Den Ondank"

gofastfreddy
24-03-2007, 08:29
ik zal aanwezig zijn hoor :)

Duval The Best
24-03-2007, 13:18
Ik zal ook eens gaan kijken naar Tielt, zal de eerste keer zijn voor mij.
Zo te zien zal het een prachtig deelnemersveld worden !
Jammer dat Vanparijs nog niet mag rijden als 0-wagen, zou dit dan met de Porsche geweest zijn?
Misschien zien we hem later het seizoen nog wel soms als 0-wagen , zou prachtig zijn !

RegTimRallyteam
25-03-2007, 00:05
Wij ( Delmarche-Martens) komen ook aan de start van deze rally, als de rally van Sint Truiden geen onverwachte kosten brengt.

Duval The Best
25-03-2007, 10:27
Wij ( Delmarche-Martens) komen ook aan de start van deze rally, als de rally van Sint Truiden geen onverwachte kosten brengt.

Met welke wagen komen jullie dan aan de start?

RegTimRallyteam
25-03-2007, 21:24
Met welke wagen komen jullie dan aan de start?

Renault Clio, dezelfde als we vandaag hebben mee geren in Sint Truiden.

Duval The Best
25-03-2007, 21:47
Renault Clio, dezelfde als we vandaag hebben mee geren in Sint Truiden.

Ah en is het beke meegevallen in Sint Truiden daar?

RegTimRallyteam
30-03-2007, 00:04
Ah en is het beke meegevallen in Sint Truiden daar?

Ja, Sint Truiden was echt super goed meegevallen, zelfs beter dan we hadden verwacht, was eerste keer dat we aan de start kwamen met die wagen en ik de eerste keer co piloot. Zaterdag komt onze website online met de nodige verslagen online en foto's.

Loeten
30-03-2007, 17:32
Ik probeer ook in Tielt aanwezig te zijn. Maar is dat op vrijdag en zaterdag dan? Ben net op zaterdag 6 jaar getrouwd... Nu ja, feestje zal niet lukken, is ook voetbal die avond.

Hopelijk zie ik er wat leuks om na te bouwen (Mercedes 190, Opel Kadett, Toyota Corolla FXGT, ...)

Duval The Best
30-03-2007, 20:59
Ik probeer ook in Tielt aanwezig te zijn. Maar is dat op vrijdag en zaterdag dan? Ben net op zaterdag 6 jaar getrouwd... Nu ja, feestje zal niet lukken, is ook voetbal die avond.

Hopelijk zie ik er wat leuks om na te bouwen (Mercedes 190, Opel Kadett, Toyota Corolla FXGT, ...)

De rally is zaterdag 7 april en shakedown is woensdag 4 april.
Ik zal er alleszins zijn de zaterdag , wil dat nie missen zo een schone startlijst.

Loeten
31-03-2007, 21:24
De rally is zaterdag 7 april en shakedown is woensdag 4 april.
Ik zal er alleszins zijn de zaterdag , wil dat nie missen zo een schone startlijst.

OK thanks. Zaterdag moet lukken. Woensdag is er 3daagse van de Panne...

Duval The Best
31-03-2007, 21:41

Ah , een koersliefhebber :D
Kan ook nog savonds na de koers gaan naar de shakedown hé, begint om 7uur dacht ik , ik zal er proberen te zijn

Kaze
01-04-2007, 01:42
als ik mij niet vergis is het op zondag de ronde van vlaanderen.
en de laatste 15min voor de start zou er een repo getoond worden op tv van de tac.

altijd leuk om nog eens rallybeelden op tv te zien:worship:

Duval The Best
01-04-2007, 10:52
als ik mij niet vergis is het op zondag de ronde van vlaanderen.
en de laatste 15min voor de start zou er een repo getoond worden op tv van de tac.

altijd leuk om nog eens rallybeelden op tv te zien:worship:

Idd , hopelijk loopt het niet zoals bij de EBR waar ze maar de week erop de uitzending getoond hebben op tv.
Sporza brengt van iedere BK Rally een uitzending van een minuut of 20 dit jaar

