PDA

View Full Version : *** NRF - Uitslag en FOTO'S ***


Rrubinio
21-04-2002, 20:57
1) Hart David (NL) – Dierick Robert ----- Chrysler Viper GTSR
2) Geboers Eric – Mollekens Kurt ------ Porsche 996 Biturbo
3) Longin Bert – Dupont Vincent ----- Chrysler Viper GTSR
4) Vanierschot Albert – Van Roey Freddy ----- Porsche 996 Biturbo
5) Kropp Nicolas – Bouvy Frederic ----- Porsche 996 GT3-R
6) Wauters Koen – Wauters Kris ----- Porsche 996 Biturbo
7) Lamot Franz – Couwbergs Bart ----- Porsche 996 GT3-R
8) Leinders Bas – Ugeux Sebastien ----- Gillet Vertigo Streiff
9) Bartha Jean Pierre (F) – Nef Laurent ----- Porsche 996 GT3 Cup
10) Lambrecht Bert – Schrauwen Stephan ----- Porsche 996 GT3
11) Verbergt Tim – Verrycken Ken ----- Porsche 993
12) Theuws Peter – Wuytens Marco ----- BMW E36
13) Selleslagh Patrick – Vannerum Marc ----- Ford Mondeo Turbo
14) Thiers Frank – Thiers Hans ----- Porsche
15) Lefort Christian – Lambert Yves ----- Porsche 996 GT3 Cup
16) Kuismanen Pertti (SF) - Hasenbichler Karl (A) ----- Audi 80 Competition
17) Van der Voort John (NL) – Van der Meyden Lex (NL) ----- Marcod Mantis
18) Kurris Eric – Vetters Ronald ----- Porsche 993
19) Geerinckx Dirk – Thiron Lieve ----- Porsche 996
20) Janssen Jaak – Vancraeynest Frank ----- Porsche 993 Biturbo
21) Philips Patrick – Vanmaldeghem Karel ----- Porsche 993 RS
22) De Keersmaecker Michael – Lanssens Linsy ----- BMW E36 M3
23) Meuwissen Marc – Raes Kurt ----- Porsche 993
24) Van de Velde Alexandra – Van de Velde Christian ----- BMW E46
25) Van Cleemputte Michel – Gabriλl Luc ----- BMW E36 M3
26) Colman Georges – Derdaele Patrick – Verhoeven Stefan ----- BMW E36
27) Jeuris Wim - Van Samang Jef ----- Honda Integra
28) Carlier Andre – Pauwels Hendrik ----- BMW M5
29) Qvick Erik – Beernaert Vincent ----- Mini Cooper S3

Niet geklasseerd:
41 – 7 – 14 – 12 – 15 – 54 – 30 – 6 – 62 – 25 – 61 – 46 – 73 – 27 – 47 – 21 – 28 – 53 – 68

Snelste ronde:
Eric Geboers – Kurt Mollekens ………….1:32.802 ……………154.277 Km/h

Foto's New Race Festival (http://yucom.shareaphoto.com/pickup.jsp?PID=4e186385eaf2d8d4cb9f4e04 )

Bart.Vandecavey
21-04-2002, 21:43
Het was ne mega koers! Ik heb de volle 2 uur op de muur gestaan (ben nu pottedoof), om 12 uur heb ik eens weest zien naar het frietkot maar eigenlijk niemand bekends tegengekomen...

Nu het raceverhaal...
De trainingen; de magische barriere van 1.40 werd net niet verbroken maar het was duidelijk dat met de aanpassingen gebeurt door PSI deze dremepel niet meer onoverkomelijk bleek. Rondetijden van 1.40.1, 1.40.2,... Ondertussen was de auto van Harry Van Barneveld net klaargeraakt nadat de vrijdag de motor opgeblazen was... Door de licentieperikelen van Werner Moons nam Jurgen Lippens het stuur ter hand, hij kon zich net kwalificeren met 1.55 maar drama bij het binnenkomen liep de reservemotor ook vast... Jammer maar het team had maar twee motors.

