PDA

View Full Version : Modelbouwbijeenkomst - 17 december 2010


Sennake
06-11-2010, 14:33
Gene paniek, je bent de bijeenkomst van november nog niet vergeten hoor! Maar ik wil al eens iets afspreken voor onze jaarlijkse 'tombola-meeting' van december. En om tijdig een antwoord te hebben, post ik deze thread met poll nu reeds, zodat Johny en ik weten waar we aan toe zijn als we naar Luc Sturm trekken voor onze 'kerstinkopen'.

Wat is namelijk het geval? Tot op heden hebben we altijd een tombola georganiseerd die gedeeltelijk gesponsord werd met de overschotten van de 'pot' die we altijd bijeenleggen op onze maandelijkse meetings, en gedeeltelijk met de inkomsten van de verkoop van de lotjes. Bij aankoop van de tombola-kits werd hiermee rekening gehouden, en de totale som-in-kas werd dan meestal door 25 gedeeld, wat ons op de gemiddelde kostprijs per aan te kopen kit bracht. Dit zet ons meestal in de categorie van de niet al te dure kitjes type Heller, Revell, en de iets simpelere Tamiyas, Fujimis of Hasegawas.

Goed. Dat systeem kunnen we gewoon behouden want het heeft altijd goed gewerkt. Maar er kan meer! Onze kas heeft mettertijd wat aan volume gewonnen, en we zouden er dus kunnen aan denken om de aankopen te gaan doen in een iets hogere categorie. Dit zou betekenen dat onze kas gewoon een groter deel sponsort, en dat de prijs van de lotjes behouden blijft. Dat betekent tegelijk ook dat deze 'verbeterde' tombola niet eindeloos kan blijven duren want dat sponsoren zou onze kas natuurlijk ook doen inkrimpen. Maar het kan. En iedereen zou dus naar huis gaan met een kit van een hogere categorie.

Derde mogelijkheid is dat we vanaf dit jaar een nieuw systeem zouden hanteren. Er zouden dan 2 soorten lotjes zijn en 2 soorten prijzen. De lotjes van 5 euro zouden behouden blijven, maar er zouden nu ook lotjes van 10 euro te koop aangeboden worden. De meesten onder ons kopen sowieso 2 lotjes van 5 euro, dus dan kan je dit jaar overwegen om er eens eentje te kopen van 10 euro en naar huis gaan met 1 duurdere kit ipv 2 goedkopere. De ingepakte cadeautjes krijgen dan een gekleurde sticker opgeplakt of zoiets, zodat je uit 2 sets van tombolaprijzen zou kunnen kiezen naargelang de kostprijs van je lotje. En het omruilen van prijzen na opening van je cadeau zou ook alleen mogen binnen de gekozen categorie natuurlijk. Voordeel van dit systeem is dat we het kunnen behouden, omdat de kas niet leegloopt op die manier.

En ja, misschien willen jullie wel helemaal af van die lotjes van 5 euro en verkiezen jullie allemaal wel rechtstreeks lotjes van 10 euro waarbij de tombolaprijzen allemaal van een hogere categorie worden. En dat maakt het omruilsysteem weerom gemakkelijker want alle kits zitten dan weer in dezelfde categorie...

Wat denk je? Welk systeem geniet je voorkeur? Vul gauw de poll in aub, zodat Johny en ik op 15 november ten laatste weten in welke richting de aankoop van de tombolaprijzen mag gebeuren. Als er te weinig antwoorden binnenkomen gaan we er van uit dat het oude systeem behouden moet blijven... Laat ook weten of je van plan bent om te komen, zodat we ook weten ongeveer hoeveel kits er mogen aangekocht worden...

The creative explorer
06-11-2010, 17:49
Balen dat ik er niet meer bij kan zijn! Is er een mogelijkheid tot meedoen op afstand? Dat iemand loten voor mij koopt en de kits naar een volgende meeting meeneemt (of verstuurt op mijn kosten)?

