Log in

View Full Version : MAK karting race 3 ---> machelen

flugel
31-03-2002, 10:45
Gisterenavond de derde wedstrijd gereden in First Kart-inn in Machelen, toffe maar vermoeiende baan, alhoewel vrij hobbelig, 'k heb er mij goe geamuseerd, uiteindelijk een mooie 6de plaats versierd, en in het begin een tof duel uitgevochten met Werner, hèhè, ge moest mij laten gaan hé ;) , 'k zou zeggen volgende keer weer van datte, 't was wijs :)

Mistery
31-03-2002, 12:15
Hierbij de top tien van de race :

1. Baretta racing
2. Mighty M
3. Historics
4. Lalante Cars
5. Dynamic Duo
6. Flugeltje ( Flugel + neef)
7. Juan racing (Peppi + Serge)
8. Calamitas
9. Belkarting (Driesco + Vicky)
10. De paddock (Pascal, Werners, Sennake)

Naast de wedstrijd over één uur, werd tevens een Ladies trophy gereden over 15 minuten. Peppi (Sonja Hensen) won de wedstrijd met meer dan een ronde voorsprong op de rest van het veld. Vermeldens waard was ook de deelname van madam Driesco (Inge), die op een verdienstelijke vierde plaats werd afgevlagd.

1. Sonja Hensen (AD Sport)
2. Vicky Berger (Belkarting)
(...verder resultaat niet beschikbaar...)

Werner333
01-04-2002, 14:07
De komplete uitslag van race3:
http://www.depaddock.eu/werner/karting_03_uitslag.jpg
De komplete rondetijden:
http://www.depaddock.eu/werner/karting_03_ronde.jpg

Werner333
01-04-2002, 14:12
Originally posted by flugel
en in het begin een tof duel uitgevochten met Werner, hèhè, ge moest mij laten gaan hé ;) , 'k zou zeggen volgende keer weer van datte, 't was wijs :)

Het was de moeite. En ja ik moest je laten gaan ;)
Maar toch, die kerel maar met blauw zwaaien terwijl wij gewoon in duel waren.
Het was een tof maar vermoeiend parcours. Ik heb enkele foutjes gemaakt en ben deze keer niet echt tevreden met mijn race.
De winnaars kregen een meer dan terechte blaam voor onsportief racen. Hopelijk houden ze er de volgende keer rekening mee.
Van zodra ik de stand krijg van Serge post ik deze wel.

Op naar de volgende.

flugel
01-04-2002, 14:26
Originally posted by Werner333

Het was de moeite. En ja ik moest je laten gaan ;)
Maar toch, die kerel maar met blauw zwaaien terwijl wij gewoon in duel waren.
Het was een tof maar vermoeiend parcours. Ik heb enkele foutjes gemaakt en ben deze keer niet echt tevreden met mijn race.
De winnaars kregen een meer dan terechte blaam voor onsportief racen. Hopelijk houden ze er de volgende keer rekening mee.
Van zodra ik de stand krijg van Serge post ik deze wel.

Op naar de volgende.

is idd ook niet den eerste keer dat mij dat opvalt dat ze vanaf de eerste ronden al met blauw staan te zwaaien... blijkbaar een "ziekte" van meerdere indoorkartings... ;)

FastFons
01-04-2002, 21:58
Als deel van Calamitas was ik toch iets meer tevreden van mijn race, maar mijn snelste chrono was veel te traag, heb wel weinig foutjes gemaakt en zo redelijk constant gereden. uiteindelijk dus 11 plaatsen gewonnen en na de wissel nog eentje verloren. Al bij al nog niet zo slecht dus. Wat wel verwarrend was vond ik de start, ik heb laatste gelegen omdat ik nog nie doorhad dat de race al bezig was en dus nog op het gemak aant rijden was. Daarna echter vol op het gas gegaan ma da was al 2 ronden telaat :s

Ik blijf toch nog hopen op een top 5 plaats in een van de volgende races maar als de concurrentie zo sterk blijft vrees ik ervoor.

Mijn vriendin deed bovendien ook mee aan de vrouwenkarting, en reed met kart nr 21, weet echter niet hoeveelste ze geeindigd is.

Grtz

FF

flugel
01-04-2002, 23:27
Ik hoop niet op een top 5, ik ga der volgende keer gewoon voor, als je weet dat we op het einde van de wedstrijd op minder dan een seconde lagen van de nummer 5 zat het er eigenlijk al in...