Duval The Best
02-04-2007, 18:16
De startlijst + nummers staan op de website www.tacrally.be !
Zeer mooie lijst vind ik

scoobyfreak
02-04-2007, 23:16
Ge moet vrijdag komen naar de technische controlle, en voor mij te helpen die5 top toyota's in detail op foto te krijgen :D

Loeten
03-04-2007, 15:55
Serieuze lijst hier... Zoveel wagens, ga me daar wel amuseren hoor. Vrijdag lukt me niet, moet nog wat tijd hebben voor vrouw en kindjes ook he?? Zaterdag zal het volle bak zijn. Pics nemen in de servicezone en misschien bij de start van een parkoers. Iemand tips voor een leuke passage??

Grtzzz

Luigi
03-04-2007, 17:59
Bovenaan op de Poelberg. Je ziet ze in de diepte komen van links, dan een heel lang stuk rechtdoor, dan rechts en dan nogmaal rechts de Poelberg op. Nu komen ze recht voor u rijden alvorens een links-rechts combinatie te nemen en terug de Poelberg afrijden. Ik sta daar ieder jaar, het is geen spektakel punt maar je ziet ze lang rijden.

Duval The Best
04-04-2007, 14:44
Wie gaat er vanavond naar de shakedown gaan kijken?
Ik alvast wel :D

Loeten
04-04-2007, 18:51
Bovenaan op de Poelberg. Je ziet ze in de diepte komen van links, dan een heel lang stuk rechtdoor, dan rechts en dan nogmaal rechts de Poelberg op. Nu komen ze recht voor u rijden alvorens een links-rechts combinatie te nemen en terug de Poelberg afrijden. Ik sta daar ieder jaar, het is geen spektakel punt maar je ziet ze lang rijden.

Dan moet je ook nooit lang wachten op de wagens want je verveelt je nooit. Misschien dat ik daar naartoe ga. Wij zijn met twee en zullen vaak lachen. mocht je ons zien...

Grtzzz

Kaze
04-04-2007, 22:25
pics shakedown : http://images.scooterrace.be/thumbnails.php?album=219

Duval The Best
04-04-2007, 23:11
Mooie shakedown gezien vanavond.
Twee piloten in de dijk zien gaan op het publiekspunt en veel show van onderandere Spillebeen, Vanwijnsberghe , Ceenaeme , Vermeirsch , Cornelis , Leune en nog vele anderen

RegTimRallyteam
05-04-2007, 23:11
Wij vertrekken vrijdag ochtend richting Tielt, om er omstreeks 9u de verkenningen te beginnen en nadien de wagen te laten keuren. Onze piloot heeft gezorgt voor overnachting in Middelkerke, zodat we zaterdag morgen niet terug de lange tocht moeten doen van bij ons thuis tot in Tielt.

We komen weer aan de start zoals in Sint Truiden met onze Renault Clio Williams.De startnummer van onze wagen kennen we ook al dat is het nummer 135.

Als er mensen zijn die naar daar gaan met hun foto-toestel, dan zou het ons een plezier doen moesten er enkele foto's van onze Clio gemaakt worden die we dan op onze ' nog online te moeten komen' website kunnen plaatsen.

Aan iedereen die naar Tielt afzakt dit weekend, veel plezier en veel succes aan alle andere piloten.

Mvg RegTimRallyteam

Duval The Best
05-04-2007, 23:28
Wij vertrekken vrijdag ochtend richting Tielt, om er omstreeks 9u de verkenningen te beginnen en nadien de wagen te laten keuren. Onze piloot heeft gezorgt voor overnachting in Middelkerke, zodat we zaterdag morgen niet terug de lange tocht moeten doen van bij ons thuis tot in Tielt.

We komen weer aan de start zoals in Sint Truiden met onze Renault Clio Williams.De startnummer van onze wagen kennen we ook al dat is het nummer 135.