racer
06-11-2010, 19:46
Ik ga weer de slechte zijn zoals altijd,maar dat ben ik gewoon.
Ik heb al dikwijls van verschillende leden en niet van 2 gehoord,dat men die tombola niet zo zien zitten.
De reden is dat het geld kost,en men naar huis gaat met een kit die men toch niet gaat bouwen en zeker niet van plan waren om te kopen.
Ik persoonlijk heb mijn gewonnen kit altijd al weggeven of verkocht voor een paar €.
Verleden jaar zijn om die reden verschillende leden niet gekomen op de meeting van december.
Ik persoonlijk vind dat je het geld beter spendeert aan een niet te duur gezellig etentje of een gezellig onderonsje met een hapje en een drankje.
Als je toch niet wenst af te stappen van een tombola zou ik persoonlijk,meer de richting uitgaan van het kopen van spuitbusjes,lijm,verfpotjes,penselen.............. .... enz.Dat kan iedereen gebruiken en daar is iedereen blij mee.
Mag ik duidelijk zijn dit is mijn persoonlijke mening.Ik hoop nu dat de mensen die er ook zo over denken,zo eerlijk zijn van hun idee,hier ook eens neer te schrijven,en niet zwijgen zoals altijd.
Mocht er niemand reageren beschouw dit schrijven dan als nietig,dan ben ik weer verkeerd geweest.
Als het bestuur ok is voeg dan nog een extra regeltje toe aan de poll.Ik waardeer wel de inzet van Guy en Johny,die zich de laatste tijd,heel goed inzetten voor de club en alles terug in het goede spoor aan het krijgen zijn.

Sennake
06-11-2010, 21:18
Wel, als wat racer hier komt te vertellen inderdaad bij de meerderheid van de leden leeft, dan willen we het natuurlijk óók graag weten vóór 15 november!

Hou er echter rekening mee dat

1) we met dit nieuwe systeem willen verhelpen aan een deel van het probleem, zijnde dat je naar huis gaat met een kit die je echt wil bouwen; het probleem van de kosten blijft bestaan maar als je een kit krijgt die je echt leuk vindt lijkt ons dat toch de moeite, om nog maar te zwijgen over de uren plezier die het wisselsysteem meebrengt. Trouwens, ook daar kan over gediscussieerd worden hoor; als het uitwisselen van de kits op zich iets is waar de meesten onder de leden vanaf willen, kan dat ook natuurlijk...

2) het afschaffen van de tombola natuurlijk altijd kan, maar graag dan ook een tegenvoorstel doen wat er in december zoal op het verlanglijstje staat als eindejaarshappening. Het voorstel van een etentje is goed bedoeld ongetwijfeld, maar zo goed gespijsd is onze kas nu ook weer niet dat we met een 20-tal man kunnen gaan eten en drinken, al is het een bescheiden menutje... En als het enigszins kan willen we toch iets doen waar de link met modelbouw voelbaar blijft...

Ik besef dat de tombola elk jaar samen valt met het innen van de lidgelden, maar daar gaan we dit jaar alvast iets aan doen: de lidgelden worden pas in januari geïnd deze keer, zodat de kosten iets gespreid liggen in de tijd.

Maar ik ga 100% akkoord met racer als hij zegt dat de leden die zijn mening delen, er nu dan ook voor moeten uitkomen: als we niet weten dat we op het verkeerde spoor zitten blijft onze trein natuurlijk doorrijden eh...

Doc
07-11-2010, 00:33
Ik ben voorstander van het systeem van lotjes van 5 en 10 euro. Tombola afschaffen zou ik zonde vinden, ik heb me verleden jaar rot geamuseerd. Ik hink wel op 2 gedachten, enerzijds het feit dat het bestaande systeem zijn charmes heeft. Je kan met een mooie of een klotekit naar huis gaan maar je hebt wel fun tijdens de loting. Anderzijds is het natuurlijk wel leuk om een degelijke kit mee te krijgen die je daadwerkelijk wilt bouwen. Daarom vinnik een combinatie van de 2 een prima idee.

Sennake
07-11-2010, 01:02
Balen dat ik er niet meer bij kan zijn! Is er een mogelijkheid tot meedoen op afstand? Dat iemand loten voor mij koopt en de kits naar een volgende meeting meeneemt (of verstuurt op mijn kosten)?

Dat moet tot de mogelijkheden behoren. Voor zover de tombola de voorkeur geniet natuurlijk.

The creative explorer
07-11-2010, 09:23
Ik vind die Tombola juist leuk, al heb ik er nog nooit aan meegedaan haha. Het idee lijkt me wel bijzonder leuk en ik vind ook wel dat het moet blijven bestaan.