Maarten
02-04-2002, 00:07
spijtig genoeg heb ik deze karting race niet kunnen meerijden, wegens fun cup verplichtingen, maar ik heb blijkbaar wel een waardige vervanger gestuurd.
het Mighty M team waar ik de vorige koers mee heb gereden en toen derde mee ben geëindigd, heeft deze koers een mooie tweede plaats behaald
laat ons hopen dat de evolutie zich doorzet, zodat we in brussels kart op 5mei onze eerste zege kunnen boeken

we gaar er -zoals jullie ook uiteraard- gewoon volledig voor, het wordt weer een race van de waarheid aangezien juni of eind mei moeilijk wordt om deel te nemen wegens examen-verplichtingen

groetjes

maarten

Speesman
02-04-2002, 19:03
Als ander deel van Calamitas ben ik ook redelijk tevreden over mijn race. Ik heb wel een paar klein foutjes gemaakt (vooral in die scherpe bocht wanneer van je naar buiten naar binnen ging, die bocht heb ik nooit goed kunnen nemen), maar geen zware crashen of botsingen. Spijtig dat ik nog één plaats verloren heb, maar Serge was me iets te snel.
Laat ons hopen dat we volgende keer hoger kunnen starten dan voorlaatste (is nu al 2 keer achter elkaar dat we zo ver moeten starten) en dat we top 5 halen. Het zal moeilijk worden, want het niveau blijft maar stijgen.
Tot de volgende race in Groot Bijgaarden.

PS: Maarten, ik denk niet dat er eind mei of juni gekart wordt (gelukkig maar, want dan heb ik ook examen)

SPEESMAN

flugel
02-04-2002, 19:26
Voor iedereen gerust te stellen, de kalender (onder voorbehoud)
04/05/2002 - Brussels Kart (Gr Bijgaarden)
13/07/2002 - JPR
14/09/2002 - Indoorracing (antwerpen)
05/10/2002 - Race World (machelen)
02/11/2002 - JPR

vwala :)

Sennake
02-04-2002, 19:54
Oef, da's een hele geruststelling :D

Werner333
02-04-2002, 23:10
14/09/2002 - Indoorracing (antwerpen)

Hopelijk vinden ze nog een andere lokatie voor deze race.

Maarten
03-04-2002, 12:29

waarom moet er een andere locatie gevonden worden voor de noorderlaan?

flugel
03-04-2002, 12:32

'k hoop het ook, maar ja, zo stond het in het clubmagazine hé... mss het outdoorcircuit van Genk :) zou 'k wel zien zitten...

Speesman
03-04-2002, 14:44

'k hoop het ook, maar ja, zo stond het in het clubmagazine hé... mss het outdoorcircuit van Genk :) zou 'k wel zien zitten...

Da zou ik ook wel zien zitten!!! Serge, ge weet wat ge moet doen... :-)

SPEESMAN

Maarten
03-04-2002, 16:40
als afsluiter of specialleke tijdens het seizoen, zou het natuurlijk niet slecht zijn moesten we eens in genk gaan rijden. ik denk dat de meerderheid daar wel voor te vinden is, alleen vermoed ik dat de prijs daar wel redelijk hoog zal liggen, ik ben trouwens niet zeker van dat ze daar wel huurkarts hebben!

laat ons hopen:)

ps: laten we serge bestoken met mailtjes om dit voor mekaar te krijgen serge.huybrechts1@pandora.be
:D

maarten

Driesco
03-04-2002, 17:59
Doe geen moeite gasten, Genk is onhaalbaar en de uitbater ziet 4 takts zeker nie zitten.
Wat betreft de timing van de wedstrijden, slecht gedaan, er vallen wedstrijden op de kalender van de TC en de Belkarting, sorry maar zo gaan we iemand anders moeten laten winnen :)

Kan dat herbekeken worden of is dit definitief.

flugel
03-04-2002, 19:33
Originally posted by Driesco
Doe geen moeite gasten, Genk is onhaalbaar en de uitbater ziet 4 takts zeker nie zitten.
Wat betreft de timing van de wedstrijden, slecht gedaan, er vallen wedstrijden op de kalender van de TC en de Belkarting, sorry maar zo gaan we iemand anders moeten laten winnen :)

Kan dat herbekeken worden of is dit definitief.

wow, heeft de belkarting meerdere manches ;) 'k weet ook wel dat het waarschijnlijk nie echt haalbaar is van in Genk, maar geef toe dat het wel schoon zou zijn... wa ik mij ook afvraag, een paar keer hetzelfde circuit... der zijn der toch meer in de vlaanders?

Sennake
03-04-2002, 21:17
Driesco, wat 2 november betreft zou ik zeggen : dat is toch perfect! We zijn dan toch al de ganse dag bij JPR om die prekwalificaties in goede banen te leiden, en 's avonds zal de goesting om zelf te karten nog eens zo groot zijn!