De Race
In tegenstelling tot anders werd nu geopteerd om met een kleinere brandstofvoorraad te vertrekken om het snelheidsverschil bij de start weg te werken. Na een schitterende start van Hans tijdens het eerste halfuur met schitterende tijden rond 1.41 was er een probleem met de benzinepomp en moest hij binnenkomen. Een pitstop van net geen 2 minuten en Frank was weg om de opgelopen achterstand in te halen; In het begin leek dit aardig te lukken totdat de voorste banden begonnen teveel te slijten wat een verschrikkelijk onderstuur genuanceerde wagen opleverde, resultaat de tijden schoten de hoogte in na het 1ste wedstrijduur 1.47, zelfs tot 1.50...

Het resultaat van dit alles kun je hierboven lezen, 1 iets jammer dat de race niet 2 ronden langer duurde omdat in de allerlaatste ronde de Porsche van Lambrecht Schrauwen zonder benzine dreigde te vallen en binnenkwam...

Met vriendelijke groeten
WRR
Bart.Vandecavey

Gelieve te noteren dat ik geen journalist noch taalpurist ben... :rolleyes:

Mark
21-04-2002, 21:49
Originally posted by Bart.Vandecavey
Het was ne mega koers(ben nu pottedoof

Jij ook al! En toch had ik mijn dopjes in............maar dan heb je wel het gevoel dat je leeft.

Maar wat een race....wunderbar :D

Raceboy
21-04-2002, 22:26
Originally posted by Bart.Vandecavey
Het was ne mega koers! Ik heb de volle 2 uur op de muur gestaan (ben nu pottedoof), om 12 uur heb ik eens weest zien naar het frietkot maar eigenlijk niemand bekends tegengekomen...



ik wuif gij reageert ni, Flugel wuift gij reageert nog ni. Komaan he een beetje meer aandacht.;)

JPMontoya
21-04-2002, 22:46
Spijtig van de splash & dash van de PSI Porsche hadden anders zeker gewonnen !

---TOP---
-Leuke + spannende race
-PC Henry wint renault clio JUNIOR race
-tribunes ! echte aanwinst
-Vertigo 8e !!! sterke stint van Ugeux
-Mini ook leuk mee !
-Schoon Weer

---FLOP---
-Hollanders winnen race
-weinig echt spectaculaire crashes
-Procar (Super zielige raceklasse !!!)
-Yariscup (t zelfde)
-Frieten te duur
-...

Rallyloverke
22-04-2002, 09:46
Vraagje : bij de staring grid zag ik bij de Audi 80 Competition ook de naam van Matti Alamaki bij de race nuet meer,

is dat DE Alamaki van de Rallycross?
Deze dus :

http://www.rallyracing.nl/03264.jpg
http://www.rallyracing.nl/02158.jpg
http://www.rallyracing.nl/00827.jpg

Rallyloverke
22-04-2002, 12:48
En bij de Toyota-Yaris cup : Louis Mast is ook DE Rallycrosser, de vliegende rijkswachter?

Raceboy
22-04-2002, 13:01
johan: die matti en de rallycross makki zijn dezelfde.
JPmontoya: Yaris cup is echt niet zielig. De zaterdagrace was erg close met een top 3 die een kleine voorsprong had op een groep van 10 yarrisen. Close fighting van begin tot einde. Over de procar haeb je echt gelijk. En de tribunes waren idd goed maar of die gaan blijven staan na de DTM :confused:

wilmai
22-04-2002, 13:29
bij de audi 80 is het inderdaag matti allemaki die als regelmatige derde piloot optreed.
Heeft vorig jaar met de audi 80 deelgenomen aan twee races van de belcar (oa de 24 uren van zolder)
en naar alle waarheid is hij dit jaar voor de derde keer paraat op die audi 80 competition tijdens de 24 uren van zolder