Dominique
07-11-2010, 11:58
Je kan natuurlijk ook beslissen om niet enkel kits in de prijzenpot te steken, maar ook benodigdheden. Je beslist dan via het wisselsysteem zelf of je naar huis gaat met een kit of met benodigdheden.

Ik haal hierbij expliciet aan dat het systeem van de loting mag blijven bestaan, wat mij betreft met 2 categorieën van lotjes, geen probleem.
Uitstapjes kunnen altijd nog, (en ik doe hierbij een oproep daarvoor ;)), met of zonder tussenkomst van de kas, maar ik ben wel van mening dat de laatste meeting van het jaar modelbouwgericht mag blijven. Dus: tombola (of een ander systeem als daar voorstellen voor zouden zijn) met modelbouwgerelateerde prijzenpot.

Mijn 2 cents.

Starmodel
07-11-2010, 13:04
Ik ben ook voorstander om modelbouw gerelateerde benodigdheden (zoals mesjes,penselen,boortjes, noem maar op) in de tombola te stoppen. In het verleden ben ik ook met kits naar huis getrokken waar ik echt niet van wist waarmee aangevangen.De avond zelf was wel een voltreffer,dus daaraan moet niet zoveel veranderen.Ook vind ik de beslissing om het lidgeld in januari te innen een goede zaak.

Nismo jr
07-11-2010, 13:28
Ik kom ook.

TvD
07-11-2010, 13:32
Als ik voor 10 of 20 euro een toffe avond heb, dan vind ik dat een koopje. Wanneer ik dan ook nog eens 2 kitjes mee krijg is dat mooi meegenomen. Het idee van modelbouw gerelateerde zaken vind ik zeker een goede! Sterker nog; ik heb 2 jaar geleden al een verzameling pipetten en mengbakjes gewonnen op de tombola en die zijn erg nuttig gebleken! Maar het belangrijkste voor mij is een leuke avond (en met de huidige tombola is plezier verzekerd voor mij)!

In de poll heb ik gekozen voor "Ik ben voorstander van het systeem van lotjes van 5 en 10 euro." zodat je niet per se 10 euro per lotje hoeft te besteden, het is dan geheel aan je zelf.

@Erik; vorig jaar heb ik deelgenomen aan de tombola.... maar ik zat op dat moment in Australië. Kwestie van iemand vragen om onder jouw naam ook mee te doen. Die persoon zal dan wel even aan het begin duidelijk moeten maken dat hij voor 2 personen speelt zodat er geen verwarring ontstaat ;)

O ja, ik kom dit jaar wel ;)

Nismo
07-11-2010, 14:59
Ook ik ben voorstander om de laatste vrijdag van het jaar onveranderd te laten, om de eenvoudige reden dat het toch één van de plezanste van het jaar is. Deze tombola-avond is de laatste jaren uitgegroeid tot eentje vol hilarische toestanden. Dus wat mij betref, en vele onder ons zo te lezen, moet het blijven.

Wat Racer aanhaalde dat mensen hierdoor soms wegblijven omdat ze de tombola niet zien zitten, vind ik het spijtig dat dit nooit is verteld op één of andere meeting. Het is ook zo dat men niet verplicht is om die kitjes te bouwen, men doet daarmee wat men wil.
Een etentje moet ook kunnen, maar dan liefst ergens anders in het jaar, bvb in juni of juli. Met de eindejaarfeesten en zo moeten we al genoeg gaan tafelen.

Anderzijds vind ik de tip om niet alleen bouwdozen in de prijzen te steken positief.
Daarom doet het me een plezier dat bij TvD alsnog zijn kadootje met pipetten goed van pas is gekomen.

ik kies voor het systeem van de 2 soorten lotjes; die van 5 en 10 euro.

Bij deze ook nog even vermelden dat ik er bij zal zijn.

gert mertens
07-11-2010, 16:05
Hallo,

Eigenlijk blijft het me allemaal gelijk.
Persoonlijk koop ik waarschijnlijk lotjes van € 10 en hoop hierdoor een kwalitatief "betere" bouwdoos te verzamelen.
€ 10 voor een model is en blijft "weinig" éh.
Verder wens ik hierover nog kwijt ;
Respect voor hen die zich der mee bezig houden!