En dan die TC wedstrijd van 4 en 5 oktober : is het nu 4 of 5 oktober??? Want als het 4 oktober is kunnen we toch perfect op 5 oktober gaan karten?

Driesco
03-04-2002, 21:32
Het is 4 en 5 oktober, vrijdag en zaterdag. Maar geen probleem da komt allemaal in orde. Sennaken check belcarforum.
2 november nog gaan karten, maw misschien wel ja.

Pascal
04-04-2002, 13:10

... wa ik mij ook afvraag, een paar keer hetzelfde circuit... der zijn der toch meer in de vlaanders?

Same here......

C U

R@ce@holiC
06-04-2002, 23:06
Originally posted by Pascal

Same here......

C U
Idd er zijn vele circuits die niet worden aangedaan spijtig genoeg.
Ik had graag eens hier in hasselt gereden hoewel het een klein circuit is, je kan het verdelen in 2 manches e.

Info over de MAK kartings is ook trug te vinden op de mistery racing site :)

Om de site te bezoeken klik op mijne sig :)

Flitser
08-04-2002, 09:05
Geen wonder dat de MAK-verslagen er niet doorkomen bij ons, (behalve van Speesman dan) jullie zitten hier allemaal te posten:(

En wij maar zitten wachten :rolleyes:

Visit us at http://www.kartgrid.be

R@ce@holiC
08-04-2002, 11:08
Heb je ze nu flitser??

Anders voor het klassement klik hier (http://misteryracing.fateback.com/Karting/MAK%20karting/klassement.htm)

Voor de uitslag van de laatste MAK karting klik hier (http://misteryracing.fateback.com/Karting/MAK%20karting/Uitslagen/30maart.htm)

Benklak
08-04-2002, 15:50
Kvin die kartings ook altijd wel fijn! En wat de locaties betreft: waarom is er geen karting in Puurs? Die kunnen toch ook een circuit deels in- en outdoor aanleggen! Of liggen de prijzen daar miss voor iets tussen dat er daar geen race wordt georganiseerd? In ieder geval zal ik als deel van de 'Mighty M Racing' er de volgende keer weer staan om te proberen voor de derde keer op rij een podium te versieren!
Ik vraag me wel af in welke nationale competities jullie allemaal rijden of al gereden hebben? Laat maar weten! Tot 4 mei allemaal Slu

Flitser
08-04-2002, 15:56
Thanks R@ce maar ik zie dat het officieel op de site van Mistery staat, dus ik ga dat nu wel niet zomaar gaan kopiëren.

Het was eigenlijk de bedoeling dat de reacties die hier gepost worden op ons forum terechtkwamen en dat we indien gewenst een apparte afdeling maken voor de MAK'ers.

Maar ik wist niet dat ze/jullie hier al zaten dus wil ik ook niet onder de duiven van dit forum gaan schieten. Mensen die dat natuurlijk wensen kunnen hun verhaal ook bij ons nog kwijt aangezien de site enkel en alleen over karting gaat.

Ik geloof dat Maarten al geprobeerd heeft om van iedereen een appart verslagje te krijgen en hiervan dan een samenvatting te maken voor ons forum. Hij had hiervoor naar iedereen een mailtje gestuurd. Het is niet de bedoeling van op de twee sites dezelfde info te zetten maar zoals ik al zei ik wist toen niet dat het hier jullie vaste stek was.

Toch bedankt.

http://www.kartgrid.be

R@ce@holiC
08-04-2002, 15:59
Originally posted by Flitser
Thanks R@ce maar ik zie dat het officieel op de site van Mistery staat, dus ik ga dat nu wel niet zomaar gaan kopiëren.

Het was eigenlijk de bedoeling dat de reacties die hier gepost worden op ons forum terechtkwamen en dat we indien gewenst een apparte afdeling maken voor de MAK'ers.

Maar ik wist niet dat ze/jullie hier al zaten dus wil ik ook niet onder de duiven van dit forum gaan schieten. Mensen die dat natuurlijk wensen kunnen hun verhaal ook bij ons nog kwijt aangezien de site enkel en alleen over karting gaat.

Ik geloof dat Maarten al geprobeerd heeft om van iedereen een appart verslagje te krijgen en hiervan dan een samenvatting te maken voor ons forum. Hij had hiervoor naar iedereen een mailtje gestuurd. Het is niet de bedoeling van op de twee sites dezelfde info te zetten maar zoals ik al zei ik wist toen niet dat het hier jullie vaste stek was.

Toch bedankt.