Als er mensen zijn die naar daar gaan met hun foto-toestel, dan zou het ons een plezier doen moesten er enkele foto's van onze Clio gemaakt worden die we dan op onze ' nog online te moeten komen' website kunnen plaatsen.

Aan iedereen die naar Tielt afzakt dit weekend, veel plezier en veel succes aan alle andere piloten.

Mvg RegTimRallyteam

Veel succes daar en kzal mooie foto's proberen te nemen van jullie clio :)

Loeten
06-04-2007, 09:38
Ik probeer de clio te fotograferen tijdens servicebeurt ofwel bij een start van een proef. Good luck !!

Loeten
06-04-2007, 09:51
Scooby, enig idee wanneer die technische controle begint? Zou ook wel eens willen gaan kijken. Lijkt me leuk om net iets meer te zien dan op een proef. En denk dat je makkelijker mooie detailpics kan nemen??

dupanton
06-04-2007, 11:35
de technische controle is tssn 15u en 20u, denk ik

Duval The Best
06-04-2007, 18:31
Forfait Bouche en Colsoul !

Loeten
06-04-2007, 22:16
Forfait Bouche en Colsoul !

Pfff die twee wou ik net op foto...

scoobyfreak
06-04-2007, 22:33
De keuring is altijd de moeite, en zeker als je foto's wil van de wagens. Ik heb mijn werk gedaan en een hoop toyota's gefotografeerd :D

Loeten
06-04-2007, 22:57
De keuring is altijd de moeite, en zeker als je foto's wil van de wagens. Ik heb mijn werk gedaan en een hoop toyota's gefotografeerd :D

Heb je toevallig ook die van....

11) Dusquene D
14) Tanghe C
50) Christiann V
73) Laperre J
110) Hosten R
114) Dekeersgieter F
136) Declercq F
156) Dierckx G
158) Van Haecke R

Deze staan op mijn verlanglijstje om morgen op foto te nemen. Niet dat ik ze allemaal wil maken. Maar als het een leuke livery is, dan wel.

Grtzzz

gofastfreddy
07-04-2007, 06:25
wacht nog van ronny hosten zijn wagen te fotograferen , nu staat er rhino's op , maar normaal gezien komt de wagen in heel nieuw kleedje .

Mr.Dallara
07-04-2007, 17:10
De stand na 13 (v/d 16) KP's:

1. Loix Freddy
01h07:17'6'
2. Desmet Peter
00:11'2'
3. Cols Larry
01:36'5'
4. Tjoen Pieter
01:39'9'
5. Van Woensel Chris
02:26'3'

...

Meer: http://www.tacrally.be/v3/uitslag/pdf/13_NT_VN.pdf

scoobyfreak
07-04-2007, 20:04

11) Dusquene D
14) Tanghe C
50) Christiann V

Die heb ik en de celica van debackere en corolla van desmet

Loeten
07-04-2007, 23:14
Ok, super die van Tanghe... Hij was al out toen ik ging. Die van Hosten heb ik toch... Kan altijd leuk zijn.

Mr.Dallara
08-04-2007, 12:27
(Als de VRT z'n beloftes nakomt en straks uitzend wat ze schrijven,) dan zal er om 17.30u een samenvatting van 15 min zijn vd TAC rally op Canvas.

Duval The Best
08-04-2007, 15:00
Kheb gisteren een zeer mooie rally gezien en redelijk wat spektakel ook.
Allerts en Stouf zien rondgaan.
Tsjoen ging al zeer goed met zijn Fiat na enkele proeven en wat een prachtige auto!
Cols vond ik de rapste en spektakulairste vanal maar jammergenoeg werd hij teruggeslagen door pech. Ook Desmet ging hard en reed zeer mooie tijden.
Bij de Historics vond ik Stouf het mooist maar op de voorlaatste proef viel hij nog uit door pech.
Spannend in de stand nu dat Cols en Loix gelijk staan.

Mr.Dallara
08-04-2007, 16:50
(Als de VRT z'n beloftes nakomt en straks uitzend wat ze schrijven,) dan zal er om 17.30u een samenvatting van 15 min zijn vd TAC rally op Canvas.