Grtz,
G :D

The creative explorer
07-11-2010, 16:18
@Erik; vorig jaar heb ik deelgenomen aan de tombola.... maar ik zat op dat moment in Australië. Kwestie van iemand vragen om onder jouw naam ook mee te doen. Die persoon zal dan wel even aan het begin duidelijk moeten maken dat hij voor 2 personen speelt zodat er geen verwarring ontstaat ;)

O ja, ik kom dit jaar wel ;)

Dat geeft een mens moed :champagne:

Moet je van te voren aangeven hoeveel lootjes je wil kopen?

TvD
07-11-2010, 16:24
Dat geeft een mens moed :champagne:

Moet je van te voren aangeven hoeveel lootjes je wil kopen?

Lijkt me wel verstandig ja, anders zou die persoon zomaar 10 lootjes voor je kunnen kopen (zonder dag je dat door hebt ;))

The creative explorer
07-11-2010, 16:55
hehe, ik bedoel; ik wil 4 lootjes van 5 euro. Moet ik dit doorgeven aan de heren van de Tombola opdat er voldoende lootjes aanwezig zijn?

Sennake
07-11-2010, 17:36
hehe, ik bedoel; ik wil 4 lootjes van 5 euro. Moet ik dit doorgeven aan de heren van de Tombola opdat er voldoende lootjes aanwezig zijn?

Zo werkt het niet; er zijn namelijk maar evenveel lotjes beschikbaar als er prijzen zijn, zodat niemand met lege handen naar huis gaat. Eerst wordt er dus aan iedereen die aanwezig is 1 lotje verkocht, daarna krijgt iedereen die wil de kans om eventueel een 2e lotje te kopen. Meestal zijn er niet genoeg lotjes om iedereen een 2e lotje aan te bieden, dus 4 lotjes is absoluut onmogelijk. We schatten altijd dat er een 20-tal mensen zijn, en we kopen rond de 25 à 30 kits aan, zodat we er zeker van zijn dat iedereen minstens 1 lotje kan kopen. Komen er minder mensen opdagen dan gedacht, dan worden de resterende lotjes verkocht aan wie er eentje extra wil...

Je kan dus wel 1 lotje 'bestellen', maar een tweede is op voorhand al geen zekerheid, dat moeten we afwachten.

Sennake
07-11-2010, 17:39
Het systeem van lotjes van 5 en 10 euro lijkt trouwens op een grote meerderheid af te stevenen; maar de einduitslag is natuurlijk pas definitief als iedereen gestemd heeft.

The creative explorer
07-11-2010, 18:41
Ok, duidelijk verhaal. Wordt het er dan niet ingewikkelder erop met die dubbele loten? Want dan zou je haast van te voren al moeten inventariseren wat de verdeelsleutel is.

Loixrallyfan
08-11-2010, 21:09
Voila, mijn stem is ook binnen. ;)

Sennake
13-11-2010, 18:53
Ok, duidelijk verhaal. Wordt het er dan niet ingewikkelder erop met die dubbele loten? Want dan zou je haast van te voren al moeten inventariseren wat de verdeelsleutel is.

Zoals het er nu uitziet gaan we naar het systeem van 5 en 10 euro-lotjes. Ik zie dat er al 14 mensen gestemd hebben, dus ga ik ervan uit dat we aan een 20-tal deelnemers gaan geraken. Om dan nog enkele kits op reserve te hebben zullen we denk ik een 25 dozen gaan aankopen. Op dit moment zie ik die verdeelsleutel zo:

10 dozen die gewonnen kunnen worden met een lotje van 5 euro;
15 dozen die gewonnen kunnen worden met een lotje van 10 euro.

Op die manier kan iedereen die voor het systeem 5/10 gekozen heeft zelf beslissen om een lotje van 10 euro te kopen, zonder dat we er tekort hebben. De rest wordt dan aangevuld met de lotjes van 5 euro.

Tenzij de poll nog spectaculair wijzigt zal het zoiets ongeveer wel worden.

HHugo
14-11-2010, 18:19
Ik heb ook gekozen voor: "Ik ben voorstander van het systeem van lotjes van 5 en 10 euro."
Het enige probleem wat ik zag, was de moeilijkheid om in te schatten hoeveel kits van categorie 5€ en hoeveel van categorie 10€ jullie moeten voorzien.
Maar dat probleem is blijkbaar al opgelost, vandaar mmijn keuze.

eyckles
04-12-2010, 03:53
Omdat ik juist lid ben. Ga ik zeker eens afkomen, omdat zeker eens leuk zou zijn om mede modelbouwers te ontmoeten en als daar een tombola bij komt, voor mij geen probleem of een lotje nu 5 of 10€ kost. Dus tot dan.