Dat is ne site v mij en MISTERY e flitser, ik ben de webmaster :)
Waarom denkte anders da ik reclam maak in mene sig?

Flitser
08-04-2002, 16:47
Omdat ge graag naar carrefour gaat? :+

Ok, maar ik vind het een beetje nutteloos van alles over drie sites te gaan spreiden, als ik de MAK'ers zou kunnen overtuigen van hun kartcapriolen bij ons te komen posten zou het al veel makkelijker zijn omdat we hen dan tevens kunnen voorzien van de uitslagen.

Maar gewoontes zijn moeilijk te veranderen en ik wil hier geen mensen weglokken, al vind ik wel dat kart-topics dichter bij onze site aanleunen dan hier. Maar dat is natuurlijk maar mijn bescheiden mening.

Maarten
08-04-2002, 17:52
broeders allemaal,

ik heb inderdaad da mailtje al naar veel volk gestuurd, maar ik heb nog geen verslagjes binnengekregen
de deathline van het clubblad nadert met rasse schreden, dus ik zou het op prijs stellen moesten jullie toch die verslagjes binnenbrengen
ik heb niet meegedaan de laatste race, ik kan dus ook niets uit mijn duim gaan zuigen

alvast merci voor de verslagjes die nu zeker rijkelijk zullen binnenvloeien, niet? liefst op marc.perdieus@pandora.be

gegroet

maarten

ps: ik denk eraan om mijn naam om te zetten in mijn echte nick, nl. polleke. als ge die binnenkort ziet verschijnen weet ge dus dat ik het ben

R@ce@holiC
08-04-2002, 17:56
Originally posted by Maarten
broeders allemaal,

ik heb inderdaad da mailtje al naar veel volk gestuurd, maar ik heb nog geen verslagjes binnengekregen
de deathline van het clubblad nadert met rasse schreden, dus ik zou het op prijs stellen moesten jullie toch die verslagjes binnenbrengen
ik heb niet meegedaan de laatste race, ik kan dus ook niets uit mijn duim gaan zuigen

alvast merci voor de verslagjes die nu zeker rijkelijk zullen binnenvloeien, niet? liefst op marc.perdieus@pandora.be

gegroet

maarten

ps: ik denk eraan om mijn naam om te zetten in mijn echte nick, nl. polleke. als ge die binnenkort ziet verschijnen weet ge dus dat ik het ben
1 ik heb geen mailtje gehad
2 als het over de MAK karting gaat kan ik je ook niet helpen aangezien ik de vorige niet heb meegedaan.

flugel
08-04-2002, 21:22
Originally posted by Maarten
broeders allemaal,

gegroet

maarten

hm... alle races meedoen is blijkbaar nie voldoende om een mailke te krijgen ;), allé, 'k zal iets uit mijnen duim zuigen :)

Werner333
08-04-2002, 21:43
Flugel,

Ik dacht toch dat gij MAK lid waart?

flugel
08-04-2002, 21:58
Flugel,

Ik dacht toch dat gij MAK lid waart?

Ik denk da nie, 'k zijn da zeker ;)

Werner333
08-04-2002, 22:03
Dan is er iets misgelopen want ge zit echt niet in hun mailinglist.

Maarten
09-04-2002, 12:25
Ik denk da nie, 'k zijn da zeker

tja flugel ik zal da direct eens uitleggen hoe dat da komt da gij geen mailtje hebt gehad:
het zit namelijk zo dat ik nog geen nieuwe update van de ledenlijst van de mak heb gekregen, de nieuwe leden van 2002 bedoel ik dan
mijn mailing list is niet volledig, daarom heb ik nu op het laatste mailtje een ps geschreven waarin ik gevraagd heb om het door te sturen aan mak leden die nog niet in de lijst staan
maar stuur gewoon een mailtje aan marc.perdieus@pandora.be en dan zet ik u erbij
ik zal nog een keer aan Yves De Groote vragen om zo een update van de ledenlijst door te sturen

ps: dit geldt ook voor andere mak-leden die nog geen mailtje hebben ontvangen, normaal gezien krijg ik die lijst van Yves, maar totdat het zover is kan mag je mij al een mailtje sturen en dan zet ik je er zelf bij

mvg

maarten

flugel
09-04-2002, 18:58
Ge zult mijn mailtje wel al gehad hebben zekers nu ;)

Maarten
09-04-2002, 19:25
ja en nee, tis te zeggen ik weet het niet goed eigenlijk
ge hebt het niet ondertekent met Flugel, hé Flugel?
maar ge zult er alleszins tussenstaan, het is toch bart of dave of ... in real life?
anders nog niet gehad

mercikes btw

greetz
maarten