![]() |
|
|
||||
|
||||
MAK karting race 3 ---> machelen
Gisterenavond de derde wedstrijd gereden in First Kart-inn in Machelen, toffe maar vermoeiende baan, alhoewel vrij hobbelig, 'k heb er mij goe geamuseerd, uiteindelijk een mooie 6de plaats versierd, en in het begin een tof duel uitgevochten met Werner, hèhè, ge moest mij laten gaan hé
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Hierbij de top tien van de race :
1. Baretta racing 2. Mighty M 3. Historics 4. Lalante Cars 5. Dynamic Duo 6. Flugeltje ( Flugel + neef) 7. Juan racing (Peppi + Serge) 8. Calamitas 9. Belkarting (Driesco + Vicky) 10. De paddock (Pascal, Werners, Sennake) Naast de wedstrijd over één uur, werd tevens een Ladies trophy gereden over 15 minuten. Peppi (Sonja Hensen) won de wedstrijd met meer dan een ronde voorsprong op de rest van het veld. Vermeldens waard was ook de deelname van madam Driesco (Inge), die op een verdienstelijke vierde plaats werd afgevlagd. 1. Sonja Hensen (AD Sport) 2. Vicky Berger (Belkarting) (...verder resultaat niet beschikbaar...) |
|
||||
|
||||
De komplete uitslag van race3:
http://www.depaddock.eu/werner/karting_03_uitslag.jpg De komplete rondetijden: http://www.depaddock.eu/werner/karting_03_ronde.jpg |
|
||||
|
||||
Re: MAK karting race 3 ---> machelen
Quote:
![]() Maar toch, die kerel maar met blauw zwaaien terwijl wij gewoon in duel waren. Het was een tof maar vermoeiend parcours. Ik heb enkele foutjes gemaakt en ben deze keer niet echt tevreden met mijn race. De winnaars kregen een meer dan terechte blaam voor onsportief racen. Hopelijk houden ze er de volgende keer rekening mee. Van zodra ik de stand krijg van Serge post ik deze wel. Op naar de volgende. |
|
||||
|
||||
Re: Re: MAK karting race 3 ---> machelen
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Als deel van Calamitas was ik toch iets meer tevreden van mijn race, maar mijn snelste chrono was veel te traag, heb wel weinig foutjes gemaakt en zo redelijk constant gereden. uiteindelijk dus 11 plaatsen gewonnen en na de wissel nog eentje verloren. Al bij al nog niet zo slecht dus. Wat wel verwarrend was vond ik de start, ik heb laatste gelegen omdat ik nog nie doorhad dat de race al bezig was en dus nog op het gemak aant rijden was. Daarna echter vol op het gas gegaan ma da was al 2 ronden telaat :s
Ik blijf toch nog hopen op een top 5 plaats in een van de volgende races maar als de concurrentie zo sterk blijft vrees ik ervoor. Mijn vriendin deed bovendien ook mee aan de vrouwenkarting, en reed met kart nr 21, weet echter niet hoeveelste ze geeindigd is. Grtz FF |
|
||||
|
||||
Ik hoop niet op een top 5, ik ga der volgende keer gewoon voor, als je weet dat we op het einde van de wedstrijd op minder dan een seconde lagen van de nummer 5 zat het er eigenlijk al in...
|
|
||||
|
||||
spijtig genoeg heb ik deze karting race niet kunnen meerijden, wegens fun cup verplichtingen, maar ik heb blijkbaar wel een waardige vervanger gestuurd.
het Mighty M team waar ik de vorige koers mee heb gereden en toen derde mee ben geëindigd, heeft deze koers een mooie tweede plaats behaald laat ons hopen dat de evolutie zich doorzet, zodat we in brussels kart op 5mei onze eerste zege kunnen boeken we gaar er -zoals jullie ook uiteraard- gewoon volledig voor, het wordt weer een race van de waarheid aangezien juni of eind mei moeilijk wordt om deel te nemen wegens examen-verplichtingen groetjes maarten |
|
||||
|
||||
Als ander deel van Calamitas ben ik ook redelijk tevreden over mijn race. Ik heb wel een paar klein foutjes gemaakt (vooral in die scherpe bocht wanneer van je naar buiten naar binnen ging, die bocht heb ik nooit goed kunnen nemen), maar geen zware crashen of botsingen. Spijtig dat ik nog één plaats verloren heb, maar Serge was me iets te snel.
Laat ons hopen dat we volgende keer hoger kunnen starten dan voorlaatste (is nu al 2 keer achter elkaar dat we zo ver moeten starten) en dat we top 5 halen. Het zal moeilijk worden, want het niveau blijft maar stijgen. Tot de volgende race in Groot Bijgaarden. PS: Maarten, ik denk niet dat er eind mei of juni gekart wordt (gelukkig maar, want dan heb ik ook examen) SPEESMAN |
|
||||
|
||||
Voor iedereen gerust te stellen, de kalender (onder voorbehoud)
04/05/2002 - Brussels Kart (Gr Bijgaarden) 13/07/2002 - JPR 14/09/2002 - Indoorracing (antwerpen) 05/10/2002 - Race World (machelen) 02/11/2002 - JPR vwala ![]() |
|
||||
|
||||
Oef, da's een hele geruststelling
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|