De VRT/Sporza heeft woord gehouden! :) Al was de samenvatting er wel plots 10 min eerder dan ze geprogrammeerd stond.

Mooie samenvatting, veel intervieuws, knappe onboardbeelden vanuit de Punto van Tsjoen, enz...

BEDANKT SPORZA!!!

Duval The Best
08-04-2007, 17:10
De VRT/Sporza heeft woord gehouden! :) Al was de samenvatting er wel plots 10 min eerder dan ze geprogrammeerd stond.

Mooie samenvatting, veel intervieuws, knappe onboardbeelden vanuit de Punto van Tsjoen, enz...

BEDANKT SPORZA!!!

Zeer schone reportage gezien.
Mooie onboardbeelden bij Tsjoen en idd vele interviews ook
Doe zo verder Sporza !

Eric Dupain
08-04-2007, 17:54
Dankjewel gasten. We proberen onze best te doen. Programmatie hebben we niet altijd in de hand, dat komt omdat we veel live uitzenden. Je weet wanneer je begint maar nooit wanneer je eindigt. Dat hebben we vorige keer wel gezien toen Kim Gevaert goud won en de podiumceremonie op zich liet wachten waardoor het stuk niet kon worden uitgezonden.

Onboardbeelden waren inderdaad leuk. Het is een nieuw systeem, volgende keer mogelijk nog meer onboards.

Afsluitend ... als jullie iemand willen bedanken dan moeten jullie de RACB bedanken. Zij ondersteunen het project.

jurgen
08-04-2007, 17:57
Ik ben om 17h30 beginnen kijken na een tussenstop na de finish van dé ronde en heb de reportage dus gemist. wordt die weer ergens online geplaatst zoals de reportage van ABR?

Eric Dupain
08-04-2007, 17:58
Dat weet ik niet Jurgen. Ik vraag het na.

dupanton
08-04-2007, 19:17

11) Dusquene D
14) Tanghe C
50) Christiann V
73) Laperre J
110) Hosten R
114) Dekeersgieter F
136) Declercq F
156) Dierckx G
158) Van Haecke R

Deze staan op mijn verlanglijstje om morgen op foto te nemen. Niet dat ik ze allemaal wil maken. Maar als het een leuke livery is, dan wel.

Grtzzz

k zal kijken wat ik heb en dan post ik ze hier. Ik wil ze mailen ook

Duval The Best
08-04-2007, 23:31
Dankjewel gasten. We proberen onze best te doen. Programmatie hebben we niet altijd in de hand, dat komt omdat we veel live uitzenden. Je weet wanneer je begint maar nooit wanneer je eindigt. Dat hebben we vorige keer wel gezien toen Kim Gevaert goud won en de podiumceremonie op zich liet wachten waardoor het stuk niet kon worden uitgezonden.

Onboardbeelden waren inderdaad leuk. Het is een nieuw systeem, volgende keer mogelijk nog meer onboards.

Afsluitend ... als jullie iemand willen bedanken dan moeten jullie de RACB bedanken. Zij ondersteunen het project.

Mooi dat er meer onboardbeelden zouden komen.
Voor mij mag de uitzending ook wat langer duren als dat kan :p
Misschien een kleine tip nog : het zou interessant zijn moesten de vaste BK Piloten in beeld komen ook , vooraf de rally of tijdens de rally want ik heb geen beelden gezien van Debackere en zij rijdt toch het volledige BK.
Niet dat ik er kritiek op heb hoor maar is mss een kleine tip.

Ik vond het een mooie reportage en doe zo verder :D

RegTimRallyteam
09-04-2007, 10:31
Wij zijn jammer genoeg uitgevallen op KP9 met een gebroken cardan.

Op KP1 hadden we twee kilometer voor de finish een lekke band, voorts nog beetje problemen gehad met de ophanging, maar het belangrijkste is dat we ons geamuseerd hebben.

Nu alles in orde maken voor de Seozensrally te Bocholt.

Mvg RegTimRallyteam