louis mast, de rallycrosser - ex. rally man is de persoon die deelneemt in de yaris cup

er waren trouwers nog ex rally mannen aan de start ;
patrick snijers in een radiacal met karl jacobs
bart couwenbers (ex peugeot 309 gti) in een rtm porsche met franz lamot

zo zie je maar

het was een prachtig race weekend laten we hopen op hetzelfde spectakel binnen twee weken

greetz
wilmai
www.corsa-racing.be

Bart.Vandecavey
22-04-2002, 14:22
Originally posted by raceboy


ik wuif gij reageert ni, Flugel wuift gij reageert nog ni. Komaan he een beetje meer aandacht.;)

Ja sorry, ik was het rood klakske van Werner aan het zoeken en ik was al in mijn hoofd druk bezig met het voorbereiden op mijn taak...

Jammer trouwens want ik had nog een extra pitkaartje in mijn zakken zitten...

AuForm
22-04-2002, 14:39
Een prachtige race. Met de verstikkende hitte, tekort aan vloeistof, het voordurend over en weer lopen op zoek naar goede foto's, het geweld van de motoren, en het feit dat ik een hele tijd naast de bezine pomp stond,... was ik een beetje misselijk naar het einde van de race toe. Ik heb dan ook de finish gemist, want ik zat neergezakt in de Qvick box.

PJ

Mark
22-04-2002, 19:50
Originally posted by JPMontoya


---FLOP---
-Hollanders winnen race

Heya uitkijken, voor elke nederlander die je beledigd, komen er 10 terug :D :D. Onkruid vergaat niet
-...

JPMontoya
22-04-2002, 19:57
Ik kan al niet wachten tot DTM wanneer er weer veel kezen zullen zijn

Raceboy
22-04-2002, 20:04
Originally posted by JPMontoya
Ik kan al niet wachten tot DTM wanneer er weer veel kezen zullen zijn

please ONTOPIC JPmontoya


weet er iemand (stijnconickx )waar de G&A BMW was ??

JPMontoya
22-04-2002, 20:49
ff vraagje : er was een aanrijding tussen Mondeo en andere wagen ben vergeten wie da was ; weet iemand dat die toevallig ook daar zat ?

Raceboy
22-04-2002, 20:49
Originally posted by JPMontoya
ff vraagje : er was een aanrijding tussen Mondeo en andere wagen ben vergeten wie da was ; weet iemand dat die toevallig ook daar zat ?
welke bocht ?

Werner333
22-04-2002, 22:37
Prachtige race. Echt genoten.
Spijtig voor Telindus racing maar een klapband hield ons uit de top 20.
Veel fotokes genomen maar die komen pas later online. Geniet maar van die van Sennake.

Raceboy
22-04-2002, 22:40
Originally posted by Werner333
Geniet maar van die van Sennake.

ahum :cool:
seg werner ge zijt nog vergeten te vertellen van het losse stoeltje.

JPMontoya
22-04-2002, 22:42
waar staan die van Sennake want is me blijkbaar ff ontgaan

JPMontoya
22-04-2002, 22:45
raceboy > de chicane

Werner333
22-04-2002, 23:17
Originally posted by JPMontoya
waar staan die van Sennake want is me blijkbaar ff ontgaan

Nog effe geduld he.
200 foto's bekijken, uitzoeken en online zetten is niet zo direct gebeurd he.

Werner333
22-04-2002, 23:19
Originally posted by raceboy


ahum :cool:
seg werner ge zijt nog vergeten te vertellen van het losse stoeltje.

LOL correct.
3 ronden na de pilotenwissel kwam de stoel in de wagen los aan 1 zijde. Maar Karel paste zich aan en reed gewoon door.