Lesley

Doc
04-12-2010, 17:52
Omdat ik juist lid ben. Ga ik zeker eens afkomen, omdat zeker eens leuk zou zijn om mede modelbouwers te ontmoeten en als daar een tombola bij komt, voor mij geen probleem of een lotje nu 5 of 10€ kost. Dus tot dan.

Lesley

Ik ben blij dat we de laatste meeting van het jaar een nieuw lid mogen verwelkomen. Ik kijk er naar uit je te ontmoeten.:champagne::champagne:

Nismo
11-12-2010, 18:12
We gaan uiteraard geen nieuw topic openen ivm de meeting a.s. vrijdag.

Op de agenda staat uiteraard onze eindejaarstombola, maar voorafgaand wil ik het thema kledij nog even bespreken, ik zou graag willen dat diegene die vorige meeting een hemd heeft besteld, ditmaal langskomt om te passen. Kwestie van dit keer iedereen de juiste maat te bezorgen.

Bij deze dan ook de vraag om hier even aan te melden of jullie vrijdag al dan niet gaan komen om op een plezante manier het jaar af te sluiten.

Ik zal er zijn. ;)

TvD
11-12-2010, 18:14
TOOOOMMMMBOOOOLLAAAAAA :champagne:

Ik ben er bij ;)

Doc
11-12-2010, 19:40
TOOOOMMMMBOOOOLLAAAAAA :champagne:

Ik ben er bij ;)

Moet jij niet naar Australie of zo?:p:p

Ow ja, ik kom ook om mijn hemd te passen.:+

gert mertens
11-12-2010, 22:52
Yep,

Als het weer het toelaat tenminste...
G ;)

eyckles
12-12-2010, 01:20
Ik kom zeker als het weer niet te slecht is. 100 km op gladde wegen niet zo'n goed idee denk ik, maar we zullen proberen.

Lesley

Loixrallyfan
13-12-2010, 09:52
Weer of geen weer, ik zal er zijn.:champagne:

Vraagje, worden er modellen meegebracht die avond? Of is het enkel tombola en lol maken...

Juha
13-12-2010, 12:41
Ook aanwezig. :)

BSmodels
14-12-2010, 20:50
Weer of geen weer, ik zal er zijn.:champagne:

Vraagje, worden er modellen meegebracht die avond? Of is het enkel tombola en lol maken...

als het weer het toelaat, aanwezig

ik ga alvast een modelleke meebrengen nl ééntje dat volledig via 3D printing is gemaakt :p

Dominique
14-12-2010, 21:24
Idem hier, maar dan zonder 3D printing :o

Starmodel
14-12-2010, 22:01
Het zal ook bij mij afhangen van het weer,maar normaal gezien ben ik er ook.

Petter
15-12-2010, 02:48
Bij leven en berijdbare wegen zal ik ook de tombola komen onveilig maken, just for fun.... :champagne:

Sennake
15-12-2010, 08:17
Weer of geen weer, ik zal er zijn.:champagne:

Vraagje, worden er modellen meegebracht die avond? Of is het enkel tombola en lol maken...

Afgewerkte modellen mogen meegebracht worden, vooral als het om tombola-modellen gaat van het vorige jaar: dat levert namelijk een 'VETO'-recht op.

Voor de rest gaat de tijd helemaal gevuld zijn met onze tombola en de daarmee gepaard gaande.... quiz! Plezier, fun en amusement gegarandeerd!

racer
15-12-2010, 12:37
Aan alle leden van de Paddock-modelbouw.
Ik heb besloten na de negatieve reacties tegen mij persoonlijk nooit meer naar de vergaderingen te komen.
Die reacties komen dan nog hoofdzakelijk van diegenen die geen enkele interesse vertonen in wat ik bouw,en ik van mening was niets verkeerd gezegd te hebben.
De laatste vergadering is er trouwens gezegd dat ik een ruziestoker ben en men het liever heeft dat ik weg blijf.
Dat was niet 1 persoon die dit gezegd heeft maar bijna iedereen,zelfs door leden waarvan ik dacht dat het vrienden waren.
Trouwens als 2 de rangs bouwer hoor ik niet thuis in dit zogezegd professioneel clubje.
Ik vind het spijtig dat het allemaal achter mijn rug gezegd wordt en niet rechtstreeks aan mij.
Of ik nog ga posten en lidgeld betalen daar moet ik nog eens over nadenken,er zijn leden die mijn modellen toch tof vinden en te ver wonen om naar de vergaderingen tekomen,langs deze weg wil ik hun mijn modellen laten zien en zou ik toch nog lidgeld betalen.
Men zal deze post wel verwijderen zoals in het verleden nog al gebeurd is,maar dat zegt meer van die personen als van mij.

