![]() |
|
|
||||
|
||||
6-7/4 TAC Rally Tielt
Tijdens de volgende editie van de TAC Rally zal de strijd dus weer hevig zijn tussen: Cols-Dejalle, Loix-Buysmans, Deferm-Klein en Van Woensel-Snaet. Naast de aanwezigheid van deze top 4 mochten we ook reeds de namen Hermans(Jos)-Thierie en Boelens(Stephane)-Degandt aan het lijstje van teams toevoegen die bevestigd hebben aanwezig te zijn op 6 en 7 april 2007.
ook Tsjoen is bevestigd ( Fiat/Peugeot) Vanparys wou dolgraag de 0-wagen besturen maar de dokter weigert voorlopig een krabbeltje te plaatsen op de vergunningsaanvraag. Nieuw is een stuk onverhard op KP "Den Ondank" |
|
||||
|
||||
ik zal aanwezig zijn hoor
![]() |
|
|||
|
|||
Ik zal ook eens gaan kijken naar Tielt, zal de eerste keer zijn voor mij.
Zo te zien zal het een prachtig deelnemersveld worden ! Jammer dat Vanparijs nog niet mag rijden als 0-wagen, zou dit dan met de Porsche geweest zijn? Misschien zien we hem later het seizoen nog wel soms als 0-wagen , zou prachtig zijn ! |
|
|||
|
|||
Wij ( Delmarche-Martens) komen ook aan de start van deze rally, als de rally van Sint Truiden geen onverwachte kosten brengt.
|
|
|||
|
|||
Met welke wagen komen jullie dan aan de start?
|
|
|||
|
|||
Renault Clio, dezelfde als we vandaag hebben mee geren in Sint Truiden.
|
|
|||
|
|||
Ah en is het beke meegevallen in Sint Truiden daar?
|
|
|||
|
|||
Ja, Sint Truiden was echt super goed meegevallen, zelfs beter dan we hadden verwacht, was eerste keer dat we aan de start kwamen met die wagen en ik de eerste keer co piloot. Zaterdag komt onze website online met de nodige verslagen online en foto's.
|
|
||||
|
||||
Ik probeer ook in Tielt aanwezig te zijn. Maar is dat op vrijdag en zaterdag dan? Ben net op zaterdag 6 jaar getrouwd... Nu ja, feestje zal niet lukken, is ook voetbal die avond.
Hopelijk zie ik er wat leuks om na te bouwen (Mercedes 190, Opel Kadett, Toyota Corolla FXGT, ...)
|
|||
|
|||
Quote:
Ik zal er alleszins zijn de zaterdag , wil dat nie missen zo een schone startlijst. |
|
||||
|
||||
OK thanks. Zaterdag moet lukken. Woensdag is er 3daagse van de Panne...
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Kan ook nog savonds na de koers gaan naar de shakedown hé, begint om 7uur dacht ik , ik zal er proberen te zijn |
|
||||
|
||||
als ik mij niet vergis is het op zondag de ronde van vlaanderen.
en de laatste 15min voor de start zou er een repo getoond worden op tv van de tac. altijd leuk om nog eens rallybeelden op tv te zien ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
Sporza brengt van iedere BK Rally een uitzending van een minuut of 20 dit jaar |
|
|||
|
|||
De startlijst + nummers staan op de website www.tacrally.be !
Zeer mooie lijst vind ik |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|