![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
1) Hart David (NL) Dierick Robert ----- Chrysler Viper GTSR
2) Geboers Eric Mollekens Kurt ------ Porsche 996 Biturbo 3) Longin Bert Dupont Vincent ----- Chrysler Viper GTSR 4) Vanierschot Albert Van Roey Freddy ----- Porsche 996 Biturbo 5) Kropp Nicolas Bouvy Frederic ----- Porsche 996 GT3-R 6) Wauters Koen Wauters Kris ----- Porsche 996 Biturbo 7) Lamot Franz Couwbergs Bart ----- Porsche 996 GT3-R 8) Leinders Bas Ugeux Sebastien ----- Gillet Vertigo Streiff 9) Bartha Jean Pierre (F) Nef Laurent ----- Porsche 996 GT3 Cup 10) Lambrecht Bert Schrauwen Stephan ----- Porsche 996 GT3 11) Verbergt Tim Verrycken Ken ----- Porsche 993 12) Theuws Peter Wuytens Marco ----- BMW E36 13) Selleslagh Patrick Vannerum Marc ----- Ford Mondeo Turbo 14) Thiers Frank Thiers Hans ----- Porsche 15) Lefort Christian Lambert Yves ----- Porsche 996 GT3 Cup 16) Kuismanen Pertti (SF) - Hasenbichler Karl (A) ----- Audi 80 Competition 17) Van der Voort John (NL) Van der Meyden Lex (NL) ----- Marcod Mantis 18) Kurris Eric Vetters Ronald ----- Porsche 993 19) Geerinckx Dirk Thiron Lieve ----- Porsche 996 20) Janssen Jaak Vancraeynest Frank ----- Porsche 993 Biturbo 21) Philips Patrick Vanmaldeghem Karel ----- Porsche 993 RS 22) De Keersmaecker Michael Lanssens Linsy ----- BMW E36 M3 23) Meuwissen Marc Raes Kurt ----- Porsche 993 24) Van de Velde Alexandra Van de Velde Christian ----- BMW E46 25) Van Cleemputte Michel Gabriλl Luc ----- BMW E36 M3 26) Colman Georges Derdaele Patrick Verhoeven Stefan ----- BMW E36 27) Jeuris Wim - Van Samang Jef ----- Honda Integra 28) Carlier Andre Pauwels Hendrik ----- BMW M5 29) Qvick Erik Beernaert Vincent ----- Mini Cooper S3 Niet geklasseerd: 41 7 14 12 15 54 30 6 62 25 61 46 73 27 47 21 28 53 68 Snelste ronde: Eric Geboers Kurt Mollekens .1:32.802 154.277 Km/h Foto's New Race Festival |
|
||||
|
||||
Het was ne mega koers! Ik heb de volle 2 uur op de muur gestaan (ben nu pottedoof), om 12 uur heb ik eens weest zien naar het frietkot maar eigenlijk niemand bekends tegengekomen...
Nu het raceverhaal... De trainingen; de magische barriere van 1.40 werd net niet verbroken maar het was duidelijk dat met de aanpassingen gebeurt door PSI deze dremepel niet meer onoverkomelijk bleek. Rondetijden van 1.40.1, 1.40.2,... Ondertussen was de auto van Harry Van Barneveld net klaargeraakt nadat de vrijdag de motor opgeblazen was... Door de licentieperikelen van Werner Moons nam Jurgen Lippens het stuur ter hand, hij kon zich net kwalificeren met 1.55 maar drama bij het binnenkomen liep de reservemotor ook vast... Jammer maar het team had maar twee motors. De Race In tegenstelling tot anders werd nu geopteerd om met een kleinere brandstofvoorraad te vertrekken om het snelheidsverschil bij de start weg te werken. Na een schitterende start van Hans tijdens het eerste halfuur met schitterende tijden rond 1.41 was er een probleem met de benzinepomp en moest hij binnenkomen. Een pitstop van net geen 2 minuten en Frank was weg om de opgelopen achterstand in te halen; In het begin leek dit aardig te lukken totdat de voorste banden begonnen teveel te slijten wat een verschrikkelijk onderstuur genuanceerde wagen opleverde, resultaat de tijden schoten de hoogte in na het 1ste wedstrijduur 1.47, zelfs tot 1.50... Het resultaat van dit alles kun je hierboven lezen, 1 iets jammer dat de race niet 2 ronden langer duurde omdat in de allerlaatste ronde de Porsche van Lambrecht Schrauwen zonder benzine dreigde te vallen en binnenkwam... Met vriendelijke groeten WRR Bart.Vandecavey Gelieve te noteren dat ik geen journalist noch taalpurist ben... ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Maar wat een race....wunderbar ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Spijtig van de splash & dash van de PSI Porsche hadden anders zeker gewonnen !
---TOP--- -Leuke + spannende race -PC Henry wint renault clio JUNIOR race -tribunes ! echte aanwinst -Vertigo 8e !!! sterke stint van Ugeux -Mini ook leuk mee ! -Schoon Weer ---FLOP--- -Hollanders winnen race -weinig echt spectaculaire crashes -Procar (Super zielige raceklasse !!!) -Yariscup (t zelfde) -Frieten te duur -...
|
||||
|
||||
Vraagje : bij de staring grid zag ik bij de Audi 80 Competition ook de naam van Matti Alamaki bij de race nuet meer,
is dat DE Alamaki van de Rallycross? Deze dus : ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
En bij de Toyota-Yaris cup : Louis Mast is ook DE Rallycrosser, de vliegende rijkswachter?
|
|
||||
|
||||
johan: die matti en de rallycross makki zijn dezelfde.
JPmontoya: Yaris cup is echt niet zielig. De zaterdagrace was erg close met een top 3 die een kleine voorsprong had op een groep van 10 yarrisen. Close fighting van begin tot einde. Over de procar haeb je echt gelijk. En de tribunes waren idd goed maar of die gaan blijven staan na de DTM ![]()
|
|||
|
|||
bij de audi 80 is het inderdaag matti allemaki die als regelmatige derde piloot optreed.
Heeft vorig jaar met de audi 80 deelgenomen aan twee races van de belcar (oa de 24 uren van zolder) en naar alle waarheid is hij dit jaar voor de derde keer paraat op die audi 80 competition tijdens de 24 uren van zolder louis mast, de rallycrosser - ex. rally man is de persoon die deelneemt in de yaris cup er waren trouwers nog ex rally mannen aan de start ; patrick snijers in een radiacal met karl jacobs bart couwenbers (ex peugeot 309 gti) in een rtm porsche met franz lamot zo zie je maar het was een prachtig race weekend laten we hopen op hetzelfde spectakel binnen twee weken greetz wilmai www.corsa-racing.be
|
||||
|
||||
Quote:
Jammer trouwens want ik had nog een extra pitkaartje in mijn zakken zitten...
|
|||
|
|||
Een prachtige race. Met de verstikkende hitte, tekort aan vloeistof, het voordurend over en weer lopen op zoek naar goede foto's, het geweld van de motoren, en het feit dat ik een hele tijd naast de bezine pomp stond,... was ik een beetje misselijk naar het einde van de race toe. Ik heb dan ook de finish gemist, want ik zat neergezakt in de Qvick box.
PJ |
|
||||
|
||||
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Ik kan al niet wachten tot DTM wanneer er weer veel kezen zullen zijn
|
||||
|
||||
Quote:
weet er iemand (stijnconickx )waar de G&A BMW was ??
|
||||
|
||||
ff vraagje : er was een aanrijding tussen Mondeo en andere wagen ben vergeten wie da was ; weet iemand dat die toevallig ook daar zat ?
|
|