Nismo
15-12-2010, 15:32
Aan alle leden van de Paddock-modelbouw.
Ik heb besloten na de negatieve reacties tegen mij persoonlijk nooit meer naar de vergaderingen te komen.
Die reacties komen dan nog hoofdzakelijk van diegenen die geen enkele interesse vertonen in wat ik bouw,en ik van mening was niets verkeerd gezegd te hebben.
De laatste vergadering is er trouwens gezegd dat ik een ruziestoker ben en men het liever heeft dat ik weg blijf.
Dat was niet 1 persoon die dit gezegd heeft maar bijna iedereen,zelfs door leden waarvan ik dacht dat het vrienden waren.
Trouwens als 2 de rangs bouwer hoor ik niet thuis in dit zogezegd professioneel clubje.
Ik vind het spijtig dat het allemaal achter mijn rug gezegd wordt en niet rechtstreeks aan mij.
Of ik nog ga posten en lidgeld betalen daar moet ik nog eens over nadenken,er zijn leden die mijn modellen toch tof vinden en te ver wonen om naar de vergaderingen tekomen,langs deze weg wil ik hun mijn modellen laten zien en zou ik toch nog lidgeld betalen.
Men zal deze post wel verwijderen zoals in het verleden nog al gebeurd is,maar dat zegt meer van die personen als van mij.

Mag ik daaruit concluderen dat je er vrijdag niet gaat bij zijn?

Als ik me niet vergis, is dit de voorlopige lijst van mensen die gaan proberen aanwezig te zijn;

-Nismo
-TvD
-Doc
-Gert Mertens
-Eyckles
-Loixrallyfan
-Juha
-BSmodels
-Dominique
-Starmodel
-Petter
-Sennake

Jammer genoeg heb ik geen relaties wat betreft het weer, dus hopelijk valt het weer mee.;)

The creative explorer
15-12-2010, 15:53
Ik ben er in gedachten bij, telt dat ook?

Doc
15-12-2010, 18:34
Aan alle leden van de Paddock-modelbouw.
Ik heb besloten na de negatieve reacties tegen mij persoonlijk nooit meer naar de vergaderingen te komen.
Die reacties komen dan nog hoofdzakelijk van diegenen die geen enkele interesse vertonen in wat ik bouw,en ik van mening was niets verkeerd gezegd te hebben.
De laatste vergadering is er trouwens gezegd dat ik een ruziestoker ben en men het liever heeft dat ik weg blijf.
Dat was niet 1 persoon die dit gezegd heeft maar bijna iedereen,zelfs door leden waarvan ik dacht dat het vrienden waren.
Trouwens als 2 de rangs bouwer hoor ik niet thuis in dit zogezegd professioneel clubje.
Ik vind het spijtig dat het allemaal achter mijn rug gezegd wordt en niet rechtstreeks aan mij.
Of ik nog ga posten en lidgeld betalen daar moet ik nog eens over nadenken,er zijn leden die mijn modellen toch tof vinden en te ver wonen om naar de vergaderingen tekomen,langs deze weg wil ik hun mijn modellen laten zien en zou ik toch nog lidgeld betalen.
Men zal deze post wel verwijderen zoals in het verleden nog al gebeurd is,maar dat zegt meer van die personen als van mij.