Sennake
22-04-2002, 23:38
De kader en de thumbnails staan er al op, de foto's zijn aan het uploaden. 177 stuks, dat zal wel de ganse nacht duren, geduld dus...

http://209.151.91.210/sennake/nrf/nrf.htm

Sennake
23-04-2002, 07:50
Voila, ze staan er alle 140 op!

AuForm
23-04-2002, 11:43
Prachtig Sennake. Ze zijn even goed, if not better, dan die van Belcar zelf. Mag ik er enkele publiceren in de MSV gallerie? Ik probeer daar een zo volledig gallerie op te bouwen van de Belcar wedstrijd op NRF. Het is altijd moeilijk de foto's te vinden van voorbije wedstrijden. Neem bijvoorbeeld Werners site die maanden non actief was. Zo hoop ik dat op te lossen, want die NRF gallery op msv is permanent.
Het is ook een manier om Belcar te delen met het grote publiek. En geloof me, ze zijn er enthusiast van. We hebben zitten al opl 300.000 bezoekers/maand.

Ge krijgt dan een vermelding onderaan de foto op die manier:

http://www.motorsportvortex.com/gallery/misc_gallery/belcar/round_1/large/25.jpg
Die vermelding kan bijvoorbeeld zijn: Sennake, depaddock.eu. Ge moogt zelf kiezen, zolang het niet te lang is. (en geen scheldwoorden!;))

Deze foto is nog niet digitaal verbeterd. Ik zal dit wel doen met de foto's die ik er in het vervolg verwerk. Het duurt wel een tijde vooraleer ze op de site staan, want de code van een gallery moet nog manueel worden geschreven.

Iedereen die mij ook wilt helpen met het opbouwen van de grootste Belcar Gallery ooit, stuur me maar een berichtje op: catteeuw@motorsportvortex.com De foto's mogen in het bericht zitten, of een link naar de foto, plus de gewenste naam op de foto. Liefst ± 550px op 367px of groter.

de NRF gallery op msv (http://www.motorsportvortex.com/gallery/misc_gallery/belcar/round_1/index.html)


Bedankt op voorhand,
PJ

Sennake
23-04-2002, 12:51
Je mag altijd foto's van mij gebruiken mits je me de toelating vraagt en mits bronvermelding, zoals je zelf voorstelt.

Ik zou graag hebben dat je er wat mij betreft het volgende bijzet : (voor alle foto's uitgezonderd ADSport en Telindus)

Guy Golsteyn - www.depaddock.eu

Voor AD Sport en Telindus moet je wel uitdrukkelijk de toelating vragen aan de desbetreffende teams omdat zij eigenaar zijn van de foto's van hun wagens. Indien ze akkoord zijn zet je er best het volgende bij :

AD Sport : Guy Golsteyn - AD Sport.
Telindus : Guy Golsteyn - Telindus.

AuForm
23-04-2002, 13:06
Mercie. Ze zouden er binnen de drie dagen moeten opstaan.

PJ

Oneliner
23-04-2002, 17:16
Proficiat sennake, perfecte foto's!!!!

Scapa
26-04-2002, 16:09
Originally posted by raceboy


please ONTOPIC JPmontoya


weet er iemand (stijnconickx )waar de G&A BMW was ??

De BMW is nu bijna opnieuw opgebouwd nadat hij gedurende de winter helemaal uit elkaar is gehaald, in een zuurbad heeft gezeten, van binnen en van buiten opnieuw is gespoten.

en dan nu de echte reden voor onze afwezigheid:
BUDGET: daardoor beperken we ons voorlopig tot de races waar we nog iets kunnen rapen: dwz 4 uren koers, 24u al zeker. We begrijpen maar al te goed dat zeer moeilijk is om met ons toch al iets ouder model nog voorin mee te draaien dus leek het onnuttig om er nog veel geld tegenaan te smijten. Tijd dus om naar iets anders uit te kijken maar dat is natuurlijk ook nog afwachten!

hopelijk is hiermee uw vraag beantwoord