View Full Version : race-thread: chatten tijdens de race (Maleisie)
vwalla we hebben weer een thread voor diegenen die van achter hunne PC nor den F1 kijken. Het kan best wel leutig zijn om na ne grote crash der efkes van mening over te wisselen. ;)
IK verwacht seffes Ferrari weer voorraan, in het bijzonder barrichello die toch weer een snelste warm-up heeft gereden, wat toch een aanwijzing kan zijn voor de race.
airco
Deze keer doe ik ook mee. Ik zit hier met een oog naar de pc te kijken, en met het andere naar tv. ik denk dat ik er een pijnlijke nek ga aan overhouden .
tis ladeux, en tis slecht beeld (sneeuw) :(
M Schumacher was bijna blijven staan voor de opwarmronde. de engineers waren maar net op tijd klaar
lap gij zijt ook al gelijk raceboy, dienen was vorige week ook rapper als ikke ;)
ik werk smaen met Fleabite, dat gaat rapper dan alleen
Montoya en Schumacher raken in eerste bocht. Montoya eventjes het gras op en 15 plaatsen kwijt.
airco
schumacher is voorvleugel kwijt
Schumacher blijkbaar iets kapot, coming in for a pitsstop
pitstop Schumacher: nieuwe neus, nieuwe banden en getankt : die zal niet snel meer binnenkomen
Sato heeft achterop Fiscio gereden. Fisico zonder achtervleugel. Sato zonder voorvelugel
Schumacher met serieuze achterstand terug de baan op, maar er is duidelijk direct een strategiewissel gebeurt. Nieuwe voorvleugel. Afstelling achtervleugel anders. Bijgetankd, andere banden ....
de 2 jordan's chrashen in elkaar.
Barrichello is op wandeling in maleisië
Schumacher Furieus.
rijgt de fastest laps aaneen. Wel 43 seconden achter:/
airco
ivm met de crash in het begin: Te wijten aan 2 lompe steenezel's die van geen wijken willen weten zene. Ok, schumacher komt met 1 bruusk manoeuver naar de binnenkant. Maar hij houdt zich perfect aan de regel dat je maar 1 maal van lijn mag veranderen. Schumacher aan de binnenkant, montoya langs de buitenkant. Montoya vergeet plaats te laten voor Schumacher aan de binnenkant, Schumacher houdt gewoon zijn lijn aan de binnenkant van de bocht ... crash.
airco
de Mclarens kunnen geen afstand nemen op de rest van het veld. en JPM is op komst...
eventjes opmerken mcnish in 9de positie
Delarosa haalt nieuwe voorvleugel: 30 sec in pits
Trulli in pits: enkel radiatoren vrijmaken: heeft waarschijnlijk koelproblemen
sprekend.
Daarjuist de Ferrari pit-crew de voorvleugel van de Ferrari vervangen in 12 sec (inclusief tanken, banden en achtervleugel bijstellen).
Jaguar alleen de voorvleugel van Jaguar vervangen ... 29 seconden.
airco
Trulli wordt in box gesleept
Panis out
Coulthard zakt terug: probleem?
Coulthard geeft op
Bernoldi haalt zomaar eventjes Schumacher in !!!
coulthard out.
Bernoldi en Schumacher maken er een mooi gevechtje van moek zeggen.
airco
soigneert de raceleiding je goed! Montoya gestraft, ik vraag me af waarom...
Vwalla, nu is Schumacher er definitief voorbij.
airco
Dat heeft Schumacher terug rechtgezet. Toch een taaie klant, die Bernoldi
Whoehahaha, hup Bernoldi!!!
Pitstop Barrichello: 6,6 sec
Komt terug op de baan in derde positie
Pitstop JPM: 8,6 sec
Bernoldi out :(
Originally posted by krikke
soigneert de raceleiding je goed! Montoya gestraft, ik vraag me af waarom...
mja het is licht dat zeker ... Als er echter 1 iemand fout heeft dan is het montoya. Schumacher heeft de binnenkant, dan moet je die ook aan Schumacher laten ...
airco
Die bocht was veel te belangrijk om aan schumacher te laten. Want vlak daarna zou JPM aan de koord gezeten hebben in de volgende bocht
je ziet duidelijk dat sjumi bij montoya binnenbotst, en niet omgekeerd! Dus ...
Raikkonen zijn Mercedes is naar de knoppen :( :(
Geen Mclarens meer
Raikonnen blaast motor op.
Maar vindt het nodig om de inrit pitlane een beetje vol olie te smijten door met brandende motor binnen te rijden ... :frusty:
Button nu in derde positie
uitvallingsrace is begonnen. Salo out.
Schumacher 6e ondertussen. Montoya 5e
airco
Gaan we Schumi en JPM nog een strijdje zien voeren, hoeveel secs zijn er tussen...
Volgens mij zal Monti een beetje moeilijk doen dan...
Irvine sloopt zijn voorvleugel op de achterkant van YOONG's z'n wagen
je ziet duidelijk dat sjumi bij montoya binnenbotst, en niet omgekeerd! Dus ...
hmmmzzzz klopt niet echt he. Je moet maar eens kijken waar Schumacher zit op het moment van impact. Op de kerbstone aan de binnenkant. Dus daar zit Schumacher duidelijk juist he.
Persoonlijk vindt ik een straf overdreven, maar de raceleiding beslist.
airco
Eventjes vermelden day de commentaar goed te pruimen is....
R. Schumacher gaat duidelijk voor 1 stop. Hij heeft goeie papieren voor racewinst dan ...
Hopelijk houden de michelin's het een beetje, want je ziet nu al duidelijk al rijdende dat het nog maar slicks zijn.
airco
Op de onboard beelden zag je toch de sjumi z'n linkervoorwiel tegen de sidepod van Monti knallen, deze wou immers de volgende bocht niet zomaar afgeven, en gelijk had hij toch..
Pitstop Ralf: 11 sec
Barrichello ervoorbij
maar vier secs tss ralf & barri...
Sinds wanneer rijden we terug met slicks in de F1???
de banden die eraf gingen bij Ralf waren slicks, die ze erop legden waren ook slicks zeg maar.
airco
Op de onboard beelden zag je toch de sjumi z'n linkervoorwiel tegen de sidepod van Monti knallen, deze wou immers de volgende bocht niet zomaar afgeven, en gelijk had hij toch..
Dacht ik op de onboard beelden ook,
2 ronden later zag je het opnieuw vanuit de helicopter vlak erboven ... veel duidelijker als je het mij vraagt.
airco
Pitstop Barrichello: 10,6 sec
Pitstop JPM : 7,6 sec
Barrichello blaast zijn Ferrari op!!!
blow up voor Barrichello :(
Ralf
Michael
Juan Pablo
Barrichello rijdt wel direct het gras op: toch verschil van ervaring met Raikkonen
Pitstop Schumacher: 8,4 sec
Button is goed bezig
McNish staat 27,2 sec in de pits: blijkbaar stonden ze niet klaar met de banden :rolleyes:
Schoon gevecht tss JPM en Button
JPM wint; Renault is goed bezig
race gedaan.
deze chat-thread op slot ;)
airco
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.