Voila, je geeft zelf al de perfecte reden aan om naar meetings te komen. Ze kunnen dan nl niet echter je rug babbelen. :D

TvD
15-12-2010, 20:39
Voila, je geeft zelf al de perfecte reden aan om naar meetings te komen. Ze kunnen dan nl niet echter je rug babbelen. :D

Ik wist niet eens dat we dat deden :confused:

Doc
15-12-2010, 20:55
Ik wist niet eens dat we dat deden :confused:

Tuurlijk wel. Lekker roddelen, heerlijk.:+:+:+

The creative explorer
15-12-2010, 20:56
Ik wist niet eens dat we dat deden :confused:

Je wilt niet weten wat we over jou zeiden als je er niet was.....:p

Ben dan wel benieuwd wat er over mij gezegd wordt, nu ik er niet meer ben haha

TvD
15-12-2010, 21:07
Ben dan wel benieuwd wat er over mij gezegd wordt, nu ik er niet meer ben haha

Dat wil je echt niet weten hoor :D :champagne: ;)

Big attack
15-12-2010, 23:22
Jammer wat hier weer allemaal gebeurt, maar ik kan Racer wel begrijpen.
Ook ik begrijp niet goed wat hij deze keer weer verkeerd gedaan of gezegd zou hebben om zulke reactie uit te lokken.
Maar goed,het is zijn beslissing om niet meer te komen als hij er zich niet welkom of goed bij voelt.
Wat de meeting van vrijdag betreft, zie ik het dus ook niet zitten om te komen.
Die tombola zegt mij totaal niets,voel me daar ook niet goed bij, dus zal ik er niet bijzijn.
Amuseer jullie maar, en alvast prettige feestdagen gewenst, en misschien tot volgend jaar.

Loeten
17-12-2010, 02:13
Veel plezier aan iedereen. Was er graag bij geweest maar het weertje zorgt ervoor dat dit niet zal lukken...

Eventueel via de cam meevolgen? Hihi...

Grtzz

Sennake
17-12-2010, 12:23
Veel plezier aan iedereen. Was er graag bij geweest maar het weertje zorgt ervoor dat dit niet zal lukken...

Eventueel via de cam meevolgen? Hihi...

Grtzz

Hier is anders overal gestrooid hoor. De wegen zijn open. En er wordt vandaag geen sneeuw meer verwacht...

In elk geval zullen de kits verdeeld worden onder de aanwezigen, in plaats van 1 of 2 kits ga je dan met 2 of 3 kits naar huis ;)

HHugo
17-12-2010, 19:41
Sorry mannen, dit begint een hier stilaan een slechte gewoonte te worden van mij.
Ik ben pas een 10tal minuten geleden thuisgekomen van het (over)werk, en ze willen mij hier thuis niet meer laten gaan in dit weer.
De eerste keer dat ik de eindejaarsquiz (met bijhorende tombola) moet missen; ik had nochthans gestudeerd. :(

Loeten
18-12-2010, 13:03
...ik had nochthans gestudeerd. :(

Niet goed genoeg: nochtans is juister LOL


Maar jammer idd. Gestrooid mijn voeten... Hier in West-Vlaanderen hadden ze er duidelijk minder zin in of moest het zout eerst naar de zogenaamd belangrijkere regio's. Vrijdagochtend anderhalf uur gereden over een stuk (waaronder de helft snelweg en de helft belangrijke secundaire wegen) waar ik normaal 25 à 30 minuten over doe... Op de snelweg stonden trouwens om de tien kilometer een wagen in de middenberm... Tja...

Hopelijk lukt volgend jaar wel om erbij te zijn want ik was wel gemotiveerd...

eyckles
18-12-2010, 15:30
Voor mijne eerste keer aanwezig te zijn, moet ik zeggen dat het zeer plezant was. Ik ga zeker nog naar meetings komen. Ben nadien toch veilig thuis gekomen. Ik was wel een beetje verkeerd gereden tijdens de terugreis(afslag Antwerpen gemist) en toen via Brussel moeten afkomen.

Groeten,
Lesley

Nismo
19-12-2010, 01:33
.......................... ik had nochthans gestudeerd. :(

Het had toch niet geholpen, tenzij je de P-magazines van de vorige jaren alsnog had doorgenomen.:p


.......................

of moest het zout eerst naar de zogenaamd belangrijkere regio's.

...........

Ah ja, in de buurt van "De Kluis" hé. :+


Voor mijne eerste keer aanwezig te zijn, moet ik zeggen dat het zeer plezant was. Ik ga zeker nog naar meetings komen. Ben nadien toch veilig thuis gekomen. Ik was wel een beetje verkeerd gereden tijdens de terugreis(afslag Antwerpen gemist) en toen via Brussel moeten afkomen.

Groeten,
Lesley

Blij om te horen;
1 dat je je geamuseerd hebt
2 dat je veilig bent thuis geraakt
3 dat je nog gaat komen.

En nogmaals bedankt voor de decals.;)