![]() |
|
|
||||
|
||||
race-thread: chatten tijdens de race (Maleisie)
vwalla we hebben weer een thread voor diegenen die van achter hunne PC nor den F1 kijken. Het kan best wel leutig zijn om na ne grote crash der efkes van mening over te wisselen.
![]() IK verwacht seffes Ferrari weer voorraan, in het bijzonder barrichello die toch weer een snelste warm-up heeft gereden, wat toch een aanwijzing kan zijn voor de race. airco
|
||||
|
||||
Deze keer doe ik ook mee. Ik zit hier met een oog naar de pc te kijken, en met het andere naar tv. ik denk dat ik er een pijnlijke nek ga aan overhouden .
tis ladeux, en tis slecht beeld (sneeuw) ![]() |
|
||||
|
||||
M Schumacher was bijna blijven staan voor de opwarmronde. de engineers waren maar net op tijd klaar
|
|
||||
|
||||
warm-up lap vertrokken
|
|
||||
|
||||
lap gij zijt ook al gelijk raceboy, dienen was vorige week ook rapper als ikke
![]()
|
||||
|
||||
ik werk smaen met Fleabite, dat gaat rapper dan alleen
|
|
||||
|
||||
Montoya en Schumacher raken in eerste bocht. Montoya eventjes het gras op en 15 plaatsen kwijt.
airco
|
||||
|
||||
schumacher is voorvleugel kwijt
|
|
||||
|
||||
Schumacher blijkbaar iets kapot, coming in for a pitsstop
|
||||
|
||||
pitstop Schumacher: nieuwe neus, nieuwe banden en getankt : die zal niet snel meer binnenkomen
|
|
||||
|
||||
Sato heeft achterop Fiscio gereden. Fisico zonder achtervleugel. Sato zonder voorvelugel
|
|
||||
|
||||
Schumacher met serieuze achterstand terug de baan op, maar er is duidelijk direct een strategiewissel gebeurt. Nieuwe voorvleugel. Afstelling achtervleugel anders. Bijgetankd, andere banden ....
de 2 jordan's chrashen in elkaar. Barrichello is op wandeling in maleisië
|
||||
|
||||
Schumacher Furieus.
rijgt de fastest laps aaneen. Wel 43 seconden achter:/ airco
|
||||
|
||||
JPM haalt mooi Button in
|
|
||||
|
||||
ivm met de crash in het begin: Te wijten aan 2 lompe steenezel's die van geen wijken willen weten zene. Ok, schumacher komt met 1 bruusk manoeuver naar de binnenkant. Maar hij houdt zich perfect aan de regel dat je maar 1 maal van lijn mag veranderen. Schumacher aan de binnenkant, montoya langs de buitenkant. Montoya vergeet plaats te laten voor Schumacher aan de binnenkant, Schumacher houdt gewoon zijn lijn aan de binnenkant van de bocht ... crash.
airco
|
|